Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Είναι το ξενοδοχείο σας έτοιμο για την εποχή του Mobile Internet;

01 Μάρτιος 2012, 17:00

Στις μέρες μας, η παροχή Internet υψηλής ποιότητας στους πελάτες των ξενοδοχείων είναι αυτονόητη και απολύτως αναγκαία.

Στις μέρες μας, η παροχή Internet υψηλής ποιότητας στους πελάτες των ξενοδοχείων είναι αυτονόητη και απολύτως αναγκαία, η πλειοψηφία των ξενοδοχείων ωστόσο αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα και οι λόγοι είναι απλοί: έλλειψη ασύρματης κάλυψης, χαμηλές ταχύτητες, ασταθείς συνδέσεις, μη υπάρχουσα διαχείριση εύρους ζώνης, ξεπερασμένο σύστημα από ξυστές κάρτες, το οποίο αναγκάζει τους χρήστες να πάνε και να πάρουν την κάρτα από την υποδοχή, συχνά μακριά από τα δωμάτιά τους. Τελευταίος αλλά εξίσου σημαντικός παράγοντας είναι η έλλειψη ή ελάχιστη υποστήριξη πελατών, ιδιαίτερα μετά τις 5 το απόγευμα.

Laptop in hotel room MikenopaΟι ξενοδόχοι συχνά αδυνατούν να ακολουθήσουν τις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών τους, που βασίζονται στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη χρήση των smartphones, tablets και laptops και παράλληλα, οι σύγχρονοι χρήστες απαιτούν ταχύτερες συνδέσεις από ποτέ, λόγω της αυξημένης δημοτικότητας των πολυμέσων ψυχαγωγίας και των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

Η Mikenopa Hellas, μέλος του ΣΕΤΕ και ειδικός στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου για ξενοδοχεία, έχει δημιουργήσει ως εκ τούτου εξειδικευμένα πακέτα συστημάτων και υπηρεσιών Internet, για την αντιμετώπιση όλων των παραπάνω προβλημάτων, αλλά και τις επακόλουθες απώλειες των κερδών. Η πιστοποιημένη ομάδα των μηχανικών δικτύων έχει μεγάλη εμπειρία στην εγκατάσταση συστημάτων Internet σε περισσότερα από 110 ξενοδοχεία και θέρετρα.

Χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, δημιουργεί τα πιο σύγχρονα δίκτυα Wi-Fi, μέσω των οποίων οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν χρησιμοποιώντας τα προσωπικά τους στοιχεία, έτσι ώστε μόνο αυτοί να μπορούν να απολαμβάνουν γρήγορο Internet και να παραμένουν προστατευμένοι από εισβολείς και χάκερ. Σε περίπτωση ανάγκης για πληροφόρηση ή υποστήριξη υπάρχει 24/7 Τηλεφωνικό Κέντρο για τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου, το οποίο επιλύει το 95% του συνόλου των αιτήσεων, ενώ το υπόλοιπο 5% αντιμετωπίζεται από επί τόπου τεχνική υποστήριξη.

Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, ιδιαίτερη προσοχή δίνεται και στην ενημέρωση της διοίκησης των ξενοδοχείων. Λεπτομερή στατιστικά στοιχεία της χρήσης του διαδικτύου είναι διαθέσιμα online και η διοίκηση μπορεί με αυτό τον τρόπο να ελέγχει την αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία των προσφερόμενων προγραμμάτων, σε περίπτωση που αυτά χρεώνονται. Μέσω του Mikenopa Extranet, αποκτούν πρόσβαση σε όλες τις κλήσεις του Τηλεφωνικού Κέντρου που αφορούν στο ξενοδοχείο τους, επιτρέποντας να επιβλέπουν τη λειτουργικότητα του συστήματος και την ικανοποίηση των πελατών τους.

Τέλος, η Mikenopa προσφέρει διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα συνεργασίας, από την πώληση ολόκληρου του συστήματος, μέχρι την ενοικίασή του, αλλά και μέσω επενδυτικής πολιτικής που βασίζεται σε μοίρασμα των κερδών. Με αυτόν τον τρόπο και μέσω όλων των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που αναφέρθηκαν παραπάνω, καταφέρνει να εξυπηρετεί τις διαφορετικές στρατηγικές των ξενοδοχείων, βοηθάει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων τους και συνεπώς στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και της κερδοφορίας τους.

Στοιχεία επικοινωνίας:

Mikenopa Hellas Ltd.
Βασιλέως Αλεξάνδρου 5-7 (4ος όροφος)
115 28  Αθήνα

Tηλ.:(+30) 210 721 2071
Fax: (+30) 210 721 2037

Web: http://www.mikenopa.com
Email:  sales.gr@mikenopa.com



Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top