Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξη ΕξοπλισμούΚατερίνα ΜάργαρηΣημαντική η συμβολή των ηλεκτρονικών αγορών στην προμήθεια προϊόντων

Κατερίνα ΜάργαρηΣημαντική η συμβολή των ηλεκτρονικών αγορών στην προμήθεια προϊόντων

Κατερίνα Μάργαρη
Σημαντική η συμβολή των ηλεκτρονικών αγορών στην προμήθεια προϊόντων

TravelDailyNews: Πως πιστεύετε ότι η ‘εισβολή’ της τεχνολογίας στον τομέα του F&B έχει επηρεάσει την γενική λειτουργία του και τον τρόπο των προμηθειών;

Κατερίνα Μάργαρη: Θεωρώ ότι η εισβολή της τεχνολογίας δεν έχει επηρεάσει ακόμα τη συνολική λειτουργία του FnB αλλά ορισμένους τομείς του. Στην Ελλάδα ως επί το πλείστον βλέπουμε να κυριαρχούν τα συστήματα Micros και τα Handheld devices σαν τα καινούργια και τα πιο ευέλικτα εργαλεία POS.

Τα εργαλεία αυτά έχουν δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις, καθώς έχουν απλοποιήσει και αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες παραγγελιών και προμηθειών. Πολύ σημαντική είναι η συνεισφορά στο Monitoring των προμηθειών, καθώς υπάρχει αλληλοσυνδεσιμότητα με τα PMS των ξενοδοχείων.

Η τεχνολογία θα μπορούσε να συνεισφέρει ακόμα περισσότερα εάν οι επιχειρήσεις την χρησιμοποιούσαν σε όλη την αλυσίδα συναλλαγών τους.

Βλέπουμε ότι κάποιοι τομείς του FnB είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο ως προς τη χρήση της τεχνολογίας και ο λόγος είναι το πολύ υψηλό κόστος και η κατανόηση της τεχνολογίας από τους ίδιους τους επιχειρηματίες, αλλά και από τους εξωτερικούς συνεργάτες ενός FnB Department.

TDN: Θεωρείτε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να βοηθήσουν στην προμήθεια προϊόντων στα ξενοδοχεία; Ποια η θέση σας για τα επαναλαμβανόμενα, αναλώσιμα προϊόντα;

Κ.Μ.: Σαφώς οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στην προμήθεια προϊόντων στα ξενοδοχεία. Ελαχιστοποιούν το χρόνο παραγγελιών, δημιουργούν καινούργια επιχειρηματικά μοντέλα και μεγιστοποιούν την αγοραστική δύναμη των ξενοδοχείων, καθώς υπάρχει διαφάνεια τιμών στα αναλώσιμα προϊόντα.

TDN: Με ποιες διαδικασίες ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα στην αγορά; Ποια είναι τα βασικά σας κριτήρια όταν διαλέγετε κάποια εταιρία για συνεργάτη;

Κ.Μ.: Οι κύριες πηγές ενημέρωσής μας είναι οι τουριστικές εκθέσεις και οι συνάδελφοι ξενοδόχοι, με τους οποίους έχουμε δημιουργήσει έναν όμιλο μαζικών προμηθειών. Τα βασικά κριτήρια στην επιλογή συνεργατών είναι η ποιότητα σε σχέση με την τιμή που διαθέτουν, η τήρηση των βασικών αρχών υγιεινής, ακρίβεια στον χρόνο παράδοσης και επαγγελματισμός στις συναλλαγές.

TDN: Τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά καλύπτουν τις απαιτήσεις της διεθνούς πελατείας του ξενοδοχείου σας;

Κ.Μ.: Θεωρώ ότι η αγορά της Ελλάδας είναι αρκετά πλούσια σε πηγές ώστε να καλύψει τις δικές μας απαιτήσεις και των πελατών μας. Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιούμε και τα προϊόντα του τόπου μας, καθώς οι πελάτες μας αναζητούν να εξερευνήσουν την εκάστοτε τοπική γαστρονομία.

TDN: Τι συμβουλές θα δίνατε στους φοιτητές και νέους ξενοδοχοϋπαλλήλους που θα ήθελαν να φθάσουν στην θέση του F&B Manager; Θεωρείτε ότι οι νέοι απόφοιτοι είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα προσόντα για να σταδιοδρομήσουν σωστά στην αγορά;

Κ.Μ.: Το πρώτο μήνυμα που θα πρέπει να δοθεί στους φοιτητές και στους ξενοδοχοϋπάλληλους είναι ότι θα πρέπει από μόνοι τους να κυνηγούν την ενημέρωση και την καινοτομία.

Πλέον η παραδοσιακή δομή του FnB έχει ξεπεραστεί ως προς τους τρόπους προμηθειών, μαγειρέματος, service και επικοινωνίας. Ο ρόλος των σχολών είναι να διδάσκουν την τεχνογνωσία στους φοιτητές και οι επιχειρήσεις να καινοτομούν ώστε η θεωρία να γίνεται πράξη. Στην Ελλάδα θεωρώ ότι βρισκόμαστε σε πολύ αρχικό στάδιο, καθώς υπάρχει πρακτική εξάσκηση, η οποία επαναλαμβάνεται, αλλά υστερούμε στη μάθηση του Management, το οποίο είναι το βασικότερο εφόδιο για κάποιον που θέλει τη θέση του FnB Manager.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024