Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ο 'lean' τρόπος σκέψης και πως εφαρμόζεται στην ταξιδιωτική βιομηχανία

04 Νοέμβριος 2014, 10:48

Το ‘Cleared for take-off’, το οποίο επιμελήθηκε ο James Woudhuysen, για λογαριασμό της Amadeus, υποστηρίζει ότι μόνο μέσα από την υιοθέτηση του “lean” τρόπου σκέψης στην τεχνολογία, και αποφεύγοντας τις ενέργειες εκείνες που δε δημιουργούν τελικά αξία για τον πελάτη, θα μπορεί η βιομηχανία να έχει περισσότερο έλεγχο, όσον αφορά στην πολυπλοκότητα και στο κόστος των συστημάτων.

Cleared for take-off - Amadeus Survey

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top