Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣεμινάρια & WorkshopsΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟHow to Manage Crises in the Tourism IndustryΝέα Ημερομηνία Διαξαγωγής 18 – 20 Ιανουαρίου 2007

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟHow to Manage Crises in the Tourism IndustryΝέα Ημερομηνία Διαξαγωγής 18 – 20 Ιανουαρίου 2007

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
How to Manage Crises in the Tourism Industry
Νέα Ημερομηνία Διαξαγωγής 18 – 20 Ιανουαρίου 2007

Γεγονότα όπως οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Μπαλί, την Τζακάρτα, το Αμμάν και το Sharm-El-Sheik, η επιδημία του SARS και η αναμενόμενη πανδημία γρίππης, καθώς και οι φυσικές καταστροφές όπως το τσουνάμι της Νοτιοανατολικής Ασίας και οι τυφώνες Katrina, Rita και Wilma στις ΗΠΑ, έφεραν βαρύτατα πλήγματα στον παγκόσμιο τουρισμό και οδήγησαν πολλές επιχειρήσεις σε οικονομικό αδιέξοδο ή ακόμα και σε πτώχευση.Η Travel Media Applications οργανώνοντας το σεμινάριο “How to Manage Crises in the Tourism Industry” , έχει σκοπό να σας ενημερώσει για το πώς θα αντιμετωπίζετε την κρίση με δυναμική στρατηγική που δεν περιορίζεται απλά στην αποκατάσταση της αλλά επεκτείνεται στην ετοιμότητα, την πρόληψη και το μετριασμό των κρίσεων.Σε αυτό το σεμινάριο θα έχετε τη δυνατότητα να:

  • Μάθετε για την συνεχώς μεταβαλλόμενη φύση των κρίσεων στην τουριστική βιομηχανία
  • Διερευνήσετε τον κύκλο ζωής μιας κρίσης και να εντοπίσετε τα έξι στάδια αντιμετώπισής της
  • Αναλύσετε τα στοιχεία του μοντέλου αντιμετώπισης κρίσεων
  • Μάθετε τα βασικά της ανάλυσης των υπαρχόντων απειλών και αδυναμιών μιας επιχείρησης (vulnerability analysis) και του υπολογισμού των συνεπειών μιας κρίσης (business impact analysis)
  • Ακολουθήσετε την διαδικασία ανάπτυξης και εφαρμογής ένος Σχεδίου Διαχείρισης Κρίσεων και να κατανοήσετε την διαφορά μεταξύ των εννοιών «διαχείριση κρίσεων» και «επιχειρησιακή συνέχεια»
  • Μάθετε τα βασικά της επικοινωνιακής πολιτικής σε μια κρίση – τόσο ενδοεπιχειρησιακά (λειτουργική επικοινωνία) όσο και με το εξωεπιχειρησιακό περιβάλλον (ΜΜΕ και αγορές)
  • Κατανοήσετε την διαδικασία δημιουργίας μιας επιχειρησιακής κουλτούρας για την διαχείριση κρίσεων
  • Μάθετε πώς να επικυρώνετε την στρατηγική κρίσεων της επιχείρησής σας με ασκήσεις και προσομοιώσεις και πώς να την συντηρείτε και ανανεώνετε με συστηματικούς ελέγχους
  • Μετέχετε σε μια πρακτική άσκηση-προσομοίωση κρίσης που θα βιντεοσκοπηθεί και στην συνέχεια αναλυθεί από τους συμμετέχοντες.

Ποιοι πρέπει να το παρακολουθήσουν;
Όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού.

Οι Εισηγητές
Εισηγητές του σεμιναρίου, το οποίο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού, είναι ο κ. Αλέξανδρος Παρασκευάς, επίκουρος καθηγητής στρατηγικού μάνατζμεντ στο πανεπιστήμιο Oxford Brookes στην Μ.Βρεττανία, και ο κ. John Bell, επικοινωνιολόγος και δημοσιογράφος τουρισμού. Οι διαλέξεις και οι συζητήσεις θα γίνουν τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα.

Πρόγραμμα

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2007

14:30 – 15.00

Εγγραφή

15.00 – 16:30

Παρουσιάσεις (90 λεπτά)

16.45 – 17.00

Διάλειμμα καφέ

17.00 – 18.30

Παρουσιάσεις (90 λεπτά)

Παρασκευή 19 και Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2007

09.00 – 10.30

Παρουσιάσεις (90 λεπτά)

10.30 – 10.45

Διάλειμμα καφέ

10.45 – 12.15

Παρουσιάσεις (90 λεπτά)

12.15 – 12.30

Διάλειμμα καφέ

12.30 – 14.00

Παρουσιάσεις (90 λεπτά)

14.00 – 14.30

Ελαφρύ Γεύμα

14.30 – 16.00

Παρουσιάσεις (90 λεπτά)

16.00 – 16.15

Διάλειμμα καφέ

16.15 – 17.15

Παρουσιάσεις (90 λεπτά)

Το κόστος συμμετοχής είναι 450 ευρώ +19% ΦΠΑ, και εντάσσεται στον ΟΑΕΔ στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης και Εκπαίδευσης της εργοδοτικής εισφοράς 0,45.

Πληροφορίες – Δηλώσεις Συμμετοχής:

Κα Μαρία Τσερώνη
Τηλ : 210-9374050
Fax: 210-9374051
e-mail: maria@tma.gr

Δήλωση συμμετοχής

Χορηγός Επικοινωνίας: Υπεύθυνος Διοργάνωσης:
Χορηγός Σεμιναρίου:
Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024