Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

ITB Berlin: Άκρως θετική τουριστική σεζόν προοιωνίζεται για την Ελλάδα

14 Μάρτιος 2017, 16:12

Στην έκθεση ITB του Βερολίνου οι αρμόδιοι εξήραν τις υψηλές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού και τόνισαν ότι από την εξέλιξη των κρατήσεων μέχρι σήμερα η Ελλάδα αποτελεί την πιο ισχυρή τάση της χρονιάς στη γερμανική τουριστική και ταξιδιωτική αγορά.

Στα πλαίσια της μεγαλύτερης έκθεσης για τον τουρισμό του κόσμου, της ITB Berlin, που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα στην Γερμανία, συζητήθηκε η εξαιρετικά υψηλή ζήτηση για την Ελλάδα στο γερμανικό ταξιδιωτικό κοινό το 2017. Επίσης, εμφανή ήταν και τα πρώτα ενθαρρυντικά μηνύματα για το επερχόμενο 2018.

Τα συγχαρητήριά του για τη δυναμική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού μετέφερε στην κα Έλενα Κουντουρά ο κοινοβουλευτικός υφυπουργός παρά τον ομοσπονδιακό υπουργό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, Hans-Joachim Fuchtel, και εκφράστηκε με θερμά λόγια για την ιδιαίτερη υψηλή απήχηση των ελληνικών προορισμών τη φετινή χρονιά.




Η υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε και με τον γενικό γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, δρ. Taleb Rifai, με αντικείμενο τη συνδιοργάνωση στην Αλεξανδρούπολη στις 26-27 Απριλίου από τον UNWTO, το υπουργείο και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης του πρώτου διεθνούς workshop, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και της ΕΕ για το πρόγραμμα “Δυτικός Δρόμος του Μεταξιού” και τη Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη στις Τοπικές Κοινότητες.



Το περίπτερο της έκθεσης Greek Tourism Expo (GTE), με την κα Μαρία Μπένια και τον κ. Δημήτρη Μπαλή. Η έκθεση γίνεται φέτος από τις 8-10 Δεκεμβρίου 2017 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan με νέες ιδέες προσαρμοσμένες στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, με εκθέτες κύρους και χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες υπόσχεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά του τουρισμού, με παράλληλες εκδηλώσεις που θα ξεχωρίσουν, ημερίδες και Workshops, διαγωνισμούς και πολλές εκπλήξεις. Φέτος η GTE θα είναι αφιερωμένη στον εναλλακτικό τουρισμό, με στόχο την ενδυνάμωση της χαμήλης τουριστικής περιόδου της χώρας μας.


 

Η παρουσία της Περιφέρειας Ιώνιων Νησιών ήταν καταλυτική, καθώς υπήρξε μεγάλος αριθμός επαφών, οργανωμένες από το γερμανικό γραφείο Δημοσίων Σχέσεων Above & Beyond Consulting, με διευθύντρια την Veronika Bulowski, με το οποίο έχει συμβληθεί η ΠΙΝ. Tα μηνύματα από τη συμμετοχή στην έκθεση είναι εξόχως θετικά για τη φετινή τουριστική περίοδο, αλλά και από τώρα διαφαίνονται  ενθαρρυντικές  τάσεις και για το 2018. Το περίπτερο της ΠΙΝ επισκέφθηκε και η υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, την οποία υποδέχθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Σπύρος Γαλιατσάτος.


Το πολυβραβευμένο ξενοδοχείο Lindos Princess Beach Hotel, μέλος του Ομίλου H Hotels Collection στην περιοχή Λοθιάρικα της Ρόδου, διακρίθηκε από το ITS ως ένα από τα 100 καλύτερα ξενοδοχεία  του κόσμου. Η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στην έκθεση ITB του Βερολίνου. Ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Ιωάννης Χατζηλαζάρου δήλωσε ότι η έκθεση παρουσίασε μεγάλη επιτυχία και  ότι η σαιζόν 2017 προμηνύεται εξαιρετική για τη χώρα μας.


 
Οι Κυκλάδες με επίκεντρο την Πάρο , τη Μήλο, την Άνδρο και, φυσικά, τη Μύκονο μονοπώλησαν το ενδιαφέρον σημαντικών προσωπικοτήτων της διεθνούς τουριστικής – και όχι μόνο – αγοράς στη διάρκεια σειράς επαφών που οργανώθηκαν στη διάρκεια της έκθεσης  από την τριμελή αποστολή της MTC Group με επικεφαλής τον Κώστα Σκαγιά. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις υπηρεσίες που παρέχουν οι Αιγαιοπελαγίτικοι προορισμοί, ικανοί να ενθουσιάσουν και τους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες, παρέχοντας τους μοναδικές εμπειρίες διαμονής και ψυχαγωγίας. Στη φωτογραφία, ο κ. Al Qassimi, μέλος μιας εκ των έξι ισχυρότερων οικογενειών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με τον κ. Σκαγιά.



Η εταιρεία Travel Exchange, η οποία ήταν επίσης παρούσα στην έκθεση, αποτελεί από το 1986 μια απο τις μεγαλύτερες ανεξάρτητες DMC στην Ελλάδα, και παρουσίασε την ηλεκτρονική της πλατφόρμα “3 Full steps”. Ο κ. Γιώργος Λεγάκης μας δήλωσε ότι η έκθεση παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον και για το γραφείο Travel Exchange, αλλά και για την πλατφόρμα 3 Full Steps. “Κλείσαμε δύο μεγάλες συμφωνίες με παγκόσμιες πλατφόρμες και είμαστε πολλοί ευχαριστημένοι. Για το 2017, περιμένουμε τεράστια αύξηση ιδίως για Ρόδο, Κω, και Κρήτη”. Επίσης η εταιρεία έκλεισε συμφωνία για συνεργασία με το Key tours USA από την φετινή σαιζόν.


Η Θεσσαλονίκη εμφανίζεται ενισχυμένη στις προτιμήσεις των Γερμανών, για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που συνδυάζει ως προορισμός, ανεβάζοντας τα επίπεδα αισιοδοξίας για ένα καλύτερο 2017 στον τομέα του τουρισμού της περιοχής. Επίσης, η συμπρωτεύουσα –εκτός από το city break– μπορεί να προωθήσει με αξιώσεις στην “ισχυρή” γερμανική αγορά πολλές και διαφορετικές πτυχές θεματικού τουρισμού. Ήδη εξαιτίας της υψηλής ζήτησης που εμφανίζει η χώρα μας στα γερμανικά τουριστικά πακέτα του 2017, υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για νέα projects και όχι μόνο στη γερμανική, αλλά και σε άλλες αγορές – στόχους. Στη φωτογραφία το περίπτερο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

Η έκθεση αποτέλεσε για την TOPOSOPHY επιστέγασμα της εις βάθος έρευνας και της συστηματικής ανάλυσης των τάσεων που διέπουν την εξάπλωση των πρακτικών της ‘Οικονομίας του Διαμοιρασμού’ στον τουριστικό κλάδο. Το ‘Sharing Economy Masterclass’ του διευθύνοντα συμβούλου της TOPOSOPHY, κ. Μανόλη Ψαρρού, αποτύπωσε τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που συνεπάγεται η αυξανόμενη δραστηριότητα των online πλατφορμών τύπου Airbnb και όσων χρηστών τους παρέχουν υπηρεσίες στους τομείς των καταλυμάτων, των μεταφορών, των δραστηριοτήτων, κ.λπ.

 

 

Αξιοποιώντας το θετικό κλίμα σχετικά με τις ευοίωνες προοπτικές του ελληνικού τουρισμού για τη νέα σεζόν, ο Δήμος Ιητών (Ίου) πραγματοποίησε δεκάδες προγραμματισμένες συναντήσεις  με δημοσιογράφους και bloggers, σε συνεργασία με την εταιρεία Τουριστικού Consulting Re:make. Μεταξύ άλλων, συζητήθηκε το ενδεχόμενο γυρισμάτων από διεθνείς τηλεοπτικές παραγωγές, το άνοιγμα του προορισμού σε αγορές της Αν. Ευρώπης και η συνεργασία με καθιερωμένα ΜΜΕ που εξειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας και τα activities. “Η αύξηση των αφίξεων στο νησί δικαιώνει τη συστηματική προσπάθεια μας τα τελευταία έτη και μας δίνει το κίνητρο να συνεχίσουμε με στοχευμένες δράσεις σε νέες, αλλά και καθιερωμένες αγορές ενδιαφέροντος μας”, λέει η κα Άντζελα Φάκου, πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Ιητών.

 

Σε συναντήσεις με bloggers και ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους στην ITB Berlin υπογραμμίστηκε ότι οι Παξοί προσφέρουν τόσο θαλάσσιο όσο και περιπατητικό τουρισμό, με  μοναδική φιλοξενία και υψηλές υπηρεσίες. Επίσης σημειώθηκε ότι οι παραλίες των Αντίπαξων είναι μέσα στην 10άδα των ομορφότερων της  Μεσογείου ενώ δόθηκε ιδιαίτερη  έμφαση στο ότι ο επισκέπτης στο νησί ζει, “μοναδικές εμπειρίες”. Παρουσιάστηκε ακόμη ο νέος τουριστικός οδηγός (στη γερμανική γλώσσα) για τις αγορές Γερμανίας, Αυστρίας, Ελβετίας για την Κέρκυρα, τους Παξούς και τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου, της Κλειός Βερίγου, “korfu & die Ionischen Inseln”.



“Εξαιρετική η φετινή έκθεση, με τρομερό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Νομίζω το ενδιαφέρον ήταν πρωτόγνωρο ιδίως από τις μακρινές αγορές την Αμερική, τον Καναδά”, δήλωσε ο κ. Στρατής Βουρσούκης, Group Director of Sales & Marketing της Argo Travel Group. Στη φωτογραφία, το περίπτερο της Argo Travel στην ITB Berlin.


 

Ο υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού της Κύπρου κ. Γιώργος Λακκοτρύπης παραβρέθηκε στο Βερολίνο, όπου συναντήθηκε με πολλούς αρμόδιους του τουρισμού και εκπροσώπησε την Κύπρο στην έκθεση. Τα αποτελέσματα αυτής της αποστολής, σημειώνουν ότι τα νούμερα για την Κύπρο από την γερμανική αγορά είναι ιδιαιτέρως ευνοϊκά, τόσο λόγω του διπλασιασμού των πτήσεων όσο και των αυξημένων κρατήσεων. Εκτιμάται επίσης ότι η άνοδος των αφίξεων από τη Γερμανία αναμένεται να ξεπεράσει τουλάχιστον το 60%.

 

 

Στιγμιότυπο απο το περίπτερο του Mouzenidis Travel στη διεθνή έκθεση. Ο Όμιλος, από την έδρα του στη Θεσσαλονίκη και με πολυάριθμα υποκαταστήματα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος κατάφερε να αναπτύξει και συνεχίζει να αναπτύσσει ένα δίκτυο αποκλειστικών συνεργατών, διανομέων των προϊόντων της, οι οποίοι, χρησιμοποιώντας το brand name και το σήμα της εταιρίας, διανέμουν τα τουριστικά προϊόντα σε διάφορες πόλεις της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας, της Μολδαβίας, του Καζακστάν, της Σερβίας, της Ρουμανίας, της Λετονίας, της Βουλγαρίας, των Βαλτικών χωρών, της Πολωνίας, της Γεωργίας και της Τουρκίας ξεπερνώντας σήμερα τον αριθμό των 80 γραφείων συνεργατών στις δραστηριοποιούμενες χώρες.




Στη διάρκεια της έκθεσης τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής Καρπάθου, Πόπη Ρείση και Μιχάλης Ρείσης, που εκπροσώπησαν το Δήμο είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν το πολυδιάστατο Τουριστικό προϊόν της Καρπάθου σε πληθώρα επαγγελματιών του Τουρισμού. Με το βλέμμα σε καθιερωμένες αλλά και νέες αγορές, οι εκπρόσωποι του Δήμου είχαν επαφή με στέλεχος της αεροπορικής εταιρίας Airberlin για το θέμα των απευθείας πτήσεων από το Βερολίνο, το Μόναχο και το Ντίσελντορφ.




Η Χαλκιδική συμμετείχε και φέτος στη διεθνή τουριστική έκθεση ITB 2017, η οποία έλαβε χώρα στο Βερολίνο από 8 έως 12 Μαρτίου με δικό της stand στο περίπτερο της εθνικής συμμετοχής (ΕΟΤ). Η Χαλκιδική έδωσε δυναμικό “παρών” στην έκθεση με την παρουσία φορέων τουρισμού, εκπροσώπων των δήμων, ξενοδόχων και τουριστικών γραφείων. Συγκεκριμένα, εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρη Τάσιο και τα στελέχη του Οργανισμού, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω 35 προκαθορισμένα ραντεβού με μεγάλους Tour Operators, ταξιδιωτικά γραφεία καθώς και με δημοσιογράφους και εκπροσώπους διεθνών ΜΜΕ. Στην αποστολή συμμετείχαν και εκπρόσωποι των Δήμων Κασσάνδρας, Αριστοτέλη και Αμμουλιανής. Πολυπληθέστατη ήταν και η συμμετοχή των επαγγελματιών από τη Χαλκιδική (45 ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες).




Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού συμμετείχε και αυτή στην ΙΤΒ. Στη διάρκεια της έκθεσης έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό για τη Λεμεσό βρισκόταν στη διάθεση των ενδιαφερομένων, ενώ γερμανόφωνο προσωπικό παρείχε πληροφορίες και εξυπηρετούσε το κοινό. Παράλληλα, η διευθύντρια της εταιρείας, κα Μαρία Στυλιανού Μιχαηλίδου, συμμετείχε σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΚΟΤ με προσκεκλημένους 100 travel bloggers, όπου έγιναν επαφές για διαδικτυακή προβολή της Λεμεσού. Έγιναν επίσης συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων και εκπροσώπους ΜΜΕ. Σύμφωνα με τα μηνύματα για το 2017 ο αριθμός αφίξεων από τη γερμανική αγορά αναμένεται να αυξηθεί στις 180.000 περίπου σε σύγκριση με 124.000 το 2016. Το ενδιαφέρον του κοινού για τη Λεμεσό επικεντρώθηκε στις ποδηλατικές υποδομές που απέκτησε και αναπτύσσει η περιοχή, στις δραστηριότητες που προσφέρονται, θαλάσσια αθλήματα, στις εκδηλώσεις όπως τον Μαραθώνιο Λεμεσού κ.ά., τον πολιτιστικό τουρισμό και τον αγροτουρισμό.




Στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού συμμετείχε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. “Αποκομίσαμε πολύ αισιόδοξα μηνύματα από την αγορά της Γερμανίας για τον ελληνικό τουρισμό, κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης στον κόσμο. Ως Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στη μεγαλύτερη δυνατή ανατροφοδότηση από την αγορά τουρισμού, προβάλλοντας τον πολιτιστικό, ιστορικό, φυσικό και περιβαλλοντικό πλούτο που διαθέτουμε” τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ. Κωνσταντίνος Καρπέτας, συμπληρώνοντας: “Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και Μελέτη Ανταγωνιστικής Ταυτότητας, που συνθέτει στοχευμένα και ολοκληρωμένα τουριστικά προϊόντα και εμπειρίες και αποτυπώνει την ανταγωνιστική της ταυτότητα. Αυτό είναι που διαφοροποιεί την Περιφέρειά μας και συμβάλλει στη σύνθεση και προώθηση της μοναδικής της εικόνας, ως τουριστικός προορισμός”.




Ο Δήμος Πάτμου συμμετείχε στην έκθεση, φιλοξενούμενος από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε περίπτερο που κέρδισε τις εντυπώσεις για τον σχεδιασμό του. Η Πάτμος εκπροσωπήθηκε  από την κα Χρυσάνθη Στεμβέντελ, ξεναγό και άριστη γνώστη της γερμανικής γλώσσας, η οποία είχε πολλές επαφές με Tour Operators, travel bloggers, δημοσιογράφους, αλλά και πολλούς άλλους, προωθώντας το νησί.




Με διπλό περίπτερο συμμετείχε η Chnaris Hotel Management, Development & Consulting SA με τα CHC HOTELS, στην ITB 2017. Στις συναντήσεις των στελεχών της CHC HOTELS με τους τουριστικούς κολοσσούς – διεθνείς συνεργάτες της εταιρείας, τα μηνύματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για τη χώρα μας γενικότερα και την Κρήτη ειδικότερα. Η μεγαλύτερη αύξηση προέρχεται από τη Γερμανία και ακολουθούν όλες οι υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης. Ο γενικός διευθυντής και ιδρυτής της Chnaris  Hotel Management, Development & Consulting SA κ. Ζαχαρίας Α. Χνάρης τόνισε: “Τα  CHC HOTELS ήταν και πάλι δυναμικά παρόντα, εκεί όπου για 5 ημέρες χτυπούσε η καρδιά της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Υλοποιώντας με προσεκτικά βήματα τον σχεδιασμό μας, είμαστε πανέτοιμοι να υποδεχτούμε στο δίκτυο των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων μας τους ξένους επισκέπτες, να τους φιλοξενήσουμε κρατώντας ψηλά τις αξίες της κρητικής παράδοσης και κουλτούρας, να τους γνωρίσουμε τον πολιτισμό μας, τη διατροφή μας, αλλά και όλα τα στοιχεία που κάνουν την κρητική φιλοξενία μοναδική στον κόσμο”.





“Οι ενδείξεις από τη γερμανική αγορά στον κλάδο που αφορά τα ταξίδια είναι θετικές για την Ελλάδα τη φετινή χρονική περίοδο, ιδιαίτερα στις περιοχές εκείνες όπου διενεργεί αισθητά ο όμιλος της Spyrou Philoxenia”, αναφέρει σε δήλωση του ο κ. Δημήτρης Σχιστοχείλης, Project Manager της Spyrou Philoxenia. “Μία από τις κυριότερες ανησυχίες των επισκεπτών και εκθετών αποτελεί η ασφάλεια”, σημειώνει ο κ. Ιωάννης Γρηγόρας, Deputy Sales & Marketing Manager, της Spyrou Philoxenia. “Παρά των αβέβαιων συνθηκών της παγκόσμιας κατάστασης, έχει αποδειχθεί ότι η Ελλάδα παρέχει σημαντική ασφάλεια για τους επισκέπτες της, που ανήκει σε υψηλό ποσοστό στην προτίμησή τους ως μοναδικό προορισμό επανειλημμένα στο πέρασμα των χρόνων. Από την πλευρά των παραθεριστών της Γερμανίας, παρατηρήθηκε μια προσαύξηση συγκριτικά με το περασμένο έτος, για τα ξενοδοχεία που είναι στην Spyrou Philoxenia, όταν ειδικότερα, αξιοσημείωτο θεωρείται η εκκίνηση της νέας γραμμής πτήσεων της Condor Airlines για τη διαδρομή Μόναχο έως το αεροδρόμιο της πόλης του Βόλου”.



Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top