Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΑνοιχτή ΓραμμήΑπόψειςΟλυμπιακή:Ο Ιπτάμενος Πρεσβευτής και ταλαίπωρος Μύθος

ΑπόψειςΟλυμπιακή:Ο Ιπτάμενος Πρεσβευτής και ταλαίπωρος Μύθος

Απόψεις
Ολυμπιακή:
Ο Ιπτάμενος Πρεσβευτής και ταλαίπωρος Μύθος
του Γιώργου Κ. Μεριανού*

Αρκετές φορές έχω αρθρογραφήσει σε αυτήν εδώ την μεριά αναφορικά με το επικίνδυνο παιχνίδι των “αρμοδίων” αναφορικά με τη βιωσιμότητα, παρελθόν, παρόν και μέλλον της εταιρίας. Αρκετές φορές κατάθεσα τις τεκμηριωμένες θέσεις και απόψεις μου για την τραγική εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο Ιπτάμενος Πρεσβευτής της χώρας μας Ολυμπιακή. Είναι γνωστές οι προσπάθειες εξευτελισμού του αερομεταφορέα από τις Ελληνικές κατά τα άλλα κυβερνήσεις και είναι γνωστές και καταγεγραμμένες οι πολλαπλές προσπάθειες των αυτών κυρίων στην ολοκληρωτική διάλυση του Μύθου Ολυμπιακή.

Σήμερα θα καταθέσω προς όλους εσάς που με διαβάζετε ορισμένα οικονομικά στοιχεία που αφορούν τον αερομεταφορέα, αλλά και όλους εμάς τους μόνιμους ηλίθιους στους οποίους οι κυβερνήσεις απευθύνουν τα παραμύθια της χαλιμάς ως επάγγελμα στο οποίο επιδίδονται με εξαιρετικά “καλή” παρουσία! Έχουν τρελάνει την κοινωνία και βέβαια το επιβατικό κοινό οι μεθοδεύσεις των υπουργών και βοηθών τους κάθε λίγο και λιγάκι με τα σκηνοθετημένα τεχνάσματα τους χωρίς καν να σέβονται τους πολίτες που εισπράττουν τις άμεσες ταλαιπωρίες ως αποτέλεσμα των επικίνδυνων και μακροχρόνιων πειραματισμών τους με τη συνέχεια ή όχι της Ο.Α.!

Η κυβέρνηση (πρώην και νυν) κατηγορεί δημόσια την Ο.Α. για σοβαρές οφειλές προς το δημόσιο βάζοντας διάφορα φερέφωνα να στρέφονται κατά του αερομεταφορέα στα….παράθυρα των κατευθυνόμενων τηλεοπτικών σταθμών διαβάλλοντας τους Έλληνες πολίτες αναφορικά με το σοβαρό έργο που παράγει η εταιρία ζητώντας άμεσα αφ’ ενός την επιστροφή-καταβολή των οφειλών προς τους Έλληνες πολίτες, αφ’ ετέρου το συντομότερο ξεπούλημα του κακού αερομεταφορέα.

Τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια λοιπόν θα αποφασίσουν για τις κατηγορίες προς την εταιρία που αφορούν 541 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, η κυβέρνηση ανακάλυψε σχετικά πρόσφατα ότι η Ολυμπιακή οφείλει να επιστρέψει 541 εκατ. ευρώ στο Ελληνικό δημόσιο!

Επειδή κάτι τέτοιες ΠΑ.ΣΟ.Κ.ικές και Ν.Δ. δηλώσεις και απαιτήσεις προκαλούν την ηρεμία μου θα επιθυμούσα να έλθω εις απευθείας δημόσιο διάλογο με όποιον τέως ή νυν υπουργό ή υποκατάστατο του σε όποιον τηλεοπτικό σταθμό και με όποιον δημοσιογράφο-τηλεπαρουσιαστή και να συζητήσουμε ή και διαξιφιστούμε με μοναδικό θέμα το έργο της εταιρίας και βέβαια τις επίμονες και προγραμματισμένες προσπάθειες των ιθυνόντων να εξευτελίσουν αρχικά το κύρος της εταιρίας και στη συνέχεια το….εύκολο ξεπούλημα της!

Το έτος 2005, αναγκάστηκε η εταιρία να υποβάλει 4 αγωγές κατά του Ελληνικού δημοσίου από το οποίο αξιώνει αποζημίωση 954 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα και συγκεκριμένα ζητά 110 εκατ. ευρώ για το κόστος πτήσεων προς τις άγονες γραμμές που αφορούν την περίοδο 1993-1998! Ερωτώ λοιπόν τη σημερινή κυβέρνηση και τους ταλαντούχους υπουργούς της, όταν παρέλαβαν την κυβέρνηση δεν γνώριζαν ότι το Ελληνικό δημόσιο οφείλει στην Ολυμπιακή…;! Και ερωτώ διότι ζήσαμε διάφορες δυσάρεστες ζωντανές παραστάσεις με έντονες διαμαρτυρίες πολιτών-επιβατών και άπειρους “καλλιτέχνες” υπουργούς να ανάβουν φωτιές και να κατηγορούν την εταιρία για διάφορους λόγους όπως στάση εργασίας κ.λ.π. Αντί λοιπόν να καταβάλει τα οφέλη του το Ελληνικό δημόσιο, έστρεφε τους πολίτες κατά του αερομεταφορέα.

Ακόμα και δικαίως η εταιρία ζητά από το Ελληνικό δημόσια 819,3 εκατ. ευρώ που αφορούν την αναγκαστική μετεγκατάσταση της εταιρίας στα Σπάτα, εγκαταλείποντας τις εγκαταστάσεις της στο Ελληνικό. Λοιπόν, το Ελληνικό δημόσια αποφάσισε να δωρίσει στον σημερινό και αυριανό επιχειρηματία του αερολιμένα των Σπάτων μια νέα κατασκευή αεροδρομίου δεχόμενο την απαίτηση του αλλοδαπού επιχειρηματία την κατάργηση ενός αερολιμένα εν λειτουργία επειδή ο αλλοδαπός το απαίτησε εις βάρος της Ελληνικής οικονομίας! Αυτά και άλλα πολλά, τα αποφάσισε η Εθνική κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και επέβαλε στην Ολυμπιακή να μετεγκατασταθεί με δικό της κόστος όταν την εποχή εκείνη αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα.
`Αρα, ήταν επιπλέον μια ευκαιρία να διαλυθεί η εταιρία κάτω από το βάρος των υπέρογκων αναγκαστικών δαπανών!

Ακόμα, ζητά από την εταιρία να παραχωρήσει στο δημόσιο μετά 25 χρόνια την τεχνική βάση στα Σπάτα, τον εμπορικό σταθμό αλλά και άλλες νέες υποδομές χωρίς καμία υποχρέωση του δημοσίου έναντι της εταιρίας! Βλέπετε, στην Τανγκανίκα, κάπως έτσι οραματίζονται οι φίλαρχοι και κάπως έτσι ενεργούν.

Επιπλέον, η εταιρία ζητά να καταβληθούν από το γνωστό Ελληνικό δημόσιο 25 εκατ. ευρώ για δρομολόγια που εκτέλεσε σε γνωστά άγονα νησιά του Αιγαίου πράγμα που ουδέποτε έπραξε αφήνοντας ακόμα μία φορά έκθετη την εταιρία, η οποία αντιμετωπίζει υπέρογκες λειτουργικές δαπάνες.

Αυτή είναι μια άλλη κατάσταση περί των οικονομικών απαιτήσεων του Ελληνικού δημοσίου έναντι αυτών της εταιρίας. Όλοι μας γνωρίζουμε το Ελληνικό δημόσιο και τους μοναδικούς τρόπους που χρησιμοποιεί προκειμένου να αποφύγει των υποχρεώσεών του έναντι τρίτων και ειδικότερα Ελλήνων.

Επειδή έζησα 31 χρόνια εκτός Ελλάδας, μου έρχεται δύσκολο να καταπίνω υπουργικά περιττώματα χωρίς καν να διαμαρτυρηθώ! Τέτοιες μεθοδεύσεις θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελέσουν τη μοναδικότητα παγκόσμιας προκλητικής απάτης μιας Ελληνικής κυβέρνησης εναντίον μιας Ελληνικής εταιρίας!

Η σκοπιμότητα έχει αποκαλυφθεί και οι κ.κ. υπουργοί επί των συγκοινωνιών φέρουν τεράστιες ευθύνες για την ηθική βλάβη που έχουν προξενήσει στην Ολυμπιακή, τη συνεχόμενη και προκλητική δυσφήμηση που έχουν επανειλημμένα προκαλέσει κατά της εταιρίας, την απαξίωση που έχουν προκαλέσει με σκοπό τον οικονομικό μαρασμό της εταιρίας, το ότι δεν επετράπη στην εταιρία να ανταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά των αεροπορικών συγκοινωνιών με αποτέλεσμα να ζημιώνει σοβαρά και καθημερινά, το ότι δεν τις επετράπη η αγορά νέων αεροπλάνων προκειμένου να μπορεί να καλύψει νέους κερδοφόρους προορισμούς, ακόμα, ότι δεν κατέστη δυνατή η εφαρμογή του πτητικού της προγραμματισμού με αποτέλεσμα να μεγιστοποιείται η οικονομική αδυναμία προκειμένου για την εφαρμογή νέων προγραμμάτων και κάλυψης οικονομικών υποχρεώσεων.

Είναι φαντάζομαι κατανοητά τα όσα για ακόμα μια φορά αναφέρω σήμερα. Η ουσία του θέματος είναι ότι η Ελληνική κυβέρνηση συμπεριφέρεται με μίσος, ιδιοτέλεια και φαρισαϊσμό έναντι μιας εταιρίας που υπηρέτησε την Ελλάδα, τον Ελληνισμό και μετέφερε την Ελληνική σημαία σε άλλους τόπους και περιοχές με υπερηφάνεια, τιμή και δόξα.

Καλά, κανείς από τους “ειδικούς” δεν αντιλαμβάνεται ότι αυτή η νοοτροπία και συμπεριφορά της Ελληνικής κυβέρνησης βλάπτει τη χώρα, την αξιοπιστία του Ελληνικού Έθνους και βέβαια τον αερομεταφορέα…;!

Ας αφυπνιστούν οι εργαζόμενοι διότι θα βρεθούν και πάλι προ κατασκευασμένων γεγονότων!

* Ειδικός Τεχνικός Αεροσκαφών

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024