Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η Τελετή Απονομής των Tourism Awards 2015

16 Μάρτιος 2015, 10:13

Tα Tourism Awards αναδεικνύουν βέλτιστες πρακτικές από κάθε γωνιά της Ελλάδας και σε όλους τους επιμέρους τομείς του Travel, Hospitality & Leisure.


Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, και παρουσία πολλών προσωπικοτήτων του ελληνικού τουρισμού, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Μαρτίου η τελετή απονομής των Tourism Awards 2015.



Ο κ. Νίκος Σκουλάς, τέως υπουργός Τουρισμού, πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής.




Η κα Μάγια Τσόκλη απονέμει το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Πολιτιστικός Τουρισμός” στη κα Μαρία Μπόμπολα και τον κ. Ορέστη Ανδρεαδάκη για το “Athens Open Air Film Festival”.


Η βραδιά, με παρουσιάστρια τη δημοσιογράφο κα Άννα Μπουσδούκου, ξεκίνησε με την απονομή Τιμητικών Βραβείων στον κ. Κωνσταντίνο Δεκαβάλλα για την συνεισφορά του στην Αρχιτεκτονική του Ελληνικού Τουρισμού, στη κα Λυδία Καρρά για τα Μονοπάτια Πολιτισμού της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος & Πολιτισμού, στην Aegean Airlines για τη διαχείριση της κρίσης που προέκυψε με την πτώχευση ρωσικών tour operators, στην ταξιδιωτική δημοσιογράφο κα Rachel Howard για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και στις κ.κ. Αναστασία Ψάλτη και Μάγια Τσόκλη για την ανάδειξη της Τήνου μέσα από το περιοδικό “ΤΑΜΑ”.




Η κα Μαρίνα Κουταρέλλη παρέλαβε δύο βραβεία για το Spetses mini Marathon, το Ασημένιο στη Κατηγορία “Δημοσιογραφική Προβολή” και το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Αθλητικός Τουρισμός”.




Η κα Κατερίνα Κατώπη, γενική διευθύντρια της Dolphin Capital Partners, παραλαμβάνει το Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία “Ανακαίνιση” για το ξενοδοχείο Nikki Beach Resort & Spa, από τον κ. Γιώργο Καββαθά.




Ο κ. Γιώργος Χατζηγιαννάκης και η κα Γεωργία Τσάρα παρέλαβαν το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Γαστρονομικός Τουρισμός” για το εστιατόριο “Σελήνη” στην Σαντορίνη, από τον κ. Γιώργο Δρακόπουλο.



Με δώδεκα συνολικά βραβεία (3 Χρυσά, 5 Ασημένια και 4 Χάλκινα) διακρίθηκε η HotelBrain και τα υπό τη διαχείριση της εταιρείας ξενοδοχεία. Επίσης, βραβεία απέσπασαν τα ακόλουθα συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία: Aristi Mountain Resort (με την Conciege Communication), Χρυσό Βραβείο, στην κατηγορία “Εξαιρετική Ποιότητα Υπηρεσιών”, Thalatta Seaside Hotel (με την Concierge Communication), Ασημένιο Βραβείο, στην κατηγορία “Καινοτομία Εμπειρίας” και Katikies Hotel (με την εταιρεία Paturn Branding Firm), Aσημένιο Βραβείο, στην κατηγορία “Group Rebranding” Santorini Secret (με την εταιρεία Atcom), Ασημένιο Βραβείο, στην κατηγορία “Ηλεκτρονική Παρουσία και Επικοινωνία” Boheme Mykonos (με την εταιρεία Χ2 Ιnteractive Web Agency), Χάλκινο Βραβείο, στην κατηγορία “Ηλεκτρονική Παρουσία και Επικοινωνία”.




Η ομάδα των Yes!Hotels με το Gold βραβείο που απέσπασε το New Hotel για το μοναδικό design του. Από αριστερά: Τάνια Κουρτίδου, Events Manager Semiramis Hotel, Παύλος Ζορμπάς, General Manager Yes! Hotels Group, Στεφανία Φλέγγα, Director of Sales & Marketing Yes! Hotels Group, Νατάσσα Παπαευσταθίου, Assistant Hotel Manager NEW Hotel, Δημήτρης Βαλυράκης, Hotel Manager Semiramis, Twentyone, Kefalari Suites, Λουκία-Άννα Λίττη, Sales & Marketing Coordinator Yes! Hotels Group.



Ο κ. Παύλος Ζορμπάς (μέσον) και η κα Στεφανία Φλέγγα παραλαμβάνουν το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Σχεδιασμός & Λειτουργικότητες Δωματίων” για τα YES!Hotels από τον κ. Γιάννη Τσεκλένη, μέλος της κριτικής επιτροπής.




Το Λιμενικό Ταμείο Σκύρου βραβεύτηκε για τις πρωτοβουλίες του στην πλέον αναπτυξιακή κατηγορία στην κατηγορία “Βελτίωση προσβασιμότητας προορισμών / Συνεισφορά στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού / Αύξηση όγκου επιβατών”. Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σκύρου κ. Κυριάκος Αντωνόπουλος (δεξιά) με τον πρώην υπουργό Τουρισμού, γενικό γραμματέα του ΕΟΤ και πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων κ. Ν. Σκουλά.



Σημαντική διάκριση απέσπασε και ο φορέας πιστοποίησης PEOPLECERT με το Accesibility Pass, καθώς τιμήθηκε με το βραβείο Gold Award στην κατηγορία “Specialty Offering - Accessibility”. O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PEOPLECERT κ. Βύρων Νικολαΐδης, παρέλαβε το βραβείο από την κα Μάγια Τσόκλη.




Χρυσή διάκριση έλαβε ο Όμιλος Αldemar Resorts και το Sympossio Greek Gourmet Touring στην κατηγορία Γαστρονομία, “Προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας στο εξωτερικό”. Έπειτα από 6 συνεχή χρόνια, περισσότερες από 42 διεθνείς πόλεις, πάνω από 62 μαγειρικά events, το Sympossio Greek Gourmet Touring καθιερώνεται και επισήμως ως θεσμός. Το βραβείο παρέλαβε η διευθύντρια στο τμήμα Πωλήσεων της Aldemar Resorts και ενεργό μέλος του Sympossio Greek Gourmet Touring, κα Μάντυ Καλλιοντζή.




Το αθλητικό και κοινωνικό γεγονός “Navarino Challenge” διακρίθηκε με 3 συνολικά βραβεία (2 Gold και 1 Silver). Συγκεκριμένα, η διοργάνωση τιμήθηκε με Gold βραβείο στις κατηγορίες “Στρατηγική Συνεργασία” και “Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας” και με Silver βραβείο στην κατηγορία “Δημοσιογραφική Προβολή”.




Το BCA βραβεύτηκε με Έπαινο για το πρόγραμμα “Επαγγελματική Αποκατάσταση και Πρακτική Εξάσκηση των Σπουδαστών του BCA College”. Ο κ. Μάκης Ν. Φωκάς, σύμβουλος Διοίκησης του BCA (δεξιά), παραλαμβάνει τον Έπαινο για το πρόγραμμα “Επαγγελματική Αποκατάσταση και Πρακτική Εξάσκηση των Σπουδαστών του BCA College”.



Η Airfasttickets έλαβε δύο χρυσά βραβεία με τις υποψηφιότητές της σε δύο σημαντικές κατηγορίες. Gold Tourism Award στην κατηγορία “Branding, Public Relations & People Strategy”, υποκατηγορία: “Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια” με την 360ο καμπάνια “Ομορφαίνεις τη ζωή μου”, την οποία υλοποίησε η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Weber Shandwick Athens, και Gold Tourism Award στην κατηγορία “Digital & Social Marketing Καινοτόμος Υπηρεσία”, υποκατηγορία: “Αξιοποίηση Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης” με την καμπάνια “Ταξίδι με την AirFastTickets στη μηχανή... του θρόνου!”, την οποία υλοποίησε η digital εταιρεία GlobeOne Digital.


H ομάδα της GlobeOne Digital και της Airfasttickets κατά την παραλαβή του χρυσού βραβείου στην κατηγορία “Αξιοποίηση Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης” με την καμπάνια “Ταξίδι με την AirFastTickets στη μηχανή... του θρόνου!”.


Η ομάδα της Weber Shandwick και της Airfasttickets κατά την παραλαβή του χρυσού βραβείου στην κατηγορία “Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια” με την 360ο καμπάνια “Ομορφαίνεις τη ζωή μου”.





Το ξενοδοχείο Κρήσσα Γειτονία Village της MΙΣΤ ΑΕ τιμήθηκε και αυτό στα φετινά Tourism Awards με το βραβείο “Εξαιρετική Ποιότητα Εμπειρίας”, Bronze Award, στην κατηγορία Καινοτομία Εμπειρίας. Η εκπρόσωπος της Κρήσσας Γειτονίας, κα Μάιρα Φώλια, παραλαμβάνει το βραβείο.




Η εταιρεία Nelios κατάφερε να αποσπάσει τέσσερα βραβεία στη κατηγορία “Digital & Social Marketing”. Η εταιρεία συγκέντρωσε τα περισσότερα βραβεία στη συγκεκριμένη κατηγορία, αποσπώντας το Αργυρό βραβείο στην Αξιοποίηση Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης για την Keytours, και ξεχώρισε κατακτώντας και τα τρία βραβεία (Χάλκινο, Αργυρό και Χρυσό) στην Ηλεκτρονική Παρουσία & Επικοινωνία για το Elounda Gulf Villas & Suites, το Thermae Sylla Welness Spa Hotel και το Kinsterna Hotel αντίστοιχα.




Η Discover Greek Culture διακρίθηκε στην κατηγορία “Πολιτιστικός Τουρισμός – Specialty Offering”. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέκτησε το Ασημένιο Βραβείο (Silver Award) για το σχεδιασμό καινοτόμων τουριστικών υπηρεσιών που προβάλλουν και αναδεικνύουν την ιστορία, αρχαιολογία, τέχνη και γαστρονομία της Ελλάδας. Η κα Σοφία Αντωνιάδου, συνιδρύτρια της εταιρείας, παραλαμβάνει το βραβείο για την εταιρεία.




Σε συνέχεια της διάκρισής της το 2014 από τα World Travel Awards ως Greece’s Leading Destination Management Company, η Mideast βραβεύθηκε φέτος για τη δραστηριότητά της σε έναν ακόμη πυλώνα της, αυτόν του Συνεδριακού Τουρισμού, με το βραβείο Silver Tourism Awards στην αντίστοιχη κατηγορία. Η ομάδα MICE της Mideast (από αριστερά η κα Γωγώ Κριτσωτάκη, η κα Άση Παπαδοπούλου και η κα Ντιάνα Σπαθή) με το βραβείο της εταιρείας.




Στην Globe One Digital απονεμήθηκε Ασημένιο Βραβείο στην Αξιοποίηση Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης για την web καμπάνια της Grecotel.




Η Grecotel απέσπασε το Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Γαστρονομικός Τουρισμός με το πρόγραμμα Ημέρες Γαστρονομίας στο Cape Sounio.  Για τον Όμιλο Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel τα βραβεία παρέλαβαν ο κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Operations Director και η κα Πένη Ξυπολιά, Marketing Manager.





Χρυσό Βραβείο κατέκτησαν τα Grace Hotels στην κατηγορία “Εξαιρετική Ποιότητα Εμπειρίας» των Tourism Awards 2015 για το πρόγραμμα Bespoke by Grace. Η κα Λένα Κασφίκη – Λιβανίδου, Επικεφαλής των Grace Hotels για την περιοχή της Μεσογείου και Αφρικής παραλαμβάνει το Χρυσό Βραβείο από τον κ. Γεώργιο Πίττα, μέλος Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.



Από αριστερά προς δεξιά: Η κα Ηρώ Όρρι–Μπλάτσιου, Commercial Director, Grace Hotels, ο κ. Γιώργος Μαυρογιάννης, General Manager, Grace Mykonos, η κα Δανάη Πάσσα, Sales Executive, Grace Hotels, η κα Λένα Κασφίκη – Λιβανίδου, επικεφαλής των Grace Hotels για την περιοχή της Μεσογείου και Αφρικής, ο κ. Γιώργος Αυγουστής, Reservations Agent, Grace Mykonos, ο κ. Γιώργος Λύρας, Assistant Manager, Grace Mykonos και η κα Μπέσυ Καυχίτσα, Sales Manager, Grace Hotels.





Τριπλή διάκριση είχε το συγκρότημα του Porto Carras Grand Resort στα Tourism Awards 2015. Οι κατηγορίες βράβευσης στις οποίες διακρίθηκε είναι “Αθλητικός Τουρισμός”, “Συνεδριακός Τουρισμός” και “Αξιοποίηση Τοπικών & Βιολογικών Προϊόντων”.




Η Panadvert κατέκτησε το χρυσό βραβείο (Gold) στην κατηγορία “Branding, Public Relations & People Strategy” σχετικά με την Διαφημιστική καμπάνια μέσω Google Adwords. Ο κ. Αλέξανδρος Λαμνίδης, γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ (αριστερά), με τον κ. Γιάννη Γιαννάτο, διευθύνοντα σύμβουλο της Panadvert και τον κ. Ποσειδώνα Θεοδώρου, Area Manager Louis Hotels.




Η Caldera Collection κέρδισε το Χρυσό βραβείο για την κοινωνική της ευθύνη προς το Χαμόγελο του Παιδιού. Συγκεκριμένα, η Caldera Collection από τις αρχές του 2014 προσφέρει ένα συγκεκριμένο ποσό για κάθε κράτηση που έρχεται στα 5 ξενοδοχεία της μέσω των επίσημων ιστοσελίδων των ξενοδοχείων. Το βραβείο παρέλαβαν μαζί ο πρόεδρος του Χαμόγελου του Παιδιού κ. Κων. Γιαννόπουλος (αριστερά) μαζί με τον κ. Ανδρέα Πατινιώτη (δεξιά), αντιπρόεδρο της Caldera Collection.




Ο αγώνας ορεινού τρεξίματος Τhe North Face Zagori Mountain Running είχε και αυτός την τιμητική του, καθώς διακρίθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία του Αθλητικού Τουρισμού.




Την πέμπτη διάκριση έλαβε το Discovergreece.com, η ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece που ανέπτυξε η Linakis Digital. Το χρυσό βραβείο που απέσπασε το Discovergreece.com στα Tourism Awards 2015, αφορά στο portal που αναπτύχθηκε, με στόχο να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία και πληροφορία στο χρήστη που ενδιαφέρεται για διακοπές στην Ελλάδα. Η διάκριση απονεμήθηκε από κοινού στη Linakis Digital και στη Marketing Greece, τον οργανισμό τουριστικού μάρκετινγκ, που έχει ως βασικό μέτοχο τον ΣΕΤΕ.



Τα Tourism Awards 2015 διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά η έκδοση Hotel & Restaurant της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και του ΕΟΤ. Χορηγοί των Tourism Awards 2015 ήταν οι: Globe One Digital, BoConcept, Ekdromi.gr, FORTHcrs, LG, Manessis, Manifest και White Space. Υποστηρικτές ήταν οι: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Alba, BCA, Future, HotelBrain και Travelworks.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top