Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Στρατής Μποσταντάς:
Οι Έλληνες χρησιμοποιούν το internet για ενημέρωση και όχι για τελική κράτηση

Δώρα Σγάρτσου - 20 Δεκέμβριος 2006, 00:00

Στρατής Μποσταντάς:
Οι Έλληνες χρησιμοποιούν το internet για ενημέρωση και όχι για τελική κράτηση

TravelDailyNews: Ποια τα πλεονεκτήματα χρήσης του συστήματος online κρατήσεων της Target Point για ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία;

Στρατής Μποσταντάς: Οι απαιτήσεις του σύγχρονου Marketing στον τουρισμό σε συνδυασμό με τον μεγάλο ανταγωνισμό στο e-travel, έχει κάνει πλέον επιτακτική την χρήση τουλάχιστον συστημάτων κρατήσεων.

Η Target Point μελετώντας για πολλά χρόνια τις ανάγκες των πελατών της ξενοδόχων και τουριστικών γραφείων, σχεδίασε ένα σύστημα κρατήσεων, αλλά και εφαρμογής του τουριστικού Marketing, βασισμένο τόσο στις σύγχρονές μεθόδους και κανόνες, όσο και στις δικές τους απαιτήσεις και επιθυμίες.

Το BOOK 24 αποτελεί ένα “εργαλείο” πωλήσεων και όχι απλά ένα ακόμη σύστημα κρατήσεων μια που συγκεντρώνει σε μία εφαρμογή τα παρακάτω:

  • Κρατήσεις
  • Προσφορές (Πακέτα και Last Minute)
  • Επαναλαμβανόμενοι Πελάτες (Repeaters-Members-Club)
  • Συνεργάτες (Τουριστικά γραφεία και affiliates)

Ο συνδυασμός των παραπάνω επιμέρους τμημάτων, προσφέρει στον υπεύθυνο marketing-πωλήσεων, άπειρους συνδυασμούς εφαρμογής του τρόπου πωλήσεων που έχει σκεφθεί χωρίς να τον περιορίζει σε ημερομηνίες, μορφής προσφοράς κλπ. Έτσι το BOOK 24 τον βοηθά πραγματικά και ουσιαστικά στην πώληση δωματίων και πακέτων χωρίς “ειδικές” γνώσεις προγραμματισμού και “ειδικό” Η/Υ.

Το BOOK 24 είναι μία εφαρμογή που αποκτά κάθε πελάτης μας, η οποία εγκαθίσταται στον server του, προσαρμόζεται στην ιστοσελίδα του (χρωματικά και τεχνικά), ενημερώνεται από τον ίδιο και λειτουργεί για αυτόν χωρίς προμήθειες και διαφορετικά παράθυρα στα windows.

Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα χρήσης του BOOK 24 είναι τα παρακάτω:

  • Κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο με έκδοση Voucher και σύνδεση με τράπεζα ή ασφαλή server για προκαταβολή.
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλών ξενοδοχείων (Αλυσίδες και Τουριστικά γραφεία).
  • Σχεδιασμός οποιασδήποτε μορφής προσφοράς και ελεύθερη επιλογή για συνεργάτες και μέλη (repeaters).
  • Ομαδική αλληλογραφία ενημέρωσης (για προσφορές ή Last Minute) ή ευχών (Καλή χρονιά κλπ).
  • Ειδική ταξινόμηση συνεργατών (Cash/Credit) και έκδοση voucher από τους ίδιους με τα δικά σους στοιχεία.
  • Ομαδικές κρατήσεις σε ένα voucher (για group ή παρέες).

Όλα τα παραπάνω μπορούν να γίνουν από πολλά άτομα (χρήστες με δικαιώματα ανά τομέα), με πολύ απλό τρόπο και από οποιοδήποτε Η/Υ από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

TDN: Ποια η ανταπόκριση της αγοράς στο προϊόν; Θεωρείτε ότι η ελληνική αγορά έχει εξοικειωθεί πλέον με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες στον τομέα του τουρισμού και των ταξιδιών;

Σ.Μ.: Οι Έλληνες, ειδικά στον τομέα του τουρισμού, χρησιμοποιούν το Internet κατά κύριο λόγο για να ενημερωθούν για τις τιμές και τις προσφορές των ξενοδοχείων και των τουριστικών γραφείων και όχι για τελική κράτηση, πράγμα για το οποίο προτιμούν το τηλέφωνο.

Το Book 24, προσφέρει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο της αυτόματης και σε προσωπικό επίπεδο ενημέρωσης των υπαρχόντων πελατών ενός ξενοδοχείου ή τουριστικού γραφείου για τις προσφορές του.

Εκτός όμως από αυτό υπάρχει η δυνατότητα να καταχωρήσει ο ίδιος ο ξενοδόχος μία κράτηση (που έγινε τηλεφωνικά) και με ένα αυτόματο μήνυμα να ζητήσει από τον πελάτη να επιβεβαιώσει (confirmation) την κράτηση με την πιστωτική του κάρτα ή με άλλο τρόπο πληρωμής της προκαταβολής.

Το Book 24 αρχικά, παραξενεύει τον υποψήφιο πελάτη για τις τόσες δυνατότητες του σε σχέση με την μικρή τιμή του. Πολλοί πελάτες μας, μας είπαν ότι αρχικά φοβήθηκαν ότι κάτι άλλο κρύβεται πίσω από την τόσο χαμηλή τιμή του. Για τον σκοπό αυτό η Target Point προσφέρει 3 μήνες εγγύηση επιστροφής χρημάτων σε κάθε πελάτη της χωρίς αυτός να χρειάζεται να δικαιολογήσει το γιατί.

Η εφαρμογή του σε ιστοσελίδες μεγάλων αλυσίδων ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, αλλά και η επιλογή του από γνωστά τουριστικά γραφεία και portals τουρισμού, αποδεικνύει ότι το Book 24 αρχίζει να γίνεται “γνωστό” και να καθιερώνεται στην τουριστική αγορά.

TDN: Στους σχεδιασμούς της Target Point είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων στην Κύπρο. Ποιες οι προσδοκίες σας από τη συγκεκριμένη αγορά;

Σ.Μ.: Η Target Point έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματά της στην Κύπρο. Τόσο στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, όσο και στην προώθηση του συστήματος κρατήσεων. Μεγάλα ξενοδοχεία της Πάφου, έχουν εγκαταστήσει το Book 24 και έχουν αποκομίσει τα ουσιαστικά αποτελέσματα της χρήσης του.

Η αγορά της Κύπρου έχει ως δεδομένο ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας και τα σύγχρονα μέσα πραγματικά συμβάλλουν στην ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού. Γι΄ αυτό και είναι πιο ανοικτή και δεκτική, σε τέτοιου είδους ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ας μην ξεχνάμε ότι έχουν δυτικοευρωπαϊκά πρότυπα και το πρωτεύον γι΄ αυτούς είναι οι επισκέπτες-πελάτες τους να βρουν αυτό που θέλουν και να φύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις, όσο κουραστικό ή δαπανηρό μπορεί να ακούγεται αυτό.

To Book 24 “έδωσε εξετάσεις” στους πραγματικούς γνώστες του σύγχρονου τουριστικού marketing και “πέρασε” με άριστα!

Εμείς ευελπιστούμε ότι θα μπορέσουμε να προωθήσουμε το Book 24 έτσι ώστε να το γνωρίσει ολόκληρη η Κυπριακή αγορά και να το συμπεριλάβει στα πλέον απαραίτητα εργαλεία για την τουριστική ανάπτυξη της.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top