Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΣτέλλα Κωνσταντίνου Φτωχή η συνεδριακή υποδομή στην Ελλάδα…

Στέλλα Κωνσταντίνου Φτωχή η συνεδριακή υποδομή στην Ελλάδα…

Στέλλα Κωνσταντίνου
Φτωχή η συνεδριακή υποδομή στην Ελλάδα…

Ηλικία: 39

Τόπος γέννησης: Αθήνα-Πλάκα

Οικογενειακή κατάσταση: Μαμά ενός 15χρονου

Χόμπι: Μουσική, Χορός

Ζώδιο: Λέων

Που Σπούδασε:

AST. Και σχολή γραμματέων, Σεμινάρια σε πωλήσεις
και Δημόσιες Σχέσεις

Που Δούλεψε:

* Intercontinental (κρατήσεις, πωλήσεις)
* UCB Farma Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων
* Amphitrion Congress
* Frei Congress
* Goldair Tours

Που Δουλεύει Τώρα:

Grecotel Athens Acropol και Omonia Grand, Director of Sales

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

12 minimum

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι της φαίνονται ενδιαφέροντες;

Συνεδριακός Τουρισμός και Ταξίδια κινήτρων .

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική της ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Compaq, γιατί έχω συνεργαστεί μαζί τους και γιατί είναι μια εταιρία με φοβερή εξέλιξη ιδίως στην Ελλάδα.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Όλους αυτούς τους ανθρώπους που δημιουργούν με ύφος, ήθος και στυλ.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Μακάρι να μπορούσαν να συνδυαστούν και τα δύο, αλλά δυστυχώς η καριέρα δε σου αφήνει χρόνο για οικογένεια.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Κεφαλονιά, Κανκούν.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Το μέλλον είναι αισιόδοξο ειδικά αν δουλέψουμε σωστά όλοι μας, για την προβολή και την προώθηση της χώρας μας και ειδικά της ποιοτικής και αυθεντικής Ελλάδας.

Ποιό θεωρεί ως το φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Η οργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και βέβαια η Αθήνα που έχει τον κύριο ρόλο σε αυτό το παιχνίδι. Η επένδυση πρέπει να γίνει σε αυτό το κομμάτι.

Πως κρίνετε την συνεδριακή υποδομή στην Αθήνα και γενικά στην Ελλάδα;

Σε γενικές γραμμές φτωχή, Συνεδριακά κέντρα δεν υπάρχουν. Πρέπει να γίνουν έργα όσον αφορά τα συνεδριακά γραφεία πρέπει να οργανωθούν περισσότερο, ειδικά σε συνεδριακά προγράμματα ώστε να βελτιωθούν οι υπηρεσίες τους. Και γενικά οι ενδιαφερόμενοι που θέλουν να οργανώσουν συνέδρια, θα πρέπει να επιλέγουν οργανωτές συνεδρίων βάσει κριτηρίων. Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι οποιοδήποτε τουριστικό γραφείο δεν μπορεί να γίνει οργανωτής συνεδρίων.

Η Αθήνα αναβαθμίζεται ενόψει του 2004, τα Αθηναϊκά ξενοδοχεία τι κινήσεις πρέπει να κάνουν;

Πρέπει να εκσυγχρονισθούν και να ανακαινισθούν ώστε η εικόνα που θα έχουμε το 2004 να είναι αντάξια του γεγονότος. Είναι πολύ σημαντικό η Αθήνα του 2004 να έχει το πρόσωπο που της αξίζει.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Πώς βλέπετε την εξέλιξή σας και σε τι μπορείτε να βοηθήσετε την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό;

TDN: Το μέσο επικοινωνίας που έχουμε επιλέξει (Internet) έχει την ευελιξία να προσεγγίζει την παγκόσμια αγορά 24 ώρες το 24ωρο. Οι εφαρμογές που ήδη έχουμε παρουσιάσει, αλλά και αυτές που έχουμε προγραμματίσει να παρουσιάσουμε μπορούν πολύ εύκολα να αξιοποιηθούν για την άμεση ή έμμεση προώθηση και προβολή των θεμάτων του ελληνικού τουρισμού.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024