Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Μετατρέποντας το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel

12 Δεκέμβριος 2016, 15:01

Στο νέο σεμινάριο του TravelDailyNews της σειράς Masterclass θα παρουσιαστούν με πολύ αναλυτικό τρόπο οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός υψηλού επιπέδου boutique hotel και θα εξηγηθεί πώς βήμα-βήμα θα επιτύχει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ακόμα ένα ενδιαφέρον σεμινάριο της σειράς Masterclass που διεξάγεται στην Αθήνα.
 
 
The Boutique Hotel Masterclass 
Μετατρέποντας το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel
 
Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017

AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα 
 
 
Κύριος Εισηγητής:
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας
Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών • Πανεπιστημιακός

Guest Speakers:
 
Πάρης Οικονόμου • General Manager, Absolut Mykonos Suites & More

Κωνσταντίνος Πασχαλίδης • Αντιπρόεδρος, HotelBrain 
 


Η μετατροπή ενός συμβατικού ξενοδοχείου σε ένα boutique hotel αποτελεί για πολλές επιχειρήσεις τη μόνη ρεαλιστική στρατηγική επιλογή για να αυξήσουν τις τιμές και τα έσοδά τους και να καταστούν βιώσιμες για τα επόμενα χρόνια. Η εμπειρία έχει δείξει ότι η αγορά επιβραβεύει ξενοδοχεία με ιδιαίτερη αισθητική και προσωποποιημένες υπηρεσίες ακόμη και όταν χρεώνουν υψηλότερες από το μέσο όρο τιμές, εφόσον προσφέρουν ελκυστικό «value for money».
 
Οι εξελίξεις και ισορροπίες που επικράτησαν την τελευταία δεκαετία στην αγορά έχουν οδηγήσει χιλιάδες ελληνικά ξενοδοχεία στον εξής φαύλο κύκλο: απώλεια πελατείας – πτώση τιμών – μείωση εσόδων – υποβάθμιση της προσφερόμενης ποιότητας. Από αυτόν τον φαύλο κύκλο έχουν πληγεί κυρίως τα συμβατικά ξενοδοχεία που δεν ξεχωρίζουν ούτε για την αισθητική και τον εξοπλισμό τους, ούτε για τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία πρόκειται για μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις με δυναμικότητα έως 40-50 δωματίων.
 
Ο μόνος τρόπος για να βγουν από αυτόν το φαύλο κύκλο είναι να αναβαθμιστούν, ώστε να κερδίσουν νέους πελάτες και να μπορούν να δικαιολογήσουν υψηλότερες τιμές σε σχέση με τα άλλα υποβαθμισμένα ή γηρασμένα ξενοδοχεία της περιοχής τους.
 
Αυτήν όμως την επιθυμητή αναβάθμιση δεν μπόρεσαν να επιτύχουν πολλά από τα ξενοδοχεία που ναι μεν επένδυσαν σε μια ανακαίνιση αλλά αντί στην ουσία να εκσυγχρονίσουν την επιχείρηση απλώς «αναπαλαίωσαν» την αρχική τους συνταγή, φρεσκάροντας δηλ. ένα ξενοδοχειακό προϊόν που έχει ήδη ξεπεραστεί από τις σημερινές απαιτήσεις των ταξιδιωτών. Αντιθέτως, τα ξενοδοχεία που μετετράπησαν σε καλά για την κατηγορία τους boutique hotels, βελτίωσαν κατά πολύ τις επιδόσεις τους.
 
Η φράση-κλειδί είναι «καλά για την κατηγορία τους boutique hotels»:
  • Στην αγορά συναντούμε πολλά «δήθεν» boutique hotels, τα οποία ναι μεν δηλώνουν ότι είναι ξενοδοχεία αυτού του τύπου, χωρίς όμως να προσφέρουν μια ποιοτική ξενοδοχειακή εμπειρία στους πελάτες τους.
  • Ένα καλό boutique hotel οφείλει να έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα και να προσφέρει παροχές και υπηρεσίες που το διαφοροποιούν από τα συμβατικά ξενοδοχεια της κατηγορίας του, δικαιολογώντας έτσι μια διαφορετική τιμολογιακή πολιτική με ελκυστικό «value for money».
Ακριβώς σε αυτό το κρίσιμο σημείο εστιάζει το σεμινάριο «Boutique Hotel Masterclass». Με πολύ αναλυτικό τρόπο θα παρουσιαστούν οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός υψηλού επιπέδου boutique hotel και θα εξηγηθεί πώς βήμα-βήμα θα επιτύχει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν. Επίσης θα αναλυθεί η κατάλληλη πολιτική μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση ενός boutique hotel στην αγορά.
 
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα δοθεί στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να αναλυθεί η περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.
 
Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την TravelDailyNews και τον Δρα. Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου.
 
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.
 
Το φετινό Boutique Hotel Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό τριήμερο του TravelDailyNews στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου 2017, με το Hotel Marketing Masterclass να πραγματοποιείται στις 11 Φεβρουαρίου και το Hotel Spa Masterclass στις 13 Φεβρουαρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση (περισσότερες πληροφορίες στο email: tma@tma.travel και στο τηλ: 210 9374050).
 
Ενότητες σεμιναρίου
 
Κατά τη διάρκεια του Boutique Hotel Masterclass θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:
 
• Τι είναι τα boutique hotels
• Η διαφορά ενός «δήθεν» από ένα ανταγωνιστικό και κερδοφόρο boutique hotel
• Οι ποιοτικές προδιαγραφές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των boutique hotels
• Τυπολογία και υποκατηγορίες των boutique hotels
• Επιλογή του κατάλληλου concept για ένα boutique hotel
• Βήματα ανάπτυξης ενός βιώσιμου boutique hotel σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις της διεθνούς τουριστικής αγοράς
• Βήματα σχεδίασης μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση του ξενοδοχείου στην αγορά
• Παρουσίαση case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό
 
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
 
Το Boutique Hotel Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
 
• σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
• σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο
• σε διευθυντές ξενοδοχείων
• σε διευθυντικά στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Boutique Hotel Masterclass:
 
• θα κατανοήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός boutique hotel και τη διαφορά του από τα συμβατικά ξενοδοχεία
• θα αποφύγουν συνηθισμένα λάθη που οδηγούν σε «δήθεν» και όχι σε βιώσιμα boutique hotels
• θα γνωρίσουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων που δημιούργησαν επιτυχημένα boutique hotels στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
• θα διδαχθούν τα επιμέρους βήματα σχεδιασμού ανταγωνιστικών και κερδοφόρων boutique hotels και ειδικότερα τα βήματα:
  o για την ανάλυση της εκάστοτε αγοράς
  o για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου και ανταγωνιστικού ξενοδοχειακού προϊόντος
  o για το ενδεδειγμένο μάρκετινγκ του νέου προϊόντος
• θα μπορέσουν να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου που δραστηριοποιούνται σε αυτήν την αγορά 
• θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου
 
Ο κύριος εισηγητής
 
Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.
 
Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία και τουριστικούς οργανισμούς.
 
Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 
 
Είπαν για τα σεμινάρια της σειράς Masterclass:
 
“Η μεστή παρουσίαση του κ.Κούτουλα μου πρόσθεσε νέες γνώσεις, ήταν αφορμή για θετικούς προβληματισμούς και μου έδειξε νέους δρόμους για την επιχείρηση”
Γεώργιος Λοχαϊτης, πρόεδρος Δ.Σ., KANALES S.A.
 
“Πιστεύω ότι είναι ενα χρήσιμο σεμινάριο για όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το online marketing του ξενοδοχείου, αλλά και για όσους έχουν ήδη γνώσεις του αντικειμένου, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους”
Χρήστος Λουράντος, γενικός διευθυντής, Civitel Hotels
 
“Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.”
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος 
 
“Πολύ σημαντική παρουσίαση συμπυκνωμένης πολυετούς εμπειρίας από έναν πολύ αξιόλογο εισηγητή για το πιο σημαντικό θέμα που αφορά την ποιότητα που παρέχει ένα ξενοδοχείο.” 
Εμμανουήλ Χρυσουλάκης, γενικός διευθυντής, Astir Beach Hotel, Κρήτη
 
“Καλός γνώστης των βέλτιστων πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέπτυξε με πολύ αναλυτικό τρόπο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις ξενοδοχειακές μας μονάδες με απλές και προσιτές κινήσεις. Πολύτιμη μετάδοση τεχνογνωσίας στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων χρήσιμη για κάθε υψηλόβαθμο στέλεχος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.” 
Γιώργος Τσέλιος, γενικός διευθυντής, Sun Beach Resort / Harmony Resorts, Ρόδος
 
“Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.”
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
“Ο κ. Κούτουλας εστιάζοντας σε ουσιώδη ζητήματα του hotel operations μας θύμισε πως είναι σημαντικό να ξεκινάμε από τα βασικά και να επιδιώκουμε τη λεπτομέρεια. Εξαιρετικό σεμινάριο!”
Βασίλης Λαπαναΐτης, γενικός διευθυντής, Lagos Mare Hotel, Νάξος
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  80,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  80,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top