Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΔιαμαντής Πειθής (Argo Travel Group:) Ο τουρισμός πολυτελείας επωφελείται τα μέγιστα από την αυξημένη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα

Διαμαντής Πειθής (Argo Travel Group:) Ο τουρισμός πολυτελείας επωφελείται τα μέγιστα από την αυξημένη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα

Ο τουρισμός πολυτελείας επιστρέφει για να πάρει τη ρεβάνς. Δυστυχώς, οι υποδομές στην εγχώρια βιομηχανία δε βοηθούν, προκειμένου για την άρτια υποστήριξη των σχετικών απαιτήσεων 'πολυτελείας', λέει στο traveldailynews.gr ο κ. Διαμαντής Πειθής, διευθυντής Argo Travel Group.

TravelDailyNews: Κε Πειθή, πρόσφατα το γραφείο σας επεκτάθηκε και στην ασιατική αγορά με δύο βάσεις, τη Σαγκάη και την Μπανγκόκ. Πώς εκτιμάτε αυτές τις αγορές όσον αφορά στον εισερχόμενο τουρισμό στην Ελλάδα;

Διαμαντής Πειθής: Καταρχάς να υπενθυμίσω ότι ο Όμιλος Επιχειρήσεων “ΑΡΓΩ” ιδρύθηκε το 1952. Έκτοτε δημιουργήσαμε αρκετές θυγατρικές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο με κυριότερες σήμερα τις εξής: Argo Travel Geneva, Argo Travel London, Argo Platinum και Advanced Travel Solutions Ltd. που εξειδικεύεται σε καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις για το σύνολο της Τουριστικής Βιομηχανίας.

Από την πρώτη στιγμή είχαμε δώσει ιδιαίτερο βάρος στις Ασιατικές Αγορές εξαιτίας κυρίως των απαιτήσεων που προέκυπταν από το διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο της Ναυτιλίας, που άλλωστε η ΑΡΓΩ είναι ηγέτης τα τελευταία 60 χρόνια. Συνεχίζοντας τη στρατηγική επέκτασης του Ομίλου μας στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας, αποφασίσαμε το 2011 να ιδρύσουμε θυγατρική εταιρεία στη Shanghai της Κίνας. Μέσα σε μόλις 3 χρόνια λειτουργίας κατορθώσαμε να εξυπηρετούμε ένα σημαντικό αριθμό κινέζων τουριστών στη χώρα μας, ενώ θεωρούμαστε ήδη ως ένας από τους κυριότερους DMCs στην Ελλάδα.

Η επιτυχία μας αυτή ήταν “οδηγός”, προκειμένου να εισχωρήσουμε το 2013 στις αγορές της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ. Ειδικά γι’αυτές τις δύο αγορές έχουμε συνάψει μια στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Travel Media Applications Asia-Pacific, η οποία εδρεύει στην Bangkok και λειτουργεί εκεί ως αντιπρόσωπος μας. Αντίστοιχη επιτυχία έχουμε και στις δύο αυτές αγορές, όπου πλέον εξυπηρετούμε σειρές γκρουπ από τους μεγαλύτερους Tour Operators της περιοχής. Επανερχόμενος στο αρχικό σας ερώτημα θα τονίσω ότι η Ελλάδα εισήλθε στην κινεζική και λοιπές ασιατικές αγορές αργοπορημένα σε σχέση με άλλες χώρες, οπότε υπάρχουν πάντα περιθώρια ανάπτυξης. Άλλωστε οι αριθμοί που μπορούν να μας δώσουν οι συγκεκριμένες αγορές αναφορικά με εξερχόμενο τουρισμό είναι πολύ μεγαλύτεροι από το σημερινό επίπεδο αφίξεων.
 
TDN: Ένα τμήμα της εταιρείας σας με την επωνυμία ATS δραστηριοποιείται ως OTA, Online Travel Agent, όπου προσφέρετε λύσεις και Β2Β για τουριστικά γραφεία, αλλά και Β2C για τον Έλληνα καταναλωτή. Πώς βλέπετε να εξελίσσονται οι κρατήσεις μέσω ψηφιακών καναλιών στην Ελλάδα;

Δ.Π.: H Advanced Travel Solutions Ltd. (ATS) λειτουργεί από το 2012 και προσφέρει έκτοτε λύσεις τόσο σε επίπεδο b2b (b2btrips.com) όσο και σε επίπεδο b2c (realtrip.com). Στόχος μας ήταν ανέκαθεν να αναβαθμίζουμε διαρκώς τις πλατφόρμες μας με καινοτόμες διαδικασίες και νέα προϊόντα. Σύντομα λοιπόν θα αναπτύξουμε και εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και smartphones. Όπως άλλωστε εσείς γνωρίζετε καλύτερα, προβλέπεται ότι μέχρι το 2017 κάθε δεύτερη κράτηση σε παγκόσμιο επίπεδο θα γίνεται  μέσω της χρήσης των κινητών συσκευών, καθιστώντας το κινητό τηλέφωνο ως το κύριο κανάλι επικοινωνίας με τον χρήστη.

Η ATS λοιπόν λειτουργεί ένα παγκόσμιο σύστημα ξενοδοχειακών κρατήσεων για τις επιχειρήσεις και τους ταξιδιώτες, διαθέτοντας μία βάση δεδομένων με περισσότερα από 450.000 ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών σε 190 χώρες, η οποία βάση ανανεώνεται διαρκώς.

Παράλληλα, ιδιαίτερο βάρος έχουμε ρίξει στην πλατφόρμα αεροπορικών κρατήσεων, όπου ήδη οι πωλήσεις που καταγράφονται αποτυπώνουν μια συνεχώς αυξανόμενη τάση. Την ίδια στιγμή καταγράφηκε διπλασιασμός στην επισκεψιμότητά του αντίστοιχου site μας (realtrip.com). Παραθέτωντας μερικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία παρακαλώ σημειώστε ότι το 53,5% των χρηστών είναι άντρες και το 46,5% γυναίκες ηλικίας 20 έως 40 ετών (60%), με κύρια συσκευή χρήσης το smartphone με ποσοστό 75% και το tablet με ποσοστό 25%

Η χρήση site έγινε κυρίως για την κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων για πτήσεις εσωτερικού και Ευρώπης, με δημοφιλέστερους προορισμούς τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, τη Λάρνακα, το Ηράκλειο, τη Ρόδο, το Λονδίνο και τη Ρώμη.

TDN: Η εταιρεία σας δραστηριοποιείται και στον εισερχόμενο τουρισμό πολυτελείας με ξεχωριστό τμήμα δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε αυτόν τον κλάδο. Από ποιες αγορές βλέπετε δυναμική αύξηση του τουρισμού πολυτελείας, πόσο ικανοποιημένοι μένουν οι πελάτες από την παροχή τουριστικών υπηρεσιών από τη χώρα μας, και ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε χειριζόμενοι αυτό το τμήμα της αγοράς.

Δ.Π.: Ο Όμιλος Επιχείρησεων “ΑΡΓΩ” από την πρώτη μέρα της ίδρυσης του εστίασε στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών πάντα πιστοποιημένες από αυστηρότατες και εξειδικευμένες προδιαγραφές ποιότητας. Άλλωστε να υπενθυμίσω ότι υπήρξαμε ο πρώτος Ταξιδιωτικός Οργανισμός στην Ελλάδα που πιστοποιήθηκε επιτυχώς σύμφωνα με το πρώτυπο EN ISO 9001:2000 από τον διεθνή φορέα πιστοποίησης BVQI.

Ως επιστέγασμα των προσπαθειών μας δημιουργήσαμε το Argo Platinum, το οποίο στελέχωθηκε με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και χρησιμοποιεί ήδη την τελευταία “λέξη” της τεχνολογίας προκειμένου για την παροχή υπηρεσιών σε VIP πελατολόγιο και όχι μόνο.

Είναι ήδη γεγονός ότι η ταξιδιωτική κίνηση θα είναι έντονη αυτό το καλοκαίρι. Ένας κλάδος, όμως, που θα επωφεληθεί περισσότερο είναι σίγουρα ο τουρισμός πολυτελείας. Ο τουρισμός πολυτελείας επιστρέφει για να πάρει τη ρεβάνς. Δυστυχώς, οι υποδομές στην εγχώρια βιομηχανία δε βοηθούν, προκειμένου για την άρτια υποστήριξη των σχετικών απαιτήσεων “πολυτελείας”. Παρόλα αυτά θεωρώ πως η αυξανόμενη ζήτηση θα συμβάλλει στην επέκταση των ξενοδοχείων πολυτελείας και την αναβάθμιση των λοιπών ταξιδιωτικών υπηρεσιών της Ελλάδας. Ένα μικρό στατιστικό που δείχνει ξεκάθαρα αυτή την ανόδική τάση είναι τα ταξίδια με ιδιωτικά αεροπλάνα που παρουσιάζουν άνοδο τον τελευταίο καιρό. H ζήτηση για αυτού του είδους τα ταξίδια στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, παρουσίασε αύξηση κατά 80% πέρυσι, ενώ έχουμε ήδη διπλασιασμό της κίνησης στο Argo Platinum, μόλις κατά το πρώτο μισό του 2014. Βεβαίως κυρίαρχο λόγο σε αυτή την “πίτα” διαδραματίζουν οι πολλοί και σημαντικοί εταιρικοί πελάτες της ΑΡΓΩ, που μας εμπιστεύονται πάνω από μισό αιώνα!

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024