Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

TripAdvisor: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αναρριχηθείτε στην κατάταξη & να αυξήσετε τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σας

08 Δεκέμβριος 2016, 15:47

Το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να μπορεί να απαντάει στις κριτικές στο TripAdvisor και το τι πρέπει και δεν πρέπει να γράφει.


Ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσαν τα προηγούμενα Ξενοδοχειακά Φροντιστήρια, το TravelDailyNews διοργανώνει ένα νέο σεμινάριο με θέμα την ορθή χρήση του TripAdvisor.
 
 
Ξενοδοχειακό Φροντιστήριο
«TripAdvisor: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αναρριχηθείτε στην κατάταξη & να αυξήσετε τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σας»
 
Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα 
 
Κύριος εισηγητής:
Μάριος Κουνέλης • Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος - Fully Booked

Guest Speakers
David Rafferty • Business Development EMEA - Revinate
 
Γαβριήλ Ευσταθίου • Senior Accounts Manager - Zoottle
 
Αλεξία Χαρούπα  • Creator - The Storytelling Hotel

 

Το TripAdvisor είναι το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό website και δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Η φήμη του ξενοδοχείου και η κατάταξή του μπορεί είτε να μας αυξήσει είτε να μας δυσκολέψει τις πωλήσεις μας. 
 
Σκοπός του φροντιστηρίου είναι να γίνει κατανοητό:
 
- πως μπορούμε να φροντίσουμε την εικόνα του ξενοδοχείου μας 
- πως πρέπει να απαντάμε στις κριτικές 
- πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα εργαλεία που μας δίνει το TripAdvisor για να πάρουμε απ’ ευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο
 
Θέματα-ενότητες που θα καλυφθούν στο φροντιστήριο: 
 
• Η συμπεριφορά του υποψήφιου πελάτη κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού του ταξιδιού του 
• Κατευθυντήριες γραμμές της TripAdvisor προς του ξενοδόχους
• Παραδείγματα απαντήσεων προς αποφυγή
• Παραδείγματα απαντήσεων προς μίμιση 
• Best Practice - Παρουσίαση 3 ξενοδόχων που έχουν άριστη παρουσία στο TripAdvisor  
• Εργαλεία που μας δίνει το TripAdvisor και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε 
 
Θα παρουσιαστούν πολλά παραδείγματα καλών και κακών απαντήσεων και οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να έχουν στείλει εκ των προτέρων σχόλια από το TripAdvisor στον εισηγητή προκειμένου να παρουσιαστούν στο φροντιστήριο οι ενδεδειγμένες απαντήσεις σε αυτά τα σχόλια. 
 
Θα γίνει επίσης παρουσίαση λογισμικού που μπορεί να μας βοηθήσει να κάνουμε πιο εύκολα και γρήγορα τη δουλειά μας. 
 
Το φροντιστήριο συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να μπορεί να απαντάει στις κριτικές και το τι πρέπει και δεν πρέπει να γράφει. 

Διευκρινίζεται ότι η παρουσίαση του κου David Rafferty θα γίνει στην αγγλική γλώσσα. Δεν θα υπάρξει μετάφραση της εισήγησής του.
 
Σε ποιους απευθύνεται το φροντιστήριο:
 
• Ιδιοκτήτες καταλυμάτων καθώς και στελέχη ξενοδοχείων που έχουν την αρμοδιότητα να απαντάνε στις κριτικές και να εκπροσωπούν το ξενοδοχείο 
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το φροντιστήριο:
 
• Θα γνωρίζουν πως λειτουργεί το TripAdvisor 
• Θα μάθουν ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να απαντάει στις κριτικές 
• Θα ξέρουν πως θα μπορεί να μαζέψει περισσότερες κριτικές 
• Θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν το TripAdvisor για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους 
 
Είπαν για τα ξενοδοχειακά φροντιστήρια:
 
“Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο” 
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
”Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο” 
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel   
 
”Ο εισηγητής ήταν πολύ ενημερωμένος και κατατοπιστικός και με πολλές ιδέες για την καλυτέρευση της προβολής του καταλύματος” 
Παναγιώτα Γράψα, Manager Κρατήσεων, Agni Studios Lefkada
 
”Πολύ καλή οργάνωση, κατανοητοί και ενήμεροι εισηγητές. Ακούσαμε για προγράμματα που θα βοηθήσουν πολύ τον τρόπο διεκπεραίωσης των κρατήσεών μας” 
Ευγενία Γράψα, Ιδιοκτήτης, Agni Studios Lefkada
 
”Πολύ χρήσιμο για ξενοδόχους και web marketing υπαλλήλους που ξεκινούν τώρα την επαφή τους με τη σχετική δραστηριότητα” 
Ευτύχιος Φοβάκης, Web Marketing, Emmantina Hotel   
 
”Απλή και κατανοητή ενημέρωση από τους δύο εισηγητές” 
Σπύρος Σπάθας, Ιδιοκτήτης/Διευθυντής, Fundana Villas Κέρκυρα
 
”Πολύ καλή η προσπάθειά σας, περιμένουμε συνέχεια και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας” 
Κώστας Περράκης, Συνέταιρος, Olive Tree Apartments-Revekka Rooms B&B 
 
Εισηγητής:
 
Κουνέλης Μάριος (MSc, London School of Economics) Ιδρυτής της fullybooked, (hotel eSales & reservations management) με εμπειρία σε hotel booking engines & flash sales sites. Είναι πρώην ξενοδόχος και πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Καλαβρύτων.
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: 9 Φεβρουαρίου 2017
Ώρα έναρξης: 09:00 
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.   
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel   






 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top