Αξιόλογα αποτελέσματα, που οφείλουν να προβληματίσουν όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού στην Κρήτη, προέκυψαν από την έρευνα, που πραγματοποίησαν οι σπουδαστές του τμήματος «Ειδικός Αεροπορικών Εταιριών»του 1ου ΙΕΚ Ηρακλείου, […]
Αξιόλογα αποτελέσματα, που οφείλουν να προβληματίσουν όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού στην Κρήτη, προέκυψαν από την έρευνα, που πραγματοποίησαν οι σπουδαστές του τμήματος «Ειδικός Αεροπορικών Εταιριών»<...>του 1ου ΙΕΚ Ηρακλείου, το τελευταίο Σαββατοκύριακο Ιανουαρίου.
Η έρευνα, που έγινε με τη μέθοδο ερωτηματολογίου, είχε τρεις άξονες: να απεικονισθεί η σχέση των επιβατών με τις αεροπορικές εταιρίες και το αεροδρόμιο, αλλά και να σκιαγραφηθεί το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη.
Όπως προέκυψε από την έρευνα, η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών εμπιστεύονται την αεροπορική εταιρία με την οποία ταξιδεύουν, ενώ ένα πολύ μικρό ποσοστό δεν νοιώθει άνετα με την εταιρία τους ακριβώς επειδή ταξιδεύουν εξ ανάγκης.
Οι περισσότεροι επιβάτες δεν αντιμετωπίζουν δυσκολία στους χώρους του αερολιμένα, αν και αρκετοί ανέφεραν πως «ο αερολιμένας είναι προπολεμικός», «είναι απαράδεκτος σε σχέση με τα ευρωπαϊκά περιφερειακά», «είναι ψυχρός και απρόσωπος».
Αν και είναι γνωστό πως η εγχώρια επιβατική κίνηση μοιράζεται εξίσου μεταξύ Aegean & Ολυμπιακής, η έρευνα κατέδειξε ότι το 68% προτιμάει την Aegean έναντι 28% της Ολυμπιακής. Οι λόγοι προτίμησης των αεροπορικών εταιριών σχετίζονται με θέματα συνέπειας χρόνου, καθυστερήσεων, αξιοπιστίας, ασφάλειας, προσφορών μέσω Internet, κόστος ναύλων, ευγένειας προσωπικού, ενώ κάποιοι ανέφεραν και τα μικρά καλούδια που δίνουν οι εταιρίες εν πτήσει.
Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.