Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ο ελληνικός τουριστικός κόσμος παρών στις Philoxenia - Hotelia

25 Νοέμβριος 2016, 16:48

Η 'καρδιά' του ελληνικού τουρισμού χτύπησε στις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia από 18 έως 20 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τη μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας, η οποία, μόνο την πρώτη ημέρα των δύο διοργανώσεων, κατέγραψε άνοδο 17% σε σχέση με πέρυσι.


Άποψη των εγκαινίων της 32ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού.




Η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, εγκαινίασε τις Philoxenia και Hotelia.

Η υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στις τουριστικές επιδόσεις ρεκόρ της τελευταίας διετίας, που σε μεγάλο βαθμό προέκυψαν, όπως είπε, μέσα από τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, ενώ τόνισε πως η Ελλάδα μπορεί να γίνει πρωταγωνιστής ως ανταγωνιστικός προορισμός 365 ημερών.





H υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά κατά την ομιλία της στα εγκαίνια της έκθεσης.

H υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, σημείωσε πως σημαντικοί παράγοντες για τον τουρισμό είναι ο συντονισμός και η συνεργασία όλων, αλλά και το να αποφεύγονται μεμονωμένες δράσεις. Αναφερόμενη στη Philoxenia και τη Hotelia τόνισε πως ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, κάτι που δεν είναι τυχαίο, όπως είπε, αλλά προϊόν πολλής και συστηματικής δουλειάς.



Άποψη από το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού [re]branding Destinations: Image making.

Στη γεμάτη από νέο κόσμο αίθουσα “Αιμίλιος Ριάδης” του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης έγιναν οι εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου Τουρισμού [re]branding Destinations: Image making, που σηματοδότησε και την έναρξη του τουριστικού εκθεσιακού “διδύμου” Philoxenia-Hotelia.




Οι βραβευθέντες στα φετινά βραβεία για τα καλύτερα έντυπα και ιστοσελίδες των μελών του HATTA.

Τα καλύτερα έντυπα και ιστοσελίδες των μελών του HATTA βραβεύτηκαν και φέτος, στον διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε για 26η χρονιά. Στην αρχή της εκδήλωσης απονεμήθηκε βραβείο στο Πολωνικό Επιμελητήριο Τουρισμού (PIT) – μέλος της ECTAA,  που εκπροσωπήθηκε από τον κ. Kamil Kurak, μέλος του ΔΣ, αναγνωρίζοντας την εξαιρετική τους δουλειά για την προβολή και πώληση των ελληνικών προορισμών. Ειδικό βραβείο απονεμήθηκε στα πληρώματα της Aegean Airlines για τις εξαιρετικές τους υπηρεσίες που τους έχουν αναδείξει σε πρεσβευτές της Ελλάδας στον αέρα. Ο κυβερνήτης κ. Ιωάννης Φούντος, οι κ.κ. Κατερίνα Μάλλιου και Αναστασία Μιχαήλ Ι/Σ, παρέλαβαν την τιμητική διάκριση εκ μέρους των πληρωμάτων του στόλου της Aegean Airlines. Τιμητική πλακέτα απονεμήθηκε και στην κα  Asli Gundogdu Aksungur, ακόλουθο Πολιτισμού & Τουρισμού της Τουρκικής Πρεσβείας στην Αθήνα,  η οποία ολοκληρώνει την θητεία της στην Ελλάδα. Τα βραβεία καλύτερων Εντύπων & Ιστοσελίδων Τουριστικών Γραφείων είναι: Athens Walking Tours, Citysightseeing Athens, Cosmorama, Cruiseway Travel, Fenix Tours, Grefis Holidays, Hellenic Tours, Heraklio Travel, Heronia Star, Hetco Tours, Imagination Travel, Kyklos Travel, Manessis, Mazi Travel & Events, Mouzenidis Travel, Naturally Greece, Navigator Travel, Pyramis Holidays, Versus Travel, Zorpidis Travel Services.





Στιγμιότυπο από την υπογραφή του συμφώνου συνεργασίας μεταξύ της FEDHATTA και του Thessaloniki Convention Bureau.

Σύμφωνο συνεργασίας υπογράφηκε μεταξύ της FEDHATTA και του Thessaloniki Convention Bureau στο περίπτερο του ΗΑΤΤΑ πριν από την έναρξη των βραβεύσεων των τουριστικών γραφείων, με σκοπό τη δημιουργία του απαραίτητου πλαισίου συνεργασίας για την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού και τη δημιουργία απαραίτητων συνεργιών για την προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης ως συνεδριακού προορισμού.




Στιγμιότυπο από την επίσκεψη της υπουργού Τουρισμού στο περίπτερο του Αιγυπτιακού Οργανισμού Τουρισμού.

Στο περίπτερο του Αιγυπτιακού Οργανισμού Τουρισμού φιλοξενήθηκε και ο επίσημος αερομεταφορέας της Αίγυπτου, η αεροπορική εταιρεία EGYPTAIR. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη του Οργανισμού και της EGYPTAIR, παρουσίασαν την Αίγυπτο ως τουριστικό προορισμό σε περισσότερους από 3.500 επισκέπτες, ενώ την ημέρα των εγκαινίων, η κα Κουντουρά είχε σύντομη συνομιλία για θέματα του κλάδου, στο χώρο του περιπτέρου, με τον διευθυντή του Αιγυπτιακού Οργανισμού Τουρισμού στην Ελλάδα, την Ιταλία, την Κύπρο και τη Μάλτα, κ. Emad F. Abdalla. Στο πλαίσιο της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν δύο εκδηλώσεις για την καλύτερη προβολή της Αιγύπτου, αλλά και της EGYPTAIR, με προσκεκλημένους δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από τη Β. Ελλάδα. Ο κ. Emad F. Abdalla παρουσιάζοντας την Αίγυπτο, αναφέρθηκε στους στενούς δεσμούς και στη συνεργασία ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αίγυπτο, η οποία ενισχύεται τα τελευταία χρόνια. Ο περιφερειακός διευθυντής της EGYPTAIR για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Salah Tawfik παρουσίασε την εταιρεία, το όραμά της, το ευρύ δίκτυο που διαθέτει, καθώς και τα προνόμια που προσφέρει στους επιβάτες της. Παράλληλα, ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι από την 1η Ιουνίου 2017 ξεκινά απευθείας αεροπορική σύνδεση, 4 φορές την εβδομάδα, της Θεσσαλονίκης με το Κάιρο.




Το περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.


Η καλή πορεία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, συνεχίστηκε και στην Philoxenia 2016. Στη φετινή Philoxenia έλαβαν μέρος 23 συνολικά νησιά, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Περιφέρειας για συμμετοχή στο περίπτερό της, το οποίο επισκέφθηκαν, μεταξύ άλλων, η υπουργός Τουρισμού και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος. Πρόκειται  για  τη Ρόδο, την Κω, την Πάτμο, τη Λέρο, την Κάρπαθο, τους Λειψούς την Αστυπάλαια και τη Σύμη από τα Δωδεκάνησα,  τη Σύρο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Άνδρο, την Τήνο, την Ίο, την Κύθνο, την Πάρο, την Αντίπαρο, τη Μήλο, την Αμοργό, την Ανάφη, τη Φολέγανδρο τη Σέριφο και την Ηρακλειά από τις Κυκλάδες. Οι εκπρόσωποι των νησιών είχαν τη ευκαιρία για επαφές με καταξιωμένους επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό ( hosted buyers), που προέρχονται από τους χώρους των Tour Operators, MICE, Corporate και media,  για b2b συναντήσεις, καθώς και για την παρακολούθηση workshops, με ειδικού ενδιαφέροντος θέματα.




H καμπάνια REMAKE Project αφορά στο πρόγραμμα ριζικής ανακαίνισης του ξενοδοχείου Makedonia Palace.


Το περίπτερο του Makedonia Palace εντυπωσίασε ιδιαίτερα χάρη στην αισθητική του, που είχε κοινά στοιχεία με τη δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας του REMAKE Project, του προγράμματος ριζικής ανακαίνισης του ξενοδοχείου. Ο κύριος στόχος της παρουσίας του εμβληματικού ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης  στο σημαντικό αυτό γεγονός ήταν η προβολή και η διείσδυσή του σε νέες, κυρίως, διεθνείς αγορές. Στο περίπτερο 14 της έκθεσης, είχε δημιουργηθεί ξεχωριστός χώρος B2Β συναντήσεων, όπου πραγματοποιήθηκαν πάνω από 35 συναντήσεις με Hosted Buyers. Κατά τη διάρκεια αυτών των συναντήσεων, τα στελέχη του Makedonia Palace υποδέχτηκαν επαγγελματίες του τουρισμού για να τους ενημερώσουν σχετικά με τις εξελίξεις στην ανακαίνιση του ξενοδοχείου και τις νέες υπηρεσίες που πλέον θα προσφέρει.





Στιγμιότυπο από την επίσκεψη του δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη (δεξιά) )στο περίπτερο της ΕΞΘ στην 32η Philoxenia. Αριστερά, ο πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος.


Κατά τη φετινή διοργάνωση, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στα προγραμματισμένα ραντεβού στα οποία συμμετείχε, παρουσίασε αναλυτικά τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα του προορισμού. Προώθησε ενδεικτικά και εναλλακτικά τουριστικά προγράμματα σε μεγάλους tour operators, ανέλυσε την άρτια ξενοδοχειακή υποδομή της πόλης και δρομολόγησε τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) με συγκεκριμένα διεθνή γραφεία. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 45 επαγγελματικές Β2Β συναντήσεις με φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από διάφορες χώρες όπως η Βουλγαρία, η Γερμανία, η Σερβία, η Ελβετία, η Σουηδία, το Ισραήλ, η Ινδία, η Πολωνία, η Αρμενία, η Αμερική, η Ουκρανία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Αλβανία, η Αυστρία, η Λιθουανία, η Κροατία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Τουρκία, η Ρωσία και η Ολλανδία, όπου η ΕΞΘ έστρεψε όλες τις προσπάθειές της στο να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη “συνείδηση” του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη, ως ο δεύτερος ελληνικός - μετά την Αθήνα - κυρίαρχος, ασφαλής και ελκυστικός city break προορισμός στην ευρύτερη περιοχή της βαλκανικής χερσονήσου.



Το περίπτερο του Ομίλου Μουζενίδη.

Δυναμική ήταν και φέτος η παρουσία του Ομίλου Μουζενίδη στην φετινή 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού. Στο περίπτερο 15 stand 32 του MouzenidisTravel και της Ellinair, στελέχη από όλες τις εταιρείες του MouzenidisGroup από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υποδέχθηκαν κοινό και επαγγελματίες του τουρισμού για να τους ενημερώσουν για τα νέα προϊόντα, τους προορισμούς και τις υπηρεσίες  που αναπτύσσει ο Όμιλος.  Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έγιναν B2B συναντήσεις με Έλληνες και ξένους επιχειρηματίες από τον χώρο του τουρισμού με στόχο τη διεύρυνση του δικτύου των συνεργατών του Ομίλου. Για να ευχαριστήσει το κοινό για την εμπιστοσύνη του, ο Όμιλος Μουζενίδη προσέφερε με κλήρωση στους επισκέπτες της Philoxenia ένα αεροπορικό εισιτήριο μετ’επιστροφής δωρεάν από Θεσσαλονίκη για Μόσχα με την Ellinair, την αεροπορική εταιρεία του Ομίλου.




“Το φιλί των Παξών στην αγκαλιά του Ιονίου”.


Ο Δήμος Παξών, στο περίπτερο της ΠΕΔ Ιονίων Νήσων διοργάνωσε έναν “γλυκό” διαγωνισμό, “Το φιλί των Παξών στην αγκαλιά του Ιονίου”. Ο διαγωνισμός εμπνέεται από τον μύθο του κρυφού έρωτα του Ποσειδώνα με την Αμφιτρίτη, ώστε να συνδεθεί ο μύθος της κρυφής αγάπης του Ποσειδώνα και της Αμφιτρίτης -που “χρησιμοποιούσαν” το νησί ως ερωτικής φωλιά - με τη σύγχρονη τουριστική πραγματικότητα των ειδυλλιακών Παξών και να προβληθούν οι ιδιαιτερότητες του νησιού του Ιονίου αλλά και των υπολοίπων μοναδικών νησιών, που το καθένα τους, κρύβει τον δικό του μύθο. Το βραβείο ήταν 3ήμερα διακοπών στα νησιά του Ιονίου και των Παξών και άλλα δώρα (γεύματα , περιηγήσεις κ.ά).



B2B συναντήσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Παραλίας Κατερίνης με φιλοξενούμενους τουριστικούς πράκτορες και TOs.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 50 B2B συναντήσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Παραλίας Κατερίνης με φιλοξενούμενους τουριστικούς πράκτορες και Tour Operators. Στη διάρκεια των συναντήσεων παρουσιάστηκε ο δυναμικός χαρακτήρας του προορισμού Paralia και η σχέση ποιότητας - τιμής που τον συνοδεύει. Στις συναντήσεις μοιράστηκε προωθητικό υλικό μελών της Ένωσης, ενώ στους πράκτορες παρουσιάστηκαν και τα βίντεο που ετοιμάστηκαν για την Παραλία Κατερίνης πρόσφατα, με ευθύνη της Ένωσης.




Στιγμιότυπο από την επίσκεψη της κας Κουντουρά στο περίπτερο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμμετείχε και αυτή στη Philoxenia και ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ενδυνάμωση του τουριστικού προφίλ της και τη μακροπρόθεσμη προσέλκυση τουριστών στην ευρύτερη περιοχή. Το περίπτερο της ΠΔΕ είχε μεγάλη επισκεψιμότητα, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να γευτούν τοπικά παραδοσιακά προϊόντα, καθώς και να παραλάβουν ενημερωτικό υλικό. Την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εκπροσώπησε ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κώστας Καρπέτας, ο οποίος υποδέχθηκε την υπουργό Τουρισμού, τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ και τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Ανδρεάδη. Ακόμη, στελέχη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν πληροφορίες, απόψεις για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας  με ταξιδιωτικούς πράκτορες, μπλόγκερς, tour operators από χώρες όπως η Γερμανία, η Ινδία, η Αμερική, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Πορτογαλία, η Ρωσία, η Ουκρανία, η Πολωνία, η Τουρκία κ.λπ.




Παρουσίαση του προτύπου “We do local” το Σάββατο 19 Νοεμβρίου.

Στην έκθεση συμμετείχε για πρώτη φορά, με δικό του περίπτερο, το πρότυπο πιστοποίησης καταλυμάτων και πλοίων, “We do local” με τα μέλη του. Καθ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης το πρότυπο πιστοποίησης “We do local” παρουσίαστηκε σε πολλά ξενοδοχειακά καταλύματα απ’ όλη την Ελλάδα, σε ταξιωτικούς πράκτορες, καθώς και σε απλούς επισκέπτες οι οποίοι ήρθαν με στόχο να ενημερωθούν για όλες τις δυνατότητες που τους προσφέρει η Ελλάδα για τις διακοπές τους. Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ, κ. Ανδρέας Μεταξάς, ο αντιπρόεδρος κ. Μανώλης Γιαννούλης, τα υπόλοιπα μέλη όπως και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Cosmocert AE, κ. Κώστας Διαμαντόπουλος, παρουσίασαν το πρότυπο το Σάββατο 19 Νοεμβρίου, παρουσία φορέων και στελεχών της τουριστικής αγοράς της Ελλάδος, αλλά και επισκεπτών της έκθεσης. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων καθώς επίσης και με την ευγενική χορηγία του Mouzenidis Travel.




Το περίπτερο του Δήμου Μονεμβασίας.

Στην 32η Philoxenia συμμετείχε με δικό του περίπτερο υποδοχής-προβολής (Περίπτερο 13-Stand 3), σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου για μια ακόμη φορά, ο Δήμος Μονεμβασίας. Οι παρευρισκόμενοι εκπρόσωποί του, κ.κ. Τάκης Παπαδάκης, Δημήτρης Πολλάλης και Θεοδούλη Σπυριδάκου, πραγματοποίησαν αλλεπάλληλες προγραμματισμένες b2b συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες από την Ευρώπη και τα Βαλκάνια, παρουσιάζοντας την ποικιλομορφία του τουριστικού προϊόντος του Δήμου, καθώς και τις τουριστικές δράσεις για το 2017. Το ενδιαφέρον τόσο των επισκεπτών όσο και των ταξιδιωτικών πρακτόρων εστιάστηκε, μεταξύ άλλων, στις φυσικές ομορφιές της περιοχής, στις νέες μορφές εναλλακτικού τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός, ο ιστορικός, ο συνεδριακός κ.ά., ενώ σε επίπεδο καταλυμάτων υπήρξε πολύ έντονο ενδιαφέρον για τα boutique hotels και τα family hotels. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μάλιστα, έδειξαν ζωηρό ενδιαφέρον αφού γνώριζαν ελάχιστα την περιοχή, γεγονός συνυφασμένο με τα μεγάλα περιθώρια που υπάρχουν για μελλοντική αύξηση τόσο των επισκεπτών όσο και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Το περίπτερο του Δήμου Μονεμβασίας επισκέφτηκαν και τίμησαν με την παρουσία τους, η αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας κα Ντία Τζανετέα, η εντεταλμένη σύμβουλος Τουρισμού Λακωνίας κα Ματούλα Μπελεγρή, δήμαρχοι από όλη την επικράτεια, τουριστικοί φορείς, καθώς επίσης και πλήθος κόσμου από τη Βόρεια Ελλάδα.




Το περίπτερο της περιφέρειας Αττικής.

Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής συμμετείχε στην 32η PHILOXENIA 2016, προβάλλοντας και φέτος τη μοναδικότητα της Αττικής γης. Η περιφέρεια, υλοποιώντας το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής για τα έτη 2016-2020 προέβαλε την ταυτότητα του προορισμού, δίνοντας φέτος ιδιαίτερη έμφαση σε όλα τα νησιά της, “τα κρυμμένα διαμάντια της”, καθώς και στις δυνατότητες ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού, φιλοξενώντας στο περίπτερο της ως συνεκθέτες, τους νησιωτικούς Δήμους της Αίγινας, του Πόρου και της Ύδρας. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης είχαν προγραμματιστεί και πραγματοποιήθηκαν από τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού B2B (business to business) συναντήσεις με δημοσιογράφους και επιχειρηματίες από τον χώρο του τουρισμού (hosted buyers) από την Γερμανία, Βρετανία, Ισπανία, Ιταλία, Ρωσία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ουκρανία, Τουρκία, Ινδία για την παρουσίαση με εξειδικευμένο τρόπο του ποικιλόμορφου τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η Αττική. Ενδεικτικά, έγιναν συναντήσεις με εκπροσώπους των: Vamos Reisen G.M.B.H., Aurelia Tours, International Wine & Food Society, Viajes Valkyria, Tempo Tourism Services, Cral Agenzie delle Dogane, Concord Business service, Travel Company Karlson Tourism, Mediterranean Holidays, PTM International Bulgaria, Alpaca MICE, Parasol Tours, Cox & Kings limited.




Βράβευση της Qatar Airways για τη εξαιρετική της παρουσία και συμμετοχή στην έκθεση.


Δυναμικό “παρών” έδωσε και φέτος η Qatar Airways στην 32η Philoxenia. Το εντυπωσιακό, διώροφο περίπτερο της Qatar Airways άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους επισκέπτες χάρη στην αισθητική και την πρωτοτυπία του, ενώ ταυτόχρονα προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της αεροπορικής εταιρείας, τα νέα και τα σχέδιά της για την ταξιδιωτική αγορά της Ελλάδας. Παράλληλα, στο πλαίσιο της έκθεσης η Qatar Airways πραγματοποίησε συναντήσεις με τοπικούς φορείς και εκπροσώπους της ταξιδιωτικής αγοράς, ενώ αρκετές ήταν και οι συναντήσεις που προγραμματίστηκαν με εκπροσώπους από τον τοπικό, αλλά και τον πανελλαδικό Τύπο. Η παρουσία της Qatar Airways στη Philoxenia 2016 διακρίθηκε από τους διοργανωτές, οι οποίοι και της απένειμαν βραβείο για τη εξαιρετική της παρουσία και συμμετοχή στην έκθεση.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top