Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

O CEO της Fraport περιοδεύει για να εποπτεύσει τα ελληνικά 'φιλέτα'

13 Μάιος 2016, 10:11

14 ελληνικά αεροδρόμια στο έλεος των 'επενδυτών'.


Η “κατ’επίφαση” ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών “φιλέτων”, που η Fraport απαίτησε και έλαβε από την Ελλάδα, εισέρχεται στην κύρια φάση της.

Ο Dr Stefan Schulte περιοδεύει ως πρίγκηψ του ελέους στην αποικία του, συναντώμενος με τους κατά τόπους δημοτικούς άρχοντες. Προσπαθεί να τους διαβεβαιώσει για τις καλές του προθέσεις, για την “ανάπτυξη” των περιοχών τους, όπως όμως ο οργανισμός που εκπροσωπεί την εννοεί.

Άλλωστε, το τίμημα και το συνολικό που θα δώσει και τα ετήσια τέλη, η ιδιότυπη ανάπτυξη που θα προσφέρουν στα Ελληνικά αυτά αεροδρόμια θα είναι ένα απλό, υποπολλοστημόριο σε σύγκριση με τα υπέρογκα κέρδη που άμεσα αλλά και έμμεσα θα αποκομίσουν από τη μοναδική αυτή επένδυση.

Και δε φτάνει μόνο ετούτο. Θα αναπτύξουν και ντόπιο real estate δίνοντας υπεραξία στην γη κοντά και δίπλα από τα 14 αεροδρόμια, τόση που τα έμμεσα αυτά κέρδη τους μέλλουν να προξενήσουν ίλιγγο οικονομικό στους Έλληνες!

Και της Ελλάδας τα παιδιά αντί πινακίου φακής και με γλίσχρες θέσεις εργασίας που θα τους προσφέρουν θα νοιώθουν “υπερήφανοι”, που έπεσαν ηρωικά και διαθέτουν τον επιούσιο άρτο τους.

Άλλωστε μια τέτοια ιδιωτικοποίηση από το κρατίδιο της Έσσης, (Γερμανικό Δημόσιο), και σε κοινοπραξία με την Slentel Ltd του ομίλου Κοπελούζου, αποτελεί παγκόσμιο πρότυπο ιδιωτικοποίησης “γιαλαντζί”.

Πλήθος μελέτες έχουν βέβαια αποδείξει ατράνταχτα το δικαιολογημένο των επιχειρημάτων που προεκτίθενται.

Ποιος όμως ακούει και ποιος άλλωστε έχει τη βούληση από το υπάρχον πολιτικό προσωπικό αυτής της πατρίδας, για να ορθώσει άρνηση και αντίρρηση;

Τάλας Ελλάς, πού είσαι αλυσοδεμένη; Πώς και πότε θα έρθει η ώρα της λύτρωσής σου;




Ο Μανώλης Α. Γκύζης ασκεί δικηγορία με τους συνεργάτες του, με ειδίκευση στο Δίκαιο των Αερομεταφορών στην Ελλάδα και διεθνώς, από το 1974.


Share |
1 Σχόλια
Σχόλια Αναγνωστών

Εταιρεία: Ιδιότητα:
O/Η "Georgios Giannakoglou" έγραψε στις 14-05-2016 14:37:

Τόση κριτική για μία εταιρεία η οποία προφανώς αποβλέπει στο κέρδος από μία τέτοια επένδυση και αφετέρου θα επισκευάσει τα περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία μόνο αεροδρόμια δε μπορούν να χαρακτηριστούν μίας δήθεν τουριστικης χώρας. Χαρακτηρίζοντας τον CEO ως πρίγκηψ , και μόνο μία μικρή κριτική στο τέλος του άρθρου για τους ανίκανους πολιτικούς μας, καταλήγετε στο συμπέρασμα ότι οι μόνοι που φταίνε είναι οι κακοί Γερμανοί οι οποίοι έχουν αγοράσει ότι ξεπουλιέται. Ο λαϊκισμός στο μεγαλείο του.
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top