Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΜαρία Μπένια (Leaderexpo – Leadertech): Ο σύγχρονος τουρίστας αναζητά πλέον τη βιωματική εμπειρία σε έναν προορισμό

Μαρία Μπένια (Leaderexpo – Leadertech): Ο σύγχρονος τουρίστας αναζητά πλέον τη βιωματική εμπειρία σε έναν προορισμό

Η Ελλάδα διαθετει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον Εναλλακτικό Τουρισμό υποστηρίζει η κα Μαρία Μπένια, Marketing Manager στην Leaderexpo – Leadertech. Σε αυτόν τον τουρισμό η Διεθνής Έκθεση Greek Tourism Expo θα εστιάσει φέτος το ενδιαφέρον της.

TravelDailyNews: Με αφορμή την παρουσία σας για πρώτη φορά στη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού παγκοσμίως, την ITB Berlin, ποια είναι τα συμπεράσματά σας για την πορεία του τουριστικού τομέα για το 2017, και επίσης πόσο μεγάλο είναι το ενδιαφέρον των ξένων αγορών για την Ελλάδα;

Μαρία Μπένια: Η εταιρεία μας, Leaderexpo – Leadertech, συμμετείχε για πρώτη φορά στην ΙΤΒ, που αποτελεί πραγματικά την καρδιά του παγκόσμιου τουρισμού αλλά και το βαρόμετρο των διεθνών τάσεων. Η συμμετοχή μας στόχευε στην περαιτέρω αναβάθμιση του προφίλ της φετινής έκθεσης Greek Tourism Expo 2017 και την προώθησή της σε κορυφαίους Tour Operators και διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς.

Ευρώπη, Αμερική, Μέση Ανατολή, Ασία και άκρως αναπτυσσόμενες χώρες, ήταν οι “στόχοι” της αποστολής μας στην ITB του Βερολίνου. Διακεκριμένοι Hosted Buyers, αλλά και χώρες από όλο τον κόσμο, έδειξαν έντονο ενδιαφέρον, προκειμένου να συμμετάσχουν στην 4η Greek Tourism Expo (GTE), τη Διεθνή Εκθεση Τουρισμού της Αθήνας, η οποία θα πραγματοποιηθεί 8-10 Δεκεμβρίου 2017 στο Metropolitan Expo.

Τα μέχρι στιγμής δεδομένα είναι άκρως ενθαρρυντικά. Hosted Buyers από όλους τους τομείς τουρισμού (MICE & Leisure, Business Travel, Luxury, Τουρισμός Υπαίθρου, Αθλητικός Τουρισμός κ.ά.), ήδη προχωρούν σε συμφωνία συμμετοχής στην 4η GTE, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι συζητήσεις με χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας, προκειμένου να είναι εκθέτες στην 4η GTE.

Επίσης αξίζει να σημειώσουμε ότι το ελληνικό περίπτερο συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών ξένων επισκεπτών, ενώ όπως τόνισε ο πρόεδρος του Γερμανικού Τουριστικού Συνδέσμου (DRV), Norbert Fiebig, λόγω της μεγάλης ανόδου που σημειώνει στις προτιμήσεις των Γερμανών, η Ελλάδα τείνει να εξελιχθεί στον δεύτερο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό τουριστικό προορισμό μετά την Ισπανία.

TDN: Ποια τμήματα ιδιαίτερου ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς θεωρείτε ότι μπορούν να αναπτυχθούν περισσότερο;

Μ.Μπ.: Διεθνείς μελέτες αποδεικνύουν ότι, οι τουρίστες δεν ταξιδεύουν πλέον μόνο για να δουν τόπους και μνημεία σε έναν προορισμό ή απλώς για να διανυκτερεύσουν σε ένα ξενοδοχείο ή resort.

Ο σύγχρονος τουρίστας αναζητά πλέον στις διακοπές του την εμπειρία που μπορεί να αποκομίσει από τον προορισμό είτε συμμετέχοντας ενεργά στην καθημερινότητα και τα δρώμενά της είτε βιώνοντας τη φυσική ομορφιά του προορισμού. Εδώ λοιπόν έρχεται ο Εναλλακτικός Τουρισμός, για τον οποίο η Ελλάδα έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και στον οποίο η Διεθνής Έκθεση Greek Tourism Expo θα εστιάσει φέτος το ενδιαφέρον της.

Τουρισμός υγείας, αθλητικός τουρισμός, πολιτιστικός τουρισμός, θαλάσσιος τουρισμός, ποδηλατικός τουρισμός κ.ά. θα είναι μερικές από τις θεματικές ενότητες που θα παρουσιαστούν φέτος στην έκθεση, από τις τουριστικές επιχειρήσεις των σχετικών κλάδων με στόχο την προσέλκυση εισερχόμενου τουρισμού από τους προσκεκλημένους Hosted Buyers με τους οποίους θα πραγματοποιήσουν Β2Β συναντήσεις.

TDN: Τι ενέργειες σκοπεύει να κάνει η Greek Tourism Expo, στην 4η συνεχή χρονιά παρουσίας της, για την προώθηση των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων;

Μ.Μπ.: Η “καρδιά” της Greek Tourism Expo, όπως γνωρίζετε, είναι ο εισερχόμενος τουρισμός και για το λόγο αυτό έχουν προσκληθεί και θα συμμετέχουν φέτος στην έκθεση 150 Hosted Buyers από 40 χώρες. Tour Operators, MICE και Τravel Agencies Εναλλακτικού Τουρισμού θα αποτελέσουν το target group των Hosted Buyers, οι οποίοι θα δώσουν την ευκαιρία στους εκθέτες να πραγματοποιήσουν Β2Β συναντήσεις μαζί τους, με στόχο τόσο την αύξηση των πωλήσεών τους όσο και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024