Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςFocus σε ένα ΘέμαΑύξηση 10% των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων από το εξωτερικό για τη Ρόδο

Αύξηση 10% των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων από το εξωτερικό για τη Ρόδο

Ομιλία του προέδρου του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, κ. Γιώργου Ματσάγγου, κατά την εκδήλωση κοπής της πίτας του Συλλόγου.

Η χρονιά που ξεκίνησε είναι ένα κομβικό σημείο για όλους μας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλές καταστάσεις θα δοκιμαστούν. Όλα όμως μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε με επιτυχία, εάν έχουμε προσδιορίσει σωστά τους στόχους και είμαστε προσηλωμένοι στην επίτευξή τους. Αυτό κάνουμε πάντα στις επιχειρήσεις τις οποίες διευθύνουμε και κατορθώνουμε να ξεχωρίζουμε με τις επιδόσεις μας. Αυτό κάναμε και το 2011…

Πριν ένα χρόνο, στον ίδιο χώρο, το είχα τονίσει ότι όλοι μαζί μπορούμε! Και το πετύχαμε! Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί 21% αύξηση στις αφίξεις των αλλοδαπών στο νησί μας και μας γεμίζουν αισιοδοξία για την χρονιά που ξεκίνησε. Άλλωστε η προσπάθεια δεν σταμάτησε ποτέ.

Τα έσοδα όμως δεν ήταν ανάλογα αυξημένα λόγω των μειωμένων τιμών που προσέφεραν όλες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να κρατήσουν ψηλά τις αφίξεις.

Κι εδώ θα ήθελα να υπογραμμίσω την σημασία των εσόδων και αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων και όχι της σημαντικής αύξησης των αφίξεων που πανηγυρίσαμε. Προβλήματα αντιμετωπίζουμε και λόγω της καθυστέρησης εξόφλησης των λογαριασμών του 2011.

Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε και να καθησυχάζουμε, την αναταραχή στη Βόρεια Αφρική, που βοήθησε έστω και λίγο την αύξηση των αφίξεων και ιδίως από Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία, χώρες που πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα, αλλά και από το Ισραήλ για διαφορετικούς λόγους.

Καθώς επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε την συμβολή του κ. Νικητιάδη στη σημαντική αύξηση της ρωσικής αγοράς, λόγω διευκόλυνσης για την έκδοση VISA. Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για την δραστηριότητα του καθώς και για την πολύ καλή συνεργασία που έχουμε.

Αυτά τα θετικά αποτελέσματα τα πετύχαμε γιατί συνεργασθήκαμε όλοι μαζί…  Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, Τοπικοί Φορείς, ΠΡΟΤΟΥΡ, αλλά περισσότερο γιατί τα μέλη της Ενώσης Ξενοδόχων με τις προσφορές τους και την πολύ καλή παροχή υπηρεσιών ο καθένας στην κατηγορία του καταφέραμε να αυξήσουμε τις αφίξεις.

Ο Σύλλογός μας, το 2011, δραστηριοποιήθηκε έντονα και συμμετείχε είτε με εκπροσώπους του, σε συνεργασία με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, είτε μεμονωμένα με τις επιχειρήσεις τους σε πολλές εκθέσεις τουρισμού και διάφορες εκδηλώσεις προβολής του προορισμού.

Διοργάνωσε στις 10.04.2011 στο ξενοδοχείο Apollo Blue μαζί με την εταιρεία Praxis Plus της συναδέλφου κας Καραγιάννη και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου την εκδήλωση προώθηση τοπικών προϊόντων. Αποτέλεσμα την σημαντική αύξηση παραγωγής, συσκευασίας  και κατανάλωσης ροδίτικων προϊόντων. Στις 30.04.2011 συμμετείχε στο FORUM FVW και ανέδειξε σε μεγάλο βαθμό την ανάγκη επιμήκυνσης της Τουριστικής Περιόδου.

Πραγματοποιήσαμε στις 18.06.2011 στο Rodos Palace, σε συνεργασία με το “Χρήμα και Τουρισμός” την ημερίδα επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου όπου τέθηκαν οι βάσεις για συγκεκριμένες προτάσεις προς τους φορείς, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου.

Συμμετείχα τον Σεπτέμβρη στην ολιγομελή επιτροπή επίσκεψης στη Ρωσία με επικεφαλής τον κ. Κ. Μαχαιρίδη για τη συνεργασία και την διοργάνωση του Ελληνορωσικού Συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στο Rodos Palace στις 30.09.2011, όπου αναδείξαμε πάλι τις δυνατότητες επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου σπο Ρωσία.

Συμμετείχαμε με επιτροπή απο τον Σύλλογο μας στην ομάδα προβολής της Δωδ/σου στην Τουρκία με επικεφαλής τον κ. Νικητιάδη και τον κ. Μαχαιρίδη, όπου δρομολογήθηκε η ίδρυση των Visa Centers σε Μπόντρουμ και Αττάλλεια.
Εδώ θα ήθελα να τονίσω την ανάγκη ίδρυσης Visa Center και στην Κωνσταντινούπολη, που είναι πόλη πλούσια με 11.000.000 κατοίκους και πολλούς ταξιδιώτες προς όλο τον κόσμο.

Στις 14.09.2011 συμμετείχα ως μοναδικός εκπρόσωπος-ομιλητής απο την Ελλάδα στο διεθνές FORUM FVW στη Γερμανία με τους κορυφαίους τουριστικούς παράγοντες  όπου ξανασυζητήθηκε η επιμήκυνση και η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες.

Τέλος, στις 16.12.2011 συνδιοργανώσαμε με την Ένωση Ξενοδόχων τη Γιορτή Αλληλεγγύης, Συγκεντρώσαμε αρκετές χιλιάδες ευρώ για κοινωνικούς σκοπούς, μια εκδήλωση την οποία θα θέλαμε να επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο.

Παράλληλα, ο Σύλλογός μας διοργάνωσε 16 συναντήσεις και σεμινάρια στα μέλη του όλα δωρεάν. Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να ευχαριστήσω τα μέλη του Συλλόγου μας και τους ξενοδόχους που φιλοξένησαν τις εκδηλώσεις μας. Τέλος, καταθέσαμε προτάσεις στα δυο μεγάλα κόμματα και στο Δήμο Ροδίων για ποιοτική αναβάθμιση της τουριστικής Ρόδου. Και όλα αυτά με την συνδρομή των μελών μας που είναι μόνο 50 ευρώ το χρόνο!

Δυστυχώς όμως, παρότι οι διευθυντές είμαστε νόμιμοι εκπρόσωποι των ξενοδοχείων που διευθύνουμε και παρά το γεγονός ότι το καταστατικό της Ένωσης Ξενοδόχων μας θεωρεί μέλη της με δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι, παραμένουμε εκτός ΠΡΟΤΟΥΡ και εκτός σημαντικών αποφάσεων για τον τουρισμό της Ρόδου.

Είναι κρίμα η εμπειρία και η τεχνογνωσία που διαθέτει ο σύλλογος και τα μέλη του να μένουν αναξιοποίητα! Το απαιτούμε γιατί έχουμε γνώσεις, έχουμε προτάσεις και ιδέες! Έχουμε και λύσεις όπως πάντα στα ξενοδοχεία μας εφόσον εμείς είμαστε που μιλάμε με τον πελάτη, τον τουριστικό πράκτορα, τον προμηθευτή, το προσωπικό, τον επιχειρηματία.

Θα επισημάνω επίσης ορισμένα γεγονότα και προβλήματα  που δεν πρέπει να επαναληφθούν.Η καθαριότητα του νησιού και ιδίως των παραλιών μέχρι τέλη Μαίου δεν ήταν αυτή που αρμόζει στη φήμη της Ρόδου. Τα Δημόσια εγκαταλελειμμένα κτίρια και η  άσχημη εμφάνιση τους παράλληλα με την απώλεια εσόδων λόγω μη αξιοποίησής τους. Τη μη ολοκλήρωση της Εθνικής Οδού Ρόδου-Λίνδου, η μη αποπεράτωση της Μαρίνας με αποτέλεσμα την απώλεια εσόδων, υποδομές και εμφάνιση λιμανιού, προβλήματα αεροδρομίου, κατασκευή εργοστασίου ΔΕΗ, ελλειπής αστυνόμευση και τόσα άλλα. Το αποκορύφωμα (για τιμωρία μάλλον)επειδή πετύχαμε αύξηση αφίξεων, την αύξηση του ΦΠΑκαι της φορολογίας με διάφορους τρόπους και εξαναγκασμού πληρωμής μέσω λογαριασμών της ΔΕΗ.

Και τώρα θα αναφερθώ στο 2012. Δυστυχώς η κρίση, η αβεβαιότητα, αλλά και η δυσφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό συνεχίζεται με αποτέλεσμα τα μηνύματα που παίρνουμε απο τους Tour Operators για τις κρατήσεις να μην είναι θετικά. Παράλληλα η κρίση δειλά-δειλά εμφανίζεται και στην Ευρώπη απο όπου αντλούμε πελάτες. Δε θα αναφερθώ σε νούμερα γιατί είναι πολύ νωρίς. Το παρήγορό και αισιόδοξο είναι οτι οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη Ρόδο συνολικά είναι περισσότερες για το 2012 περίπου 10% γενικά και για αγορές όπως Γαλλία, Ρωσία, Ισραήλ πάνω απο 20%. Τι σημαίνει αυτό; Εαν αλλάξει το αρνητικό κλίμα προς την Ελλάδα, που πιστεύω σύντομα και ξεκαθαρίσει η κατάσταση, τότε με συντονισμένες ενέργειες όλοι μαζί ΠΡΟΤΟΥΡ-Περιφέρεια-Δήμος-Ένωση Ξενοδ./Πρακτόρων-Επιμελητήριο-Σύλλογος  Διευθυντών και όλων των εμλεκόμενων στον τουρισμό του τόπου, μπορούμε να αλλάξουμε το αρνητικό κλίμα. Και στο τέλος να έχουμε και πάλι έστω και μικρή αυξηση στις αφίξεις πελάτων στο νησί μας. Εδώ θα ήθελα να τονίσω την ανάγκη του όλοι μαζί μπορούμε και θα πρόσθετα, επειδή έχουν προγραμματισθεί ορισμένες εκδηλώσεις και ενέργειες, την πραγματική βοήθεια όλων, διότι θα χρειασθούμε περισσότερα χρήματα για να πετύχουμε τους στόχους μας αντί να μειώνουμε συνέχεια τις τιμές μας.

Απευθύνομαι στον k. Περιφερειάρχη, στον δήμαρχο, στο Επιμελητήριο, στις τράπεζες, στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών και σε όλα τα σωματεία επαγγελματικού κλάδου να βοηθήσουν την προσπάθεια προβολής του τόπου για όφελος όλων. Όλοι γνωρίζουμε και ολοι αναγνωρίζουν οτι ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή και ο κινητήριος μοχλός της ελληνικής οικονομίας και ιδίως του τόπου μας. Γιατί λοιπόν να μην βοηθήσουμε όλοι μαζί κι ο καθένας με τον τρόπο του; Γιατί να μην συμβάλουν ολοι οικονομικά για την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη Ρόδο αφού στο τέλος θα ωφεληθούμε όλοι;

Είναι γνωστό οτι ο ΕΟΤ δεν τυπώνει πλέον έντυπα των περιοχών. Γιατί λοιπόν να μην αναλάβουμε εκστρατεία ώστε να τυπώσουμε το βασικό έντυπο το ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ σε όλες τις γλώσσες και να σταλούν σε όλα τα γραφεία του ΕΟΤ(Ιταλία, Γαλλία, Αυστρία). Όπου πάμε στις εκθέσεις μας παρακαλούν οι υπάλληλοι να τους δώσουμε έντυπα. Σίγουρα υπάρχει η εξελιξη της τεχνολογίας και η χρήση του Ιντερνετ αλλά υπάρχουν και οι παραδοσιακοί πελάτες αλλά και αγορές που θέλουν το έντυπο μας. Φυσικά χρειαζόμαστε και αναβάθμιση της παρουσίας μας στο Internet.

Οι εκδηλώσεις, οι οποίες έχουν προγραμματιστεί ή πρόκειται να προγραμματιστούν και χρειάζονται οικονομική ενίσχυση είναι:
1. Άνοιγμα της αγοράς από Τουρκία με εκδήλωση της Περιφέρειας και ΠΡΟΤΟΥΡ στην έκθεση της Κων/πολης 09.02-12.02. Εδώ θα ήθελα να τονίσω τη σημασία της εκδήλωσης μετά τη συμφωνία που υπέγραψαν οι Υπουργοί Τουρισμού Ελλάδος και Τουρκίας στις 12.10.2011 στην Αθήνα με σκοπό τη διευκόλυνση της βίζας και την δυνατότητα λειτουργείας πτήσεων.Ήδη έχουμε ξεκινήσει προετοιμασία και συζητάμε με αεροπορικές εταιρίες και Τουριστικούς Πράκτορες απο Τουρκία. Παράλληλα,η συμφωνία των 2 υπουργών προέβλεπε τη συνεργασία ανοίγματος των αγορών Κίνας και Ινδίας προτείνοντας διακοπές δυο κέντρων(Two Center Holidays).
2. Το GREEK FORUM απο Ρώσικο Τουριστικό Οργανισμό ώστε να φιλοξενήσουμε στην Ρόδο 300 τουριστικά πρακτορεία και 100 Δημοσιογράφους από Ρωσία από 18.04-22.04.2012.
3. Την εκδήλωση της TUI με διαγωνισμό να φιλοξενήσουμε τους 1000 καλύτερους πωλητές απο Γερμανία τον Μαίο στη Ρόδο.Εδώ χρειαζόμαστε εκτός απο οικονομική ενίσχυση και κάποιους χώρους στη Παλιά Πόλη για να φιλοξενήσουμε κάποιες εκδηλώσεις. (δήμαρχος)
4. Την εκδήλωση της JETAIR με το διαγωνισμό να φιλοξενήσουμε τους 148 καλύτερους πωλητές και δημοσιογράφους από Βέλγιο
5. Εκδήλωση του Thomas Cook Αυστρίας να φιλοξενήσουμε τους 100 καλύτερους πωλητές τον Οκτώβριο στη Ρόδο.
6. Τη φιλοξενία στη Ρόδο Συνεδρίου για 4 ημέρες των 100 καλύτερων Τουριστικών Πρακτορείων από την Γαλλία τον Απρίλιο του 2013, αλλά πρέπει να αποφασισθεί απο φέτος.
7. Να φιλοξενήσουμε δημοσιογράφους από όλες τις χώρες σε συνεργασία με ΕΟΤ και Tour Operators.

Παράλληλα, πρέπει να αναβαθμίσουμε όλες τις υποδομές και να επιλύσουμε τα προβλήματα που ανέφερα παραπάνω όπως καθαριότητα στις παραλίες, αποπεράτωση άμεσα δρόμου Ρόδου-Λίνδου, βελτιώσεις υποδομών Λιμανιού για ανάπτυξη της κρουαζιέρας, βελτίωση των υπηρεσιών του αεροδρομίου, λειτουργία της Μαρίνας, εμφάνιση εγκαταλελειμμένων κτιρίων, δρομολόγηση εργοστασίου ΔΕΗ,αναβάθμιση GOLF και κατασκευή άλλων, προστασία περιβάλλοντος, εφαρμογή ανακύκλωσης, βελτίωση δρομολογίων λεωφορείων ΡΟΔΑ και ΚΤΕΛ, εξυπηρέτηση πελατών απο ΤΑΧΙ και γιατί οχι καθιέρωση στολής όλων των οδηγών στα τουριστικά λεωφορεία, λεωφορεία ΚΤΕΛ, ΡΟΔΑ και ΤΑΧΙ.

Να διοργανώσουμε σεμινάρια ώστε να αποκτήσουν όλοι τουριστική συνείδηση. Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί ώστε να αναβαθμίσουμε τις υποδομές του νησιού, να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των κατοίκων και των παρεχόμενων υπηρεσιών των επισκεπτών μας σε προσιτές τιμές. Να περάσουμε το μήνυμα ότι δεν εξυπηρετούμε τουρίστες, αλλά φιλοξενούμε επισκέπτες και φίλους!

Να πιέσουμε όλοι μαζί για επαναλειτουργία και αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και τη λειτουργία των οικοτροφείων με οποιαδήποτε μορφή. Να μη δεχτούμε την κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά διότι θα είναι η “ταφόπλακα” του τουρισμού στη Ρόδο, απεναντίας να ζητήσουμε την περαιτέρω μείωση ΦΠΑ στα τουριστικά πακέτα, ώστε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και να προσελκύσουμε περισσότερους πελάτες για να δουλέψει όλο το νησί. Να διατηρήσουμε την εργασιακή ειρήνη και να αναδεικνύουμε τα πλεονεκτήματα του νησιού μας και να πνίγουμε τα μειονεκτήματα.

Τέλος, να παραμείνει το ΔΗΦΟΔΩ, αλλά να υπάρχει έλεγχος των δαπανών και να αυξηθούν τα ποσά για την προβολή του νησιού.

Ο Σύλλογός μας έχει τη θέληση έχει προτάσεις και ιδέες, θα συνεχίσει δε την προσπάθεια που ξεκινήσαμε για την επιμηκυνση της τουριστικής περιόδου γιατί είναι κρίμα ενώ διαθέτει η Ρόδος ολες τις προυποθέσεις, έχει καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες απο άλλους προορισμούς που έχουν χειμερινό τουρισμό, έχει άριστες ξενοδοχειακές υποδομές, έχει πολλές εναλλακτικές μορφές τουρισμού, έχει μια ζωντανή Μεσαιωνική Πόλη, έχει Casino και τόσα άλλα που δυστυχώς δεν προβάλουμε.

Είναι λάθος το “Ήλιος και Θάλασσα” μόνο, που πουλούσαμε μέχρι σήμερα. Ενημερωτικά σε έρευνα της Ευρωπαικής Ένωσης που δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα στις 23 Οκτωβρίου 2011 έδειξε ότι το 36% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών, ταξίδεψε το 2011 για ξεκούραση, αναψυχή και ψώνια και μόλις το 18% για ήλιο και θάλασσα. Γιατί να μη γίνει η Ρόδος των 4 εποχών και προορισμός αναψυχής, ξεκούρασης και αγορών;  Ιδίως τον χειμώνα;

Το χειμώνα 2010-2011 ταξίδεψαν 1,2 εκατ. Ρώσοι για ξεκούραση, SPA, αναψυχή και ψώνια! Γιατί να μην έρχονται και στη Ρόδο;

Ενδιαφέρον υπάρχει και απο Tour Operators και απο αεροπορικές εταιρείες. Θέληση και αποφασιστικότιτα χρειάζεται. Να πάρει η κυβέρνηση άμεσα μέτρα όπως προτάθηκαν σε συνεργασία με όλους τους φορείς τον Ιούλιο του 2011: Κατάργηση η δραστική μείωση του “σπατόσημου” το χειμώνα, αφού είναι παράλογο και παράνομο να εισπράτεται, ενώ λειτουργεί τόσα χρόνια το Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα. Όπως επίσης η επιδότηση εργασίας αντί ανεργίας και μείωση των εργοδοτικών εισφορών για όσους απασχοληθούν απο τις επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν το χειμώνα. Και οι τρεις προτάσεις δεν στοιχίζουν ούτε ένα ευρώ απεναντίας θα φέρουν εκατομμύρια έσοδα στις επιχειρήσεις και στο κράτος και τόσα άλλα που ήδη έχουν προταθεί σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων. Να καθιερώσουμε τη Ρόδο σταθμό αεροπορικών εταιρειών, όπως εξεδήλωσε ενδιαφέρον και ο κ. Βασιλάκης από την Aegean, καθώς και ο εκπρόσωπος της Blue Bird. Να συνεργαστούμε με αεροπορικές εταιρίες όπως Air Berlin, Sun Express, easyJet, Blue Bird, Ryanair, Αegean, O.A. και τόσες άλλες για χειμερινά προγράμματα. Να συνδέσουμε τη Ρόδο με την Κων/πολη  ανοίγοντας νέες αγορές σε συνεργασία με την Τουρκία όπως Κίνα, Ινδία. Να συνεργαστούμε με την Expedia και άλλες εταιρίες για προβολή και προώθηση πωλήσεων (ανέφερα Expedia, γιατί έχω ήδη επίσημη πρόταση με όφελος για τη Ρόδο, προμήθεια 5% από τις κρατήσεις της Expedia  μέσω της ιστοσελίδας της Ρόδου).

Είμαστε η καρδιά και η ψυχή της Μεσογείου. Ας κάνουμε μια επανεκκίνηση. Να καθιερώσουμε τη Ρόδο σε προορισμό γάμων, μαθητικών εκδρομών, παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών όπως παλιά και φυσικά για ψώνια (Shopping Destination). Να ιδρύσουμε γραφείο Συνεδριακού Τουρισμού. Είναι κρίμα να διαθέτουμε τις μεγαλύτερες και τις ωραιότερες συνεδριακές αίθουσες στην Ελλάδα και να μην έχουμε αναπτύξει τον συνεδριακό τουρισμό. Να αναβαθμίσουμε τον ΠΡΟΤΟΥΡ και να χρησιμοποιήσουμε νέους τρόπους προβολής και διαφήμισης, νέες τεχνολογίες, νέες ιδέες, Media Marketing, Internet, Facebook και τόσα άλλα. Να ανοίξουμε νέες αγορές όπως Ουκρανία, Ισπανία, Τουρκία.

Μάλλον χρειαζόμαστε εναν ηγέτη, έναν Destination Manager ο οποίος θα ενώσει κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία για να μεγαλουργήσουμε!. Να συνεργαστούμε με τους ομογενείς μας και τους φίλους της Ρόδου στο εξωτερικό.

Τέλος, ο Σύλλογός μας προγραμματίζει για το 2012 την εκδήλωση προώθησης τοπικών προιόντων στις 16 Μαρτίου σε συνεργασία με την Περιφέρεια και άλλους τοπικούς φορείς και 16 επιμορφωτικές-ενημερωτικές συναντήσεις και σεμινάρια  κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς.

Φυσικά θα τρέξουμε σε πολλές εκθέσεις και εκδηλώσεις για προώθηση των πωλήσεων. Τέλος, εκτός από την εκδήλωση Αλληλεγγύης στο τέλος του χρόνου θα επιδιώξουμε τη καθιέρωση Ημερίδας Ποιοτικού Τουρισμού στη Ρόδο κάθε χειμώνα με συμμετοχή όλων των φορέων και θέμα “Ανασκόπηση-Απολογισμός της σεζόν, ανταλλαγή προτάσεων και ιδεών και προγραμματισμό δράσεων για την επόμενη χρονιά, στοχεύοντας πάντα στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας”.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να τονίσω και πάλι οτι πρέπει επιτέλους να αλλάξουμε πορεία με νέες στρατηγικές κατευθύνσεις, αλλαγή νοοτροπίας, με συνεχή ενημέρωση-εκπαίδευση, αύξηση παραγωγικότητας και εργασίας, βελτιώνοντας συνέχεια την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας και η οποία δεν μπορεί να διαφέρει απο την  ποιότητα ζωής που απολαμβάνουμε εμείς ως Έλληνες Πολίτες.

Στη φωτογραφία, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, κ. Γιώργος Ματσάγγος, κόβει την πίτα του Συλλόγου.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024