Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΔημήτριος Μπούχαλης e-travel: επανάσταση στα κανάλια διανομής

Δημήτριος Μπούχαλης e-travel: επανάσταση στα κανάλια διανομής

Δημήτριος Μπούχαλης
e-travel: επανάσταση στα κανάλια διανομής

Ηλικία: 33

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος με ένα παιδί (Στέλλα)

Χόμπι: ‘Τρέχει’ οικογενειακό ξενοδοχείο στο Λουτράκι, τρελός φωτογράφος

Ζώδιο: Λέων, με ωροσκόπο Ταύρο

Που Σπούδασε:

* BBA σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
* MSc σε Τουριστική Διοίκηση, Πανεπιστήμιο Surrey, U.K..
* PhD σε Νέες Τεχνολογίες και Διανομή για Περιφερειακούς Τουριστικούς Προορισμούς και Επιχειρήσεις, Πανεπιστήμιο Surrey, U.K.

Που Δούλεψε:

* Πανεπιστήμιο Westminster, U.K.
* Σύμβουλος στον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (WTO), την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα Ηνωμένα Έθνη.
* Σύμβουλος τουριστικής ανάπτυξης για διάφορες περιοχές και επιχειρήσεις.
* Σύμβουλος τουριστικών εκθέσεων για πανεπιστημιακά ιδρύματα σε διάφορες χώρες.
* Διάφορα ξενοδοχεία στην Ελλάδα.

Που Δουλεύει Τώρα:

Από 1η Σεπτεμβρίου 2000 Πανεπιστήμιο Surrey, Λονδίνο U.K. Καθηγητής τουρισμού και ηλεκτρονικού εμπορίου και υπεύθυνος για το νέο ερευνητικό κέντρο του Πανεπιστημίου. Τακτικός επισκέπτης καθηγητής IMHI (Essec-Cornell) Παρίσι, και σε 8 ακόμα ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια.

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

48!!

Που είναι μέλος:

Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Πληροφορικής
και Τουρισμού (IFITT).
Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Τουριστικού Συνδέσμου (Tourism Society).
Μέλος και τέως Πρόεδρος Συνδέσμου Καθηγητών
και Εκπαιδευτών Τουρισμού (ΑΤΤΤ).

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Ότι έχει σχέση με τουρισμό και εντάσσεται στην αλυσίδα υπηρεσίας (value chain) είναι εκπληκτικά ενδιαφέρον και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται συνολικά και ολοκληρωμένα.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Orange, κινητή τηλεφωνία. Πρωτοπορία, ποιότητα και εξυπηρέτηση.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Trigano: για την καινοτομική ιδέα για την ανάπτυξη του Club Mediterranee ως all inclusive.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Δυστυχώς καριέρα! Αλλά η Στέλλα είναι πιο απαιτητική από ότι είχα φανταστεί.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

¶γιος Μαυρίκιος και μόνο!!!
Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Δεκατεσσάρων χρονών σερβίριζα με δίσκο σε μια ταβέρνα στην Αθήνα. Κάποιος πελάτης μου ζήτησε την ώρα και πρόθυμος να τον εξυπηρετήσω αναποδογύρισα το δίσκο επάνω του, για να δω το ρολόι. Δεν ήταν αστείο τότε…

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Μιλώντας σε 25 υπουργούς τουρισμού και 70 εθνικές αντιπροσωπίες στην Ακτή Ελεφαντοστού, στην Αφρική, για τις νέες στρατηγικές marketing με τη χρήση της τεχνολογίας και του Internet, για λογαριασμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και προσπαθώντας να τους πείσω ότι παρόλο που ορισμένες περιοχές δεν έχουν ηλεκτρισμό το Internet τους αφορά!
Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Σταδιακή απεξάρτηση από οικογενειοκρατούμενες επιχειρήσεις και αναβάθμιση του επαγγελματισμού τόσο των επιχειρηματιών όσο και των εργαζομένων.
Θα πρέπει επιτέλους να προγραμματίσουμε, να διοικήσουμε και να πουλήσουμε σωστά τον ελληνικό τουρισμό, τόσο σε μάκρο όσο και σε μίκρο επίπεδο, για να αξιοποιήσουμε τις αστείρευτες πηγές του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

* Μετεξέλιξη τουριστικής ζήτησης και προσωποποίηση υπηρεσιών.
* Παγκοσμιοποίηση: συγχωνεύσεις-εξαγορές-συμμαχίες.
* Τεχνολογία: ηλεκτρονικό εμπόριο – Internet.
* Επαγγελματισμός – τουριστική συνείδηση.

Πως πιστεύει ότι το e-travel θα διαμορφώσει τα κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα την επόμενη πενταετία;

Μπορεί να τα επαναστατικοποιήσει, με την προϋπόθεση ότι οι επιχειρηματίες θα είναι σε θέση να καινοτομήσουν και να χρησιμοποιήσουν τα νέα εργαλεία για να γεφυρώσουν την απόσταση με τους πελάτες και να δημιουργήσουν νέες εξειδικευμένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες.

Ποιες είναι οι τάσεις του σύγχρονου ευρωπαϊκού τουριστικού ρεύματος; Αντικρουόμενες:

Από τη μια μεριά συγκέντρωση μέσω 3 διεθνών και καθετοποιημένων οργανισμών (TUI, Neckermann, Airtours), και από την άλλη μεριά αποκέντρωση μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου και Internet.

Πως η μικρομεσαία ελληνική τουριστική επιχείρηση θα ανταποκριθεί στις τάσεις της ευρωπαϊκής τουριστικής αγοράς;

Στην Ελλάδα το 20% των επιχειρήσεων είναι καλοί ερασιτέχνες και ένα ακόμη 5% είναι καλοί επιχειρηματίες. Το υπόλοιπο 75% θα πρέπει να γίνει και τα δύο άμεσα για να γλιτώσει τις επερχόμενες απειλές και προκλήσεις στην επόμενη πενταετία.
Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Αποδίδει οικονομικά το Travel Daily News; Τι θα θέλατε να γίνει για να βελτιωθείτε;

TDN: Δεν είναι καιροί για πρίγκιπες και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν περιθώρια για επενδύσεις χωρίς αντίκρισμα. Το Internet και ειδικότερα οι εφαρμογές της εταιρίας μας Travel Media Applications (TMA), είναι ιδιαίτερα απαιτητικές και δεν θα μπορούσαν να εξελιχθούν χωρίς τις ανάλογες οικονομικές αποδόσεις, πράγμα το οποίο επιβεβαιώνεται και από την συνεχή αναβάθμιση των εφαρμογών της ΤΜΑ όπως και την δημιουργία νέων.
Η βελτίωση της ποιότητας και της ταχύτητας επικοινωνίας για όλους τους χρήστες του Internet θα συμβάλλει και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων των εφαρμογών της TMA.
Από τη μεριά μας, ‘κυνηγάμε’ καθημερινά περισσότερη και καλύτερη ενημέρωση και ακολουθούμε τις τάσεις των καιρών που υπαγορεύουν σύναψη συνεργασιών και συμμαχίες σε όλα τα επίπεδα με τις κατάλληλες προϋποθέσεις και με αμοιβαία οφέλη.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024