Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Το TravelDailyNews 8ο στα Alexa Top Sites της Amazon

Αλεξία Χαρούπα - 15 Νοέμβριος 2016, 11:02

Σήμερα, 17 χρόνια μετά την πρώτη του παρουσία στο Internet, η Alexa, το κορυφαίο εργαλείο digital marketing της Amazon, ιεραρχεί την αγγλόφωνη έκδοση του TravelDailyNews 8η στον κόσμο, ενώ την ελληνική την κατατάσσει στη 11η θέση παγκοσμίως στα Alexa Top Sites.


Το Internet αρχικά, κάποια χρόνια μετά την εμφάνισή του και την ενσωμάτωση στη ζωή κάποιων εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο, ήταν μία καθολική υπηρεσία όπως η υδροδότηση, η ηλεκτροδότηση, η δημόσια παιδεία.. Όπως χαρακτηριστικά έχει σημειώσει η κα Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ σε συνέντευξή της στην “Ελευθεροτυπία”: “... Σιγά-σιγά το Internet (τείνει) να γίνει ένα κοινότοπο είδος με τον καιρό, σαν το μολύβι”.

Σήμερα είναι μία ανάγκη βιοτική και ζωτική με τόσο σημαντικές διαστάσεις όσο η παροχή δημόσιας υγείας αν δεν είσαι συνδεδεμένος, “καλωδιωμένος” στη νέα βιοπολιτική, τη νέα μεντιακή επικοινωνία και πραγματικότητα και τελικά την ίδια τη ζωή, νοσείς.

“You have two choices. Join the Revolution or be left behind” (“Έχεις δύο επιλογές. Μυήσου/γίνε μέρος της Επανάστασης ή μείνε πίσω”, όπως θα πει ο Les Adkins, CEO της Orange SMS (Social Media Solutions).

Οι κλασικές δομές εκκινούν να εγκαταλείπονται στη δεκαετία του 1990, όταν το διαδίκτυο μετατρέπεται σε μαζικό φαινόμενο, τα ΜΜΕ του 20ού αιώνα δίνουν τη θέση τους σε νέα οργανωτικά και επικοινωνιακά πρότυπα. Μιλάμε για μια “επανάσταση από τα κάτω”, μία νέα επικοινωνιακή πραγματικότητα στην οποία μετέχουν όλοι ως “networked peers”, μιλάμε για “επανάσταση των χρηστών» και συμμετοχικά μέσα που χαρακτηρίζονται ως “author-centric”.

Το νέο αυτό επικοινωνιακό παράδειγμα χαρακτηρίζεται από τα εξής βασικά στοιχεία: υπερκειμενικότητα (hypertextuality),  δικτύωση, ψηφιοποίηση και ψηφιακή γλώσσα, η πληθώρα Μέσων, διαδραστικότητα (interactivity), πολυμεσικότητα (multimediality), ανατροπή της παραδοσιακής σχέσης πομπού - δέκτη, δημιουργία και διανομή περιεχομένου από τους χρήστες, σύγκλιση των Μέσων Επικοινωνίας τόσο ως προς τις πλατφόρμες μετάδοσης όσο και ως προς τον ψηφιακό χαρακτήρα του περιεχομένου καθώς και την εμφάνιση δικτυακών συλλογικοτήτων, ψηφιακών κοινοτήτων που εγκαινιάζουν μία νέα επικοινωνιακή σχέση, τόσο μεταξύ των ίδιων των διαδρώντων όσο και μεταξύ της σχέσης τους με τον κόσμο. Το νέο αυτό επικοινωνιακό παράδειγμα, με όλες του τις ευκαιρίες και όλες του τις απειλές, αλλάζει τα επιχειρηματικά δεδομένα.

Εν συνόλω, οι σημερινές κοινωνίες της ύστατης νεωτερικότητας δεξιοτεχνικά ενορχηστρωμένες και άρδην συνυφασμένες με τις διαδικτυακές δυνητικές κοινότητες, βαδίζουν σε μία καινοφανή και πρωτότυπη πλατφόρμα οργάνωσης, διοίκησης και λειτουργίας. Οι επιχειρήσεις των Μέσων, συνεπακόλουθα και αντανακλώντας το νέο αυτό οργανωτικό και επικοινωνιακό πρότυπο, αμφισβητούν το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο των Μέσων και όπως διαφαίνεται ακολουθούν μία πορεία που έχει σαν εξελικτικό σταθμό μία λογική “Internet of Things” (ΙοΤ), που αφορά σε ένα ευρύτατο και γοργά μεταβαλλόμενο σύνολο τεχνολογιών και εφαρμογών διαδικτύωσης με τρόπο ενιαίο στις επιχειρήσεις, στην κοινωνία, στην καθημερινή μας ζωή.



Η ιστορία του TravelDailyNews ξεκινά στην Ελλάδα πολύ πριν οι επιχειρήσεις της χώρας κατανοήσουν αυτήν την αλλαγή παραδείγματος. Η ιστορία ξεκινά όταν ο Θεόδωρος Κουμέλης και η Βίκυ Καραντζαβέλου έχουν την ιδέα να “ανεβάσουν” για πρώτη φορά στην Ελλάδα τουριστικές ειδήσεις στο Internet. Και όλα αυτά σε μία εποχή που όπως η κα Καραντζαβέλου θα πει, ζητούσαν από τους ξενοδόχους το email τους και τους έλεγαν “μέλι”;

Την ίδια εποχή, σε παγκόσμιο επίπεδο, τουριστικά περιοδικά και εφημερίδες εκδίδονται κάθε μήνα ή, το συντομότερο, κάθε 15 ημέρες. Η Βίκυ Καραντζαβέλου και ο Θεόδωρος Κουμέλης ξεκινούν να γράφουν με το λάπτοπ καθισμένο στα πόδια τους και το εγχείρημά τους ενσαρκώνει όλη αυτή τη μαγεία της επιχειρηματικής δημιουργίας με την έννοια του business making, δηλαδή την έννοια της χειρονακτικής, δημιουργικής χαράς του “να σηκώνω μανίκια και με οξυδέρκεια, φαντασία και πρωτοτυπία να υλοποιώ το όνειρό μου”. Ο στόχος τους ένας: να “δημιουργήσουν μέλλον”, δηλαδή να ενσωματώσουν, να αναπτύξουν και να διαφοροποιήσουν τις ικανότητές της εταιρείας τους σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Αρχές του 1999, έτσι, οι δύο δημοσιογράφοι δημιουργούν την πρώτη ελληνική “εφημερίδα” για τον τουρισμό στο Διαδίκτυο, διαβλέποντας την έλευση της εποχής του Web 2.0 και χαρτογραφώντας τις νέες ανάγκες και τάσεις της αγοράς για πώληση- PR και ψηφιακής επικοινωνία μέσω του παντοδύναμου μέσου του ιστότοπου.

Το πρώτο καθημερινό newsletter με τους τίτλους των ειδήσεων, στάλθηκε για πρώτη φορά στις 5 Απριλίου 1999, σε... 80 μόλις επαγγελματίες, σε μια εποχή που ακόμα και οι μεγάλες εφημερίδες δεν είχαν καμία παρουσία στο Internet. Έχει φτάσει πλέον τα 4.000 τεύχη και περιέχει πάνω από 70.000 ειδήσεις, άρθρα, έρευνες, συνεντεύξεις, αφιερώματα, σχόλια κ.λπ.

Το να βρίσκει κανείς το TravelDailyNews στην αποδελτίωση του Google πολλών μεγάλων ειδησεογραφικών καναλιών, στο Intranet της Carlson Wagonlit και άλλων μεγάλων ταξιδιωτικών οργανισμών, αλλά ακόμα και της Price-Waterhouse & Coopers, ενώ τα άρθρα τhw χρησιμοποιούνται ακόμα και από το γνωστό πανεπιστήμιο του Cambridge για τις... εξετάσεις των αγγλικών πτυχίων, είναι ένα συναίσθημα μοναδικό και περήφανο.

Σήμερα, 17 χρόνια μετά, η Alexa, το κορυφαίο εργαλείο digital marketing της Amazon, ιεραρχεί την αγγλόφωνη έκδοση της Travel Daily News 8η στον κόσμο, ενώ την ελληνική την κατατάσσει στη 11η θέση παγκοσμίως στα Alexa Top Sites.

Σήμερα, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι να βλέπουμε το “μια φορά και έναν καιρό...” μας να εξελίσσεται σε μία υπέροχη ιστορία με συνέχεια και με ανθρώπους που προστίθενται συνεχώς αφήνοντας στίγμα, έργο και αγάπη.

Εταιρείες που γεννήθηκαν από περήφανες σκέψεις, που μεγάλωσαν σαν παιδιά και έγιναν οικογένεια με συνεργάτες που αντέχουν στο χρόνο και μεγαλώνουν μαζί...

Πριν από αυτό όμως και πάνω από όλα η ιστορία του TravelDailyNews αποδεικνύει ένα πράγμα και μοναδικό: Σημασία έχει να (κάνεις αυτό που) αγαπάς!



Η Αλεξία Χαρούπα είναι τελειόφοιτη στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Marketing και Επικοινωνία. Αρθρογραφεί ως Guest Experience Consultant στο Travel Daily News, το epixeiro.gr και το Savoir Ville. Είναι Guest Relations Manager στο Rocabella Hotel Santorini, έχει διατελέσει Concierge στην ξενοδοχειακή μονάδα Costa Navarino καθώς και Concierge d’hôtel στο Katikies Hotel Santorini. Είναι η εμπνευστής και συγγραφέας του “The Storytelling Hotel” , για το οποίο βραβεύθηκε με Silver Bραβείο στην κατηγορία Ερευνητικό & Συγγραφικό έργο για τον τουρισμό (ενότητα: Στρατηγική & Καινοτομία) στα Tourism Awards 2016. Για το “The Storytelling Hotel” διακρίθηκε ανάμεσα στους TOP 10 European Finalists στον Τρίτο Ετήσιο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Edcom της EACA (European Association of Communication Agencies) για την καλύτερη πτυχιακή εργασία στον τομέα Commercial Communications, όπου και εκπροσώπησε την Ελλάδα. Συστηματική της ενασχόληση είναι το branding narrative management ξενοδοχείων, το experience economy, καθώς και η δημιουργία storytelling και wow factors στο πεδίο της φιλοξενίας. Αντιμετωπίζει τα ξενοδοχεία σαν αφηγηματικές πλατφόρμες και με κάθε hospitality brand που δουλεύει προσπαθεί να αυξήσει τη μοναδικότητά του με καινοτομία εξυπηρέτησης (service innovation), προσωποποιημένη παροχή εμπειρίας (personalization) και τη συναισθητική σύνδεση του πελάτη με το brand.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top