Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απόψεις
ATC……S.O.S

Γιώργος Κ. Μεριανός - 20 Ιούνιος 2007, 00:00

Απόψεις
ATC……S.O.S
του Γιώργου Κ. Μεριανού

Δεν είναι η πρώτη φορά που εκφράσαμε την αγωνία μας από αυτή εδώ την εφημερίδα, αλλά, δεν θα είναι ούτε και η τελευταία αφού κανείς δεν θέλει να ακούσει τις κραυγές αγωνίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

Και εσείς που δεν γνωρίζεται, δικαιολογημένα θα αναρωτιέστε για το τι συμβαίνει στον ευαίσθητο και εθνικό στρατηγικό χώρο του ελέγχου και διαφύλαξης των εναέριων γεωγραφικών συνόρων μας από αυτούς που ακόμα κυβερνούν και από τους άλλους που κυβέρνησαν αυτή τη χώρα και την οδήγησαν στην απαξίωση και τον εξευτελισμό.

Εντός των προσεχών ημερών με πιθανότητα το ερχόμενο Σάββατο θα πληροφορηθείτε ότι η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος (ΕΕΕΚΕ) θα κατεβάσει τα μικρόφωνα και θα απέχει από τα σοβαρά καθήκοντά της ως μήνυμα και κραυγή απελπισίας για τέσσερις (4) ώρες αλλά και έντονης διαμαρτυρίας προς τους «Ειδικούς και Αρμόδιους» του υπουργείου συγκοινωνιών και ΥΠΑ για χίλια δύο σοβαρά και άμεσα απειλητικά συμβάντα-γεγονότα που καθημερινά συμβαίνουν τον ευαίσθητο αυτό τομέα. Θα σας ενημερώσω πιο κάτω με σοβαρότατα θέματα και προβλήματα που απλά στοιβάζονται στις διάφορες αρμόδιες υπηρεσίες χωρίς ποτέ να απαντηθούν και απλά,….αποθηκεύονται στα εισερχόμενα τους…!

Θα θυμάστε φαντάζομαι το αεροπορικό τραγικό γεγονός του ΥΑΚ στην περιοχή Θεσσαλονίκης που σκότωσε τους 72 επιβαίνοντες και εξευτέλισε την σύγχρονη…(?) Ευρωπαϊκή Ελλάδα θέτοντας τους αεροπορικούς χώρους ειδικότερα της Ευρώπης σε καραντίνα αναφορικά με το σύστημα Εναέριας Κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Θα θυμάστε φαντάζομαι και το προγενέστερο της SUDAN AIR στον κρεμαστό λαγό της Βούλας μόλις 4 περίπου μίλια απόσταση από την προγραμματισμένη προσγείωση στον διάδρομο 35Α στις 07:04 που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε διότι το αεροπλάνο……κάρφωσε στην πλαγιά του βουνού σκοτώνοντας τα πέντε (5) μέλη του πληρώματος και καταστρέφοντας 40 τόνους φάρμακα δωρεά του Καναδά προς τους φτωχούς Σουδανούς!

Δύο πρόσφατα και τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα που χρεώθηκε η Ελλάδα χάριν της μόνιμης απαξίωσης των….. «Αρμοδίων» να ακούσουν..!

Όμως, σήμερα θα ακούσετε εσείς και θα σκεφτείτε όλα αυτά που ανιδιοτελώς σας γράφω προς ενημέρωσή σας και σας προετοιμάζω για το επόμενο που ίσως συμβεί ώστε τα θανατηφόρα βέλη σας να έχουν….σωστό και επιτυχημένο στόχο! Το επισημαίνω αυτό διότι στο παρελθών τα ΜΜΕ της Ελλάδος στράφηκαν κατά των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και αυτό ήταν εντελώς άδικο αλλά, και άτοπο! Η πτώση του Helios, ήταν αναπόφευκτη!

Και επειδή εμείς οι Έλληνες είμαστε φιλόμουσος λαός και διατυμπανίζουμε τα μουσικά μας ακούσματά μαζί με τις μουσικές προτιμήσεις μας ανά την κλίμακα των VHF που “συμπτωματικά” εκεί εκπέμπουν και οι Ε.Ε.Κ, κατατάσσοντας τις εναέριες επικοινωνίες μουσικό μπάχαλο των όσων αδιαφορούν για το έγκλημα που συντελείτε καθημερινά, την ταλαιπωρία των αφικνιωμένων αεροσκαφών, τη δυσχέρεια των αναχωρούντων, τον διαχωρισμό τους σε χαμηλά επίπεδα πτήσης, τις επαναλαμβανόμενες καθυστερήσεις στις αναχωρήσεις αλλά και στις αφίξεις, όταν οι αεροπορικοί χρόνοι είναι συγκεκριμένοι και δεσμευτικοί! Αυτό που συμβαίνει καθημερινά στον μικρό εναέριο γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας, είναι κωμικοτραγική φαντασία και προτείνεται προς όλους όσους ασχολούνται με τους υπολογιστές και τα διάφορα παιχνίδια!

Υπάρχουν σωρεία εγγράφων που επιβεβαιώνουν τα όσα σας αναφέρω σήμερα και ακόμα περισσότερα που κατατάσσουν τον σοβαρό έλεγχο σε υπηρεσία τουλάχιστον….λαϊκών ακουσμάτων!

Και βέβαια δεν είναι το μόνο σοβαρό και απειλητικό γεγονός που συμβαίνει στην ΥΠΑ. Συμβαίνουν και άλλα πολλά που πράγματι προκαλούν όλους τους πολίτες και ειδικότερα αυτούς που ασχολούνται άμεσα με το αεροπλάνο. Τα οικονομικά κόστη που εκ των πραγμάτων επιβαρύνονται οι εταιρίες, είναι πολλά και σοβαρά και σίγουρα σκιαγραφούν με μελανά χρώματα την αξιοπιστία και ετοιμότητα της Υπηρεσίας Έλεγχου Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας!!!

Διαβάστε όμως και τη συνέχεια ορισμένων και μόνον ακόμα θεμάτων για να αντιληφθείτε το μέγεθος της Ελληνικής κυβερνητικής απαξίωσης και βέβαια του μπάχαλου που επικρατεί πλέον ακόμα και στον ευαίσθητο τομέα της Ε.Ε.Κ.

Όπως πολύ καλά αντιλαμβάνεστε, οι ελεγκτές αμείβονται από τα μερίσματα των εισπράξεων του έλεγχου σε ολόκληρη την Ευρώπη και αυτή είναι η μοναδική πηγή της μισθοδοσίας των ελεγκτών. Δηλαδή, το υπουργείο οικονομικών, δεν μισθοδοτεί τους ελεγκτές και ούτε παρέχει εις αυτούς κάποιες οικονομικές δυνατότητες ή ευκαιρίες! Τα μερίσματα λοιπόν έρχονται από τις Βρυξέλλες με συγκεκριμένους αποδέκτες που είναι οι ελεγκτές και επιβάλλεται η μεταφορά τους εις αυτούς και μόνον! Δεν γίνεται όμως έτσι, διότι επεμβαίνει το υπουργείο και αποφασίζει ότι δεν θα πάρουν μέρισμα διότι μέρισμα θέλουν και άλλοι κλάδοι της ΥΠΑ που φυσικά δεν έχουν καμία σχέση εργασίας με τους Ε.Ε.Κ. Και προκειμένου να αποφύγουν εργασιακές συγκρούσεις και αναταράξεις, η εύκολη λύση είναι η ταλαιπωρία των εργαζομένων στον έλεγχο.!

Και δεν είναι τα μόνα που θα ήθελα σήμερα να θέσω υπ΄ όψιν σας, αλλά, φαντάζομαι ότι αυτό θα το πράξουν ως επιβάλλεται, οι ελεγκτές!

Τα Ραδιοβοηθήματα, που ευρίσκονται διάσπαρτα σε νησιά του Αιγαίου, του Ιονίου αλλά και αλλού στην επικράτεια προκειμένου να παρέχουν σίγουρη βοήθεια εις αυτούς που τη χρειάζονται, εργάζονται και αυτά κατά περίπτωση! Δηλαδή, οι πληροφορίες που πρέπει να δοθούν, δεν δίδονται και τα φόρτο εργασίας αυξάνονται, προκειμένου να διευκολυνθούν οι αεροπορικές γραμμές και να μειωθούν οι ταλαιπωρίες και οι σοβαρές επιπλέον δαπάνες των αεροπορικών εταιριών. Δεν είναι όμως και μόνον αυτό. Η Ασφάλεια Πτήσεων έχει κατέλθει στα πιο χαμηλά επίπεδα της εφαρμογής της, αφού το Ελληνικό Δημόσιο απαξιεί να ακούσει και να συνεργαστεί με αυτούς που διαχειρίζονται τον ευαίσθητο αυτό τομέα! Φαντάζομαι ότι όλοι μας έχουμε ακούσει για τις διάφορες διακρατικές συμφωνίες που έχουν υπογραφεί από τον Πρωθυπουργό και βέβαια την κυρία Πετραλιά για…..τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδος. Έτσι δεν είναι;

Όχι, δεν είναι έτσι! Οι συνεργασίες μεταξύ χωρών, θα μπορούσαν να βοηθήσουν άμεσα την Ελληνική οικονομία εάν η χώρα μας ήταν εις θέση να ακολουθήσει αυτές τις συνεργασίες. Και διευκρινίζω: Όταν η κυρία Πετραλιά υπογράφει συμφωνία με τις Η.Π.Α. για τον ερχομό Αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα, ποιά εταιρία-εταιρίες μεταφέρουν τους Αμερικανούς στην Ελλάδα…?! Πάντως, ΟΧΙ ή Ολυμπιακή! Όταν ο Πρωθυπουργός υπογράφει συμφωνία με το Πεκίνο για τουριστική συνεργασία, ποιος θα μεταφέρει τους….Κινέζους στην Ελλάδα…..?! Πάντως, ΟΧΙ η Ολυμπιακή..! Πόσες αεροπορικές εταιρίες ξένων συμφερόντων μπήκαν στην ελληνική αγορά πρόσφατα…?! Πόσες εταιρίες ροκανίζουν τις πλούσιες αεροπορικές συγκοινωνίες μας καθημερινά…?! Βέβαια, αυτή είναι μια πρακτική που συμβαίνει μεταξύ κρατών, έπ’ ωφελεία όμως τίνος…?!  Πάντως, ΟΧΙ της Ολυμπιακής.!!!

Με αυτά τα ολίγα, θέλησα να σας ενημερώσω για αυτό που θα ακολουθήσει το ερχόμενο Σάββατο. Μην πανικοβάλλεστε και μην ……δυσλειτουργείτε!

Η επανίδρυση του κράτους, είναι εδώ, σεμνά και ταπεινά..! Γράφουν τα αιτήματα σας και θαααααα επιληφθούν στο….μέλλον!

Μέχρι τότε, φωνάξτε δυνατά. Ζήτω η Ν.Δ. Ζήτω το ΠΑ.ΣΟ.Κ., που ανακαλύπτει τους απατεώνες που αυτοί δημιούργησαν στην σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ελλάδα!

Ο κ. Γιώργος Κ. Μεριανός είναι Ειδικός Τεχνικός Αεροσκαφών.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top