Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξη ΕξοπλισμούΜάριος Κουρούκλης:Εγκλωβισμένοι οι ξενοδόχοι σε ανεπιτυχείς επιλογές

Μάριος Κουρούκλης:Εγκλωβισμένοι οι ξενοδόχοι σε ανεπιτυχείς επιλογές

Μάριος Κουρούκλης:
Εγκλωβισμένοι οι ξενοδόχοι σε ανεπιτυχείς επιλογές

TravelDailyNews: Σε τι επίπεδο κινείται η συνεργασία της εταιρείας με εταιρείες ξενοδοχείων;

Μάριος Κουρούκλης: Λόγω της φύσης της εργασίας μας, η συνεργασία με κάθε ξενοδοχειακή μονάδα ξεχωριστά, είναι τόσο πολυεπίπεδη όσο και πολυδιάστατη.

Τι εννοώ; Κατά τη διάρκεια υλοποίησης της μηχανοργάνωσης της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, υποχρεωτικά θα έλθουμε σε επαφή και θα συνεργαστούμε τόσο με τα χαμηλόβαθμα στελέχη της μονάδας όσο και με τα υψηλόβαθμα, είτε για λόγους ανάλυσης των διαδικασιών της εργασίας τους, είτε για λόγους εκπαίδευσης στον νέο τρόπο λειτουργίας.
Επιπλέον θα πρέπει να συνεργαστούμε με την διοίκηση για τα διάφορα θέματα τα οποία προκύπτουν τόσο σε λειτουργικό επίπεδο, όσο και σε φοροτεχνικό επίπεδο.

Ας μη ξεχνάμε ότι ένα ξενοδοχείο αποτελεί από μόνο του μια αρκετά σύνθετη περίπτωση επιχείρησης τόσο μηχανογραφικά όσο και φοροτεχνικά, διότι αποτελείται από πολλούς και συχνά διαφορετικούς κλάδους εκμετάλλευσης.

TDN: Ποια είναι τα κύρια προϊόντα αλλά και υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση;

Μ.Κ.: Η E Commerce, ασχολείται παραδοσιακά με την μηχανοργάνωση ξενοδοχειακών μονάδων.
Το βασικό προϊόν μας είναι η σουίτα ξενοδοχειακών εφαρμογών SMART, η οποία αποτελείται από τα modules:


  • το Front Office με το οποίο καλύπτουμε τις ανάγκες των Κρατήσεων, της Υποδοχής και της Main Courante και του Housekeeping

  • Contacts με το οποίο αυτοματοποιούμε την επικοινωνία με τους πελάτες

  • Events για τη διαχείριση τόσο των εκδηλώσεων όσο και των αιθουσών

  • Spa & Beauty για την διαχείριση των κέντρων ευεξίας αλλά και των αθλητικών εγκαταστάσεων

  • Touch Screen και Hand Held POS, με το οποίο καλύπτουμε τις ανάγκες τωνσημείων πώλησης

  • το Stock και Food & Beverages Control για την παρακολούθηση, διαχείριση και κοστολόγηση του αποθέματος

  • το Business Accounting για την λογιστική παρακολούθηση της επιχείρησης

  • και τέλος το On Line Reservations System για κρατήσεις μέσω web.


Φυσικά υπάρχει πλήθος περιφερειακών εφαρμογών όπως είναι η Ασύρματη Παραγγελιοληψία, Interfaces με Τηλεφωνικά κέντρα, Pay TV, Key Locks, Συνδέσεις είτε με Λογιστικές εφαρμογές είτε με συστήματα κρατήσεων, Reservation Importers, Reports Generators, κ.λ.π., αλλά και η δυνατότητα ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες μηχανοργάνωσης της επιχείρησης.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση της μηχανοργάνωσης της επιχείρησης, εκ των πραγμάτων η εταιρία μας παρέχει φυσικά υπηρεσίες εγκατάστασης παραμετροποίησης, εκπαίδευσης και υποστήριξης του λογισμικού αλλά και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα operation της επιχείρησης. Παράλληλα και λόγω της τεχνογνωσίας μας, δίνουμε λύσεις σε διάφορα τεχνικά θέματα, δικτυακά, επικοινωνιών, κλπ.

TDN: Ποια είναι η εικόνα που έχετε από την πορεία της εν λόγω αγοράς;

Μ.Κ.: Ιδιαίτερα θετική για την εταιρία μου, διότι υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης, αλλά καθόλου καλή για τον κλάδο μας.

Δυστυχώς, βλέπω γύρω μου ξενοδόχους εγκλωβισμένους σε ανεπιτυχείς επιλογές. Έχουν επενδύσει σοβαρά κονδύλια στη μηχανογράφησή τους με πενιχρά αποτελέσματα και το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι οι ίδιοι αντί να δώσουν λύση στα χρονίζοντα προβλήματα, αποδέχονται αυτή την κατάσταση.

Τα προβλήματα τα οποία έχουν οι περισσότεροι εξ αυτών είναι από παιδικά έως πάρα πολύ σοβαρά, αλλά, απ’ ότι έχω αντιληφθεί, είτε δεν υπάρχει η βούληση επίλυσης των προβλημάτων είτε η γνώση από τις εταιρείες που τους έχουν αναλάβει.

TDN: Ποιες είναι οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις; Νέα προϊόντα.

Μ.Κ.: Το νεότερο μέλος των εφαρμογών μας είναι το Spa & Beauty, το οποίο διαχειρίζεται πλήρως τα κέντρα Ευεξίας, δηλαδή, κέντρα Spa και Θαλασσοθεραπείας, Beauty Salons, Γήπεδα και Αθλητικές εγκαταστάσεις.

Διαχειρίζεται τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα πακέτα υπηρεσιών, τους διαθέσιμους πόρους δηλαδή αίθουσες και γήπεδα, μηχανήματα, θεραπευτές, τις πωλήσεις, τις κρατήσεις μεμονωμένων και group, την τιμολόγηση υπηρεσιών αλλά και προϊόντων. Παράλληλα παρακολουθεί μέλη, συνδρομές, πιστοποιητικά υγείας των πελατών, και γενικά καλύπτει άριστα.

TDN: Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι πελάτες σας;

Μ.Κ.: Για εμάς όλοι μας οι πελάτες είναι εξ ίσου σημαντικοί ανεξαρτήτως μεγέθους ή ονόματος, αλλά θα ξεχώριζα σαν την πλέον σύνθετη και πλήρη εγκατάσταση, η οποία παρεμπιπτόντως θεωρώ ότι αποτελεί πρότυπο ξενοδοχειακής μηχανογραφικής εγκατάστασης το The Kalliston & Glaros Luxury Resort Fitness & Spa στα Χανία, τα οποία είναι δύο διαφορετικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με 2 ΑΦΜ δηλαδή, με 11 σημεία πώλησης, πλήρες κέντρο Fitness και Spa, στις οποίες υλοποιήσαμε διαχείριση από μία Υποδοχή, σαν να είναι μία ξενοδοχειακή μονάδα, τόσο για τον πελάτη όσο και για τον χειριστή των εφαρμογών μας, η δε διοίκηση έχει τη δυνατότητα να αντλήσει στοιχεία τόσο ανα Επιχείρηση όσο και συγκεντρωτικά από όλες τις εφαρμογές μας.

Ενδεικτικά, αναφέρω μερικές ακόμα επιχειρήσεις στην Ελλάδα, όπως:
To Esperia Palace Hotel με 185 δωμάτια στο Σύνταγμα το οποίο ήταν και η πρώτη εγκατάσταση του Smart Hospitality Suite στην Ελλάδα, το Volos Palace στο Βόλο, το Yria Resort στην Πάρο, Τα Cavo Tagoo, Semeli και Kivotos Club στη Μύκονο, το Raikos Hotel στα Κύθηρα, το Naxos Beach στη Νάξο, το Kanelis Beach Hotel στα Σελιανίτικα Αιγίου, τα Corinna Star και Corinna Mare, στα Χανιά στα οποία επίσης υλοποιήσαμε μια παρόμοια εγκατάσταση με αυτή των The Kalliston & Glaros Luxury Resort & Spa αλλά σε μικρότερη κλίμακα.

Στην Κύπρο έχουμε επίσης περί τις 50 εγκαταστάσεις από τις οποίες ενδεικτικά αναφέρω το Aeneas Hotel με 325 δωμάτια στην Αγία Νάπα στο οποίο έχουμε αυτοματοποιήσει την διαχείριση του All Inclusive, το Pefkos Hotel στη Λεμεσό, το Forest Park στις Πλάτρες, το Centrum Hotel στη Λευκωσία, το Tsialis Hotel στη Λάρνακα κ.α.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024