Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

2ο Συνέδριο Αθηνών Luxury Hospitality 2014: Η εξυπηρέτηση είναι βασιλική αρχοντιά!

17 Οκτώβριος 2014, 12:10

Ευρήματα έχουν δείξει ότι η πιο περιζήτητοι προορισμοί της Μεσογείου είναι ή Ρώμη (22%), η Βαρκελώνη (14%) και η Κωνσταντινούπολη (13%). Η Αθήνα έχει δείξει μια σημαντική άνοδο στις αναζήτησης στο 29%.


Το διήμερο συνέδριο τουρισμού πολυτελείας Luxury Hospitality 2014 που διεξάχθηκε στην Αθήνα στις 12 και 13 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεττανία έδωσε την αφορμή να συναντηθούν κορυφαίοι συντελεστές του κλάδου παγκοσμίως, να ανταλλάξουν απόψεις και να συζητήσουν για ό,τι αφορά τη φιλοξενία και τα τρέχοντα ζητήματα, αλλά και τις δυνατότητες που αναδύουν μέσα από προκλήσεις.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από κοινού από την International New York Times και την Ecole hôtelière de Lausanne στην δεύτερη φάση του συνεδρίου, και αποτέλεσε  την βάση για να εξερευνηθούν οι ευκαιρίες που έχει να προσφέρει η Μεσόγειος στην Φιλοξενία σήμερα από τους εκλεκτούς παράγοντες και ομιλητές.



Πρόεδρος του συνεδρίου ήταν ο Varun Sharma, ο οικοδεσπότης του Inside Luxury Travel, ο οποίος προσέδιδε αρκετή θετική ενέργεια στις συζητήσεις των δύο ημερών.

Η υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη ξεκίνησε την ομιλία της λέγοντας πως η εικόνα της Ελλάδας έχει βελτιωθεί αρκετά τον τελευταίο καιρό και ότι η χώρα επικεντρώνεται στο να αναβιώσει περιοχές και να δημιουργήσει “Συνυπάρχουσες Συνέργειες Τουρισμού”. Τόνισε, επίσης, ότι ο στόχος της χώρας είναι να αναπτύξει μία “βήμα προς βήμα στρατηγική” δημιουργώντας ένα φιλικό περιβάλλον για τις ξένες επενδύσεις, αποτελώντας έτσι άρση κάποιων εμποδίων. Επεσήμανε ότι έχουν γίνει ενέργειες για τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος μέσω της προώθησης της Ελλάδα ως ιατρικό, πολιτιστικό, αγροτουριστικό, ναυτιλιακό, γαστρονομικό αλλά και προορισμό αναψυχής, και καλοζωίας, καθώς και άλλοι. Η υπουργός αναφέρθηκε στα σχέδια της κυβέρνησης σχετικά με τη ρύθμιση βασικών κατευθυντήριων γραμμών προς διευκόλυνση της ανάπτυξης των υψηλών επιπέδων θέρετρων και κατοικίες διακοπών, με υψηλών προδιαγραφών γήπεδα γκολφ, μαρίνες, συνεδριακές εγκαταστάσεις, καθώς και άλλες παροχές.


Η υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη.


Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος των Aegean Airlines και Olympic Air επεσήμανε ότι η δημιουργία των απευθείας δρομολόγιων προς την Ελλάδα μπορεί να στηρίξει την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και την τουριστική βιομηχανία. Ανέφερε, επίσης, ότι αναμένονται να υπάρξουν 70 απευθείας συνδέσεις μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Σε μια συζήτηση κοιτάζοντας την παγκόσμια προβολή της Μεσογείου ως “ενιαία περιφέρεια”, ο δρ. Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), εξέφρασε την απογοήτευσή του, σε σχέση με την ανύπαρκτη στρατηγική της θεώρησης της visa φέρνοντας το παράδειγμα της ηλεκτρονικής θεώρησης visa ESTA που χρησιμοποιείται στις ΗΠΑ. Αναγνώρισε το γεγονός ότι δεν μπορεί να υπάρξει μια στρατηγική για τη Μεσόγειο, εκτός αν υπάρχει μια στρατηγική στην Ε.Ε., τονίζοντας ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα διαφορετικό επίπεδο προσοχής που δίνεται στο ζήτημα των θεωρήσεων στα διάφορα κράτη μέλη της Ε.Ε., η οποία είναι πολύ σημαντική για τον τουρισμό.

Ο κ. Πάνος Λειβαδάς, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), μίλησε για τη σημερινή εκστρατεία “Η Επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα”. Συμπωματικά, η Amal Clooney, δικηγόρος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, μαζί με άλλους σύμβουλους της Ελλάδας για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα στην Αθήνα, έμενε στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια κατά τη διάρκεια της τριήμερης επίσκεψής της στην Αθήνα. Ο Π. Λειβαδάς αναφέρθηκε επίσης στην “απίστευτη νέα ανάπτυξη” σε σχέση με τις πρόσφατες αρχαιολογικές ανακαλύψεις της Αμφίπολης. Ο δήμαρχος Αθηνών, κ. Γιώργος Καμίνης, μίλησε με τη σειρά του για ένα “εντυπωσιακό comeback” της Ελλάδας με αύξηση 30% στις διεθνείς τουριστικές αφίξεις, ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης που έχει καταγράφει σε παγκόσμιο επίπεδο. Ανέφερε, επίσης, τα σχέδια ανάπτυξης της Αθηναϊκής Ριβιέρας για τους “υψηλών απαιτήσεων επισκεπτών μας”.


Achilles Tsaltas, Vice President Conferences, International New York Times.
- See more at: http://www.traveldailynews.com/news/article/62802/luxury-hospitality-2014-second-conference#sthash.FZuxGsS1.dpuf

Ο κ. Αχιλλέας Τσάλτας, Vice President Conferences, International New York Times.


Κατά τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου, ο καθηγητής Samad Laaroussi, κάτοχος της έδρας του συνεδρίου εκπροσωπώντας την Luxury Hospitality, Ecole hôtelière de Lausanne και ο David Sadigh, διευθύνων σύμβουλος της Digital Luxury Group, παρουσίασε την έκθεση ‘World Luxury Index Ξενοδοχείων του 2014’, προβάλλοντας τα ευρήματα από πάνω από 485 εκατ. αναζητήσεις για 70 μάρκες σε 20 αγορές. Μια αύξηση του 7,7% έχει εμφανιστεί στην αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για τη βιομηχανία της πολυτελής φιλοξενίας, με μια σημαντική εισροή από την κινεζική αγορά κατά 39%. Ευρήματα έχουν δείξει ότι η πιο περιζήτητοι προορισμοί της Μεσογείου είναι ή Ρώμη (22%), η Βαρκελώνη (14%) και η Κωνσταντινούπολη (13%). Η Αθήνα έχει δείξει μια σημαντική άνοδο στις αναζήτησης στο 29%. Η έκθεση ‘World Luxury Index Ξενοδοχείων του 2014’ έδειξε επίσης ότι οι ΗΠΑ εξακολουθούν να είναι ηγέτης στην αγορά πολυτελών ταξιδιών με περισσότερα από 50% αναζητήσεις. Τα Hilton Worldwide (Waldorf Astoria), Starwood Hotels & Resorts (St. Regis) και Hyatt είχαν τις περισσότερες αναζητήσεις στις ομάδες πολυτελών ξενοδοχείων, ενώ η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία είναι η Shangri-La Hotels and Resorts, με τους πέντε κορυφαίους προορισμούς της να είναι η Σιγκαπούρη, το Παρίσι, η Σαγκάη, το Μπανκόγκ και το Ντουμπάι.

Σχετικά με το θέμα της νέας έννοιας της πολυτέλειας, ο Tonino Cacace, συνέταιρος και πρόεδρος του Capri Palace μίλησε για τη σημασία του να πορευτούμε “προς την κατεύθυνση της απλότητας, όπου υπάρχει το πάθος του ιδιοκτήτη και του προσωπικόυ πίσω από αυτό”. Συμφώνησε με το σημείο που έθιξε ο κ.  Ανδρεάδης, ότι πρέπει να υπάρξει μια ξεχωριστή στρατηγική μάρκετινγκ για την Νότια Ευρώπη.

Η Kerry Smith, αρχισυντάκτρια του High Life, του BA Magazine σε συνομιλία με τον Varun Sharma, του Inside Luxury Travel μίλησε για τρόπους έκθεσης σε γυαλιστερές σελίδες δημοφιλών ταξιδιωτικών περιοδικών, κάνοντας μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση ότι η νέα γενιά είναι η “Γενιά Περιέργειας” και τόνισε “την τάση της νοερής κατάστασης. Πρόκειται για το είδος των ταξιδιωτών που θέλουν να μπούνε στο ‘πετσί’ του τόπου”.

Επιπλέον, ο Abid Butt, διευθύνων σύμβουλος της Banyan Tree, δήλωσε ότι “το ταξίδι έχει πολύ να κάνει με την προσμονή του ταξιδιώτη και το πώς θα προσελκυσθεί ο αναγνώστης προς τον προορισμό είναι πολύ σημαντικό”. Σχετικά με το θέμα της τεχνολογίας και της Ασίας, καθώς και το πώς οι ξενοδόχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα εργαλεία για την καλύτερη επαφή με τους καλεσμένους τους, κ Butt δήλωσε ότι “η τεχνολογία μας έκανε να εξαρτόμαστε πολύ από τα smart phones”. Και ότι όσοι ενδιαφέρονται να εισέλθουν στην κινεζική αγορά πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα “ισοδύναμα εργαλεία” που είναι διαθέσιμα στην αγορά και τα οποία οι κινέζοι εμπιστεύονται. Ο Duncan O ‘Rourke, CΟO του Kempinski Hotels συμφώνησε ότι “η βιομηχανία πρέπει να είναι πιο δραστήρια όσον αφορά τις επενδύσεις σε τεχνολογία”.


Left to right: Desi B. Dinou, VIP & Luxury Lifestyle Management-Consultant, Nic Marks, CEO Happiness Works, Costas Voyatzis, Editor in Chief, YATZER, Elena Sergeeva, Founder Passion for Greece. - See more at: http://www.traveldailynews.com/news/article/62802/luxury-hospitality-2014-second-conference#sthash.FZuxGsS1.dpuf

Από αριστερά: Οι Ντέζι Β. Ντίνου, VIP & Luxury Lifestyle Management-Consultant, Nic Marks, CEO Happiness Works, Κώστας Βογιατζής, αρχζισυντάκτης YATZER και Elena Sergeeva, ιδρύτρια Passion for Greece.

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση για την ευτυχία στο χώρο εργασίας και αυτό που επιτυγχάνει, έγινε από τον Nic Marks, διευθύνων σύμβουλος της Happiness Works. Ο Nic Marks δήλωσε ότι “η ευτυχία είναι ένα κοινωνικό συναίσθημα” και η διάθεσή σας μπορεί να επηρεάσει 2.000 άτομα, και επειδή “η ευτυχία είναι ορατή” οι 5 κανόνες για την ευτυχία σε ένα χώρο εργασίας είναι να συνδεθούμε, να είμαστε δίκαιοι, όπως επίσης η αλληλό-υποστήριξη, η πρόκληση και η έμπνευση.

Σχετικά με το θέμα του ξενοδοχειακών επενδύσεων, ο Nick van Marken, ο Global Head-Hospitality της Deloitte LLP επεσήμανε ότι το Κατάρ έχει γίνει μεγάλος επενδυτής της βιομηχανίας, με περίπου 7 δισ. ευρώ να επενδύονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Ανέφερε, επίσης, η πρόσφατη απόκτηση της Νέας Υόρκης Iconic Waldorf Astoria έχει γίνει το πιο ακριβό ξενοδοχείο του κόσμου, το οποίο πωλήθηκε σε κινεζική εταιρεία για λίγο κάτω από 2 δισ. δολ.

Η κα Κατερίνα Κατώπη, στέλεχος Επενδυτικών Σχέσεων και Marketing Director της Dolphin Capital Partners διερεύνησε το θέμα των προσφορών στα ξενοδοχειακά ακίνητα υψηλής κλίμακας έτσι ώστε να μεγιστοποιηθούν τα έσοδά των δωματίων. Έδωσε το παράδειγμα του Amanzoe να εισέρχεται στην ελληνική αγορά και την απάντηση σε αυτό το εγχείρημα. Ο John Spense, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Karma Group μοιράζεται την ιστορία επιτυχίας του σε λειτουργία 24 θέρετρων σε τέσσερις ηπείρους, με μηδενικό χρέος ή υποθήκες και δάνεια αλλά και για το πώς βλέπει την επένδυσή του στην αγορά backpacker δημιουργώντας μια πελατειακή βάση που θα σε λίγα χρόνια θα είναι σε πιο εξασφαλισμένη οικονομική κατάσταση, με αποτέλεσμα να μπορέσει να προσφέρει το επόμενο επίπεδο καταλύματος.

Ο MPS Puri, διευθύνων σύμβουλος της Nira Hotels μίλησε για μια ενδιαφέρουσα προοπτική σχετικά με την κινεζική τάση του τουρισμού, και παρόλο που 200 εκατ. Κινέζοι επισκέπτες αναμένονται να κλείσουν τα ταξίδια τους στο εξωτερικό, αυτή τη στιγμή είναι πολύ νωρίς εντοπίσουμε τον ακριβή αριθμό αυτών των επισκεπτών που θα είναι πραγματικά τουρίστες πολυτελείας, λέγοντας μάλιστα ότι υπήρχαν και άλλες εθνικότητες που επικράτησαν και υπάρχουν και άλλες που θα επακολουθήσουν.

Το θέμα της πρόσληψης και επιλογής του κατάλληλου προσωπικού εκπονήθηκε από τον Derek Picot, αντιπρόεδρο και γενικό περιφερειακό διευθυντή, Europe of Jumeirah, ο οποίος ανέφερε ότι το 35% του προσωπικού της εταιρείας είναι εκεί για πάνω από 10 χρόνια και ότι είναι πολύ σημαντικό να “αναγνωρίζουν την διάρκεια της υπηρεσίας”, καθώς και να “αναγνωρίσει εκείνους που θέλουν μια καριέρα και σταδιοδρομία”. Ο Deepak Orhi, διευθύνων σύμβουλος της lebua Hotels and Resorts, δήλωσε ότι “καινοτόμο μέσο” της εταιρείας είναι οι πελάτες τους και να μάθουν από αυτούς, χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Ο κ. Orhi δήλωσε ότι το κλειδί είναι να “ψάξουν για το πάθος” και όχι “για τις δεξιότητες”.

Mερικά αξιομνημόνευτα στιγμιότυπα από την εκδήλωση ήταν η πολυτελής ροζέ Laurent Perrier σαμπάνια, ένας από τους χορηγούς της Luxury Hospitality 2014, που έκανε το βράδυ όλο τα πιο ευχάριστο, το ενδιαφέρον τεστ ελαιόλαδου και καυτής πατάτας που παρουσίασε ο κ. Άρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Gaea Products SA, εκδηλώνοντας έτσι τη μοναδικότητα του ελληνικού ελαιόλαδου, τα οποία και απογείωσαν την αξιοσημείωτη ιδιωτική εκδήλωση, όπως και η ιδιωτική απογευματινή ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Οπότε, τι σημαίνει πολυτέλεια στη φιλοξενία; Αν και οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι είναι μια “εμπειρία” για να προσφέρουν στους επισκέπτες, πολλοί πιστεύουν επίσης ότι ανάλογα με τη χώρα, τον πολιτισμό, την κληρονομιά, η έννοια της πολυτέλειας μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα. Αλλά, ανεξάρτητα από τη διαφορά των πολιτισμών, η πολυτέλεια και οι εμπειρίες που σχετίζονται με αυτή είναι σίγουρα η εξυπηρέτηση. Και παραθέτοντας τον Varun Shamra, “η εξυπηρέτηση είναι βασιλική αρχοντιά!”.



Η κα Elena Sergeeva είναι η ιδρύτρια της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Passion for Greece.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top