Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξη ΕξοπλισμούΓεώργιος Λαμπρόπουλος Η τεχνολογία έχει επηρεάσει θετικά την λειτουργία του F&B

Γεώργιος Λαμπρόπουλος Η τεχνολογία έχει επηρεάσει θετικά την λειτουργία του F&B

Γεώργιος Λαμπρόπουλος
Η τεχνολογία έχει επηρεάσει θετικά την λειτουργία του F&B

Travel Daily News:Πως πιστεύετε ότι η ‘εισβολή’ της τεχνολογίας στον τομέα του F&B έχει επηρεάσει την γενική λειτουργία του, και τον τρόπο των προμηθειών;

Γεώργιος Λαμπρόπουλος: Η τεχνολογία έχει επηρεάσει θετικά την λειτουργία του F&B σε τρεις τομείς. Συνεισφέρει σε πιο ποιοτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες στον πελάτη, διευκολύνει την επικοινωνία και συνεργασία των ομάδων στα τμήματα του ξενοδοχείου και επιφέρει πιο ουσιώδη έλεγχο σε ένα από τα πιο κοστοβόρα τμήματα του ξενοδοχείου. Για παράδειγμα στο ξενοδοχείο μας Residence Georgio, η παραγγελία από το εστιατόριο μεταφέρεται στην κουζίνα μέσω micros και έτσι ο σερβιτόρος έχει περισσότερη ώρα να περιποιηθεί τον φιλοξενούμενο του.
Επίσης μέσα από το πρόγραμμα προμηθειών οι απογραφές διενεργούνται πιο εύκολα και πιο γρήγορα έχοντας πραγματική εικόνα των καταναλώσεων σε σχέση με τις πωλήσεις. Επιπλέον, έχουμε εύκολα και γρήγορα στατιστικά στοιχεία πωλήσεων τα οποία αναλύονται και επιτρέπουν την λήψη σωστών αποφάσεων για το μέλλον.

TDN:Θεωρείτε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να βοηθήσουν στην προμήθεια προϊόντων στα ξενοδοχεία; Ποια η θέση σας για τα επαναλαμβανόμενα, αναλώσιμα προϊόντα;

Γ.Λ.: Οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να βοηθήσουν στην προμήθεια προϊόντων σε αρχικό στάδιο, σε κάποια έρευνα αγοράς όσον αφορά προϊόντα και τιμές και στο τελικό στάδιο που είναι η παραγγελία ποσοτήτων. Δεν θα μπορέσει πιστεύω ποτέ να υποκαταστήσει την άμεση επαφή με τον πωλητή, που παίζει σπουδαίο ρόλο στην συνεργασία ξενοδοχείου – προμηθευτή, καθώς και τo δειγματισμό προϊόντων για την πιστοποίηση της ποιότητας που αναζητάμε. Ακόμα βέβαια πιστεύω ότι στην Ελλάδα, πέρα από τις διεθνούς αλυσίδες ξενοδοχείων, χρειάζεται να γίνουν αρκετά βήματα βελτίωσης όσον αφορά τη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές με τις οποίες μπορεί να γίνει ευρεία χρήση για τα επαναλαμβανόμενα και αναλώσιμα προϊόντα που καλύπτουν ένα μεγάλο ποσοστό αγορών του ξενοδοχείου.

TDN:Με ποιες διαδικασίες ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα στην αγορά; Ποια είναι τα βασικά σας κριτήρια όταν διαλέγετε κάποια εταιρία για συνεργάτη;

Γ.Λ.: Ενημερωνόμαστε μέσω των υπαρχόντων προμηθευτών για νέα προϊόντα, από έντυπα που κυκλοφορούν στην αγορά, από επισκέψεις που κάνουμε σε διάφορες εκθέσεις καθώς επίσης και από την δική μας επαφή και ενασχόληση με την αγορά. Στο ξενοδοχείο μας Residence Georgio όλο το προσωπικό του F&B ενθαρρύνεται να μεταφέρει ιδέες ή προτάσεις για πράγματα που έχει δει ή ανακαλύψει όταν βρίσκεται εκτός χώρου εργασίας.
Τα βασικά μας κριτήρια στην επιλογή του συνεργάτη είναι να παρέχει την κατάλληλη ποιότητα που να εξυπηρετεί τις ανάγκες του ξενοδοχείου, να έχει ανταγωνιστικές τιμές, έγκαιρη παράδοση στις εγκαταστάσεις μας, συνεργασία και ικανότητα του εκάστοτε πωλητή, να διαθέτουν ποιοτικούς χώρους αποθήκευσης και μεταφοράς και το τελευταίο και ίσως από τα πιο σημαντικά να υπάρχει ειλικρίνεια και εντιμότητα στις συναλλαγές.

TDN:Τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά καλύπτουν τις απαιτήσεις της διεθνούς πελατείας του ξενοδοχείου σας;

Γ.Λ.: Πιστεύω ότι σ ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό η γκάμα των προϊόντων που κυκλοφορούν στην αγορά καλύπτουν σχεδόν όλες της απαιτήσεις της πελατείας μας όπως για παράδειγμα άτομα με ειδικές διατροφικές συνήθειες (χαμηλών λιπαρών, χορτοφάγοι, χρήση βιολογικών προϊόντων κλπ)

TDN:Τι συμβουλές θα δίνατε στους φοιτητές και νέους ξενοδοχοϋπαλλήλους που θα ήθελαν να φθάσουν στην θέση του F & B Manager; Θεωρείτε ότι οι νέοι απόφοιτοι είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα προσόντα για να σταδιοδρομήσουν σωστά στην αγορά;

Γ.Λ.: Για να φτάσεις ψηλά και να παραμείνεις, γιατί αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι, πρέπει να ξεκινήσεις από χαμηλά να αποκτήσεις όλες τις εμπειρίες των τμημάτων που αποτελούν το F&B, να τριφτείς με την καθημερινή δουλειά έτσι ώστε να αποκτήσεις την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να σταθείς στα πόδια σου σαν προϊστάμενος. Πέρα απ’ αυτό πρέπει σαν προσωπικότητα να σε διακρίνει η ευελιξία η φιλοδοξία, το πάθος γι’ αυτό που κάνεις και να είσαι αρκετά “marketing oriented” γιατί πια η θέση του F&B έχει ξεφύγει από τα παλιά στενά της όρια.
Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια αρκετά καλή προσπάθεια στον εκπαιδευτικό τομέα και οι σχολές που υπάρχουν εφοδιάζουν τους νέους με αρκετές γνώσεις οι οποίες θα πρέπει να συνδυαστούν πρακτικά πια και να αξιοποιηθούν πάνω στα θέματα δουλειάς.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024