Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γιώργος Φραντζής
Τα προϊόντα της ελληνικής αγοράς μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις του κάθε ξενοδοχείου

27 Ιούνιος 2006, 00:00

Γιώργος Φραντζής
Τα προϊόντα της ελληνικής αγοράς μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις του κάθε ξενοδοχείου

TravelDailyNews: Πως πιστεύετε ότι η ‘εισβολή’ της τεχνολογίας στον τομέα του F&B έχει επηρεάσει την γενική λειτουργία του και τον τρόπο των προμηθειών;

Γιώργος Φραντζής: Η εισβολή της τεχνολογίας στο τομέα του F&B έχει επηρεάσει θετικά τη γενική λειτουργία και τον τρόπο της προμήθειας διότι μπορείς εύκολα και γρήγορα και με εξοικονόμηση χρόνου να βρίσκεις προμήθειες με τον τρόπο και τον τόπο που εσύ θέλεις.

TDN: Θεωρείτε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να βοηθήσουν στην προμήθεια προϊόντων στα ξενοδοχεία; Ποια η θέση σας για τα επαναλαμβανόμενα, αναλώσιμα προϊόντα;

Γ.Φ.: Ασφαλώς και οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να βοηθήσουν για την προμήθεια προϊόντων στα ξενοδοχεία διότι μπαίνοντας σε ιστοσελίδες των εταιριών εύκολα και γρήγορα μπορείς να προμηθευτείς προϊόντα και υλικά τα οποία δύσκολα μπορείς να βρεις στην περιοχή σου.

Όσο για την θέση μας σχετικά με τα αναλώσιμα προϊόντα επειδή η αγορά κινείται πάνω στα επαναλαμβανόμενα υλικά εμείς προσπαθούμε να μην υπάρχουν ελλείψεις στα προϊόντα που προσφέρονται μέσω των επισιτιστικών τμημάτων μας.

TDN: Με ποιες διαδικασίες ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα στην αγορά; Ποια είναι τα βασικά σας κριτήρια όταν διαλέγετε κάποια εταιρία για συνεργάτη;

Γ.Φ.: Παλαιότερα ενημερωνόμασταν για τα νέα προϊόντα στην αγορά μέσω περιοδικών και διαφημιστικών εντύπων ή μέσα από διάφορες συζητήσεις με συναδέλφους. Τώρα ενημερωνόμαστε μέσω υπολογιστών για κάθε καινούργιο προϊόν που κυκλοφορεί στην αγορά, ανταλλάσσοντας e-mail ή ερχόμαστε σε άμεση επαφή με τις εταιρίες και ενημερωνόμαστε απόλυτα για τα υπέρ και τα κατά των προϊόντων τους.Όσον αφορά τα κριτήρια για συνεργασία με κάποια εταιρία ακόμα και αν η έδρα της είναι μακριά από την βάση μας, το βασικό κριτήριο είναι η συνέπεια από την εν λόγω εταιρία, δηλαδή η άμεση παράδοση των προϊόντων. Η σταθερή ποιότητα των προϊόντων και η συμφωνία στην τιμή αγοράς να είναι σταθερή και όχι να αλλάζει από μέρα σε μέρα. Εταιρίες που δεν τηρούν τα παραπάνω ασφαλώς και διακόπτεται η συνεργασία.

TDN: Τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά καλύπτουν τις απαιτήσεις της διεθνούς πελατείας του ξενοδοχείου σας;

Γ.Φ.: Νομίζω πως τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις του κάθε ξενοδοχείου, αλλά και αν ακόμα δεν καλύπτεται, μέσω της ανταλλαγής e-mail με εταιρίες του εξωτερικού μπορεί προϊόντα που μέσω τρίτων να χρειάζονταν και δέκα μέρες να φτάσουν στη βάση μας, σήμερα σε 48 ώρες τα έχουμε στη διάθεση μας. Αλλά η ελληνική αγορά πέρα από την Αθήνα πρέπει να επεκταθεί σε αγορές που έχουν μεγάλη τουριστική ζήτηση όπως π.χ. Ρόδος, Κρήτη, Κέρκυρα, Χαλκιδική.

TDN: Τι συμβουλές θα δίνατε στους φοιτητές και νέους ξενοδοχοϋπαλλήλους που θα ήθελαν να φθάσουν στην θέση του F&B Manager; Θεωρείτε ότι οι νέοι απόφοιτοι είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα προσόντα για να σταδιοδρομήσουν σωστά στην αγορά;

Γ.Φ.: Η συμβουλή που θα έδινα στους νέους που θα ήθελαν να φτάσουν στη θέση του F&B manager είναι να έχουν υπομονή και επιμονή και με αργά αλλά σταθερά βήματα να φτάσουν στην θέση που προσδοκούν. Όσο για το αν οι νέοι είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα προσόντα για να σταδιοδρομήσουν ασφαλώς και τα έχουν. Οι σχολές όμως πρέπει να δείχνουν περισσότερη προσοχή στη μάθηση και να ενημερώνονται για τις εξελίξεις στο χώρο μας.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top