Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΣτέλλα Τσαντήλα, WebHotelier: Ευελιξία στην παραμετροποίηση και δυναμική τιμολόγηση τα βασικά συστατικά επιτυχίας

Στέλλα Τσαντήλα, WebHotelier: Ευελιξία στην παραμετροποίηση και δυναμική τιμολόγηση τα βασικά συστατικά επιτυχίας

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς «The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series» με τίτλο «The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων».

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς “The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series” με τίτλο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων”.

Το TravelDailyNews μίλησε με την κα Στέλλα Τσαντήλα, Σύμβουλο Sales & Revenue της εταιρείας WebHotelier, η οποία θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass με θέμα τις μηχανές κρατήσεων για ξενοδοχεία.

TravelDailyNews: Κυρία Τσαντήλα, ποιο θέμα θα αναπτύξετε στο σεμινάριο;

Στέλλα Τσαντήλα: To θέμα που θα αναπτύξουμε στο σεμινάριο αφορά στην παρουσίαση των ιδανικών χαρακτηριστικών και της τεχνολογίας που θα πρέπει να διαθέτει ένα online σύστημα κρατήσεων και με βάσει ποια κριτήρια θα πρέπει να γίνει η επιλογή ενός τέτοιου συστήματος.

TDN: Ποιες υπηρεσίες και λύσεις online marketing προσφέρει η επιχείρησή σας;

Σ.Τ.: Η WebHotelier παρέχει υπηρεσίες αιχμής και τελευταίας τεχνολογίας. Το πελατολόγιό μας άλλωστε το αποδεικνύει.

Το σύστημά μας είναι φτιαγμένο έτσι ώστε το περιβάλλον διαχείρισης (extranet) να είναι εύκολο στη χρήση, το περιβάλλον κράτησης να είναι γρήγορο και ξεκάθαρο για τον πελάτη (front end) και επίσης να παρέχει τη δυνατότητα για online συνδέσεις με τρίτα συστήματα (channel manager/gds κ.λπ.).

Η γρήγορη και εύκολη διαχείριση του συστήματος επιτρέπει στα ξενοδοχεία να διαμορφώνουν γρήγορα και με σαφήνεια την online sales strategy τους, δημιουργώντας προσφορές, πακέτα και τιμοκαταλόγους με λίγα μόνο βήματα. Άλλωστε αυτή η ευελιξία στην παραμετροποίηση και η δυναμική τιμολόγηση είναι βασικά συστατικά επιτυχίας.

Πλέον στο σύστημα της WebHotelier δίδεται η δυνατότητα να εισάγεται κωδικός εντοπισμού (tracking code) που μετρά την αποτελεσματικότητα και την ανταποδοτικότητα σε κρατήσεις προερχόμενες μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες του ξενοδοχείου (Google Adwords, TripAdvisor, Trivago κ.λπ).

TDN: Ποια η διαδρομή και η εμπειρία σας στο χώρο του τουρισμού και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ;

Σ.Τ.: Η μεγάλη ξενοδοχειακή μου εμπερία στις online πωλήσεις έχει βοηθήσει πολύ στη θέση μου ως Senior Revenue Consultant στην WebHotelier, καθώς στόχος μας είναι να κατευθύνουμε τα ξενοδοχεία-συνεργάτες στο να χαράξουν μια σωστή και επιτυχημένη online sales strategy χρησιμοποιώντας το πλέον άρτιο, δυναμικό και πλήρως παραμετροποιημένο σύστημα online κρατήσεων της αγοράς, ώστε να αυξηθούν οι κρατήσεις και τα κέρδη τους από τις απευθείας Internet πωλήσεις που προκύπτουν από το website του ξενοδοχείου.

Με όσα ξενοδοχεία συνεργάστηκα in-house στα χρόνια της καριέρας μου, παντού υπήρχε δυναμική η παρουσία του Internet και πάντα η διαχείριση των online πωλήσεων ήταν μέσα στα πρωτεύοντα καθήκοντά μου, με αποκορύφωμα την εισαγωγή μεγάλου ξενοδοχειακού Ομίλου στην πραγματικότητα του Internet για πρώτη φορά.
 
Έχοντας εργαστεί λοιπόν σε ξενοδοχεία από αυτήν τη θέση, μπορώ να αναγνωρίσω τις ανάγκες των ξενοδοχείων και τι είναι αυτό που αναζητούν να πετύχουν, δίνοντας στοχευμένες λύσεις για την βελτιστοποίηση των πωλήσεών τους online μέσω του WebHotelier, με αποτέλεσμα υψηλές πληρότητες.

Η Στέλλα Τσαντήλα είναι απόφοιτος του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας και διαθέτει πολυετή πείρα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Έχει εργαστεί ως Sales & Marketing Manager από το 2004 σε ξενοδοχειακές μονάδες 4* και 5*, με συμμετοχή στις μεγαλύτερες κλαδικές εκθέσεις ανά την Ευρώπη και συνεργασίες με μεγάλους Tour Operator, εισάγοντας τη νέα πραγματικότητα των Internet Sales στα ξενοδοχεία όπου εργάστηκε, χαράσσοντας νέους δρόμους πώλησης. Εδώ και περίπου 2 χρόνια εργάζεται ως Senior Consultant for Sales & Revenue Optimisation στην WebHotelier με πελατολόγιο άνω των 1.500 ξενοδοχείων, με κύριο στόχο να κατευθύνει σωστά τα ξενοδοχεία ώστε να χαράξουν σωστά και αποτελεσματικά την online πολιτική τους.

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024