Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Τα πιο ιδιαίτερα amenities ξενοδοχείων ανά τον κόσμο

18 Ιούλιος 2016, 12:28

Περίοπτα ξενοδοχεία παγκοσμίως, προσπαθώντας να ανταποκριθούν σε αυτήν ακριβώς την ανάγκη των καλεσμένων να νιώθουν και να είναι ξεχωριστοί μέσα από τη συναισθηματική και συμβολική τους σύνδεση με το brand, επενδύουν σε extraordinary amenities, ώστε να "καδράρουν" ξεχωριστές μνήμες και ιστορίες για τον καλεσμένο.


Πολλές φορές η πολυτελής φιλοξενία έχει συνδεθεί με τα πιο περίεργα αιτήματα. Ο Head Concierge του Rocco Forte Hotel de Russie θυμάται κάποτε που ένας πελάτης ήθελε να προσγειώσει ένα ελικόπτερο στην Piazza del Popolo, στο Turtle Bay Hotel ένας καλεσμένος ζήτησε κύματα των Ιούλιο επειδή ο ωκεανός ήταν σαν λίμνη το καλοκαίρι, ενώ ο Concierge του W Hollywood θυμάται τη φορά που ένας καλεσμένος άφησε πάνω στο γραφείο του 2.000 δολ., λέγοντάς του “Είσαι cool, θέλω να μοιάζω ακριβώς όπως είσαι εσύ. Πήγαινε να ψωνίσεις για εμένα”.

Πρόκειται για καλεσμένους που για εκείνους σημασία δεν έχει το “πόσο κάνει”, αλλά το “πόσο μοναδικό με κάνει να νιώθω”.

Περίοπτα ξενοδοχεία παγκοσμίως, προσπαθώντας να ανταποκριθούν σε αυτήν ακριβώς την ανάγκη των καλεσμένων να νιώθουν και να είναι ξεχωριστοί μέσα από τη συναισθηματική και συμβολική τους σύνδεση με το brand, επενδύουν σε extraordinary amenities, ώστε να “καδράρουν” ξεχωριστές μνήμες και ιστορίες για τον καλεσμένο.

Στόχος του κάθε luxury ξενοδοχείου να εσωτερικεύει αυτές τις αξίες του brand και να τις διανέμει στους πελάτες. Επίτευγμά τους οι αμέτρητες ιστορίες που ακούει κάποιος από τους καλεσμένους τους.

Παρακάτω θα βρείτε μερικά από τα πιο ιδιαίτερα amenities ξενοδοχείων ανά τον κόσμο όπως η υπηρεσία Γενεαλόγου στο Trump International Golf Links & Hotel στην Ιρλανδία, το ιδιωτικό studio ηχογράφησης με την music-mixing κονσόλα που χρησιμοποίησε ο John Lennon για να ηχογραφήσει το “Imagine” στο Eden Rock-St Barths στην Καραϊβική, συμμετοχή σε πραγματική ανασκαφή αρχαιολογικών θησαυρών στην Costa Navarino ή ο surf butler στο St. Regis Monarch Beach στην Καλιφόρνια. Με άλλα λόγια, amenities- εμπειρίες που αποτυπώνουν πως μπορούμε να διαχειριστούμε το ξενοδοχειακό τοπίο με τη βασική κατασκευή της “εμπειρίας”, που μας προσφέρει τη δυνατότητα διαφοροποίησης και δημιουργίας προστιθέμενης αξίας στο τουριστικό προϊόν. Είναι αυτές οι εμπειρίες που σε συνδυασμό με την προσωποποιημένη καινοτομία εξυπηρέτησης από το προσωπικό οδηγούν σε σχόλια στο TripAdvisor όπως “Simply Paradise!”, “Hotel maravilhoso”, “Pure perfection”, “Put Your Hand on Your Heart”, όπως και κάτι που είδα γραμμένο στο TripAdvisor και θεωρώ πως είναι κολακευτικότερο κάθε άλλης έκφρασης για την τέλεια διαμονή: “Storybook!” Άλλωστε η αρένα του τουρισμού συνοψίζεται στο narrative experience management,  την ιστορία που χτίζεις και οι καλεσμένοι έρχονται για να ζήσουν.

Trump International Golf Links & Hotel: Γενεαλόγος
Μία ελίτ γενεαλόγος στο Trump International Golf Links & Hotel στο Doonbeg της Ιρλανδίας θα σου πει ποιοι ήταν οι πρόγονοί σου και η οικογενειακή σου ιστορία, με αρχική τιμή τα 100 δολάρια.

The Ritz-Carlton, Νέα Ορλεάνη: “A Recovery Concierge”


Οι Concierges ανά τον κόσμο ειδικεύονται στο να πλοηγήσουν τον καλεσμένο στον προορισμό που βρίσκεται το ξενοδοχείο, προτείνοντας του γαστρονομικές εμπειρίες, εκδρομές, αξιοθέατα και δραστηριότητες εξατομικευμένες στα προσωπικά του ενδιαφέροντα και ενασχολήσεις. Το Ritz-Carlton στη Νέα Ορλεάνη αποφάσισε να διανθίσει την έννοια του Concierge, δημιουργώντας έναν Recovery Concierge. Έτσι αν ποτέ αντιμετωπίσεις ένα άσχημο hangover, ο προσωπικός σου Concierge ανάρρωσης, θα σου φτιάξει ένα Bloody Mary, ειδικό για hangover,  ή θα σου φέρει ένα σακίδιο με Gatorade, σνακς και νερό.

Eden Rock - St. Barths: Ιδιωτικό studio ηχογράφησης


Η Villa Rockstar στο Eden Rock-St Barths, εκτός από το μεγάλο της ιδιωτικό κήπο δίπλα στο κύμα, την πισίνα, το σπα, το ουίσκι μπαρ με πάνω από 40 ποικιλίες και την επιλογή από πολυτελή αμάξια στο γκαράζ της, καλωσορίζει τους καλεσμένους της να ηχογραφήσουν ένα soundtrack στο ιδιωτικό studio ηχογράφησής της ώστε να έχουν ένα μοναδικό σουβενίρ από τις Καραϊβικές τους διακοπές. Επαγγελματικά και πλήρως εξοπλισμένη με ηλεκτρικές και ακουστικές κιθάρες, ντραμς, ένα Fender Jazz μπάσο, ένα Yamaha piano synthesizer και ενισχυτές, διαθέτει και την ίδια Neve music-mixing κονσόλα που χρησιμοποίησε ο John Lennon για να ηχογραφήσει το “Imagine”!

The St. Regis Monarch Beach: Surf Butlers

Στο ίδιο μοτίβο “ιδιαίτερου” Concierge, το  St. Regis Monarch Beach στην Καλιφόρνια, επινοεί τον «Surf Butler” ο οποίος εξασφαλίζει ότι οι καλεσμένοι απολαμβάνουν τα κύματα, παρέχοντας ιδιωτικά μαθήματα surf σε έναν προς έναν, επιτρέποντας στους επισκέπτες να γνωρίσουν το θρυλικό surf της νότιας ακτής της Καλιφόρνια. Πριν την εμπειρία αυτή, ο surf butler παίρνει τα ακριβή μέτρα των καλεσμένων για τις στολές και τη σανίδα ενώ ενημερώνει τους έμπειρους surfers για τις συνθήκες των τοπικών κυμάτων.

Primland: Κοιτώντας τα αστέρια με τους αστρονόμους του ξενοδοχείου


Η τοποθεσία του, στην κορυφή ενός βουνού στα λιβάδια του Dan στη Virginia, το καθιστά ιδανικό για βραδιές αστρο-παρατήρησης. Επαγγελματίες αστρονόμοι, που απασχολούνται σαν προσωπικό του ξενοδοχείου Primland, χρησιμοποιούν υπερσύγχρονα επαγγελματικά τηλεσκόπια, όπως το Celestron CGE Pro 1400, για να δείξουν μέσα από το θόλο παρατήρησης που το ξενοδοχείο έχει δημιουργήσει στις εγκαταστάσεις του, τα ουράνια σώματα. Η Star Walk εμπειρία, όπως αυτή ονομάζεται, διαρκεί 45 λεπτά ενώ κοστίζει 35 δολάρια το άτομο. Πολύ λίγα ξενοδοχεία στον κόσμο μπορούν να καυχηθούν ότι διαθέτουν προσωπικό επαγγελματίες- αστρονόμους και το Primland μπορεί.

Bulgari, Λονδίνο: VIP Shopping


Το ξενοδοχείο Bulgari στο Λονδίνο, πέρα από τα υπόλοιπα πολυτελή amenities που προσφέρει, διοργανώνει μεταφορά των VIP καλεσμένων σε ένα από τα καταστήματα του θρυλικού οίκου κοσμημάτων, το οποίο είτε ανοίγει νωρίτερα είτε κλείνει αργότερα για να εξασφαλίσει στους καλεσμένους μία ιδιωτική shopping εμπειρία!

One&Only Palmilla: Προσωποποιημένο Kit Ραφτικής

Το One&Only Palmilla στο Los Cabos στο Μεξικό προσφέρει μία πολύ προνοητική υπηρεσία που μάλιστα δεν τη διαφημίζει. Το Housekeeping κατά την πρώτη του επίσκεψη στο δωμάτιο, ερευνά τα χρώματα της γκαρνταρόμπας του καλεσμένου. Στη δεύτερη επίσκεψη αφήνει ένα προσωποποιημένο kit με είδη ραπτικής, συγχρωτισμένο με τις ακριβείς αποχρώσεις των ρούχων του καλεσμένου. To να δωρίζεις ένα προσωποποιημένο kit ραπτικής σε κάποιον ανάγεται πίσω στο χρόνο στις Ναπολεόντειες μάχες, όταν σύζυγοι, μητέρες, κόρες, αρραβωνιαστικιές έδιναν στους στρατιώτες το kit αυτό, το hussif όπως ονομαζόταν, φτιαγμένο από απομεινάρια υφάσματος και μεταξιού και πολλές φορές κεντημένο με μία καρδιά ή με τα αρχικά του στρατιώτη. Το hussif, στο οποίο τοποθετούνταν νήμα, καρφίτσες, μικρά ψαλιδάκια και βελόνες, φτιαχνόταν από ένα προσφιλές πρόσωπο και αποτελούσε μία πράξη ενδιαφέροντος, μεταφέροντας αυτή την αγάπη πιο μακριά από τη φυσική απόσταση. Έτσι οι υπάλληλοι του One&Only Palmilla φροντίζουν και νοιάζονται για τους καλεσμένους- φίλους τους.
Hint: Μην απορήσετε αν κατά την άφιξή σας, σας υποδεχθούν παίζοντας το πρώτο τραγούδι που χορέψατε στο γάμο σας!

Katikies Hotel Santorini: Κόσμημα με τοπικές επιρροές


To προσωπικό του Katikies θέλει να χαρίσει μία τοπική μνήμη στους επισκέπτες του. Γι’αυτό και κατά την άφιξη δίνεται στον καλεσμένο μία κάρτα με την οποία μπορεί να επισκεφθεί ένα από τα καταστήματα του οίκου κοσμημάτων “Poniros”, έναν από τους πιο ελίτ οίκους κοσμημάτων του νησιού και της Ελλάδας, από όπου θα λάβει το μενταγιόν που ο οίκος σχεδίασε για τους καλεσμένους του Katikies, έχοντας από τη μία του πλευρά του σύμβολα της τοπικής παράδοσης. Και αν αυτά δεν είναι αρκετά, οι σερβιτόροι στις πισίνες του ξενοδοχείου μόλις σε δουν να βγάζεις από την τσάντα σου ένα βιβλίο ή περιοδικό, σου προσφέρουν το σελιδοδείκτη του ξενοδοχείου ενώ είναι πάντα έτοιμοι να σε τυλίξουν με την πετσέτα σου κάθε φορά που βγαίνεις από την πισίνα!

Costa Navarino: Ανακαλύπτοντας έναν πραγματικό αρχαίο θησαυρό


Στο “φαραωνικών” διαστάσεων και κάλλους resort “Navarino Dunes”, μέσα από το πρόγραμμα “Γίνε αρχαιολόγος για μία μέρα ή μία εβδομάδα”, οι επισκέπτες της Costa Navarino μπορούν να αποκτήσουν μία βιωματική εμπειρία του αρχαιολογικού και πολιτισμικού πλούτου της περιοχής συμμετέχοντας στις ανασκαφές και βιώνοντας τη χαρά και τον ενθουσιασμό του να ανακαλύπτεις ένα εύρημα χιλιάδων χρόνων. Υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Πέτρου Θέμελη, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ενεργά στη διαλογή, καταγραφή και συντήρησή των θησαυρών της αρχαία Μεσσήνης. Το resort διαθέτει δε το δικό του “Go Kart- Navarino Speed Experience Park” με ολοκαίνουργια καρτ CRG καθώς και προσομοιωτές F1 για οδηγική απόλαυση και εμπειρία, ενώ στα πολύ ιδιαίτερα amenities που διαθέτει συγκαταλέγεται το  4.000 τ.μ. σπα του με signature θεραπείες που αποτελούν προσομοίωση τελετουργιών που βρέθηκαν χαραγμένες σε πήλινες πλάκες Γραμμικής Β στο Παλάτι του βασιλιά της αρχαίας Πύλου, Νέστορα.




Η Αλεξία Χαρούπα είναι τελειόφοιτη στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Marketing και Επικοινωνία. Αρθρογραφεί ως Guest Experience Consultant και έχει διατελέσει Concierge στην ξενοδοχειακή μονάδα Costa Navarino καθώς και Concierge d’hôtel στο Katikies Hotel Santorini. Είναι η εμπνευστής και συγγραφέας του “The Storytelling Hotel” , για το οποίο βραβεύθηκε με Silver Bραβείο στην κατηγορία Ερευνητικό & Συγγραφικό έργο για τον τουρισμό (ενότητα: Στρατηγική & Καινοτομία) στα Tourism Awards 2016. Για το “The Storytelling Hotel” διακρίθηκε ανάμεσα στους TOP 10 European Finalists στον Τρίτο Ετήσιο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Edcom της EACA (European Association of Communication Agencies) για την καλύτερη πτυχιακή εργασία στον τομέα Commercial Communications, όπου και εκπροσώπησε την Ελλάδα. Συστηματική της ενασχόληση είναι το branding narrative management ξενοδοχείων, το experience economy, καθώς η δημιουργία storytelling και wow factors στο πεδίο της φιλοξενίας. Αντιμετωπίζει τα ξενοδοχεία σαν αφηγηματικές σουίτες και με κάθε hospitality brand που δουλεύει προσπαθεί να αυξήσει τη μοναδικότητά του με καινοτομία εξυπηρέτησης (service innovation), προσωποποιημένη παροχή εμπειρίας (personalization) και τη συναισθητική σύνδεση του πελάτη με το brand.



Στη φωτογραφία, το Trump International Golf Links & Hotel στην Ιρλανδία, το οποίο προσφέρει και υπηρεσία Γενεαλόγου.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top