Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΦωτορεπορτάζΗ ελληνική παρουσία στην WTM

Η ελληνική παρουσία στην WTM

Δυναμική ήταν η ελληνική παρουσία και στην φετινή World Travel Market που έγινε στο Λονδίνο στις αρχές του μήνα. Οι ελληνικές σημαίες που ανέμιζαν έξω από την κεντρική είσοδο της έκθεσης όπως κάθε χρόνο έδιναν μια τάση αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό. Τα πρώτα μηνύματα από τη Βρετανία είναι θετικά, με τις προ-κρατήσεις για το 2015 να κινούνται σε υψηλά μονοψήφια ποσοστά, μετά την αύξηση (σε πανελλαδικό επίπεδο) κατά 16% σε αφίξεις και 20% σε εισπράξεις το 2014, σε σχέση με το 2013.


 
Στιγμιότυπο από το stand της εταιρείας Manessis, διακρίνεται ο κ. Ανδρέας Μάνεσσης και η κ. Χριστίνα Μαστορίδου, διευθύντρια του τμήματος εισερχόμενου τουρισμού.
 
Η εταιρεία Manessis, φέτος προβάλει στην έκθεση WTM τον εισερχόμενο τουρισμό στην Ελλάδα κάνοντας πολλές επαφές με ξένους tour operators. Η εταιρεία Manessis ξεκίνησε τον εισερχόμενο τουρισμό πριν από 8 μήνες με διευθύντρια την κ. Μαστορίδου με μεγάλη επιτυχία. Ήδη έχει εξυπηρετήσει ένα σημαντικό αριθμό τουριστών από το Ισραήλ, την Αμερική, την Ινδία, και την Κίνα, ενω για το 2015 προβλέπει μεγάλη αύξηση σε συνδυασμό με την Τουρκία.
 
 

 
Η ομάδα της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε.
 
Οι δυνατότητες της χώρας μας για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού τουρισμού παρουσιάστηκαν στο Λονδίνο από τον πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. κ. Στέφανο Αγιάσογλου, και την ομάδα του. Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτικών πρακτόρων απο ολόκληρο τον κόσμο για τις σιδηροδρομικές «κρουαζιέρες» που οργανώνει η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και την υποστήριξη του υπουργείου Τουρισμού, στα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας. Πρωταγωνιστής ο “Mουτζούρης” η αυθεντική ατμομηχανή του 1860 που θα σφυρίξει ξανά στην ορεινή Αχαϊα και στο βουνό των Κενταύρων για να ταξιδέψει τους επιβάτες στο χρόνο…χαριζοντάς τους εικόνες ανεκτίμητης φυσικής ομορφιάς.
 
 

 
Σε μια από τις στρατηγικότερες θέσεις στο Ευρωπαϊκό Hall, η Aqua Vista Hotels εκπροσώπησε τη συλλογή της από καταλύματα υψηλής ποιότητας και αισθητικής.
 
Έχοντας μια πλήρη agenda με συναντήσεις με σημαντικούς travel agents όπως Destinology, Life Style Hotels, Just Resorts, DivaDestinations, Move Mountains αλλά και media όπως Conde Nast Traveller Uk and Russia, Brides, Sunday Times, η ομάδα της Aqua Vista εξασφάλισε τα μέγιστα οφέλη για το δίκτυο συνεργατών της.

 


 
Ο δήμαρχος Μυκόνου κ. Κώστας Κουκάς ο νεώτερος εν ενεργεία δήμαρχος της χώρας
 
Σε ερώτηση μας για τον γαμήλιο τουρισμο ο δήμαρχος ανέφερε ότι θεωρεί ότι ακόμα είναι στα σπάργανα διότι ενώ γίνονται πολλοί γάμοι από πλευράς δημοτικής αρχής δεν έχει δωθεί η δέουσα επιμέλεια ώστε να αυξηθεί και να προβληθεί παραπάνω. Στόχος του είναι να υπερπηδήσει τα γραφειοκρατικά αναχώματα και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους γάμους.
 
 

 
Άποψη από το περίπτερο των Νησιών του Αιγαίου και συγκεκριμένα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
 
Στην έκθεση εμφανίστηκαν οι νεοεκλεγέντες τοπικοί άρχοντες όπως στην περίπτωση των νησιών του Αιγαίου. Η μεν Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκπροσωπήθηκε όχι μόνο από την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού – και ξενοδόχο – κυρία Μαριέττα Παπαβασιλείου, αλλά και από τον ίδιο το νέο περιφερειάρχη κ. Γιώργο Χατζημάρκο. Και οι δύο τους προανήγγηλαν αλλαγές στον τουριστικό σχεδιασμό τους. Στοιχεία όπως ο πολιτισμός, οι παραδόσεις αλλά και η γαστρονομία των νησιών θα τύχουν εφεξής μεγαλύτερης προβολής.

 


 
Ο πρόεδρος του SUNVIL, και πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) Noel Josephides, με τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κο Γρηγόρη Τάσιο και τον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής και θεματικό αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ιωάννη Γιώργο
 
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έκανε αισθητή την παρουσία του προορισμού μέρες πριν την έναρξη της έκθεσης, σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε για τους πελάτες και τους συνεργάτες του ο τουριστικός οργανισμός SUNVIL. Στον εκλεπτυσμένο χώρο της Λέσχης του Δικηγορικού Συλλόγου Λονδίνου (Law Society), η Χαλκιδική παρουσιάστηκε δύο φορές ως προορισμός ιδιαίτερου ενδιαφέροντος. Ο Noel Josephides ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι υπάρχει μεγάλο ρεύμα επιστροφής των tour operators και των τουριστικών πρακτόρων σε ελληνικούς προορισμούς αλλά και ότι η Χαλκιδική μπορεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πόλους έλξης των Βρετανών κυρίως στη χαμηλή και τη μέση περίοδο.

 


 
Η κ. Καλλιόπη Ανδριοπούλου διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, City of Athens Convention and Visitors Bureau 
 
Στο επίκεντρο έντονου και ουσιαστικού ενδιαφέροντος τουριστικών επαγγελματιών και επιχειρήσεων βρέθηκε η Αθήνα, στο πλαίσιο της κοινής συμμετοχής της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων / Athens Convention & Visitors Bureau (ΕΑΤΑ/ACVB) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α). Η παρουσία της Αθήνας ως συνεκθέτη στο περίπτερο της Ελλάδας, προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επαγγελματιών επισκεπτών από τη βρετανική τουριστική αγορά αλλά και από άλλες μεγάλες αγορές προέλευσης τουριστών του κόσμου. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 50 συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών οργανισμών, ταξιδιωτικών γραφείων, ιστοσελίδων ηλεκτρονικών κρατήσεων, αεροπορικών εταιρειών, δημοσιογράφων, bloggers κ.α.

 


 
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Γιάννης Γιώργος και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ της ΕΞΘ κα Ευδοκία Τσατσούρη
 
Το τετράπτυχο «διασκέδαση – γαστρονομία – κουλτούρα – ιστορία» προώθησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στο Λονδίνο, προκειμένου να προσελκύσει το ενδιαφέρον τουριστικών πρακτόρων και tour operators που κατέκλυσαν μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, τη World Travel Market. Τα συμπεράσματα από τη συμμετοχή της ΕΞΘ στη WTM είναι απολύτως ικανοποιητικά και αισιόδοξα. Η Θεσσαλονίκη «άνοιξε τις πόρτες της» στη βρετανική τουριστική αγορά ως ένας πολλά υποσχόμενος προορισμός που περιμένει να αγκαλιάσει τέσσερις εποχές το χρόνο, τουρίστες κάθε ηλικίας τόσο για city break, όσο και για ημερήσιες κοντινές εκδρομές για όσους θαυμάζουν την ιστορία ή είναι φυσιολάτρες ή οπαδοί του μοντέλου «ήλιος και θάλασσα».

 


 
Στη φωτογραφία διακρίνεται στα δεξιά ο κ. Νίκος Πλωμαρίτης, εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Βορείων Σποράδων, αριστερά η κ. Κική Αναγνώστου πρόεδρος της τουριστικής ανάπτυξης και προβολής του Δήμου Αλοννήσου, και στο κέντρο ο κ. Γιώργος Μιχάλης, διευθυντής πωλήσεων και marketing του Ξενοδοχειακού Ομίλου Σπύρου
 
Το ενδιαφέρον της βρετανικής, πρώτης σε ποσοστό αφίξεων στις Β. Σποράδες, τουριστικής αγοράς, δείχνει να είναι ελαφρώς ενισχυμένο για την επόμενη τουριστική χρονιά. Ήδη τα επίσημα στοιχεία αφίξεων εξωτερικού στο αεροδρόμιο της Σκιάθου για τα έτη 2013-2014 συγκρινόμενα παρουσιάζουν για το 2014 αύξηση της τάξεως του 19% περίπου. “Το ζητούμενο κάτω από τις παρούσες συνθήκες είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ώστε να στραφεί το ενδιαφέρον στους μήνες με την μικρότερη τουριστική κίνηση. Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Σπύρου που δραστηριοποιείται στη Σκόπελο με 4 μονάδες, αξιοποιώντας την ποικιλομορφία αλλά και την έντονη πολιτιστική δραστηριότητα του προορισμού έχει κινήσει το ενδιαφέρον τουριστικών παραγόντων της Μεγάλης Βρετανίας για στοχευμένες δράσεις κατά τους ανοιξιάτικους και φθινοπωρινούς μήνες,” δήλωσε ο κ. Μιχάλης.

 


 
Στιγμιότυπο από την παρουσία της Ύδρας στην έκθεση, με τον δήμαρχο Ύδρας, κ. Γιώργο Κουκουδάκη
 
Η Ύδρα για πρώτη φορά, συμμετείχε στην World Travel Market, ως ένας ιδιαίτερος προορισμός, μοναδικός χωρίς αυτοκίνητα και με ένα ανέγγιχτο αρχιτεκτονικό και φυσικό περιβάλλον. Η παρουσία της Ύδρας έγινε αισθητή και προσέλκυσε το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού σε αναζήτηση ενός «διαφορετικού» προορισμού. “Σύσσωμη η τοπική κοινωνία της Ύδρας προχωρεί έτσι δυναμικά στην προσπάθεια να προβληθεί η Ύδρα ως προορισμός προσέλκυσης ποιοτικού τουρισμού με τα μοναδικά της μονοπάτια, τα συνεδριακά κέντρα, τα ειδυλλιακά τοπία για γάμους και ένα αυθεντικό σκηνικό για χαλάρωση και διακοπές υψηλής αισθητικής,” δήλωσε ο δήμαρχος.
 
 

 
Στιγμιότυπο από την εκδήλωση για την παρουσίαση της Εκθεσης στο Μουσείο του Λούβρου ‘Ρόδος: ένα ελλληνικο νησί στις πύλες της Ανατολής’
 
Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου, ο αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Στέλιος Μπρίγκος, ο δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος και η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Μουσείου του Λούβρου κ. Christine Cuny, ανακοίνωσαν το μεγάλο πολιτιστικό γεγονός για τη Ρόδο, για ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη συνολικά: Την αφιερωμένη στους αρχαιολογικούς θησαυρούς της Ρόδου, μεγάλη έκθεση που οργανώνει το Μουσείο του Λούβρου, από 14 Νοεμβρίου 2014 έως και 10 Φεβρουαρίου 2015, με τίτλο “Ρόδος : ένα ελληνικό νησί στις πύλες της Ανατολής”.

 

 
Στιγμιότυπο από το περίπτερο της Θεσσαλίας, διακρίνεται από αριστερά ο κ. Τάσος Γούσιος, διευθυντής marketing της Ένωσης Ξενοδόχων της Λάρισας, η κ. Ελένη Κατσαρού, διευθύντρια Τουρισμού της Θεσσαλίας, και ο κ. Αλέξιος Δέφνερ, καθηγητής πολεοδομίας και ελεύθερου χρόνου του Πανεπιστημιου της Θεσσαλίας. 
 
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας μαζί με τα νησιά δέχεται περίπου 90.000 Αγγλους τουρίστες με αποτέλεσμα η αγγλική αγορά να αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά για την περιοχή. Έτσι παρουσιάστηκε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλίας και στα ήδη συνεργαζόμενα γραφεία με την περιοχή αλλά και σε ορισμένα που έμαθαν από αυτή την παρουσία της Περιφέρειας τι προσφέρει στον τουρίστα η Θεσσαλία. 

 

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024