Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηThomas Landen (Revinate): Ανάλυση των τάσεων στο reputation management των ξενοδοχείων στο διαδίκτυο στο προσεχές Hotel Quality Masterclass

Thomas Landen (Revinate): Ανάλυση των τάσεων στο reputation management των ξενοδοχείων στο διαδίκτυο στο προσεχές Hotel Quality Masterclass

Ο Thomas Landen, Marketing Manager, EMEA της Revinate, μιλά στο TravelDailyNews για τα θέματα που θα αναπτυχθούν στον τομέα της διαχείρισης της γενικότερης φήμης ενός ξενοδοχείου (reputation management) στο διαδίκτυο στο προσεχές σεμινάριο (Hotel Quality Masterclass) του TravelDailyNews που διοργανώνεται στις 20 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel, Athens.

TravelDailyNews: Θα έχετε την ευκαιρία να μιλήσετε για το reputation management των ξενοδοχείων στο προσεχές σεμινάριο Hotel Quality Masterclass. Τι να περιμένουμε να ακούσουμε κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας;
 
Thomas Landen: Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου Hotel Quality Masterclass θα μιλήσω για κάποιες σημαντικές τάσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, καθώς και για μερικά πραγματικά πρακτικά παραδείγματα για το τι μπορούν να ξεκινήσουν τα ξενοδοχεία να κάνουν σήμερα σύμφωνα με αυτές τις τάσεις. Σχετικά με το θέμα των τάσεων αυτών θα εξετάσουμε τη μελλοντική γενιά των ταξιδιωτών, τη γενιά της χιλιετίας, η οποία έχει μια εντελώς διαφορετική αντίληψη για το τι είναι σημαντικό σε ένα ξενοδοχείο και την εξυπηρέτηση. Επιπλέον, θα εξετάζουμε την επίδραση που έχει στα ξενοδοχεία ο τομέας του digital και του online (marketing). Όσον αφορά τις πρακτικές συμβουλές θα συζητήσουμε για το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να διαχειριστούν και να υπερβούν τις προσδοκίες των ταξιδιωτών και για το πώς μπορούν να παρακολουθούν και να ενεργούν για την διαχείριση της online φήμης τους.
 
TDN: Με πολλά ξενοδοχεία που έχουν ανεπαρκές προσωπικό και έλλειψη εμπειρίας σε θέματα μάρκετινγκ, πόσο εύκολο είναι γι αυτα να είναι αποτελεσματικά στη διαχείριση της online φήμης τους;
 
T.L.: Γίνεται όλο και πιο εύκολο και το πεδίο σε αυτόν τον τομέα εξελίσσεται αρκετά γρήγορα. Η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο εύκολα διαθέσιμη και λιγότερο δαπανηρή και μικρότερα ξενοδοχεία μπορούν να χρησιμοποιούν τα ίδια εργαλεία, όπως τα μεγάλα brand. Το λογισμικό για τη διαχείριση της online φήμης των ξενοδοχείων είναι διαθέσιμο για όλα τα ξενοδοχεία στις μέρες μας και δεν χρειάζεται μια πλήρους απασχόλησης ομάδα ειδικών του μάρκετινγκ για να αρχίσουν να επωφελούνται τα ξενοδοχεία από κριτικές πελατών και το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός από παραδείγματα μικρών ξενοδοχείων που έχουν εφαρμόσει επιτυχώς στρατηγικές online μάρκετινγκ και πολλές περιπτώσεις για να μάθουν από αυτά.
 
TDN: Η τεχνογνωσία σας έγκειται στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών ενός ξενοδοχείου μέσω της χρήσης της τεχνολογίας. Πώς λειτουργεί αυτό;
 
T.L.: Γνωρίζω ότι πολλοί ξενοδόχοι αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό την τεχνολογία. Θεωρούν ότι η σχέση μεταξύ ενός πελάτη και ενός ξενοδόχου θα πρέπει να είναι προσωπική και ότι η τεχνολογία δημιουργεί απόσταση μεταξύ αυτών και των επισκεπτών τους. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια ολόκληρη κατηγορία ταξιδιωτών που είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και απαιτούν αυτές τις τεχνολογίες από ένα ξενοδοχείο. Για παράδειγμα, δεν θα κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σας, εκτός αν έχετε μία εξαιρετική online φήμη ή θα σας κάνουν ερωτήσεις πρώτα μέσω του Twitter και στη συνέχεια θα σας ρωτήσουν προσωπικά στη ρεσεψιόν. Το κλειδί είναι να έχετε την τεχνολογία να εργάζεται για σας ως ξενοδόχος, ώστε να μπορείτε να περάσετε το χρόνο σας με τον καλεσμένο σας, ανεξάρτητα από το αν αυτός ο χρόνος είναι online ή πρόσωπο με πρόσωπο στο ξενοδοχείο.

 

Το σεμινάριο The Hotel Quality Masterclass – Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor διοργανώνεται στο Radisson Blu Park Hotel Athens (Λεωφόρος Αλεξάνδρας 10) στις 20 Μαρτίου με κύριο εισηγητή το Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, Σύμβουλο Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών – Πανεπιστημιακό, και guest speakers τον κ. Gianluca Laterza, Manager Italy, Malta, Greece & Cyprus της Tripadvisor και τον Thomas Landen, Marketing Manager, EMEA της Revinate. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ πατήστε εδώ.

 

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024