Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απόψεις
2007 χρόνια υπανάπτυξης Πολιτικής Αεροπορίας στην Ελλάδα

Γιώργος Κ. Μεριανός - 30 Νοέμβριος 2006, 00:00

Απόψεις
2007 χρόνια υπανάπτυξης Πολιτικής Αεροπορίας στην Ελλάδα
του Γιώργου Κ. Μεριανού*

Προφανώς, να ακούγεται τραγικό ως παρουσίαση θέματος, αλλά, δυστυχώς έτσι είναι! Η εποχή των μεγάλων ανακατατάξεων και πτητικού πολέμου στους αιθέρες, έχει αρχίσει προ πολλού με πρώτα θύματα την PAN AM, στη συνέχεια την EASTERN για να ακολουθήσουν η TWAM και να φτάσουν στην πτώχευση η DELTA, η NORTHWEST, η USA και να συνεργαστούν κάτω από την απειλή η BEA, η KLM με την AIR FRANCE προκειμένου να επιζήσουν.

Οι Αμερικανοί ως πρωτοπόροι στη κατασκευή πολέμου και “τρομοκρατικών απειλών” κατόρθωσαν να αυξήσουν τη τιμή του αεροπορικού καυσίμου από 0.70c το γαλόνι σε 2,5 δολάρια στέλνοντας τον αυτό χρόνο στους κρατικούς μηχανισμούς πολιτικής αεροπορίας τα διάφορα ψηφίσματα για έκτακτα μέτρα ασφαλείας στις αεροπορικές εταιρίες και αεροδρόμια απανταχού στον δυτικό κόσμο αυξάνοντας ραγδαία τα λειτουργικά κόστη των αεροπορικών εταιριών και αεροδρομίων. Από την άλλη, η αεροπορική κίνηση μειώθηκε κατακόρυφα αφήνοντας τους αερομεταφορείς να στραγγαλίζονται οικονομικά και να αρχίσουν οι απολύσεις ως ένα πρώτο μέτρο απάντησης στα υπερβολικά λειτουργικά έξοδα!

Οι κατασκευάστριες εταιρίες μείωσαν τις αεροπορικές κατασκευές αφού μειώθηκαν οι παραγγελίες αεροπλάνων και απολύθηκαν χιλιάδες εργαζόμενοι.

Ο αεροπορικός ανταγωνισμός ξεπέρασε πλέον τις πιθανές του επιπτώσεις και οι μικρότεροι πλήρωσαν το κόστος των....πολέμων και της.....τρομοκρατίας αφήνοντας τους μεγάλους να βρουν τρόπους επιβίωσης.

Πολλαπλασιάστηκαν τα μέτρα και αντίμετρα  στους αερολιμένες, πολλαπλασιάστηκε η ταλαιπωρία των επιβατών, ενώ δεν υπάρχει πουθενά και σε καμία περίπτωση άμεση απειλή. Αυτή καλλιεργείται τεχνικά προκειμένου να εξευτελιστούν λιγότερο οι Αμερικανοί και Βρετανοί αφού οι αεροπορικές εταιρίες και συγκοινωνίες δεν αντιστάθηκαν, αφού πείσθηκαν ότι έτσι θα είναι!

Το κόστος των μεταφορών αυξήθηκε άνευ λόγου και οι επιβάτες μη μπορώντας να αντιδράσουν, πληρώνουν ότι αποφασίσουν οι…μεγάλοι.

Παρ’ όλες τις άμεσες και έμμεσες ανατιμήσεις, οι εταιρίες που είχαν δρομολογηθεί για πτώχευση, επέζησαν και οι Ευρωπαϊκές επίσης αφήνοντας την ALITALIA και την Ολυμπιακή να σέρνονται, αφού έτσι απεφάσισαν ορισμένοι…υπουργοί!

Η χώρα μας αναδείχθηκε στις χώρες του εξωτερικού προβάλλοντας τους κύκλους και τη σημαία μας παρ’ όλες τις καθημερινές καθυστερήσεις του Εθνικού μας Αερομεταφορέα. Ο ορίζοντας για την Ολυμπιακή καθάρισε και οι επικερδείς νέοι προορισμοί φάνηκαν στον ορίζοντα δίνοντας στην Ολυμπιακή τις ευκαιρίες που ίσως πρόσμενε.

Αυτό που δεν πρόσμενε ήταν το κυνήγι της από την μαμά Ελλάδα δια των εκπρόσωπων της υπουργών και βέβαια της προϊστορίας των συλλόγων των υπαλλήλων της και ειδικότερα της ΟΣΠΑ και άλλων! Ποιος θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ό,τι ένας αερομεταφορέας διαχειρίζεται από βουλευτές και συνταξιούχους του εμπορικού ναυτικού ως επίσης του πολεμικού ναυτικού και ξενοδόχους και τουριστικούς πράκτορες και δικηγόρους και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε άνευ ουδεμίας εμπειρίας, εξειδίκευσης στην αεροπορική βιομηχανία ειδικότερα σε πολύ δύσκολους καιρούς, προγραμματίζοντας τον αυτό χρόνο το ξεπούλημα του Εθνικού μας αερομεταφορέα διότι η μαμά, .....χρειάζεται ρευστό?!

Κρατική διαμεσολάβηση προκειμένου να ξεπουληθεί η ιπτάμενη Ιστορία της χώρας μας ελέω στέρησης ιδικών γνώσεων και αγάπης προς το αεροπλάνο! Η Ελληνική αεροπορική παιδεία απαντά λοιπόν με το…... πονάει χέρι, κόβει χέρι!
Τα δε χρέη της Ολυμπιακής προς το κράτος, είναι μεγάλη εφεύρεση εξαπάτησης των Ελλήνων και μεταφοράς των δικών τους κρατικών ευθυνών, στον αερομεταφορέα! Απλά πράγματα! Η Ολυμπιακή έχει να λάβει από κάθε κρατικό φορέα, πολλά έως πάρα πολλά! Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ λείπουν από το ταμείο της εταιρίας επειδή η προγενέστερη και σημερινή κυβέρνηση δεν τόλμησαν να αφήσουν την εταιρία σε χέρια  τεχνοκρατών επί αεροπορικών εταιριών και θεμάτων φοβούμενοι ότι δεν θα τακτοποιηθούν από τον επόμενο αγοραστή!

Η τρομολαγνεία συνεχίζεται ως επίσης και ο αεροπορικός ανταγωνισμός που αφήνει όμως τις ευκαιρίες ανοιχτές για αυτούς που αεροπορικά βλέπουν μακριά! Χάθηκαν πολλές ευκαιρίες τα τελευταία χρόνια τις οποίες κέρδισαν άλλοι που δεν είχαν υπουργούς και βουλευτές διαχειριστές των αεροπορικών τους εταιριών! Δεν είχαν “Ειδικούς και Αρμόδιους” ακόμα και επί αεροπορικών θεμάτων.

2007 χρόνια μετά χριστώ και η Ελλάδα σέρνεται αεροπορικά. Δέστε ένα παράδειγμα ας πούμε τις σκανδιναβικές χώρες και αεροπορικές τους εταιρίες μεταξύ αυτών και τις θυγατρικές, charter και cargo, και δέστε τις Ολλανδικές εταιρίες, θυγατρικές, charter και cargo που εξυπηρετούν τον πλανήτη γη και όχι μόνον Ευρωπαϊκές περιοχές. Δέστε την Air France την Lufthansa με τις θυγατρικές τους στον χώρο των παγκόσμιων αερομεταφορών cargo, και δέστε δεκάδες άλλες μικρότερες που επιβιώνουν παρουσιάζοντας σοβαρό έργο αεροπορικής εξυπηρέτησης και εμπιστοσύνης. Δέστε τις αεροπορικές εταιρίες του Καναδά και τις δεκάδες μεγάλες και εκατοντάδες μικρότερες στην Αμερική έστω και μετά την πληθώρα των οικονομικών αντιμέτρων που επέβαλαν οι κυβερνώντες σήμερα και δέστε τις αεροπορικές παραγγελίες χωρών της Ασίας όπως της Singapore της Thai και Emirate που επεκτείνονται σοβαρά!

Ελλάς!

Εδώ τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά!
Εδώ απαγορεύονται αεροπορικές εταιρίες παρά μόνον......(........)!
Εδώ δεν επιτρέπονται και δεν εκδίδονται αεροπορικές άδειες εκτός και .....(.......)!
Εδώ, αποφασίζουν άλλοι για σένα, όπως Υπουργοί, βουλευτές, διευθυντές, γραμματείς, θυρωροί, συγγενείς και κουμπάροι, πλυντήρια και άλλα που δεν πρέπει να λέγονται σεβόμενοι τους “θεσμούς” της υπανάπτυξης, της ρεμούλας και της άρπας! (εννοώ το νεοκλασικό μουσικό όργανο)

Η Ελληνική οικονομία, πτώχευσε! Ρευστό δεν υπάρχει! Οι Έλληνες τυγχάνουν αιχμάλωτοι των τραπεζών με την ευλογία των κυβερνήσεων που πέρασαν και….περνούν! Το μέλλον της Ελληνικής αγοράς, τελείωσε για τους Έλληνες! Αρχίζει όμως για τους πολυεθνικούς! Οι Έλληνες δεν αντιδρούν εξυπηρετώντας άμεσα τους νεκροθάφτες τους! Το οικονομικό χάος που επικρατεί δεν επιτρέπει σε καμιά περίπτωση εσωτερικές επενδύσεις παρά μόνον, μεταφορά αλλού εκτός συνόρων!

Το καθεστώς που επικρατεί στην ΥΠΑ, είναι απαγορευτικό και απογοητευτικό. Απαγορεύονται τα πάντα! Εκτός και…..(......)! Τότε τα πάντα μπορούν να προχωρήσουν....προσωρινά! Στην Ελλάδα ευδοκιμεί το προσωρινά! Έτσι, τεκμηριώνεται η αιχμαλωσία τους στους εκάστοτε υπουργούς και θυρωρούς για .......αργότερα!

Η χώρα των ΘΑ και βλέπουμε! Κράτος με συμπεριφορά εχθρού έναντι της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που αλίμονο και τρισαλίμονο και εμπλέκονται Ελληνικές τράπεζες!

Υπάρχουν ευκαιρίες δημιουργίας σοβαρών αεροπορικών εταιριών. Υπάρχει πλεονάζων αεροπορικός χώρος για σοβαρή αεροπορική εταιρία. Αρκεί και μόνον να γίνουν προγενέστερες συμφωνίες με τις “αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες” με πρωτόκολλο συμφωνίας και ρήτρα!

Αεροπορικές πανάκριβες συγκοινωνίες της πλάκας εν έτη 2007!
Το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης μετά της κυρίας Υπουργού, χαίρουν των  κατορθωμάτων και αποτελεσμάτων της Ελληνικής επανίδρυσης του κράτους!
Σεμνά και ταπεινά, .....πτωχεύσαμε!

Μήπως δεν είναι έτσι…..?!

*Ειδικός Τεχνικός Αεροσκαφών

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top