Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor

20 Σεπτέμβριος 2016, 12:51

Στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και των πρακτικών τρόπων για την αναβάθμισή της θα εστιάσει το σεμινάριο με τίτλο 'Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor' που συνδιοργανώνουν το TravelDailyNews και ο Δημήτρης Κούτουλας στις 24 Οκτωβρίου 2016 στην Αθήνα.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ακόμα ένα ενδιαφέρον σεμινάριο της σειράς Masterclass που διεξάγεται στην Αθήνα.
 
 
The Hotel Quality Masterclass
Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor
 
Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016

AIROTEL Alexandros Hotel • Τιμολέοντος Βάσσου 8 • Αθήνα 115 21 
 
 
Εισηγητής
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας
Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών • Πανεπιστημιακός
 
 
Στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και των πρακτικών τρόπων για την αναβάθμισή της θα εστιάσει το σεμινάριο με τίτλο «Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor» που συνδιοργανώνουν το TravelDailyNews και ο Δημήτρης Κούτουλας στις 24 Οκτωβρίου 2016 στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια του Masterclass θα δοθεί πληθώρα πρακτικών συμβουλών για την βελτίωση της προσφερόμενης φιλοξενίας σε όλες τις επιμέρους πτυχές της, θα παρουσιαστούν βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα εξηγηθεί με ποιους τρόπους μπορούν να βελτιωθούν άμεσα οι κριτικές και η βαθμολογία ενός ξενοδοχείου στο TripAdvisor. 
 
Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε ξενοδόχους, σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σε επιχειρηματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού καθώς και σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διακοσμητές κοκ.).
 
O εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων καθώς εργάστηκε ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία σε οκτώ χώρες. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και επιμόρφωσης διευθυντικών στελεχών, θα προσεγγίσει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και θα εστιάσει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
 
Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που συνδιοργανώνονται από την TravelDailyNews και τον Δ. Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού.
 
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης. 

Το φετινό Hotel Quality Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό τριήμερο της TravelDailyNews στις 24, 25 και 26 Οκτωβρίου 2016, με το Hotel Marketing Masterclass να πραγματοποιείται στις 25 Οκτωβρίου και το Boutique Hotel Masterclass στις 26 Οκτωβρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση (περισσότερες πληροφορίες στο email: tma@tma.travel και στο τηλ: 210 9374050). 
 
Σκεπτικό και σκοπός του Hotel Quality Masterclass
 
Η προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και εγκαταστάσεων αποτελεί κλειδί για την κερδοφορία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε όλες τις κατηγορίες. Η τήρηση υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρεώνουν υψηλότερες τιμές από άλλα ομοειδή ξενοδοχεία, τις κάνει να εξαρτώνται σε μικρότερο βαθμό από τον οργανωμένο τουρισμό και εξασφαλίζει σε αυτές καλή φήμη, πιστή και επαναλαμβανόμενη πελατεία και κατά συνέπεια μεγαλύτερα έσοδα. Αντιθέτως, τα ξενοδοχεία που δεν μπορούν να πείσουν με την ποιότητα των υπηρεσιών και των εγκαταστάσεών τους διαρκώς πιέζονται για μειώσεις τιμών.
 
Όσοι ξενοδόχοι μπουν στον πειρασμό να υποβαθμίσουν αισθητά την εμπειρία της πελατείας τους για λόγους οικονομίας, θα μπουν σε ένα φαύλο κύκλο μείωσης κρατήσεων και εσόδων, από τον οποίο δύσκολα θα ανακάμψουν. Μάρτυρες αυτής της κατάστασης είναι τα πολυάριθμα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, τα οποία, αφημένα στην τύχη και στην παρακμή, αδυνατούν να προσελκύσουν πελατεία όσο χαμηλά κι αν ρίξουν τις τιμές τους.
 
Η αυξανόμενη προσοχή του ταξιδιωτικού κοινού στα θέματα ποιότητας και η συνεχής ανταλλαγή σχετικών πληροφοριών μεταξύ των ξενοδοχειακών πελατών – χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του TripAdvisor – δημιουργεί μεγάλη πίεση στα ξενοδοχεία αλλά επίσης τους προσφέρει ισχυρό κίνητρο να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.
 
Ακριβώς σε αυτό το θέμα εστιάζει το σεμινάριο, κατά τη διάρκεια του οποίου θα αναλυθούν πρακτικοί τρόποι για να βελτιώσει ένα ξενοδοχείο την εμπειρία που θα αποκομίσουν οι πελάτες του και κατ’ επέκταση για να ενισχύσει τη φήμη και τη δημόσια εικόνα του όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από τις διαδικτυακές αξιολογήσεις των πελατών.
 
Στόχος του σεμιναρίου είναι η πρακτική προσέγγιση στα θέματα ποιότητας όπως τα βιώνουν οι πελάτες ξενοδοχείων. Μέσα από τη σκοπιά ενός «mystery guest» καταγράφονται με μεγάλη λεπτομέρεια και με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο τα προβλήματα που συχνά απαντώνται στα ελληνικά ξενοδοχεία και προτείνονται απλές κα προσιτές λύσεις για την αντιμετώπισή τους με βάση βέλτιστες πρακτικές τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.
 
Επίσης θα παρουσιαστεί μια δοκιμασμένη τα τελευταία χρόνια μέθοδος για την αύξηση των θετικών κριτικών στο TripAdvisor και τον ενδεδειγμένο χειρισμό των δυσαρεστημένων πελατών. Σε όσα ξενοδοχεία εφαρμόστηκε αυτή η μέθοδος επετεύχθη σημαντικότατη βελτίωση της βαθμολογίας στο TripAdvisor.
 
Τα θέματα που θα καλυφθούν στο σεμινάριο αναφέρονται μεταξύ άλλων στα εξής:
 
1. Συνηθισμένες αδυναμίες και αστοχίες των ελληνικών ξενοδοχείων ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και εγκαταστάσεων:
  • στις κρατήσεις και την υποδοχή
  • στα δωμάτια
  • στους κοινόχρηστους χώρους
  • στο εστιατόριο
  • στο spa
2. Παρουσίαση δεκάδων παραδειγμάτων με βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
3. Πρακτικές λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και εγκαταστάσεις
4. Αποφυγή συχνών λαθών κατά την ανακαίνιση ξενοδοχείων
5. Διαχείριση της φήμης ενός ξενοδοχείου καθώς και των παραπόνων και σχολίων στο TripAdvisor
 
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
 
Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
 
• σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
• σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
• σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
• σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού
 
Ενότητες σεμιναρίου
 
Κατά τη διάρκεια του Hotel Quality Masterclass θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:
 
• Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
• Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
  o Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
  o Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
  o Δωμάτιο
  o Μπάνιο
  o Σουίτες και βίλες
  o Room Service – Laundry
  o Εστιατόριο
  o Πρωινό
  o Spa 
• Ανακαίνιση ξενοδοχείου: Συνήθεις αστοχίες κατά την ανέγερση νέων ή την ανακαίνιση παλιών ξενοδοχείων και τρόποι αποφυγής τους με προσήλωση στην ξενοδοχειακή εργονομία
• Διαχείριση προσδοκιών 
• Χειρισμός παραπόνων και σχολίων στο TripAdvisor 
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:
 
• θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας
• θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν
• θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους
• θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας
• θα μάθουν τρόπους διαχείρισης των σχολίων για το ξενοδοχείο τους που δημοσιοποιούνται στο διαδίκτυο και εν γένει της φήμης τους
• θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
• θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης
• θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής τους μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους
 
Ο εισηγητής
 
Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, φιλοξενίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.
 
Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εθνικούς και περιφερειακούς οργανισμούς τουρισμού στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Κύπρο, τη Μαλαισία, τη Βρετανία, το Ομάν κοκ., ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς (Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, Υπουργείο Πολιτισμού, Helexpo, Ο.Ε.Ο.Α. «Αθήνα 2004», Επιμελητήρια κοκ.), την Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Ελβετία, την Αυστρία, την Τουρκία, την Ισπανία κλπ.
 
Ο Δ. Κούτουλας έχει εργαστεί ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα, το Ντουμπάι, τη Γερμανία, τη Βρετανία, την Κύπρο, την Ελβετία, την Τουρκία και την Ινδονησία.
 
Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 
 
Είπαν για το Hotel Quality Masterclass:
  
“Η μεστή παρουσίαση του κ.Κούτουλα μου πρόσθεσε νέες γνώσεις, ήταν αφορμή για θετικούς προβληματισμούς και μου έδειξε νέους δρόμους για την επιχείρηση”
Γεώργιος Λοχαϊτης, πρόεδρος Δ.Σ., KANALES S.A.
 
“Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.”
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος 
 
“Πολύ σημαντική παρουσίαση συμπυκνωμένης πολυετούς εμπειρίας από έναν πολύ αξιόλογο εισηγητή για το πιο σημαντικό θέμα που αφορά την ποιότητα που παρέχει ένα ξενοδοχείο.” 
Εμμανουήλ Χρυσουλάκης, γενικός διευθυντής, Astir Beach Hotel, Κρήτη
 
“Καλός γνώστης των βέλτιστων πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέπτυξε με πολύ αναλυτικό τρόπο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις ξενοδοχειακές μας μονάδες με απλές και προσιτές κινήσεις. Πολύτιμη μετάδοση τεχνογνωσίας στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων χρήσιμη για κάθε υψηλόβαθμο στέλεχος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.” 
Γιώργος Τσέλιος, γενικός διευθυντής, Sun Beach Resort / Harmony Resorts, Ρόδος
 
“Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.”
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
“Ο κ. Κούτουλας εστιάζοντας σε ουσιώδη ζητήματα του hotel operations μας θύμισε πως είναι σημαντικό να ξεκινάμε από τα βασικά και να επιδιώκουμε τη λεπτομέρεια. Εξαιρετικό σεμινάριο!”
Βασίλης Λαπαναΐτης, γενικός διευθυντής, Lagos Mare Hotel, Νάξος
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου
 
Τόπος: AIROTEL Alexandros Hotel • Τιμολέοντος Βάσσου 8 • Αθήνα 115 21
Ημερομηνία διεξαγωγής: Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  80,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  80,00 Ευρώ 

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel







 
 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top