Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Στόχος το καθαρό περιβάλλον εντός και εκτός μιας ξενοδοχειακής μονάδας

Δώρα Σγάρτσου - 29 Ιούνιος 2007, 00:00

Στόχος το καθαρό περιβάλλον εντός και εκτός μιας ξενοδοχειακής μονάδας

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών, οι θερμοκρασίες έχουν αγγίξει ήδη τα ύψη και όλοι κανονίζουν διακοπές. Οι επιλογές πολλές, όπως και οι προορισμοί, αλλά και τα ξενοδοχεία. Ο προορισμός των διακοπών τις περισσότερες φορές έχει καθοριστεί αρκετούς μήνες πριν, ενώ αντίθετα η επιλογή του καταλύματος βασανίζει τους περισσότερους ταξιδιώτες ακόμη και την τελευταία μέρα αναχώρησης. Πέρα από τις προσφερόμενες υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου, που βεβαίως και είναι καθοριστικές για την επιλογή του, πρωταρχικό ρόλο, όπως αποδεικνύουν και τόσες έρευνες, παίζει η καθαριότητα των χώρων του. Η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κυρία Φάνη Πάλλη - Πετραλιά μιλάει για αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προιόντος μέσω της ποιότητας και ποιότητα χωρίς καθαριότητα είναι φανερό πως δεν μπορεί να επιτευχθεί. Συνεπώς, όλοι μας, επαγγελματίες και μη της τουριστικής βιομηχανίας, οφείλουμε να συνδράμουμε σε αυτή την προσπάθεια, απαιτώντας καθαρούς χώρους, όχι μόνο εντός των ξενοδοχειακών μονάδων, αλλά και εκτός αυτών. Αρκετοί Έλληνες ξενοδόχοι έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη αυτή και προς την ικανοποίηση της επενδύουν σε ανάλογες ενέργειες, όπως απόκτηση κατάλληλου εξοπλισμού, πρόσληψη ειδικού προσωπικού καθαριότητας, εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης προσωπικού, χρήση φιλικών προς το περιβάλλον απορυπαντικών, κ.ο.κ. Οι εταιρίες της αγοράς, που ειδικεύονται στον καθαρισμό ξενοδοχειακών μονάδων πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα, προσφέροντας, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της τεχνολογίας και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, ουσιαστικές λύσεις στους ξενοδόχους, που θέλουν η μονάδα τους να λάμπει! Τα σύγχρονα μηχανήματα και προϊόντα επαγγελματικού καθαρισμού συμβάλλουν σημαντικά στην εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας με ταυτόχρονη μείωση του κόστους παραγωγής, δίνοντας την αίσθηση καθαριότητας σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου - από τους τοίχους και τα πατώματα, μέχρι και τον αέρα! Οι προμηθευτές των μηχανημάτων συνήθως προσφέρουν στους αγοραστές και εκπαίδευση του προσωπικού για τον άρτιο χειρισμό τους, μεγιστοποιώντας κατά αυτό τον τρόπο, τόσο την απόδοση των μηχανών, όσο και τα οφέλη της μονάδας από μια τέτοια αγορά. Βασικά κριτήρια επιλογής για την αγορά μιας μηχανής καθαρισμού είναι η αθόρυβη λειτουργία της, η απορροφητική ισχύς της, ο εργονομιακός σχεδιασμός και βεβαίως η τιμή. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, ακόμη και το πιο τέλειο μηχάνημα καθαρισμού, θαύματα δεν κάνει μόνο του. Χρειάζεται και τον κατάλληλο χειριστή, ο οποίος πρέπει να είναι εκπαιδευμένος. Σήμερα, λόγω του συνεχούς και αυξανόμενου ανταγωνισμού, οι περισσότερες εταιρίες στο κλάδο του επαγγελματικού καθαρισμού ξενοδοχείων προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στα αυστηρά ευρωπαϊκά στάνταρ ISO και HACCP. Σημαντικές εξελίξεις έχουν επιτευχθεί όμως τα τελευταία χρόνια και στην προστασία του περιβάλλοντος από τη χρήση καθαριστικών προιόντων. Τελευταίο παράδειγμα, η εφαρμογή - από πέρσι - της κοινοτικής οδηγίας REACH (Registration, Evaluation, Authorisation, of Chemicals – Καταχώρηση, Αξιολόγηση, Αδειοδότηση Χημικών), που δίνει ώθηση στην παραγωγή, διάθεσή και χρήση οικολογικών χημικών καθαριστικών. Παράλληλα, αρκετές είναι και οι ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας μας, που αναλαμβάνουν δράσεις για τη καθαριότητα των ακτών, αντιλαμβανόμενες πως το ξενοδοχείο τους ανήκει σε ένα τουριστικό σύνολο προιόντων και υπηρεσιών μιας περιοχής, εκτός του οποίου η επιβίωση του μπορεί να είναι δύσκολη. Ο σημερινός επισκέπτης ενός ξενοδοχείου δεν εντυπωσιάζεται πλέον από τις προσφερόμενες υπηρεσίες, καθότι ανάλογα με το βαλάντιο του έχει και τις ανάλογες απαιτήσεις. Αυτό που αναζητάει όμως σε κάθε περίπτωση και επιβραβεύει με την επιστροφή του την επόμενη χρονιά είναι το καθαρό περιβάλλον, τόσο εντός, όσο και εκτός του ξενοδοχείου.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top