Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Επικοινωνιακός γίνεσαι, δε γεννιέσαι

11 Νοέμβριος 2016, 11:46

Τα στελέχη των τουριστικών επιχειρήσεων που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τουρίστες-πελάτες έχουν ανάγκη για σωστή επικοινωνία. Η τέχνη της επικοινωνίας διδάσκεται σε αυτό το σεμινάριο βοηθώντας μας να κατανοήσουμε όλη τη διαδικασία της. Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι ευθύνη κάθε εργαζόμενου στον κλάδο του τουρισμού, και βοηθάει στην σωστότερη, γρηγορότερη, και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.


Το σεμινάριο του TravelDailyNews με θέμα την αποτελεσματική επικοινωνία των στελεχών του κλάδου του τουρισμού με τους πελάτες τους ύστερα από την επιτυχία που σημείωσε, διοργανώνεται ξανά στην Αθήνα.
 
 
TravelDailyNews Hospitality Seminars
«Επικοινωνιακός γίνεσαι, δε γεννιέσαι»
 
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2016

AIROTEL Alexandros Hotel • Τιμολέοντος Βάσσου 8 • Αθήνα 115 21 
 
Εισηγητής:
Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος • Επικοινωνιολόγος, Μ.Β.Α. Kingston University, ιδιοκτήτης KICKAD
 
 
  
Κάθε μέρα ως επαγγελματίες αλλά και ως άνθρωποι ερχόμαστε σε επαφή με πολλούς άλλους ανθρώπους που είναι πελάτες μας, συνεργάτες μας κ.α. και δεν καταφέρνουμε να επικοινωνήσουμε σωστά και ολοκληρωμένα.
 
Έχετε νιώσει την ανάγκη να πατήσετε ένα κουμπί και να καταφέρετε να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά;
 
Σκοπός:
 
- Ο συμμετέχων να διδαχθεί και να καταφέρει να εφαρμόσει έναν τρόπο επικοινωνίας που να είναι αποτελεσματικός
- Να μπορέσει να συσχετίσει κάθε άνθρωπο μαζί του
- Να καταφέρει να αναγνωρίζει κάθε «περίεργη συμπεριφορά»
- Να χαρτογραφεί το χαρακτήρα του άλλου
- Να μιλά με τρόπο ευχάριστο
- Να «πουλά» και θα οι άλλοι να απολαμβάνουν να αγοράζουν
 
Θέματα:
 
- Εισαγωγή
- Βιωματική άσκηση
- Τύποι ανθρώπων
- Ποιο είναι το «κουμπί» του καθενός και πώς το πατάμε
- Η σημασία του «πώς πρέπει να το λέω στον κάθε άνθρωπο»
 
Σε ποιους απευθύνεται:
 
Σε όλους τους εργαζομένους στον κλάδο του τουρισμού, που έρχονται σε επαφή με πελάτες, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, και γενικά σε όλους τους υπαλλήλους του τουρισμού που εξυπηρετούν πελάτες.
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου:
 
- Θα αλλάξει ο τρόπος σκέψης σας για το πώς αντιμετωπίζουμε τον κάθε άνθρωπο που βρίσκεται απέναντί μας
- Θα κατανοήσετε το πώς λειτουργεί και αντιδρά ο κάθε τύπος ανθρώπου
- Θα επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους ανθρώπους
 
Εισηγητής:
 
Ο Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος είναι πτυχιούχος Ο.Π.Α., Τμήμα Διοίκησης και Μάρκετινγκ. Είναι κάτοχος Μ.Β.Α. από το Kingston University και έχει πιστοποίηση για την προβολή στα social media. Έχει εργαστεί για 25 χρόνια ως ανώτατο στέλεχος σε επιχειρήσεις Μ.Μ.Ε. (ΑΝΤ1, ΕΘΝΟΣ, ΙΜΑΚΟ) και στην εκπαίδευση (Derby University, London Centre of Management, Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, Ανοικτό Λαϊκό Πανεπιστήμιο Κρήτης). Έχει συνεργαστεί με πλήθος επιχειρήσεων. Είναι ομιλητής σε συνέδρια και αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ισοτόπους για θέματα του γνωστικού του αντικειμένου.
 
Έχει γράψει τέσσερα βιβλία: «156 σταγόνες σοφίας για το Personal Development, 156 σταγόνες σοφίας για την πώληση, 156 σταγόνες σοφίας για το γάμο, 156 μαθήματα ηγεσίας». Έχει ασχοληθεί με την πολιτική επικοινωνία. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα λαογραφίας και γλωσσολογίας στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Εργάζεται εθελοντικά για τη διάδοση της Αιμοδοσίας και έχει λάβει μετάλλια και διακρίσεις. Σήμερα είναι ιδιοκτήτης εταιρείας με την επωνυμία «KICKAD», η οποία αναλαμβάνει την εμπορική εκμετάλλευση Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
“Ο κος Θεοδωρακόπουλος είναι εκπληκτικός ομιλητής. Η επιτομή της επικοινωνίας!”
Χριστίνα Στούπα, Sales Manager, Kymi Palace Hotel
 
“Mandatory seminar from a well diversed professional”
Αλέξανδρος Παΐδας, Corporate Sales Executive, AIROTEL Group of Hotels
 
“Αν και διάρκειας 8 ωρών, νομίζεις ότι θα κοραστείς, το σεμινάριο είναι πάρα πολύ ευχάριστο και επιμορφωτικό”
Δανάη Ιωαννίδου, Ιδιοκτήτης, Athens Tours Greece
 
“Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.”
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος 
 
“Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες”
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα 
 
”Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο” 
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
“Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.”
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
 
”Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου” 
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel

Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
  
Τόπος: AIROTEL Alexandros Hotel (Τιμολέοντος Βάσσου 8, Αθήνα 115 21)
Ημερομηνία διεξαγωγής: Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016 
Ώρα έναρξης: 09:00 
Ώρα λήξης: 17:00

Κόστος συμμετοχής:

Εγγραφή  90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή  80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. 
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 




 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Quality Control and HACCP in F&B Management

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top