Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Thomas Magnuson (Magnuson Hotels): Η οικονομία διαμοιρασμού αποτελεί απειλή αν η παραδοσιακή ξενοδοχειακή βιομηχανία την αγνοήσει

16 Νοέμβριος 2016, 09:44

Ο κος Thomas Magnuson, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος των Magnuson Hotels, μίλησε στο TravelDailyNews για τη ξενοδοχία σήμερα και για τη συμμετοχή του ως ομιλητής στο συνέδριο Digi.travel EMEA Conference & Expo που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 22-23 Νοεμβρίου.


Την επόμενη εβδομάδα στην Αθήνα, θα πραγματοποιηθεί στις 22-23 Νοεμβρίου στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών το συνέδριο Digi.travel EMEA Conference & Expo. Η εκδήλωση είναι αφιερωμένη στις τελευταίες online ταξιδιωτικές τάσεις, τις εξελίξεις, τα εμπόδια και τις λύσεις τους, και θα παρευρίσκονται μερικοί από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες παγκοσμίως στο χώρο της φιλοξενίας, των μέσω μαζικής ενημέρωσης, του μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων, και των τεχνολογιών των ξενοδοχείων.
 
Μεταξύ των ομιλητών, ο Thomas Magnuson, συνιδρυτής των Magnuson Hotels, της ταχύτερα αναπτυσσόμενης φίρμας ξενοδοχείων της Αμερικής, φέρνει στην Αθήνα την μεγάλη του εμπειρία από τις αναπτυξιακές επιχειρηματικές απόψεις των ανεξάρτητων ξενοδοχείων. Η παγκόσμια αλυσίδα ξενοδοχείων Magnuson αποτελείται από περισσότερα από 1000 ξενοδοχεία σε 3 ηπείρους. Είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε τον κ. Magnuson την περασμένη εβδομάδα. Εδώ είναι μερικές από τις βασικές ιδέες του, και μια πρώτη ιδέα για τη συμβολή του στο επερχόμενο συνέδριο Digi.travel.
 
TravelDailyNews: Θεωρήστε ότι είστε πολύ “παλιάς σχολής” CEO. Ορισμένοι θεωρούν ότι οι στρατηγικές σας σημαίνουν ότι “η αλλαγή δεν είναι η αλλαγή”, αλλά δε νομίζετε ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν αλλάξει τον τρόπο που η τουριστική βιομηχανία λειτουργεί στις μέρες μας;
 
Tom Magnuson: Φυσικά η τεχνολογία το έχει αλλάξει αυτό! Κάθε άνθρωπος μπορεί να λειτουργήσει με την ίδια δύναμη που έχουν οι μεγαλύτερες αλυσίδες σήμερα, σε μεγάλο βαθμό χάρη στους ΟΤΑ. Εμείς ποτέ δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό πριν από 20 χρόνια. Κάτω από όλα αυτά όμως, οι βασικές αρχές είναι ακόμα οι ίδιες. Η επιτυχία εξακολουθεί να καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την τοποθεσία, την ποιότητα, την εξυπηρέτηση, και την τιμή.
 
TDN: Έχετε δημιουργήσει τα Magnuson Hotels με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Λαμβάνοντας υπόψη τις επιτυχίες σας μέχρι τώρα, ποια είναι τα πράγματα που σας ανησυχούν περισσότερο;
 
T.M.: Λοιπόν, παρόλο που ο όμιλος Magnuson είναι ένας ηγέτης στην τεχνολογία του κλάδου, αυτό που με κρατά ξύπνιο τα βράδια είναι η προσπάθεια να βρισκόμαστε μπροστά από τους υπόλοιπους. Ανησυχώ για την αναπόφευκτη ανάγκη για συνεχή προσαρμογή στα τεχνολογικά πράγματα, όπως και οι περισσότεροι ξενοδόχοι άλλωστε.
 
TDN: Αν αρχίζατε την εταιρεία σας σήμερα, τι θα κάνατε διαφορετικά;
 
T.M.: Τίποτα, εκτός από το ότι θα ήμουν περισσότερο άφοβος νωρίτερα στο παιχνίδι.
 
TDN: Για να πετύχει μια εταιρεία στην ξενοδοχειακή βιομηχανία σε αυτή την ψηφιακή εποχή, ποια είναι τα βασικά πράγματα στα οποία πρέπει να επικεντρωθεί κανείς;
 
T.M.: Το σαφές περιεχόμενο που εμφανίζει ξεκάθαρα το τι θέλουν οι καταναλωτές και τι ανάγκες έχουν. Οι προαναφερθείσες θέσεις, η διαφοροποίηση, οι κριτικές, οι ανέσεις και η τιμή είναι ζωτικής σημασίας πάντα για τον κλάδο. Και παρ’ όλη αυτή την τεχνολογία που πωλείται σε μας, υπάρχουν μόνο 3 τομείς στους οποίους θα πρέπει να επικεντρώσουμε το 80% του χρόνου μας. Αυτοί είναι:
 
- Τιμές - Είμαι πάνω ή κάτω από τα συνολικά δείγματα
- Κριτικές
- Δωμάτια που πουλήθηκαν - πόσα δωμάτια έχουν μείνει, και πώς μπορώ να αλλάξω τις αξιολογήσεις και τους συντελεστές για να πουλήσω περισσότερα.
 
TDN: Τι πρέπει ένα ξενοδοχείο να κάνει, προκειμένου να προσελκύσει τη νεότερη και πιο ‘τεχνολογική’ γενιά, ή Generation Y;
 
T.M.: Οι άνθρωποι είναι άνθρωποι, ανεξάρτητα από την ηλικία τους. Στα 51,9 έτη εμπειρίας μου με τα ξενοδοχεία, μπορείς πάντα να οδηγείς στη μέση του δρόμου και να πάρεις τα περισσότερα τμήματα της αγοράς. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα περιθώρια δεν πρέπει να αλλάζουν, αλλά βλέπουμε μια σύγκλιση ήδη όσον αφορά στις προσδοκίες των επισκεπτών.
 
TDN: Πιστεύετε ότι οι υπηρεσίες διαμοιραζόμενης οικονομίας είναι μια απειλή ή μια ευκαιρία;
 
T.M.: Είναι απειλή, εάν η παραδοσιακή ξενοδοχειακή βιομηχανία τις αγνοεί. Όσο για τους καταναλωτές, πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία! Ο κόσμος δεν μπορεί να νομοθετήσει ενάντια στην αλλαγή, όπως κάποιοι προσπαθούν να κάνουν στη Νέα Υόρκη, για παράδειγμα.
 
TDN: Ποια είναι η γνώμη σας για την ελληνική αγορά; Υπάρχουν ευκαιρίες για έναν όμιλο όπως η Magnuson Hotels που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί εκεί;
 
T.M.: Σε αυτό δεν έχω πολλά να αναφέρω, δεν ξέρω αρκετά πράγματα ακόμα. Αυτός είναι ένας λόγος που ήθελα να βρίσκομαι στην Αθήνα, για να εμβαθύνω την κατανόησή μου για τις ανάγκες και τις δυνατότητες της αγοράς αυτής. Όπως πάντα, το να μάθουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους συναδέλφους ξενοδόχους είναι το κλειδί για την επιχείρησή μας.
 
 
Ο Thomas Magnuson, ο οποίος είναι απόφοιτος του Harvard Business School, του Pepperdine University School of Business και του Πανεπιστημίου Tufts, ξεκίνησε με τον πατέρα του από το μικρό 44 δωματίων Stardust Motel στη μικρή πόλη των ορυχείων Wallace, Idaho, όταν ο Tom ήταν 8 χρονών. Ο Tom και η σύζυγός του Melissa ξεκίνησαν τα Magnuson Hotels από το σπίτι τους, το 2003, και τώρα έχουν σχηματίσει μια παγκόσμια συμμαχία με τον κινέζικο όμιλο Jin Jiang Hotels που αποτελεί μια κοινοπραξία πάνω από 6.000 ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο, ίση με το μέγεθος μιας αλυσίδας στο top 5 των καλύτερων ξενοδοχείων παγκοσμίως.
 
Ο Tom Magnuson θα μιλήσει στο Digi.travel της Αθήνας μαζί με: την chairwoman του συνεδρίου, Δρ. Μαριάννα Σιγάλα, τον κ. Πάνο Παλαιολόγο, πρόεδρο και ιδρυτή της Hotelbrain, τον κ. Henri Roelings, διευθύνοντα σύμβουλο της Hsyndicate media και τον κ. Αλέξανδρο Βασιλικό, πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού, για να αναφέρουμε μόνο μερικούς.


 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Quality Control and HACCP in F&B Management

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top