Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γιώργος Βασιλόπουλος
Στην Ελλάδα είμαστε πολύ πίσω ακόμα και στη ιδέα ‘ηλεκτρονικές αγορές’

21 Αύγουστος 2006, 00:00

Γιώργος Βασιλόπουλος
Στην Ελλάδα είμαστε πολύ πίσω ακόμα και στη ιδέα ‘ηλεκτρονικές αγορές’

TravelDailyNews: Πως πιστεύετε ότι η ‘εισβολή’ της τεχνολογίας στον τομέα του F&B έχει επηρεάσει την γενική λειτουργία του και τον τρόπο των προμηθειών;

Γιώργος Βασιλόπουλος: Η νέα τεχνολογία έχει σαφώς βελτιώσει το logistic των αγορών ενός ξενοδοχείου, και συγκεκριμένα τον έλεγχο παραγγελιοληψίας, αποθήκευσης (Stock) και διάθεσης στα τμήματα (ενδοδιακινήσεις).

TDN: Θεωρείτε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να βοηθήσουν στην προμήθεια προϊόντων στα ξενοδοχεία; Ποια η θέση σας για τα επαναλαμβανόμενα, αναλώσιμα προϊόντα;

Γ.Β.: Ένα σύστημα Β2Β παραγγελιοληψίας θα ήταν ότι καλύτερο για το τμήμα F&B ενός ξενοδοχείου γιατί βοηθάει στον έλεγχο, την τιμολόγηση και την ποιότητα των προϊόντων που παραγγέλνεις. Επίσης κρατάει στοιχεία που βοηθούν τον F&B Manager όπως ιστορικό παραλαβών, χρηματικό σύνολο παραγγελιών από προμηθευτές κτλ.

Δυστυχώς όμως, στη Ελλάδα είμαστε πολύ πίσω ακόμα και στη ιδέα “ηλεκτρονικές αγορές”.

Τα επαναλαμβανόμενα, αναλώσιμα προϊόντα βοηθούν να διατηρήσεις έναν σταθερό ποιοτικό χαρακτήρα στην επιχείριση σου και να διατηρήσεις ένα σταθερό κοστολόγιο.

TDN: Με ποιες διαδικασίες ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα στην αγορά; Ποια είναι τα βασικά σας κριτήρια όταν διαλέγετε κάποια εταιρία για συνεργάτη;

Γ.Β.:Ενημερωνόμαστε μέσω περιοδικών και internet sites επισιτιστικού χαρακτήρα.

Τα βασικά κριτήρια που διαλέγουμε συνεργάτες είναι τα εξής:

  1. Ποιότητα προϊόντων
  2. Τιμή προϊόντων
  3. Δυνατότητα συνεχούς διαθεσιμότητας ποιοτικών προδιαγραφών των προϊόντων – αξιοπιστία
  4. Δυνατότητα συνεχούς άριστης εξυπηρέτησης
TDN: Τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά καλύπτουν τις απαιτήσεις της διεθνούς πελατείας του ξενοδοχείου σας;

Γ.Β.:Κατά τη γνώμη μου στις περισσότερες των περιπτώσεων θα έλεγα ότι ναι καλύπτουν τις απαιτήσεις της διεθνούς πελατείας

TDN: Τι συμβουλές θα δίνατε στους φοιτητές και νέους ξενοδοχοϋπαλλήλους που θα ήθελαν να φθάσουν στην θέση του F&B Manager; Θεωρείτε ότι οι νέοι απόφοιτοι είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα προσόντα για να σταδιοδρομήσουν σωστά στην αγορά;

Γ.Β.: Θεωρώ ότι οι σχολές εφοδιάζουν τους φοιτητές με πάρα πολύ βασική εκπαίδευση και όχι εξειδίκευση συγκεκριμένα πάνω σε διάφορους τομείς του F&B (Π.χ. πόσα Kgr. Πρώτης ύλης χρειάζονται περίπου για 1000 διανυκτερεύσεις ) και τι πρώτη ύλη ανάλογα της εθνικότητας που έχουν στο ξενοδοχείο τους ( διαφορετικές εθνικότητες, καταναλώνουν περισσότερο κάποιες πρώτες ύλες από άλλες )

Θα συμβούλευα κατ’ αρχάς, τα νέα παιδιά να αποκτήσουν αρχικά γνώσεις ελέγχου επισιτιστικών τμημάτων που θα τους δώσει τη γνώση σε προμηθευτές, πρώτες ύλες και διακίνηση αυτών μέσα στο ξενοδοχείο τους.

Κατά δεύτερον, να έχουν υπομονή και επίμονή, όσο το δυνατό να ψάχνουν από μόνοι τους νέες πρακτικές, τεχνολογίες, και να ενημερώνονται καθημερινά για κάθετι και όσο το δυνατόν να γνωρίσουν πρακτικές και λειτουργίες διαφορετικών ξενοδοχείων στη αρχή της καριέρας τους  για να κρατήσουν τα καλύτερα όταν θα είναι έτοιμοι να αναλάβουν το F&B Management.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top