Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η σωστή παρουσία του ξενοδοχείου στο internet για αύξηση direct κρατήσεων & μείωση προμηθειών

04 Φεβρουάριος 2016, 12:27

Το ξενοδοχειακό φροντιστήριο του TravelDailyNews συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να έχει ορθή αντίληψη της σημερινής πραγματικότητας με την πράξη και το πως μπορεί να χρησιμοποιήσει τα διάφορα εργαλεία που υπάρχουν για να αυξήσει την κερδοφορία του.


Ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσαν τα προηγούμενα Ξενοδοχειακά Φροντιστήρια το TravelDailyNews διοργανώνει ξανά το ενδιαφέρον αυτό σεμινάριο στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos στην Αθήνα.

 
Ξενοδοχειακό Φροντιστήριο
«Η σωστή παρουσία του ξενοδοχείου στο internet για αύξηση direct κρατήσεων & μείωση προμηθειών»
 
Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016

 AIROTEL Stratos Vassilikos • Μιχαλακοπούλου 114 • Αθήνα
 
Εισηγητής:
Μάριος Κουνέλης• Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος (Fully Booked)
 
Παρουσίαση software:
Βίκυ Μπούρμπη • Sales Consultant - Sysco SA  
 
Παρουσίαση Google Adwords & Ιστοσελίδα καταλύματος:
Δημήτρης Σερίφης • CEO & Co-Founder - Nelios.com

Παρουσίαση best practice
Terezdina Rigouzzo • Pino Di Loto Luxury Apartments Syros



Η σωστή παρουσία ενός ξενοδοχείου στο internet έχει ως αποτελεσμα ικανοποιημένους πελάτες. Ο ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη άμεση διαφήμιση για το ξενοδοχείο και παράλληλα οδηγεί σε αύξηση πληρότητας & direct κρατήσεων. 
 
Σκοπός του φροντιστηρίου είναι να γίνει κατανοητό:
 
- πως & που πρέπει να φροντίζουμε την παρουσία του ξενοδοχείου μας
- πως να οδηγήσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας σε απ’ ευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο
 
Θέματα-ενότητες που θα καλυφθούν στο φροντιστήριο: 
 
• Η συμπεριφορά του υποψήφιου πελάτη κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού του ταξιδιού του 
• Ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων (TripAdvisor) – Ο ρόλος τους και πως να τα αξιοποιήσει ο ξενοδόχος 
• Κοινωνικά δίκτυα (Facebook – Google Plus) – Είναι απαραίτητα;Πως να βελτιώσετε την παρουσία σας 
• Ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία (OTAs) – Υπάρχει ζωή πέρα από τη booking και την expedia; Πως διαγράφεται το μέλλον;
• Best Practice - Παρουσίαση πλατφόρμας κρατήσεων της Ενωσης Ξενοδόχων Καλαβρυτων 
• Meta Search engines – Τι ακριβώς κάνουν; 
• Flash sales sites – Διαφήμιση του ξενοδοχείου ή κανάλι πώλησης;
• Channel management – Πως λειτουργεί και πως να έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με πιο δημιουργικά πράγματα
• Property Management System - Αξιοποιήστε την τεχνολογία του σήμερα 
• Google Adwords – Βασικές αρχές για το πως λειτουργεί η πληρωμένη διαφήμιση στη Google
• Google Hotel Ads - η νέα πλατφόρμα της Google ειδικά για ξενοδοχεία 
• Ιστοσελίδα καταλύματος – Βασικές αρχές για μια σωστή ιστοσελίδα 
• Μηχανή κρατήσεων – Πως να οδηγήσετε τους πελάτες σας στον να κλείνουν μέσα από την ιστοσελίδα σας 
• Rate parity – Τι ακριβώς ισχύει σήμερα; Υποχρεώσεις & δικαιώματα του ξενοδόχου 
• Newsletter – Πως να αξιοποιήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας
 
Το φροντιστήριο συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να έχει ορθή αντίληψη της σημερινής πραγματικότητας με την πράξη και το πως μπορεί να χρησιμοποιήσει τα διάφορα εργαλεία που υπάρχουν για να αυξήσει την κερδοφορία του. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε παραδείγματα και θα υπάρξει πρόβλεψη για ενότητα ερωτήσεων από τους συμμετέχοντες.
 
Σε ποιους απευθύνεται το φροντιστήριο:
 
• Ιδιοκτήτες καταλυμάτων μικρού & μεσαίου μεγέθους που ασχολούνται οι ίδιοι με την παρουσία του καταλύματος στο internet και θέλουν να έχουν όλες τις απαραίτητες βασικές γνώσεις για τη σωστή παρουσία του καταλύματός τους
• Διευθυντικά στελέχη μεγάλων μονάδων που έχουν εποπτικό ρόλο και θέλουν να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις προκειμένου να κατευθείνουν σωστά τους υφισταμένους τους
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το φροντιστήριο:
 
• Θα κατανοήσουν πως λειτουργεί σήμερα ο χώρος του internet αναφορικά με την κράτηση ξενοδοχείου
• Θα ενημερωθούν για το που και το πως πρέπει να έχει παρουσία ενα κατάλυμα
• Θα μάθουν πως είναι ένα σωστά κατασκευασμένο website καταλύματος για να δέχεται περισσότερες κρατήσεις
• Θα μπορούν να ακολουθήσουν απλά βήματα προκειμένου μεσομακροπρόθεσμα να αυξήσουν τις direct κρατήσεις τους
 
Είπαν για το ξενοδοχειακό φροντιστήριο:
 
“Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο”
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
”Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο”
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
”Ο εισηγητής ήταν πολύ ενημερωμένος και κατατοπιστικός και με πολλές ιδέες για την καλυτέρευση της προβολής του καταλύματος”
Παναγιώτα Γράψα, Manager Κρατήσεων, Agni Studios Lefkada
 
”Πολύ καλή οργάνωση, κατανοητοί και ενήμεροι εισηγητές. Ακούσαμε για προγράμματα που θα βοηθήσουν πολύ τον τρόπο διεκπεραίωσης των κρατήσεών μας”
Ευγενία Γράψα, Ιδιοκτήτης, Agni Studios Lefkada
 
”Πολύ χρήσιμο για ξενοδόχους και web marketing υπαλλήλους που ξεκινούν τώρα την επαφή τους με τησχετική δραστηριότητα”
Ευτύχιος Φοβάκης, Web Marketing, Emmantina Hotel
 
”Απλή και κατανοητή ενημέρωση από τους δύο εισηγητές”
Σπύρος Σπάθας, Ιδιοκτήτης/Διευθυντής, Fundana Villas Κέρκυρα
 
”Πολύ καλή η προσπάθειά σας, περιμένουμε συνέχεια και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας”
Κώστας Περράκης, Συνέταιρος, Olive Tree Apartments-Revekka Rooms B&B
 
Εισηγητής:
 
Κουνέλης Μάριος (MSc, London School of Economics) Ιδρυτής της fullybooked, (hotel eSales & reservations management) με εμπειρία σε hotel booking engines & flash sales sites. Είναι πρώην ξενοδόχος & πρώην πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Καλαβρύτων.
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Stratos Vassilikos
Ημερομηνία διεξαγωγής: 2 Μαρτίου 2016
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Πρόσβαση
 
Επιβιβαστείτε στην μπλε γραμμή του μετρό. Στο σταθμό Μέγαρο Μουσικής, βγαίνετε στην έξοδο Βασ. Σοφίας/Αιγινήτειο Νοσοκομείο και ανεβαίνετε τη Λεωφόρο Βασ. Σοφίας βόρεια (προς Κηφισιά) μέχρι να φτάσετε στο ύψος της Αμερικανικής Πρεσβείας. Μόλις περάσετε την Αμερικανική Πρεσβεία, εντοπίζετε στα δεξιά σας την οδό Ξενίας. Σε απόσταση 50 μέτρα βρίσκεστε στην οδό Μιχαλακοπούλου, ακριβώς απέναντι και αριστερά, δίπλα από το ιδιωτικό parking, βρίσκεται το ξενοδοχείο Stratos Vassilikos.
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 


Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.

Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
 

Χορηγός







Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top