Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξη ΕξοπλισμούΜιχάλης Τρουλλινός Μέσω internet μπορεί κανείς να εντοπίσει ακόμα και τα πιο δυσεύρετα προϊόντα

Μιχάλης Τρουλλινός Μέσω internet μπορεί κανείς να εντοπίσει ακόμα και τα πιο δυσεύρετα προϊόντα

Μιχάλης Τρουλλινός
Μέσω internet μπορεί κανείς να εντοπίσει ακόμα και τα πιο δυσεύρετα προϊόντα

TravelDailyNews: Πως πιστεύετε ότι η ‘εισβολή’ της τεχνολογίας στον τομέα του F&B έχει επηρεάσει την γενική λειτουργία του και τον τρόπο των προμηθειών;

Μιχάλης Τρουλλινός: Τα τελευταία χρόνια η εισβολή της τεχνολογίας έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην λειτουργία των προμηθειών. Η επικοινωνία μεταξύ προμηθευτή και ξενοδοχείου έχει γίνει αμεσότερη με την βοήθεια του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συστημάτων όπως βάσεις δεδομένων και on line παραγγελίας. Από την πλευρά του ξενοδοχείου μπορεί να γίνει καλύτερη έρευνα αγοράς και να εντοπιστεί γρηγορότερα το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη δυνατή τιμή. Επίσης κερδίζεται σημαντικός χρόνος στην επεξεργασία και εκτέλεση της παραγγελίας, γεγονός εξαιρετικά ωφέλιμο για τον αγοραστή

TDN: Θεωρείτε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να βοηθήσουν στην προμήθεια προϊόντων στα ξενοδοχεία; Ποια η θέση σας για τα επαναλαμβανόμενα, αναλώσιμα προϊόντα;

Μ.Τ.: Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια του F&B. Αφενός είναι εύχρηστο και αξιόπιστο, αφετέρου εξασφαλίζεται η αμεσότητα και η εγκυρότητα της παραγγελίας λόγω της τήρησης του ηλεκτρονικού αρχείου. Ειδικά στα επαναλαμβανόμενα προϊόντα η παραγγελία μπορεί να γίνεται αυτόματα οπότε επιτυγχάνεται επάρκεια στα προϊόντα με μικρό στοκ. Ήδη μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες χρησιμοποιούν με επιτυχία τέτοιου είδους συστήματα μα σημαντικά οφέλη.

TDN: Με ποιες διαδικασίες ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα στην αγορά; Ποια είναι τα βασικά σας κριτήρια όταν διαλέγετε κάποια εταιρία για συνεργάτη;

Μ.Τ.: Ουσιαστικό ρόλο παίζουν οι εκθέσεις τροφίμων και ποτών που πραγματοποιούνται πριν το άνοιγμα της σαιζόν. Εκεί οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δοκιμάσουν και να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν που ανταποκρίνεται στα στάνταρ του ξενοδοχείου.
Πολλοί προμηθευτές διατηρούν δίκτυο πωλητών, οι οποίοι ενημερώνουν για τα νέα προϊόντα της εταιρίας τους. Μέσω internet ή μαζικής αποστολής email μπορεί κανείς να εντοπίσει ακόμα και τα πιο δυσεύρετα προϊόντα. Από τους προμηθευτές μας ζητάμε πρωτίστως αξιοπιστία, επαγγελματισμό και εξυπηρέτηση. Θεωρώ ότι αυτές είναι οι βάσεις για μια αποδοτική συνεργασία.

TDN: Τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά καλύπτουν τις απαιτήσεις της διεθνούς πελατείας του ξενοδοχείου σας;

Μ.Τ.: Κατά ένα μεγάλο ποσοστό ναι. Οι πελάτες μας αναζητούν την ποιότητα στα προσφερόμενα προϊόντα. Τα ελληνικά προϊόντα έχουν βελτιωθεί θεαματικά τα τελευταία χρόνια λόγω ανταγωνισμού και νέων μεθόδων παραγωγής. Είναι αναγνωρίσιμα στο εξωτερικό και πολλοί πλέον πελάτες ζητάνε επώνυμα ελληνικά προϊόντα.

TDN: Τι συμβουλές θα δίνατε στους φοιτητές και νέους ξενοδοχοϋπαλλήλους που θα ήθελαν να φθάσουν στην θέση του F&B Manager; Θεωρείτε ότι οι νέοι απόφοιτοι είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα προσόντα για να σταδιοδρομήσουν σωστά στην αγορά;

Μ.Τ.: Το επάγγελμα του Food & Beverage είναι αρκετά απαιτητικό και πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να αναρωτηθούν εάν μπορούν να αντεπεξέλθουν σε πολλές ώρες εργασίας, έντονους ρυθμούς και συνεχή επίβλεψη. Στη συνέχεια να φροντίσουν να αποκτήσουν δυνατές βάσεις από μια καλή σχολή και να στοχεύσουν στην καλύτερη δυνατή εργασιακή εμπειρία σε ονομαστές εταιρίες του χώρου. Με επαγγελματισμό και γνώσεις, το μέλλον θα ανοιχτεί μπροστά τους. Το επίπεδο των σχολών σήμερα είναι αρκετά υψηλό. Συνεπώς οι απόφοιτοι ξεκινάνε με αρκετά καλές βάσεις. Εξίσου σημαντικό όμως είναι οι εργασιακές επιλογές των αποφοίτων που θα καθοδηγήσουν σε μεγάλο βαθμό την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Τέλος οι απόφοιτοι θα πρέπει να ερευνούν συνεχώς το αντικείμενο τους και να έχουν ανοιχτό μυαλό στις εξελίξεις.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024