Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Μάριος Κουνέλης: Παράδοξο οι ξενοδόχοι να μην πουλάνε μέσα από τα websites τους

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Σεπτέμβριος 2012, 10:21

Μηχανές κρατήσεων, Online Travel Agents, ψηφιακά κανάλια διανομής είναι έννοιες που έχουν μπει τα τελευταία χρόνια στο λεξιλόγιο των ξενοδόχων χωρίς απαραίτητα να έχουν μπει και στην καθημερινότητα της δουλείας τους με τον σωστό τρόπο.

Υπάρχουν ξενοδόχοι που ακόμα διστάζουν να πουλήσουν τα δωμάτιά τους μέσα από το website τους και να το αντιμετωπίσουν ως ένα ακόμα κανάλι διανομής όπως τα παραδοσιακά και τα ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία, τα GDS, τα κινητά, κ.ά., και άλλοι που αν και έχουν τη θέληση δεν έχουν τη γνώση. Ο Μάριος Κουνέλης, τέως ξενοδόχος, μιλάει στο TravelDailyNews για τις απαντήσεις που δίνει μέσα από την νεοσύστατη εταιρεία του, την Fullybooked.

Διαλέξτε την ερώτηση που σας ενδιαφέρει και δείτε το αντίστοιχο βίντεο.

Ερώτηση 1

Είμαστε με τον κ. Μάριο Κουνέλη, ιδρυτή της Fullybooked. Κύριε Κουνέλη τι υπηρεσίες παρέχει η Fullybooked;



Ερώτηση 2

Το μοντέλο του ελληνικού τουρισμού αναπτύχθηκε μέσω των παραδοσιακών tour operators. Πόσο έχει προσαρμοστεί ο Έλληνας ξενοδόχος στο online business και στα σύγχρονα κανάλια διανομής;



Ερώτηση 3

Τι κάνει ένα booking engine;



Ερώτηση 4

Τί πρέπει να προσέχει ένα ξενοδόχος στην επιλογή booking engine;



Ερώτηση 5

Γιατί να επιλέξει ένας ξενοδόχος την Fullybooked;



Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top