Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΦωτορεπορτάζ125.000 επαγγελματίες του ξενοδοχειακού και του επισιτιστικού κλάδου στη 12η HORECA

125.000 επαγγελματίες του ξενοδοχειακού και του επισιτιστικού κλάδου στη 12η HORECA

Σε ποσοστό 86%, οι επισκέπτες της HORECA δήλωσαν εξαιρετικά ή πολύ ικανοποιημένοι από την επίσκεψή τους στην έκθεση, επιβραβεύοντας έτσι το υψηλό οργανωτικό επίπεδο, αλλά και την άρτια παρουσία των ίδιων των εκθετών.

Ενθουσιασμένοι από την επίσκεψή τους στη 12η HORECA δήλωσαν στη συντριπτική τους πλειονότητα οι 125.000 επαγγελματίες του ξενοδοχειακού και του ευρύτερου επισιτιστικού κλάδου που περιηγήθηκαν στην έκθεση κατά τις τέσσερις ημέρες της λειτουργίας της.

Η ανάλυση των barcode προσκλήσεων επιβεβαιώνει τη διαπίστωση των ίδιων των εκθετών ότι το φετινό επισκεπτικό κοινό ήταν πιο στοχευμένο και ουσιαστικό από κάθε προηγούμενη χρονιά. Οι εμπορικές επαφές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης και η πρωτοφανής συμμετοχή στα special events, καταδεικνύουν το ειλικρινές ενδιαφέρον που έδειξαν οι επισκέπτες της HORECA.

Συνολικά 9.234 επισκέπτες της έκθεσης (αριθμός πολλαπλάσιος από το δείγμα που χρησιμοποιεί μία συμβατική έρευνα με ερωτηματολόγια) εξέφρασαν τη γνώμη τους για τη HORECA σε ένα από τα μηχανήματα που είχαν τοποθετηθεί στις εξόδους και τον κεντρικό διάδρομο του εκθεσιακού κέντρου. Σε ποσοστό 86%, οι επισκέπτες της HORECA δήλωσαν εξαιρετικά ή πολύ ικανοποιημένοι από την επίσκεψή τους στην έκθεση, επιβραβεύοντας έτσι το υψηλό οργανωτικό επίπεδο, αλλά και την άρτια παρουσία των ίδιων των εκθετών. Εξίσου συντριπτικό (89%) ήταν το ποσοστό των επισκεπτών που έμειναν ικανοποιημένοι από το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων που παρακολούθησαν κατά την παραμονή τους στη HORECA.

Την ικανοποίησή τους για την αποτελεσματικότητα των εμπορικών επαφών που πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια τής HORECA εκφράζουν οι εκθέτες, επισημαίνοντας το υψηλό ποιοτικό επίπεδο και το ειλικρινές ενδιαφέρον των επισκεπτών. Μάλιστα, από την ανάλυση των barcode προσκλήσεων επιβεβαιώνεται η παρουσία στην έκθεση στελεχών από μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και πολυτελή καταλύματα, αλλά και οργανωμένες αλυσίδες εστίασης και καφεστίασης.


Στην κεντρική σκηνή του Beer & Spirits Showανέβηκαν οι κορυφαίοι Έλληνες bartenders και bar managers, οι οποίοι παρουσίασαν τις νέες τάσεις στη διεθνή σκηνή των cocktail, ενώ πρότειναν αποτελεσματικές λύσεις για την οργάνωση και τη στελέχωση των bar. Όλες οι παρουσιάσεις είχαν διαδραστικό χαρακτήρα, καθώς το κοινό είχε τη δυνατότητα να δοκιμάζει τις παρασκευές που ετοίμαζαν ζωντανά επί σκηνής οι bartender και να συζητούν τις γευστικές εντυπώσεις τους.


Το περίπτερο της Epsilon Net AE, ενός αναπτυσσόμενου Ομίλου Εταιρειών, που δραστηριοποιείται από το 1999 στους τομείς της πληροφορικής, (Epsilon Software), της δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου στο διαδίκτυο (Epsilon Network) και της εκπαίδευσης (Epsilon Net Training). Πρόσφατα η Epsilon Net βραβεύτηκε με το Βραβείο Υψηλών Ρυθμών Ανάπτυξης στα Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα 2016, προκειμένου να αναδείξουν τις εταιρείες που συμβάλουν στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού και την στήριξη της ελληνικής οικονομίας.


Το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου στην επίσημη παρουσίαση του Κεφαλλονίτικου Πρωινού, οι κεφαλλονίτικες παραδοσιακές συνταγές είχαν την τιμητική τους. Η στραπατσάδα, η τυρόπιτα και κρεατόπιτα  με το παραδοσιακό κεφαλλονίτικο φύλο, οι δίπλες, τα σπερνά, η ριγανάδα, τα τυροκομικά και παραδοσιακά προϊόντα καθώς και άλλες γλυκές και αλμυρές απολαύσεις, αποσπώντας τις καλύτερες κριτικές και τον ενθουσιασμό από τους αρμόδιους φορείς αλλά και από κοινό που επισκέφθηκε το περίπτερο.


Επιτυχημένη ήταν η παρουσία της Crist, στη 12η ΗΟRECA. Οι επισκέπτες ενημερώθηκαν για τα νέα προϊόντα με σύγχρονο design και υψηλή ποιότητα κατασκευής με τα οποία εμπλουτίστηκε η συλλογή Crist Eco Friendly Produced, καθώς και για τη μοναδική δυνατότητα που προσφέρει στους πελάτες της, υλοποιώντας κάθε πρωτότυπη ιδέα τους και προτείνοντάς τους ολοκληρωμένες λύσεις για αναβάθμιση των χώρων της επιχείρησής τους.


Το ομώνυμο λογισμικό της εταιρείας hotelgenius είναι ένα καινοτόμο λογισμικό σε μορφή cloud, το οποίο περιλαμβάνει 3 βασικά εργαλεία – Website Builder, Booking Engine & Mobile Concierge App – και επιτρέπει στους ξενοδόχους να διαχειριστούν όλα τα κανάλια πωλήσεων και επικοινωνίας του ξενοδοχείου τους μέσω ενός ενιαίου συστήματος (Central Dashboard).


Αναλυτική αναζήτηση και σύγκριση τιμών για πάνω από 1.300.000 ξενοδοχεία, σε πάνω από 200 ιστοσελίδες κρατήσεων, στα χέρια σας. Αυτό προσφέρει σήμερα στην αγορά η trivago.


Ο Όμιλος της SYSCO αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους και πλέον καταξιωμένους προμηθευτές ολοκληρωμένων λύσεων Πληροφορικής (Information Technology Integrators) στην αγορά του Hospitality τόσο στην Ελλάδα με την Sysco ΑΕ όσο και στην Κύπρο με την Sysco Cyprus Ltd.


Το περίπτερο της Flexibook. Η  Flexibook παρουσίασε την νεα εκδοση hotel software (Booking engine, Channel Manager κ.λπ.) που διαθέτει ένα μοντέρνο και άκρως λειτουργικό “look & feel” και αποτελεί μια συνολική λύση για την online παρουσία του ξενοδοχείου.


Στον ποδηλατικό τουρισμό στοχεύει το νέο πρόγραμμα βράβευσης της ΝΑΤΤΟΥΡ σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), που προωθούν τον αειφόρο τουρισμό, δημιουργώντας το Bike Friendly Hotel.


Η ΙΩΝΙΑ ιδρύθηκε το 1972. Στην πραγματικότητα όμως, η ιστορία της είναι πολύ πιο μακρόχρονη, αφού η ΙΩΝΙΑ δημιουργήθηκε ως συνέχεια του εργοστασίου ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ, το οποίο εγκαινιάστηκε το 1909. Τα τελευταία 15 χρόνια, η ΙΩΝΙΑ ανάπτυξε δίκτυο καταστημάτων λιανικής στην Ελλάδα, εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα την γκάμα των προϊόντων της με ποτήρια, μαχαιροπήρουνα, είδη κουζίνας και αξεσουάρ τραπεζιού.


Το περίπτερο της Singular Logic. Την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου ο κ. Σταμάτης Μουζάκης, Senior Product Manager, Hospitality Apps τςη εταιρείας πραγματοποίησε ομιλία με τίτλο “Customer centricity in one-ecosystem: Grow your company into a customer – focused organization”, στα πλαίσια του Future Hotel on the web.


Η εταιρεία Medisar Hellas διαθέτει μια ευρεία, πλήρη γκάμα Προϊόντων Αναγνώρισης Πελατών και συστημάτων οργάνωσης χώρων. Η πολυετής εμπειρία της, η συνεργασία με προηγμένες τεχνολογικά εταιρείες και η συνεχής καταγραφή των αναγκών των πελατών της, οδηγεί σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες τόσο στον τομέα της Φιλοξενίας της Αναψυχής, αλλά και της Υγείας.


Η Zootle είναι μια ελληνική startup εταιρεία. Τι πρόσφέρει; Όταν κάποιος θέλει να συνδεθεί σε ένα WiFi που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Zoottle, το μόνο που έχει να κάνει είναι να κάνει login με το λογαριασμό του στο Facebook ή στο Twitter και να πατήσει like στη σελίδα του χώρου που βρίσκεται ή κάνοντας follow στο twitter αντίστοιχα. Σήμερα έχει τοποθετηθεί σε περισσότερες από 50 εταιρείες στην Ελλάδα, ενώ έχουν γίνει ήδη τα πρώτα βήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και τη Μέση Ανατολή.


Η Μικροζυθοποιία Κυκλάδων στην Τήνο ξεκίνησε το 2012. Πρόκειται για μια διεθνώς βραβευμένη μικροζυθοποιία, που με τρεις κωδικούς (ΝΗΣΟΣ Pilsner, ΝΗΣΟΣ Organic All Day Lager, ΝΗΣΟΣ 7 Μποφόρ), σε φιάλη και βαρέλι, οι μπύρες της βρίσκονται σήμερα σ’όλη την Ελλάδα. Οι μπύρες ΝΗΣΟΣ των Κυκλάδων προσφέρονται στα σημαντικότερα ξενοδοχεία της Ελλάδας, στους καταλόγους πολλών ποιοτικών εστιατορίων αλλά και στους χώρους εστίασης των Μουσείων της Ακρόπολης, Μπενάκη και Γουλανδρή. Ακόμη, συνοδεύουν τα περισσότερα επιβατικά πλοία του Αιγαίου.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024