Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΠερικλής Γαλανάκης (B3D): Ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες τομείς στο τομέα 3D printing

Περικλής Γαλανάκης (B3D): Ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες τομείς στο τομέα 3D printing

Ο κ. Περικλής Γαλανάκης, Operations Manager της B3D, μιλά για την παρουσίαση του πρώτου παγκοσμίως προσωποποιημένου τουριστικού σουβενίρ από την εταιρεία και τις προοπτικές εξέλιξης του 3D printing σε τουριστικές εφαρμογές.

Travel Daily News: B3D είναι μία νέα εταιρεία στο χώρο της τεχνολογίας. Πώς γεννήθηκε η εταιρεία, ποιά είναι η δραστηριότητα της και ποιο το ιστορικό σας;

Περικλής Γαλανάκης: Η B3D ασχολείται με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις εφαρμογές που μπορεί να προσφέρει η επαναστατική τεχνολογία του 3D printing. Σε αυτήν τη φάση και μετά από σχεδόν έναν χρόνο επιτυχημένης λειτουργίας, επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στην ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων και σημείων που θα προσφέρουν τις προαναφερθέντες υπηρεσίες. Το ιστορικό των ιδιοκτητών της εταιρείας δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση με την συγκεκριμένη τεχνολογία και γι’αυτό η B3D διαθέτει μια ολόκληρη ομάδα συνεργατών που ασχολείται αποκλειστικά με τον κλάδο της έρευνας και ανάπτυξης. Η αρχική μας ενασχόληση ξεκίνησε από την απίστευτη επιχειρηματική ευκαιρία που εντοπίσαμε σε έναν χώρο που πιστεύουμε ότι έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στο άμεσο μέλλον και αυτήν τη στιγμή προσδοκούμε να καλλιεργήσουμε το έδαφος προς αυτήν την κατεύθυνση. Τέλος, η εταιρεία “γεννήθηκε” μέσα από μία πρόταση που μας έγινε για την αποκλειστική χρήση ενός 3D scanner προσώπου, το οποίο τότε προοριζόταν για διαφημιστικές ενέργειες. Μόλις αντιληφθήκαμε τη μεγάλη δυναμική της συγκεκριμένης τεχνολογίας όμως, αποφασίσαμε πως θα έπρεπε να ασχοληθούμε πιο ενεργά και σοβαρά με το αντικείμενο και έτσι φτάσαμε στην B3D.

TDN: Μπορείτε να μας περιγράψετε το προϊόν σας και πού μπορεί ένας που ενδιαφέρεται να σας συναντήσει;
Π.Γ.: Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε ένα κατάστημα B3D είναι ποικίλα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε το ομοίωμα του ίδιου του εαυτού μας, να σχεδιάσουμε διάφορα αντικείμενα σε τρισδιάστατη μορφή και να τα εκτυπώσουμε τρισδιάστατα, είτε να εκτυπώσουμε αντικείμενα που έχουμε αντλήσει από βιβλιοθήκες που παρέχουμε στους πελάτες μας και τα έχουμε τροποποιήσει βάσει των προτιμήσεών τους. Υπάρχει επίσης και η δυνατότητα αγοράς των ίδιων των εκτυπωτών 3D και των αναλώσιμών τους. Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μας συναντήσει τόσο στο The Mall Athens στον 1ο όροφο όσο και στα γραφεία μας στην Αμαρουσίου Χαλανδρίου 36Β στο Μαρούσι, ενώ πολύ σύντομα θα μπορεί να μας βρει και στα νέα μας καταστήματα (τόσο εταιρικά όσο και franchise) που πρόκειται να λειτουργήσουν εντός των επόμενων μηνών, τόσο στην περιοχή της Αττικής όσο και στην περιφέρεια.

TDN: Ο χώρος στον οποίο δραστηριοποιείστε έχει προοπτικές ανάπτυξης; Ο ανταγωνισμός σας στον κλάδο είναι εσωτερικός ή του εξωτερικού;
Π.Γ.: Οι προοπτικές ανάπτυξης είναι πραγματικά τεράστιες μιας και οι προεκτάσεις των εφαρμογών αυτής της τεχνολογίας απευθύνονται σε έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματικών ομάδων, αλλά και πελατών λιανικής. Για παράδειγμα, στα καταστήματά μας θα μπορούν να εξυπηρετηθούν απλοί πελάτες που θα επιθυμούν να δημιουργήσουν μια προσωποποιημένη θήκη κινητού ή ας πούμε ένας αρχιτέκτονας που θα επιθυμεί να δημιουργήσει τη μακέτα ενός έργου του. Από έναν καθηγητή ιατρικής που θα θέλει να εκτυπώσει ένα ανθρώπινο όργανο για να κάνει μάθημα στους φοιτητές του μέχρι έναν μόδιστρο που θα επιθυμεί να σχεδιάσει συγκεκριμένα σχέδια και ρούχα για τα μοντέλα του με έναν μοναδικό τρόπο. Ο ανταγωνισμός στο εσωτερικό, αυτή τη στιγμή, βρίσκεται ακόμη σε χαμηλά επίπεδα, μιας και μιλάμε για μια τεχνολογία ελάχιστα διαδεδομένη στον μέσο καταναλωτή. Εμείς από την πλευρά μας προετοιμαζόμαστε πυρετωδώς, αυτή τη στιγμή, ούτως ώστε να έχουμε ένα σημαντικό προβάδισμα για τον ανταγωνισμό που μπορεί να προκύψει στο μέλλον. Ως προς τον ανταγωνισμό του εξωτερικού θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν είναι τέτοιος που να μας ανησυχεί, δεδομένου ότι η αγορά μας πρώτα θα διερευνήσει τις δυνατότητες που δίνονται από το εσωτερικό και έπειτα θα καταφύγει στη λύση του εξωτερικού.  

TDN: Συμμετείχατε πρόσφατα στην έκθεση HORECA. Είναι ο ξενοδοχειακός κλάδος από τους ενδιαφέροντες τομείς που θα θέλατε να αναπτυχθείτε και πως μπορεί να γίνει αυτό;
Π.Γ.: Ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες τομείς στους οποίους απευθυνόμαστε, μιας και μέσω της δημιουργίας ομοιώματος έχουμε καταφέρει να παρουσιάσουμε το πρώτο παγκοσμίως προσωποποιημένο τουριστικό σουβενίρ. Αν λοιπόν κάποιος τουρίστας επιθυμεί για παράδειγμα να φτιάξει ομοίωμα του εαυτού του φορώντας την ενδυμασία αρχαίων Ελλήνων ηρώων, θεών κ.λπ., μπορεί φυσικά να το επιτύχει μέσα από τις υπηρεσίες μας. Επομένως, πολλοί ξενοδόχοι και γενικότερα επαγγελματίες που ασχολούνται με τον χώρο των τουριστικών σουβενίρ έχουν δείξει τεράστιο ενδιαφέρον και ήδη έχουμε ξεκινήσει συνεργασίες μαζί τους για να προλάβουμε την ερχόμενη τουριστική περίοδο.

TDN: Υπάρχουν πλάνα για ανάπτυξη στην εσωτερική αγορά και σε άλλες αγορές του εξωτερικού και ποιά είναι αυτά;
Π.Γ.: Σε πρώτη φάση η ανάπτυξή μας στην εσωτερική αγορά βασίζεται στην παρουσία μας με φυσικά καταστήματα σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας μας. Ο βασικός μας στόχος είναι να εμπλουτίζουμε ολοένα και περισσότερο την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών και προϊόντων του δικτύου, ενώ το θέμα της τεχνικής υποστήριξης και του service είναι επίσης σημαντικό για εμάς. Σε αυτήν τη φάση θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν μας απασχολεί ακόμη η επέκτασή στο εξωτερικό, μιας και κάτι τέτοιο θα έρθει μόλις εδραιωθούμε στην ελληνική αγορά και νιώσουμε ασφαλείς για τα επόμενα βήματά μας.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024