Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΔ. Σερίφης, Nelios.com: Η προσέλκυση νέων πελατών ενός ξενοδοχείου είναι πιο ακριβή από τη διατήρηση των παρχόντων

Δ. Σερίφης, Nelios.com: Η προσέλκυση νέων πελατών ενός ξενοδοχείου είναι πιο ακριβή από τη διατήρηση των παρχόντων

Το σεμινάριο 'Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor' διοργανώνει το TravelDailyNews στις 27 Μαρτίου 2013 στην Αθήνα. Η θεματική ενότητα 'Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας' θα καλυφθεί από τον κ. Δημήτρη Σερίφη, CEO και συνιδιοκτήτη της Nelios.com.

Στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών, καθώς και των πρακτικών τρόπων για την αναβάθμισή της θα εστιάσει το σεμινάριο με τίτλο “Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor” που διοργανώνει το TravelDailyNews στις 27 Μαρτίου 2013 στην Αθήνα. Η θεματική ενότητα “Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας” θα καλυφθεί από τον κ. Δημήτρη Σερίφη, CEO και συνιδιοκτήτη της Nelios.com.

Travel Daily News: Κύριε Σερίφη, στο πρόγραμμα του σεμιναρίου διαβάζουμε ότι θα μιλήσετε σχετικά με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας. Μπορείτε να μας πείτε ένα ή δύο παραδείγματα λαθών που συχνά βλέπουμε στις ιστοσελίδες των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και θα αναλύσετε στο σεμινάριο;

Δημήτρης Σερίφης: Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων ο οποίος έχει να κάνει και με τεχνικά θέματα αλλά και με θέματα marketing. Για μένα προσωπικά το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι οι ξενοδόχοι δεν αφιερώνουν χρόνο στο να περιγράψουν αναλυτικά τη συνολική εμπειρία που θα βιώσει κάποιος στο ξενοδοχείο τους αλλά και στην περιοχή. Απαιτείται αρκετό περιεχόμενο για να είναι σε θέση μία ιστοσελίδα ξενοδοχείου να πείσει τον επισκέπτη της να κάνει κράτηση.

TDN: Με βάση την εμπειρία και τεχνογνωσία σας, τι θα συμβουλεύατε ένα ξενοδοχείο που θέλει με ένα περιορισμένο κονδύλι να δημιουργήσει μια αξιοπρεπή παρουσία στο διαδίκτυο; Ποιες προτεραιότητες θα πρέπει να θέσει ως προς τα διαδικτυακά του εργαλεία;

Δ.Σ.: Πρέπει σίγουρα να επενδύσει σε ένα καλό website με σωστό περιεχόμενο, είναι το πρώτο και το πιο σημαντικό βήμα. Το 95% των τουριστών πριν κάνουν την κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, επισκέπτονται το επίσημο website του ανεξάρτητα αν θα κάνουν την κράτηση από την Booking.com ή το ταξιδιωτικό γραφείο της γειτονιάς τους. Στην ουσία η πώληση κλειδώνει στο επίσημο website του ξενοδοχείου. Το επόμενο που θα έλεγα είναι εφόσον μιλάμε για περιορισμένο budget να χρησιμοποιήσει εργαλεία τα οποία στοχεύουν στο υπάρχον πελατολόγιο. Πάντα η προσέλκυση νέων πελατών είναι πολύ ακριβότερη από τη διατήρηση των ήδη υπαρχόντων.

TDN: TripAdvisor, Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn… Πώς θα μπορούσε ένας να οργανώσει την ενασχόλησή του με όλες αυτές τις πλατφόρμες, στις οποίες διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις αλλά και η δημόσια εικόνα της επιχείρησής τους;

Δ.Σ.: Απαιτεί χρόνο και υπομονή αλλά το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει στρατηγική, ένα ξεκάθαρο πλάνο για το που θέλει να πάει το ξενοδοχείο και φυσικά θα πρέπει να στοχεύει σε συγκεκριμένο target group. Για να είναι σε θέση να λειτουργεί σωστά όλο αυτό το σύμπλεγμα προς όφελος του ξενοδοχείου θα πρέπει να υπάρχει ένας άνθρωπος ή μία ομάδα που θα ασχολείται αποκλειστικά με αυτό. Το κακό σχόλιο ή το κακό review δεν έχει ωράριο… Πάντως για να διαχειριστεί σωστά ένας ξενοδόχος την εικόνα του στο διαδίκτυο θα πρέπει να ξεκινήσει από την ίδια την παροχή προς τους πελάτες του, ένα moto που χρησιμοποιούμε στη Nelios.com είναι “Travel Starts Online… Reputation Starts Offline”. Ας ξεκινήσουν από αυτό λοιπόν και όλα τα άλλα είναι πιο εύκολα.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024