Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Νίκος Σπυράτος
Σημαντικό εργαλείο marketing για τον επιχειρηματία το Wizard

Δημήτρης Σταθόπουλος - Δώρα Σγάρτσου - 22 Μάιος 2006, 00:00

Νίκος Σπυράτος
Σημαντικό εργαλείο marketing για τον επιχειρηματία το Wizard

TravelDailyNews: Ποια είναι η κύρια δραστηριότητα της επιχείρησης σας και σε ποιους τομείς του επιχειρηματικού τομέα απευθύνεται; Ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα των προϊόντων σας;

Νίκος Σπυράτος: Η DSV - Digital Sound & Vision - ιδρύθηκε στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2001 ως μια ιδιωτική εταιρία από δύο ανθρώπους με μακροχρόνια εμπειρία στον χώρο της μουσικής και των τουριστικών επιχειρήσεων, τον Δημήτρη Παπαδόπουλο και τoν Νίκο Σπυράτο. Σκοπός της προσπάθειας αυτής ήταν η ανάπτυξη πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων που θα είχαν εφαρμογή σε δημόσιους χώρους. Η κύρια δραστηριότητά μας είναι η μουσική επένδυση ξενοδοχείων, εστιατορίων, γυμναστηρίων και γενικά επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν χώρους υποδοχής.

Τα πλεονεκτήματα του συστήματος μετάδοσης μουσικής Wizard είναι πολλά, με κυριότερο αυτό της εμπειρίας μας στον χώρο της μουσικής και της τουριστικής αγοράς. Ο πελάτης, με την πολύτιμη συμβουλή των ειδικών της DSV διαμορφώνει ένα μουσικό περιβάλλον κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες της επιχείρησής του, απόλυτα νόμιμο, στο οποίο μπορεί να ενσωματώσει διαφημιστικά μηνύματα ή ανακοινώσεις της απολύτου επιλογής του. Όπως καταλαβαίνετε, ο επιχειρηματίας με αυτό τον τρόπο αποκτά ένα σημαντικό εργαλείο marketing!

TDN: Ποια είναι η απήχηση των προϊόντων σας στην ελληνική αγορά; Ποιες οι προσδοκίες σας;

Ν.Σ.: Η DSV έχει εξελιχθεί ως η κορυφαία εταιρία ψηφιακών εφαρμογών ήχου και εικόνας στην Ελλάδα έχοντας εισάγει εντελώς νέα, για την Ελληνική αγορά, μέσα επικοινωνίας, όπως είναι το σύστημα μετάδοσης μουσικής Wizard. Η DSV στα λίγα χρόνια λειτουργίας της έχει δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο φάσμα πελατών και η πορεία της είναι συνεχώς αυξανόμενη. Μέχρι σήμερα, οι επιχειρήσεις που μας έχουν εμπιστευθεί ξεπερνάνε τις 300 στον αριθμό, μερικές εκ των οποίων είναι διεθνείς αλυσίδες καταστημάτων και ξενοδοχείων και είναι απόλυτα ικανοποιημένες με τις υπηρεσίες μας.

TDN: Αναμφισβήτητα η επέκταση δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης στο εξωτερικό αποτελεί σημαντικό δέλεαρ. Σε τι φάση βρίσκεται η δραστηριοποίηση της εταιρίας σας στο εξωτερικό;

Ν.Σ.: Μετά τις εξαιρετικά πετυχημένες συνεργασίες μας στην Ελλάδα, επεκτεινόμαστε και στο εξωτερικό, ξεκινώντας από την ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά της μέσης ανατολής. Γι’ αυτό το λόγω τον Ιούνιο συμμετέχουμε στην έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotel Show στο Ντουμπάι. Η μέχρι τώρα έρευνά μας, μας έδειξε ότι η αγορά των Ηνωμένων Εμιράτων είναι έτοιμη να μας δεχθεί. Σαν εκθέτες, είναι η πρώτη φορά που θα λάβουμε μέρος σε έκθεση της περιοχής.

TDN: Η συμμετοχή σας σε εκθέσεις του εξωτερικού, όπως τον προσεχή Ιούνιο στο Ντουμπάι (Hotel Show) πόσο σημαντικές είναι για τη διεύρυνση του πελατολογίου σας;

Ν.Σ.: Η συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις ως εκθέτες είναι ένα σημαντικό “εργαλείο” προώθησης και αναγνώρισης σε αγορές εντός και εκτός Ελλάδας και αυτός είναι ο λόγος που κατά το 2006 και το 2007 προγραμματίζουμε να συμμετάσχουμε σε διεθνείς εκθέσεις της Ευρώπης. Αλλά είναι πολύ σημαντική και η συμμετοχή μας ως επισκέπτες, διότι με αυτόν τον τρόπο μας δίνεται η ευκαιρία να ενημερωνόμαστε για την τεχνολογία, τα καλλιτεχνικά - δισκογραφικά παγκόσμια δρώμενα και φυσικά το περιβάλλον ανταγωνισμού μας.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top