Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΈρευνα – Customer Loyalty in the Hotel Industry

Έρευνα – Customer Loyalty in the Hotel Industry

Μόνο το 55% των ερωτηθέντων έκρινε τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών πελατών ως υψηλής σπουδαιότητας κριτήριο για την επιλογή αεροπορικής εταιρείας και το 45% για την επιλογή ξενοδοχείο, σύμφωνα με νέα έρευνα της Deloitte, που αναλύει την πτώση της πελατειακής πίστης στον τουριστικό κλάδο.

Η Deloitte δημοσιεύει μια νέα έρευνα με τίτλο “A Restoration in Hotel Loyalty: Developing a blueprint for reinventing loyalty programs”, που παρέχει ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και την ικανοποίηση από τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών πελατών (loyalty reward programs). H έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2012 μέσω συνεντεύξεων με 4.000 ταξιδιώτες και 2 focus groups, και διαπιστώνει μια απότομη πτώση της αφοσίωσης των πελατών προς τις τουριστικές επιχειρήσεις. Μόνο το 8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι μένει πάντα σε κατάλυμα της ίδιας τουριστικής επιχείρησης, ενώ μόνο το 14% των ερωτηθέντων ταξιδεύει πάντα με την ίδια αεροπορική εταιρεία.

Customer Loyalty in the Hotel Industry

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024