Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Προσελκύοντας πελάτες ειδικών-εναλλακτικών μορφών τουρισμού για την υποστήριξη 12-μηνης τουριστικής δραστηριότητας

09 Δεκέμβριος 2016, 11:54

Οι ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός ειδικών ενδιαφερόντων) είναι κρίσιμες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τη διεύρυνση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Στις πελατειακές αγορές του οικολογικού, του ποδηλατικού και του περιηγητικού τουρισμού θα εστιάσει το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews.


Σε τρεις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, στον οικοτουρισμό, στον ποδηλατικό τουρισμό, στον περιηγητικό τουρισμό / trekking θα εστιάσει το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews.
 
 
TravelDailyNews Special Interest Tourism Seminars
«Προσελκύοντας πελάτες ειδικών-εναλλακτικών μορφών τουρισμού
για την υποστήριξη 12-μηνης τουριστικής δραστηριότητας»
 
Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα 
 
 
Κύριος Εισηγητής:
Χρήστος Πετρέας • Εμπειρογνώμων - Σύμβουλος Τουριστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Επιστημονικός Σύμβουλος ΕΟΑΕΝ (Επιμελητήρια Ελληνικών Νησιών)
 
Παρουσίαση προγράμματος Green Key για τον οικολογικό τουρισμό
Νατάσσα Αντωνοπούλου • Υπεύθυνη Συντονισμού Προγράμματος Green Key

«Leading quality trails in Europe» - η περίπτωση του Menalon Trail
Γιάννης Λαγός • Συντονιστής του Menalon Trail, του πρώτου Πιστοποιημένου Ελληνικού Μονοπατιού

Παρουσίαση σήματος Bike Friendly Hotel
Βίκυ Καραντζαβέλου • Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων ΝΑΤΤΟΥΡ
 
 
 
Οι τουριστικές δραστηριότητες στην ύπαιθρο βιώνουν μία ιδιαίτερη αύξηση τα τελευταία χρόνια, και αναπτύσσονται σε όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ συνήθως προσελκύουν και επισκέπτες – τουρίστες που όχι μόνο είναι περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι αλλά και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα, για να απολαύσουν δραστηριότητες στην φύση. 
 
Οι ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός ειδικών ενδιαφερόντων) είναι κρίσιμες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την διεύρυνση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Σε «καλές πρακτικές» και στοιχεία για την προσέγγιση στις εξειδικευμένες πελατειακές αγορές: οικοτουρισμός / οικολογικός τουρισμός, ποδηλατικός τουρισμός, περιηγητικός τουρισμός / trekking, θα εστιάσουν οι παρουσιάσεις στο σεμινάριο Ειδικών - Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού, που συνδιοργανώνει το TravelDailyNews με τον Χρήστο Πετρέα την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017 στην Αθήνα. 
 
Μέσα σε μία πλήρη ημέρα (09:00 – 17:00 μμ) θα αποκτήσετε καλύτερη αντίληψη για τις παραπάνω δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού, που θα σας βοηθήσουν στην προσέλκυση πελατών - τουριστών για όλη τη διάρκεια του χρόνου.
 
Ο οικοτουρισμός και οι δραστηριότητες τουρισμού στην ύπαιθρο, με την ανάγκη γεωγραφικής διάχυσης του τουρισμού, κυρίως στην ενδοχώρα, (γιατί οι παράκτιες περιοχές και ο τουρισμός των 3-s «sun-sea-sand» έχουν αποτελέσει το επίκεντρο των δράσεων τουριστικής προβολής), έχουν μείνει πίσω στην στρατηγική των προσπαθειών προσέλκυσης επισκεπτών – τουριστών, ενώ έχουν και μεγάλες δυνητικές αγορές και πελάτες που είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα.
 
Στο νέο μοντέλο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης που χρειάζεται η Ελλάδα, ο τουρισμός στην ύπαιθρο και οι περιβαλλοντικά συμβατές δραστηριότητες αποτελούν κρίσιμο παράγοντα.
 
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν εξοικείωση με την δραστηριότητα, γνωριμία με τα χαρακτηριστικά της αγοράς, ενημέρωση για τεχνικές ανάδειξης των προσφερόμενων υπηρεσιών, προτάσεις δημιουργίας του προϊόντος, ιδέες για την προσέγγιση των πελατειακών ομάδων. Οι παρουσιάσεις–εισηγήσεις θα δώσουν έμφαση σε πρακτικά θέματα οργάνωσης και υλοποίησης των δραστηριοτήτων.
 
Σκοπός του Σεμιναριακού φροντιστηρίου είναι να γίνουν κατανοητές οι δραστηριότητες αυτές και οι δράσεις που περιλαμβάνουν, που δεν έχουν ουσιαστικά αναπτυχθεί στην Ελλάδα, αν και δεν είναι καινούργιες για την ελληνική τουριστική πραγματικότητα, και είναι δραστηριότητες με τάσεις ανάπτυξης διεθνώς, και μπορούν να ασκούνται ουσιαστικά καθόλη τη διάρκεια του έτους, συντείνοντας και στην απεξάρτηση από την εποχικότητα που πλήττει τον ελληνικό τουρισμό.
 
Επιλέγονται οι δραστηριότητες αυτές γιατί έχουν αρκετά μεγάλες δυνητικές πελατείες, και από διάφορες χώρες και κυρίως χώρες που ήδη δέχεται τουρισμό η Ελλάδα. Επίσης, για τις δραστηριότητες αυτές η τουριστική επιχείρηση μπορεί σχετικά εύκολα να δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές – υπηρεσίες – προϊόντα, ενώ το αντικείμενό τους καλύπτει γεωγραφικά σχεδόν όλη την Ελλάδα.
 
Ειδικότερα, σκοπός του σεμιναρίου είναι:
 
• Να ενημερώσει για τις επιλεγμένες δραστηριότητες - μορφές εναλλακτικού τουρισμού 
• Να περιγράψει τους δυνητικούς πελάτες και να δώσει χαρακτηριστικά της πελατειακής αγοράς 
• Να παρουσιάσει τα ειδικά σήματα (BIKE FRIENDLY, GREEN LABEL, κ.α.) που μπορούν να προσελκύσουν τους ενδιαφερόμενους πελάτες
• Να εξοικειώσει τους συμμετέχοντες με μεθόδους και πρακτικές για την προσέγγιση και προσέλκυση των δυνητικών αγορών και πελατών
• Να εξηγήσει πρακτικά τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθηθούν, με την συμμετοχική επεξεργασία μίας εξειδικευμένης μελέτης περίπτωσης (case study) 
• Να παράσχει ανάλογη πληροφόρηση για την ανάπτυξη της δραστηριότητας από την τουριστική επιχείρηση
 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
 
• Επιχειρηματίες, στελέχη, και επαγγελματίες τουριστικών επιχειρήσεων: καταλυμάτων (ξενοδοχειακών μονάδων, ενοικιαζομένων, κλπ), τουριστικών γραφείων και πρακτορείων, και πάσης φύσεως επιχειρήσεων που εξυπηρετούν τουρίστες
• Αιρετούς και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης είτε άμεσα είτε έμμεσα ασχολούμενα με γενικότερα θέματα τοπικής ανάπτυξης και με αρμοδιότητες για την ανάδειξη τουριστικών, φυσικών και πολιτιστικών πόρων   
• Εκπροσώπους και στελέχη φορέων και οργανώσεων σχετικών με τον τουρισμό και τις διάφορες δραστηριότητες σε κάθε περιοχή
• Τοπικούς επαγγελματίες παρόχους υπηρεσιών προς τους τουρίστες 
• Νέους που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν μία τουριστική επιχειρηματική ή ατομική δραστηριότητα ως επαγγελματική απασχόληση
 
Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες:
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο:
 
• Θα ενημερωθούν για τα χαρακτηριστικά της δυνητικής αγοράς
• Θα κατανοήσουν πως λειτουργούν οι συγκεκριμένες δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού
• Θα ενημερωθούν για «καλές πρακτικές» και τι κάνουν άλλες περιοχές και χώρες
• Θα ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις και διαδικασίες για να αποκτήσουν τις «κατάλληλες πιστοποιήσεις» εξειδίκευσης στις δραστηριότητες αυτές
• Θα ενημερωθούν για το που και το πώς, πρέπει να παρέχει μία τουριστική επιχείρηση (κατάλυμα, κλπ) τις κατάλληλες υπηρεσίες για τις αγορές αυτές 
• Θα συμμετάσχουν σε μία πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης (case study) μεθόδων προσέλκυσης των πελατών αυτών 
• Θα μάθουν πως είναι μία σωστή προετοιμασία παρουσίασης για να επιλέγεται η περιοχή ή η επιχείρηση από την συγκεκριμένη αγορά
• Θα μπορούν να ακολουθήσουν απλά βήματα προκειμένου μεσο-μακρο-πρόθεσμα να επιτύχουν προσέλκυση των δυνητικών πελατών
• Θα ενημερωθούν τι χρειάζεται και πως «στήνεται» η παροχή της υπηρεσίας για τις ειδικές – δραστηριότητες αυτές
• Θα αποκτήσουν εξοικείωση με τον κατά περίπτωση σχετικό εξοπλισμό που χρειάζεται
• Θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να θέσουν ερωτήσεις σε εξειδικευμένους εισηγητές
 
Το θεματολόγιο:
 
Οικοτουρισμός / Οικολογικός τουρισμός
 
Ο οικοτουρισμός αποτελεί τουριστική δραστηριότητα στη φύση («τουρισμός φύσης» ή «φυσιολατρικός τουρισμός»). Αναπτύσσεται σε οικολογικά αξιόλογες περιοχές (και θεσμοθετημένης περιβαλλοντικής προστασίας π.χ. περιοχές Natura) και περιέχει δραστηριότητες που μπορεί να έχουν επιστημονικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα (πχ. τουρισμός παρατήρησης των οικοσυστημάτων).
 
Η άγρια φύση, η πανίδα και η χλωρίδα του ελληνικού χώρου προστατεύονται από διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς. Στην ελληνική επικράτεια διαβιούν, περίπου, 50.000 είδη ζώων, ένας πλούτος άγριας ζωής μοναδικός στον ευρωπαϊκό χώρο που οφείλεται στο έντονο ανάγλυφο, το οποίο δημιουργεί διαφορετικά οικοσυστήματα, που μπορούν να είναι επισκέψιμα ως μέρος τουριστικής δραστηριότητας.
 
Ο οικοτουρισμός μπορεί να συνδυάζεται με άλλες μορφές τουρισμού όπως ο επιστημονικός τουρισμός, ο περιηγητικός/ πεζοπορικός τουρισμός και ο τουρισμός περιπέτειας, που δεν αναφέρονται άμεσα στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, αλλά περιλαμβάνουν δραστηριότητες που διοργανώνονται στο φυσικό περιβάλλον.
 
Ποδηλατικός τουρισμός
 
Ο ποδηλατικός τουρισμός γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Πολλά γραφεία ασχολούνται αποκλειστικά  με ποδηλατικό τουρισμό, εκτός από άλλα που ασχολούνται γενικότερα με sports travel. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες καλύπτουν την δραστηριότητα, ενώ η Αυστραλία έχει εκπονήσει ολόκληρο marketing plan για την εξειδικευμένη αυτή μορφή.
 
Στην Ελλάδα μόνο πρόσφατα αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την δυναμική που έχει αυτό το είδος τουρισμού. Άλλωστε από τις παραδοσιακές μας αγορές, οι Γερμανοί είναι κατά εκατομμύρια λάτρεις της δραστηριότητας και πηγαίνουν και οικογενειακές διακοπές με τον σκοπό της ποδηλασίας, ενώ η European Cycle Route εκτιμά ότι ετησίως στην Ευρώπη πραγματοποιούνται περίπου 20 εκατομμύρια ποδηλατικά ταξίδια. 
 
Το ευρωπαϊκό δίκτυο ποδηλατικών διαδροµών έχει έκταση περισσότερο από 70.000 χιλιόμετρα, και ο ποδηλατικός τουρισµός αναπτύσσεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, ενώ όπως δήλωσε εκπρόσωπος της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενθαρρύνει τη διαφοροποίηση της τουριστικής προσφοράς και αναγνωρίζει τον ρόλο που διαδραµατίζει η ποδηλασία στην ανάπτυξη βιώσιµου, φιλικού προς το περιβάλλον, τουρισµού.

Περιηγητικός τουρισμός / trekking 

Κατά την εγκυκλοπαίδεια, το trekking ορίζεται ως «η πράξη του να κάνει κανείς ένα μακρύ ταξίδι σε δύσβατη περιοχή, με τα πόδια, συνήθως για ευχαρίστηση». Τουριστικά έχει επικρατήσει ο περιηγητικός τουρισμός – πεζοπορία – trekking, να αναφέρεται σε πεζοπορική διαδρομή, σε χαραγμένο ή μη μονοπάτι, για την απόλαυση του φυσικού περιβάλλοντος και για την υποστήριξη της φυσικής υγείας, και είναι δραστηριότητα λιγότερο κουραστική από την ορειβασία.
 
Ο σκοπός του περιηγητικού τουρισμού μπορεί να είναι φυσιολατρικός, δηλαδή για να θαυμάσει κανείς τις ομορφιές της φύσης ή και για λόγους υγείας μιας και δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το περπάτημα στη φύση. Συνήθως πρόκειται για πεζοπορίες μεγάλων διαδρομών μέσα από χαραγμένα ορειβατικά μονοπάτια. 
 
Το πιο διάσημο περιηγητικό μονοπάτι στην Ελλάδα είναι το μονοπάτι Ε4. Πρόκειται για μια ευρωπαϊκή διαδρομή που ξεκινάει από τη νότια Ισπανία και διασχίζει την μισή Ευρώπη για να καταλήξει στην Κρήτη.
 
Πρόσφατα έχουν αναπτυχθεί και «ποιοτικά πιστοποιημένες διαδρομές» σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδος (όπως Πήλιο, Αρκαδία, κ.α.), που έχουν ενταχθεί σε ειδικό Ευρωπαϊκό Δίκτυο.
 
Green Key
 
Το πρόγραμμα Green Key είναι ένα διεθνές πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης, που δημιουργήθηκε από το Ίδρυμα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Foundation for Environmental Education – FEE, www.fee.global), με εθνικό χειριστή την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, την παλαιότερη περιβαλλοντική μη κυβερνητική οργάνωση εθνικής εμβέλειας, με έτος ίδρυσης το 1951. Βραβεύει τις μονάδες που εφαρμόζουν με συνέπεια πρακτικές πράσινης διαχείρισης. Απευθύνεται σε ξενοδοχεία, ξενώνες, camping, συνεδριακά κέντρα και εστιατόρια σε 50 χώρες. Βασικός στόχος του προγράμματος Green Key είναι η συμβολή στη διαμόρφωση φιλικής περιβαλλοντικά αντίληψης στη βιομηχανία τουρισμού και στην ενίσχυση του περιβαλλοντικού προφίλ της χώρας. Από τις 2400 μονάδες διεθνώς βραβευμένες μονάδες, οι 205 βρίσκονται στην Ελλάδα.
 
Bike Friendly Hotel
 
Η ΝΑΤΤΟΥΡ, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης (Ε.Ε.Π.Φ.), αφουγκραζόμενη τις ανάγκες της αγοράς του ποδηλατικού τουρισμού, που αυξάνεται αλματωδώς τα τελευταία χρόνια, δημιούργησε ένα νέο label, το «Bike Friendly Hotel» για την Ελλάδα, ακολουθώντας διεθνή κριτήρια που προάγουν την βιώσιμη κινητικότητα. Διαφοροποιώντας το προϊόν σας στην περιοχή σας με την απόκτηση του label γίνεστε πιο ανταγωνιστικοί και προσελκύετε ποδηλάτες από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Στόχος είναι ένα οργανωμένο επίπεδο διαμονής για Έλληνες και ξένους λάτρεις της ποδηλατικής περιήγησης και άθλησης. 
 
Κύριος Εισηγητής:
 
Ο Χρήστος Πετρέας είναι οικονομολόγος (MBA – ΗΠΑ), εμπειρογνώμων – σύμβουλος σε θέματα Τουριστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Στρατηγικού Σχεδιασμού. Έχει πολυετή επαγγελματική, ακαδημαϊκή, μελετητική και συμβουλευτική εμπειρία σε θέματα τουριστικής και περιφερειακής ανάπτυξης και στρατηγικού σχεδιασμού, τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε χώρες του εξωτερικού, σε κυβερνήσεις και κρατικούς οργανισμούς, επαγγελματικούς φορείς, επιχειρήσεις και αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης. Δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος σε επιχειρήσεις, επαγγελματικούς τουριστικούς φορείς, τοπική αυτοδιοίκηση κλπ, για την προβολή και προώθηση εναλλακτικών μορφών και τουριστικών προορισμών.
 
Ο Χρήστος Πετρέας διατέλεσε για αρκετά χρόνια Ανώτερος Εμπειρογνώμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε Προγράμματα Τεχνικής Βοήθειας σε υπουργεία, κυβερνητικούς φορείς σε διάφορες χώρες, ως Μελετητής, έχει συνεργαστεί στην εκπόνηση περισσότερων από 120 μελετών και στρατηγικών σχεδίων, marketing plans, και αναπτυξιακών σχεδιασμών και σχεδίων δράσεων για ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού, και έχει εμπειρία στην ανάπτυξη και προβολή των επιλεγμένων στο σεμινάριο ειδικών δραστηριοτήτων – εναλλακτικών μορφών. 
 
Μεταξύ άλλων η εμπειρία του περιλαμβάνει την διερεύνηση και ανάδειξη του εύρους των ειδικών μορφών τουρισμού για το Επιχειρηματικό Σχέδιο Ανάπτυξης – ΕΣΠΑ 2007-2013 σε όλες τις Περιφέρειες της Ρουμανίας, την ανάδειξη διαφόρων ειδικών μορφών τουρισμού σε πολλές περιοχές της Ελλάδος (επαγγελματική δραστηριότητα σε περισσότερους από 35 νομούς), ενώ έχει συντονίσει – εκπονήσει στρατηγικές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής – μάρκετινγκ για ειδικές μορφές σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος και για  πολλές Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις, Νομαρχιακές Διοικήσεις και Δημοτικές Αρχές.

Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:

”Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία” 
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels
 
“Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.”
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
 
“Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.”
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
“Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες”
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα
 
“Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο”
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
”Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο”
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
“Ενα εξαιρετικό σεμινάριο, με καλές πρακτικές, συμπυκνωμένη γνώση με καλό αποτέλεσμα”
Αναστάσιος Ασκήτογλου, Sales Director, Iberostar Astir Odusseus
 
”Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου”
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: 10 Φεβρουαρίου 2017
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 70,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
  
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 


 


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Quality Control and HACCP in F&B Management

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top