Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΦωτορεπορτάζGrekland Panorama 2015: Δύο μέρες γεμάτες εικόνες, γεύσεις, μυρωδιές και ακούσματα από Ελλάδα

Grekland Panorama 2015: Δύο μέρες γεμάτες εικόνες, γεύσεις, μυρωδιές και ακούσματα από Ελλάδα

Τις δύο μέρες της έκθεσης, την επισκέφθηκαν συνολικά 10.890 άτομα (επίσημη καταμέτρηση του Globen Arena) αριθμός αυξημένος κατά 55% σε σύγκριση με τη διοργάνωση του 2014, ενώ ο νέος εκθεσιακός χώρος ήταν περίπου 1.250 τ.μ. μεγαλύτερος (+50%).

Η 2η διοργάνωση “Grekland Panorama”, η αποκλειστική έκθεση τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού για τη χώρα μας στην Βόρεια Ευρώπη, διοργανώθηκε στις 13-15 Φεβρουαρίου στο ε Globen Arena, με την υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).




Τουριστικά πακέτα για Θεσσαλονίκη, ενισχύουν την παρουσία της στη σκανδιναβική αγορά
Απτά είναι τα αποτελέσματα της προσπάθειας που καταβάλλει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες από τη Σουηδία και την ευρύτερη σκανδιναβική αγορά. Το πρώτο βήμα που έγινε πέρυσι στο πλαίσιο της συμμετοχής της ΕΞΘ στη Grekland Panorama, απέδωσε καρπούς όπως φάνηκε από τη συμμετοχή της Ένωσης στη φετινή διοργάνωση. Σε συνέχεια των περυσινών επαφών της ΕΞΘ, ένας από τους μεγαλύτερους tour operators της σκανδιναβικής αγοράς (ΤΕΜΑ-TUI) έχει ήδη εντάξει τον προορισμό σε ταξιδιωτικά πακέτα με θεματικό τουρισμό, τα οποία προωθεί σε φυσιολάτρες και οπαδούς της κουλτούρας (nature and culture). Μάλιστα παρουσίασε νέο πρόγραμμα για τη Θεσσαλονίκη σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποίησε στο πλαίσιο της έκθεσης, με αφιέρωμα την Ελλάδα.

Αλλά και ένας ακόμα μεγάλος τουριστικός πράκτορας δεσμεύτηκε να προωθήσει τη Θεσσαλονίκη στο σκανδιναβικό κοινό ως city break προορισμό, συνδυαστικά με τη Χαλκιδική. Κατά τη διάρκεια της Grekland Panorama, η υπεύθυνη Μάρκετινγκ της ΕΞΘ κα Ευδοκία Τσατσούρη που εκπροσώπησε την Ένωση, είχε B2B συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασιών. Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον μεμονωμένων επισκεπτών της έκθεσης για τη Θεσσαλονίκη. Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν αρκετοί πολίτες που είτε ήδη είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν στην πόλη, είτε ήθελαν να διερευνήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει για μια μελλοντική τους απόδραση στη “νύμφη του Θερμαϊκού”. Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η πρέσβης της Ελλάδας στη Στοκχόλμη κα Αλίκη Χατζή, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Γιάννης Γιώργος, καθώς και πλήθος κόσμου.

Στοχευμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και Σκανδιναβούς δημοσιογράφους του Δήμου Χερσονήσου

Ο Δήμος Χερσονήσου, που στη συγκεκριμένη έκθεση συμμετείχε με το δικό του περίπτερο, εκπροσωπήθηκε από τον αντιδήμαρχο Τουρισμού και Απασχόλησης, κ. Ευθύμιο Μουντράκη, τον ειδικό σύμβουλο, κ. Μηνά Λιαπάκη και την κα Μόνικα Λεγάκη (υπήκοο Σουηδίας, εκπρόσωπο τουριστικού πρακτορείου που δραστηριοποιείται στο Δήμο Χερσονήσου) μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μουντράκης “λάβαμε ιδιαίτερα αισιόδοξα μηνύματα για την ερχόμενη καλοκαιρινή τουριστική περίοδο, αύξηση της τάξης 10%-12%. Υπήρξαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και στοχευμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και Σκανδιναβούς δημοσιογράφους, τις δύο πρώτες ημέρες, οι οποίοι με ιδιαίτερη χαρά αποδέχτηκαν την πρόσκλησή μας να τους φιλοξενήσουμε το καλοκαίρι και να τους ‘ξεναγήσουμε’ στον Δήμο Χερσονήσου, έναν μεγάλο και νέο, στην ουσία, προορισμό, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα. Σκοπός μας ήταν να ενημερωθούν οι τουριστικοί πράκτορες για τις καινούριες, εναλλακτικές επιλογές που έχει πλέον ο επισκέπτης της περιοχής μας και για το πλουσιότερο τουριστικό προϊόν που προσφέρουμε, με υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακές υποδομές και με μοναδικά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Τα πανέμορφα ελληνικά νησιά συνεχίζουν να είναι και φέτος στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Σουηδών ταξιδιωτών, όπως η Σάμος, η Σκιάθος, η Σκόπελος, η Κάρπαθος, αλλά με πρωταγωνιστές σταθερά την Κρήτη και τη Ρόδο. Τα στοιχεία που μας κάνουν δημοφιλείς είναι η γαστρονομία μας, η φιλική διάθεση και η κουλτούρα των ντόπιων, καθώς και η ασφάλεια που νιώθουν στη χώρα μας”.

Με τη μεγάλη έκθεση στη Στοκχόλμη ολοκληρώθηκε η πρώτη στοχευμένη σειρά επισκέψεων αντιπροσωπείας του Δήμου Χερσονήσου σε τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού. Υπενθυμίζεται ότι προηγήθηκε παρουσία εκπροσώπων του Δήμου σε αντίστοιχες διοργανώσεις στο Ισραήλ και στο Βέλγιο και ακολουθούν άμεσα οι εκθέσεις στη Σερβία και στη Δανία.

Εντεινόμενο και πολύπλευρο το ενδιαφέρον του σουηδικού κοινού για τον προορισμό Αθήνα – Αττική
Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων – ΕΑΤΑ και τo Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB) συμμετείχαν επίσης στην 2η Grekland Panorama. To  ACVB συμμετείχε στην έκθεση με δικό του περίπτερο σε μία ενότητα για την Αθήνα μαζί με άλλες τουριστικές επιχειρήσεις της πόλης. Διαπιστώθηκε το ενδιαφέρον του σουηδικού κοινού για τον προορισμό της Αθήνας και της Αττικής, είναι εντεινόμενο και πολύπλευρο. Ο πολιτισμός και η κουλτούρα, η γαστρονομία και η καλή ζωή, το υψηλό επίπεδο των αθηναϊκών ξενοδοχείων, η εγγύτητα σε νησιωτικούς προορισμούς αλλά και το παραλιακό μέτωπο, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά τα οποία ενισχύουν την εικόνα της Αθήνας στις προτιμήσεις των Σουηδών και των Σκανδιναβών επισκεπτών, εν γένει. Σε επίπεδο tour operating, ο Apollo (Kuoni) συνεχίζει και ενισχύει το πρόγραμμά του για την πρωτεύουσα, ενώ ο δυναμικά αναπτυσσόμενος Tema (TUI) που ειδικεύεται στον θεματικό τουρισμό και σχεδιάζει πακέτα ταξιδιών ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού, έχει εντάξει την Αθήνα στο νέο του πρόγραμμα, καλώντας τους πελάτες του να ανακαλύψουν ξανά τον “κλασικό γύρο” της Αθήνας και των σημαντικότερων χώρων αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, σε συνδυασμό με γαστρονομία και παραδοσιακά προϊόντα.

Επιπρόσθετα, η Αθήνα αναπτύσσει δυναμική και ως προορισμός στον τομέα τους επαγγελματικού τουρισμού, για τη διοργάνωση εταιρικών συναντήσεων και εκδηλώσεων αλλά και ταξιδιών κινήτρων. Καθοριστικό ρόλο για την πιο αποτελεσματική εδραίωση της Αθήνας τόσο ως προορισμού city break και τουρισμού αναψυχής, όσο και ως προορισμού επαγγελματικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων, έχουν οι αεροπορικές συνδέσεις. Οι απευθείας πτήσεις προς Στοκχόλμη που ξεκίνησαν πέρυσι από την Aegean Airlines και οι νέες συνδέσεις που προγραμματίζονται για τη φετινή περίοδο, προς Όσλο και Ελσίνκι, καθώς και οι αντίστοιχες πτήσεις άλλων αεροπορικών εταιρειών (π.χ. SAS), αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω τις τουριστικές ροές από τη Σουηδία αλλά και τις άλλες αγορές της Σκανδιναβίας. Κατά τη διάρκεια της Grekland Panorama, τα στελέχη του ACVB ενημέρωναν τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες για κάθε θέμα ή πληροφορία που αναζητούσαν για την Αθήνα και για την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Πέραν των πληροφοριών και των ερωτημάτων τουριστικής φύσης για τον προορισμό, τα στελέχη του ACVB κατέγραψαν και μεγάλο ενδιαφέρον για αγορά κατοικίας στην Αθήνα ή στα προάστιά της, μεταξύ των Σουηδών επισκεπτών. Την ημέρα των Επαγγελματιών, Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, το ACVB συμμετείχε στην εκδήλωση επαγγελματικής δικτύωσης και συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και εκπροσώπους ταξιδιωτικών γραφείων από όλες τις χώρες της Σκανδιναβίας, στους οποίους παρουσιάστηκε το 3ο ετήσιο επαγγελματικό workshop της Αθήνας, Travel Trade Athens 2015 το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 27 Απριλίου 2015.

Η Κεντρική Μακεδονία θα πρωταγωνιστήσει στις προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών και τα επόμενα χρόνια

“Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εδραιώνει, δυναμικά και συντονισμένα, την παρουσία της στις πιο σημαντικές τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Και αυτή τη χρονιά επιλέγουμε να συμμετέχουμε στοχευμένα στις εκθέσεις τουρισμού με τη μεγαλύτερη απήχηση και επίδραση στον τουριστικό τομέα διεθνώς. Προβάλλουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, εστιάζοντας στην προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η ανάπτυξη και ανάδειξη των οποίων μπορεί να εξασφαλίσει δωδεκάμηνη τουριστική περίοδο στην Κεντρική Μακεδονία και να συμβάλει σημαντικά στην ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών. Με μεγάλη χαρά διαπίστωσα ο ίδιος, μέσα από την παρουσία μου και τις επαφές που είχα στη έκθεση “Grekland Panorama” στη Στοκχόλμη, τις εξαιρετικές προοπτικές διείσδυσης του τουριστικού μας προϊόντος στη μεγάλη αγορά της Σκανδιναβίας, καθώς εκδηλώνεται ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον τόσο από τους τουριστικούς φορείς των χωρών αυτών όσο και από τους επισκέπτες. Μάλιστα η λειτουργία πλέον της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Στοκχόλμης, με δύο εταιρείες, δίνει ώθηση στο ενδιαφέρον για τη σύναψη νέων συμβολαίων συνεργασίας και με ικανοποίηση ενημερωθήκαμε από τους φορείς με τους οποίους συνεργαζόμαστε ότι οι φετινές κρατήσεις για την Ελλάδα από τις σκανδιναβικές χώρες εμφανίζουν αύξηση 10%.

Η Κεντρική Μακεδονία θα πρωταγωνιστήσει στις προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών και τα επόμενα χρόνια κι εμείς δουλεύουμε εντατικά, πάντα σε στενή συνεργασία με τους επαγγελματίες του τουρισμού, προς την κατεύθυνση της εξωστρέφειας, της αναβάθμισης και της διαφοροποίησης της τουριστικής μας εικόνας” υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας στη Grekland Panorama 2015. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε ειδική εκδήλωση της Grekland Panorama παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα των μεγάλων tour operators της Σκανδιναβίας για τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσαν οι ειδικές εκδηλώσεις που αφορούσαν στην ελληνική μυθολογία, τη γαστρονομία, τα παραδοσιακά προϊόντα, τα ήθη και τα έθιμα της “αυθεντικής Ελλάδας”.

Προβολή της φυσικής ομορφιάς της Βόρειας Εύβοιας σε 3D virtual reality
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο Σύλλογος Τουριστικών Καταλυμάτων Βόρειας Εύβοιας με έδρα τις Ροβιές συμμετείχε, με ιδιωτικά έξοδα, στην έκθεση Grekland Panorama. Ο Σύλλογος συνεργάστηκε με τους προγραμματιστές της Google (Google Developers Group Thessaloniki) και ετοίμασε μια παρουσίαση, προβάλλοντας τη φυσική ομορφιά της Βόρειας Εύβοιας. Μια τρισδιάστατη εικονική πραγματικότητα.

Οι επισκέπτες της έκθεσης “μεταφέρονταν” με εικόνα και ήχο στη Εύβοια, σε πράσινους ελαιώνες, σε ηλιόλουστες παραλίες, σε μονοπάτια… κάτι που εντυπωσίασε ιδιαίτερα τους επισκέπτες. Η εμπειρία συμπληρωνόταν από ένα σακουλάκι ρίγανη, χάρτες και χρήσιμες πληροφορίες.

Το περίπτερο επισκέφθηκαν η πρέσβης στη Σουηδία κα Αλίκη Χατζή, η δήμαρχος Ιστιαίας-Αιδηψού κα Λίνα Ευσταθίου, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης άλλων περιοχών (που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για προβολή των δικών τους περιοχών), τουριστικοί πράκτορες (Country Travel, Alfa Travel, Thema, Escape Travel κ.ά.), δημοσιογράφοι, από την Google Σουηδίας, Έλληνες που μένουν στη Σουηδία και πολύς κόσμος.

Fam Trip Σκανδιναβών TOs στο Λουτράκι την άνοιξη του 2015
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου (LTO) στην Grekland Panorama. Ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων συμμετείχε στην έκθεση με περίπτερο 12 τ.μ. στελεχωμένο από τετραμελή αποστολή με επικεφαλής τον δήμαρχο Λουτρακίου, Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων, κ. Γεώργιο Γκιώνη και πλαισιωμένο από τον πρόεδρο του Συλλόγου Ξενοδόχων Λουτρακίου και αντιπρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, κ. Δημήτρη Παππά, τον εκπρόσωπο των Τουριστικών Γραφείων Λουτρακίου και ταμία του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, κ. Δημήτρη Βλάσση και την υπεύθυνη Marketing του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, κα Βιβή Γιαλού.

Στις 13 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η ημέρα επαγγελματικής δικτύωσης στο ξενοδοχείο Quality Hotel Globen με σεμινάρια, διαλέξεις και Travel Match event. Η αποστολή προέβη σε συναντήσεις με εκπροσώπους των μεγαλύτερων Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, συναντήσεις έγιναν με τα γραφεία Apollo Kuoni, Tema Resor, Ving, Solresor, Alfa Travel, TUI Fritidsresor, Airtours, Travel Beyond, Escape Travel, Jomfrureiser και ViaEgencia / Resecity i Huddinge. Από τις συναντήσεις και τις αναλυτικές παρουσιάσεις του προορισμού από την αποστολή, προέκυψε ενδιαφέρον από πολλά γραφεία για την ένταξη του Λουτρακίου στα τουριστικά πακέτα τους για το 2016 και αρκετοί εκπρόσωποι αποδέχθηκαν ήδη πρόσκληση συμμετοχής σε Ταξίδι Γνωριμίας & Εξοικείωσης (Fam Trip) που θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2015. Επιπλέον, η αποστολή δικτυώθηκε στη σκανδιναβική αγορά κάνοντας συναντήσεις και επαφές με δημοσιογράφους, bloggers και opinion leaders με σκοπό να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα του προορισμού στη σκανδιναβική αγορά. Στις 14 και 15 Φεβρουαρίου, η αποστολή στελέχωσε το Stand No. C 115 το οποίο βρισκόταν σε κεντρική θέση στην Globen Arena. Στο Stand φιλοξενήθηκαν και εκπρόσωποι των επιχειρήσεων Livas Travel και Sport Village Tour που δραστηριοποιούνται στο Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων και ανταποκρίθηκαν στην ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής.

Εντυπωσίασε τους Σουηδούς το δικτύο Guest Inn στην Grekland Panorama 2015

Το δίκτυο Guest Inn, το πρώτο δίκτυο παραδοσιακών και αγροτουριστικών ξενώνων στην Ελλάδα ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία τη συμμετοχή του στην έκθεση Grekland Panorama που πραγματοποιήθηκε στις 13 – 15 Φεβρουαρίου 2015 στη Στοκχόλμη. Η παρουσία του στην έκθεση θέτει τα θεμέλια για την εδραίωση του σε νέες αγορές, πέρα από την ήδη επιτυχημένη πορεία ετών στις γαλλόφωνες χώρες, δίνοντας τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους επισκέπτες του εξωτερικού να γνωρίσουν μια “διαφορετική – όμορφη” Ελλάδα. Ο στόχος, ο οποίος επιτεύχθει, ήταν να παρουσιαστεί για πρώτη φορά η “αυθεντική Ελλάδα του δικτύου Guest Inn” στους μεμονωμένους Σουηδούς ταξιδιώτες οι οποίοι δεν αγοράζουν έτοιμα “all inclusive” πακέτα αλλά οργανώνουν και κλείνουν τις διακοπές τους μέσω διαδικτύου.
Το ειδικά σχεδιασμένο για την έκθεση έντυπο σε συνδυασμό με το αντίστοιχο site guestinn.com/grekland παρουσίασε τη φιλοσοφία και τα μέλη του δικτύου Guest Inn προτρέποντας το Σκανδιναβικό κοινό να κάνει on line κρατήσεις κατευθείαν στους ξενώνες αλλά και να επωφεληθεί από τις δελεαστικές προσφορές που έφταναν έως και – 30%.

Η επιτυχημένη παρουσία του δικτύου Guest Inn βασίστηκε στη συνέργεια και τη συνεργασία των ξενώνων του. Η ομάδα του Guest Inn μαζί με τέσσερις ιδιοκτήτες από το Ηράκλειο, το Ρέθυμνο, το Μεσολόγγι και την Αρκαδία, παρουσίασαν μία διαφορετική Ελλάδα γεμάτη χρώμα, γεύσεις, κέφι και όραμα. Τα κεράσματα από την Κρήτη, η τσικουδιά, το ρακόμελο, η πάστα ελιάς, το λικέρ από ρόδι και τα ροφήματα από φυσικά βότανα, καθώς και το εξαιρετικό γλυκό κυδώνι από το Πήλιο κέρδισαν τις εντυπώσεις των 11.000 επισκεπτών της έκθεσης οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αυθεντική ελληνική ύπαιθρο, τα προϊόντα και τους ξενώνες της. Οι 35 δωρεάν διαμονές που κληρώθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης, δίνουν την ευκαιρία σε 70 τουλάχιστον επισκέπτες να γνωρίσουν από κοντά την αυθεντική ελληνική υποδοχή και φιλοξενία που προσφέρουν οι ξενώνες του δικτύου Guest Inn.
Τέλος, στις προγραμματισμένες Β2Β συναντήσεις την Παρασκευή 13/02, το δίκτυο Guest Inn ήρθε σε επαφή με επιλεγμένα θεματικά γραφεία της Σουηδίας, της Νορβηγίας και της Δανίας, παρουσιάζοντας τις εναλλακτικές επιλογές διαμονής που προσφέρουν οι ξενώνες του δικτύου και κυρίως τη δυνατότητα on line συνεργασίας μέσω της υπηρεσίας “Travel Agent” της Web Hotelier, αποκλειστικού συνεργάτη του Guest Inn για όλες τις on line υπηρεσίες κρατήσεων.

Το Grekland Panorama διοργανώνεται από τη North Events, τη μοναδική εταιρεία που εξειδικεύεται τα τελευταία χρόνια στην επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού, πολιτισμού και γαστρονομίας στη Σκανδιναβία.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024