Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςAmadeus: Πολλές ευκαιρίες για τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία στο Διαδίκτυο

Amadeus: Πολλές ευκαιρίες για τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία στο Διαδίκτυο

Amadeus:
Πολλές ευκαιρίες για τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία στο Διαδίκτυο

Τα αποτελέσματα έρευνας, που διενεργήθηκε από την εταιρία συμβούλων επιχειρήσεων Hermes Management Consulting (Hermes), ανακοίνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2007, η Amadeus. Η έρευνα διενεργήθηκε για λογαριασμό της Amadeus με σκοπό να υπάρξει καλύτερη κατανόηση της διάρθρωσης του λειτουργικού κόστους των ταξιδιωτικών γραφείων και των tour operators στην Ελλάδα, προσδιορίζοντας τα ανεπαρκή σημεία και τις αναξιοποίητες ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων.

Η Hermes ανέλυσε τις επιχειρηματικές διαδικασίες και την κερδοφορία συνολικά εννέα αντιπροσωπευτικών tour operators και ταξιδιωτικών γραφείων που εξειδικεύονται στα επιχειρηματικά ταξίδια στην Ελλάδα. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που συμμετείχαν στην έρευνα επιλέχθηκαν με βάση το μέγεθος, την τοποθεσία και το βαθμό αυτοματοποίησης των εργασιών τους, αποτελώντας ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της αγοράς. Κάθε δραστηριότητα της επιχειρηματικής διαδικασίας αντιστοιχήθηκε σε ένα κόστος έτσι ώστε να είναι ξεκάθαρες οι πιθανές δυνατότητες βελτίωσης.

Η έρευνα έδειξε ότι από τη δαπάνη του συνολικού ποσού των χρημάτων, που πραγματοποιούν τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι tour operators για διάφορες επιχειρηματικές διαδικασίες (προσωπικό, υποδομή, επικοινωνίες, back-office, κλπ.), το μεγαλύτερο κόστος για τα ταξιδιωτικά γραφεία που ασχολούνται με εταιρικά ταξίδια βρίσκεται στη διαδικασία κράτησης και αντιστοιχεί στο 41% της συνολικής αξίας του εισιτηρίου, ενώ στους tour operators κυμαίνεται στο 35%. Επιπλέον, τα ταξιδιωτικά γραφεία που ασχολούνται με το εταιρικό ταξίδι παρουσίασαν υψηλά διοικητικά έξοδα, ειδικά όσον αφορά τις back-office δραστηριότητες, στις οποίες αντιστοιχεί πάνω από το 18,1% του συνολικού κόστους.

Ο κ. Santiago Bugallo, Consulting Associate στην Hermes Management Consulting, δήλωσε: “Αυτή η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα τα σημεία στα οποία και οι δύο τύποι ταξιδιωτικών οργανισμών πρέπει να επανατοποθετηθούν όσον αφορά τα θέματα τεχνολογίας έτσι ώστε να ενισχύσουν το φάσμα των προϊόντων τους, να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και τα έσοδά τους. Για παράδειγμα, με την επιλογή μιας μόνο πηγής περιεχομένου και με την αύξηση χρήσης της τεχνολογίας με μια μόνο front office λύση, το κόστος των κύριων διαδικασιών κρατήσεων θα παρουσίαζε σημαντική μείωση. Επίσης, ένα σημαντικό εύρημα της έρευνας ήταν ότι τα περισσότερα ταξιδιωτικά γραφεία δεν χρησιμοποιούν συστήματα Διαχείρισης Εξυπηρέτησης Πελατών (CRM) για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και για να υλοποιούν προγράμματα ‘πιστότητας’ ταξιδιωτών”.

`Αλλα κύρια ευρήματα της έρευνας της Hermes:


  • Η εφαρμογή λύσεων call centre μπορεί να βοηθήσει τα μεγάλα Ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία να ενδυναμώσουν την παραγωγικότητα των ταξιδιωτικών συμβούλων τους μέσω της επικέντρωσης στα στελέχη πωλήσεων, ενσωματώνοντας τα συστήματα call centre στις επιχειρηματικές διαδικασίες τους, καθώς επίσης και μέσω της ανάλυσης του ποσοστού των απαντημένων κλήσεων.

  • Η αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου στην Ελλάδα, που σήμερα φτάνει το 33,5%, δείχνει μια αργή αλλά σταδιακή υιοθέτηση των εργαλείων online κρατήσεων που διαθέτουν ιδιότητες reporting.

  • Καθώς οι tour operators δεν διαθέτουν εργαλεία διανομής για τα πακέτα τους, θα μπορούσαν να υιοθετήσουν web εφαρμογές για να μειώσουν τα κόστη τους.


“Όντας τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η Amadeus Hellas ζήτησε την διεξαγωγή αυτής της έρευνας για να βοηθήσει την ελληνική ταξιδιωτική αγορά να κατανοήσει με ποιο τρόπο μπορεί να μειώσει τα κόστη της, να εργάζεται πιο αποτελεσματικά με την βοήθεια της τεχνολογίας και να γίνει πιο κερδοφόρα. Ελπίζουμε ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι tour operators κατανοούν την ανάγκη υιοθέτησης της τεχνολογίας σε όλες τις επιχειρηματικές διαδικασίες, με σκοπό την διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας και της μακρόχρονης επιτυχημένης πορείας των επιχειρήσεών τους” δήλωσε η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas.
Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024