Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

H χρήση των social media για αύξηση των πωλήσεων

20 Απρίλιος 2017, 15:46

Τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις και στους φορείς του τουρισμού να αφουγκραστούν τις ανάγκες των επισκεπτών, να παρέχουν στοχευμένες πληροφορίες σε σωστό χρόνο και να αναπτύξουν προσωπικές σχέσεις επικοινωνώντας άμεσα μαζί τους χτίζοντας έτσι ισχυρούς δεσμούς. Στο θέμα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων για την αύξηση των πωλήσεων θα εστιάσει το επόμενο σεμινάριο του TravelDailyNews.


Τα σεμινάρια του TravelDailyNews συνεχίζονται στην Αθήνα με νέα αντικείμενα όπως αυτό των social media. 
 
 
TravelDailyNews Hospitality Seminars
H χρήση των social media για αύξηση των πωλήσεων
 
Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017
 
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
 
Εισηγητής:
Ειρήνη Βλάσση • Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αιγαίου
 
Guest speaker:
Αλέξανδρος Δαρδούφας • Assistant Director Of Sales, Aqua Vista Hotels
 
 
 
Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού διανύουμε την «Εποχή του Ταξιδιού» κατά την οποία το άτομο πολύ συχνά εγκαταλείπει την εστία του για να επισκεφτεί νέους προορισμούς είτε για επαγγελματικούς λόγους είτε για λόγους ψυχαγωγίας και διασκέδασης. Ταξιδεύοντας ο επισκέπτης έρχεται σε επαφή με άλλους πολιτισμούς, αλληλεπιδρά με την τοπική κοινωνία, εξερευνά νέες γλώσσες και κουλτούρες. Το ταξίδι δεν αποτελεί προϊόν αλλά εμπειρία που επιλέγεται βάσει σύνθετων κριτηρίων και πολύπλοκων εσωτερικών διεργασιών ενώ ο χρόνος παραγωγής του συμπίπτει με το χρόνο κατανάλωσης. 
 
Συνήθης τακτική του παρελθόντος αποτελούσε από τη πλευρά των επιχειρήσεων και των φορέων του κλάδου η ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ με στόχο την χειραγώγηση του δυνητικού επισκέπτη και τον έλεγχο της προαναφερθείσας διαδικασίας. Επιτηδευμένες εικόνες, διαφημίσεις και κείμενα δημοσιεύονταν στα συμβατικά μέσα μαζικής ενημέρωσης στο πλαίσιο κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας ή στις μπροσούρες των εκάστοτε επιχειρήσεων δημιουργώντας ψευδείς προσδοκίες στον επισκέπτη. Η απόκλιση των προσδοκιών από τη πραγματικότητα έχει σαν αποτέλεσμα το χαμηλό βαθμό ικανοποίησης ή και τη δυσαρέσκεια του καταναλωτή. 
 
Ο σύγχρονος επισκέπτης είναι έμπειρος, απαιτητικός, αναζητά ελευθερία επιλογών ενώ δεν εμπιστεύεται τα επίσημα κανάλια πληροφόρησης. H ανάπτυξη και διάδοση των κοινωνικών δικτύων οδήγησε στον εκδημοκρατισμό της πληροφόρησης δίνοντας βήμα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της τουριστικής βιομηχανίας (τουρίστες, τοπική κοινωνία, επιχειρήσεις και λοιπούς φορείς). Οι δυνητικοί επισκέπτες έχουν σήμερα πρόσβαση σε μεγάλο εύρος πληροφοριών δημιουργημένων από άλλους επισκέπτες, κατοίκους, επιχειρήσεις κ.α. Ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν τη γνώμη τους, να βοηθήσουν στη διάχυση των πληροφοριών που οι ίδιοι κρίνουν σημαντικές και να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες.
 
Τα social media άλλαξαν τις ισορροπίες της ενημέρωσης και διεύρυναν το χρόνο δημιουργίας της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Ο επισκέπτης μπορεί να γευτεί το τουριστικό προϊόν πριν το ταξίδι μέσα από την πληθώρα κειμένων, φωτογραφιών και βίντεο που έχουν αναρτήσει στα κοινωνικά δίκτυα οι προκάτοχοι του. Η ταξιδιωτική εμπειρία δε ολοκληρώνεται με την επιστροφή στο προορισμό και την επανένταξη στην καθημερινότητα. Αντίθετα η ανάμνηση του ταξιδιού ενισχύεται μέσω της δημοσίευσης στιγμιότυπων γεγονός που θα αποτελέσει σε βάθος χρόνου τη σπίθα για να δημιουργηθεί η ανάγκη της επόμενης απόδρασης. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο πρέπει να εκμεταλλευτούν την παραπάνω ευκαιρία και να διευκολύνουν το διάλογο μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο δυσαρέσκειας και μη ικανοποίησης των δυνητικών επισκεπτών και επηρεάζοντας έμμεσα τη μελλοντική ζήτηση. 
 
Επιπλέον τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις και στους φορείς του τουρισμού να αφουγκραστούν τις ανάγκες των επισκεπτών, να παρέχουν στοχευμένες πληροφορίες σε σωστό χρόνο και να αναπτύξουν προσωπικές σχέσεις επικοινωνώντας άμεσα μαζί τους χτίζοντας έτσι ισχυρούς δεσμούς. Δεν πρέπει να αγνοούμε πως ο σύγχρονος επισκέπτης αποτελεί αυτόνομη προσωπικότητα και απαιτεί να διαφοροποιείται από το πλήθος. Πολύ συχνά βλέπουμε μεγάλες επιχειρήσεις στον κλάδο των αερομεταφορών και της εστίασης να απαντάνε άμεσα σε ερωτήσεις του κοινού ή να ζητάνε τη γνώμη του για μελλοντικά επιχειρηματικά σχέδια. 
 
Θεματικοί άξονες
 
Θεματικοί άξονες του σεμιναρίου είναι:
  • Η αναγνώριση του καθοριστικού ρόλου των κοινωνικών δικτύων στον κλάδο του τουρισμού.
  • Η παρουσίαση των δυνατοτήτων των κοινωνικών δικτύων ως μέσου μάρκετινγκ στα χρόνια της οικονομικής ύφεσης. 
  • Η παρουσίαση των δυνατοτήτων των κοινωνικών δικτύων ως μέσου διαπραγμάτευσης κατά την διαμόρφωση συμφωνιών και την υπογραφή συμβολαίων.
  • Η χαρτογράφηση και οπτικοποίηση του τρόπου χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τον επισκέπτη σε όλα τα στάδια του ταξιδιού (πριν, κατά τη διάρκεια και μετά).
  • Η παρουσίαση των υπαρχόντων κοινωνικών δικτύων.
  • Η ανάλυση των βέλτιστων πρακτικών χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τα τουριστικά γραφεία και του λοιπούς φορείς του τουρισμού.
  • Η μακροσκοπική ανάλυση του ρόλου των κοινωνικών δικτύων στην επίτευξη συλλογικών στόχωνμε πολλαπλασιαστικά οφέλη για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς όπως είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού.
  • Η ανάδειξη των κοινωνικών δικτύων ως μέσων παρατήρησης, έρευνας και πρόβλεψης μελλοντικών τάσεων στον κλάδο του τουρισμού.
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
 
Το σεμινάριο απευθύνεται:
  • σε όλους τους εργαζομένους στον κλάδο του τουρισμού
  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών γραφείων και άλλων επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου
  • σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και τουριστικών γραφείων
  • σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του τουριστικού μάρκετινγκ 
  • σε εργαζομένους δημόσιων ή ιδιωτικών οργανισμών που έχουν ως αντικείμενο την ενίσχυση της εικόνας και της ανταγωνιστικότητας του προορισμού 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Οι εμπλεκόμενοι στον τουριστικό κλάδο που θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο:
  • Θα μάθουν να αναγνωρίζουν το ρόλο τους στη διαδικασία δημιουργίας ποιοτικής ταξιδιωτικής εμπειρίας.
  • Θα κατανοήσουν το πως χρησιμοποιούν οι δυνητικοί επισκέπτες τα κοινωνικά δίκτυα κατά τη διαδικασία επιλογής προορισμού, ξενοδοχείου, τρόπου μεταφοράς κλπ. 
  • Θα κατανοήσουν τον τρόπο που οι επισκέπτες επιδρούν στην καταναλωτική συμπεριφορά των άλλων επισκεπτών επηρεάζοντας τη ζήτηση των τουριστικών προϊόντων.
  • Θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πως να χρησιμοποιούν το κοινωνικά δίκτυα και να αξιοποιούν τις δυνατότητες τους με το βέλτιστο δυνατό τρόπο. 
  • Θα μάθουν να καταστρώνουν πλάνο χρήσης των κοινωνικών δικτύων με βάση τον επιδιωκόμενο κάθε φορά στόχο. 
  • Θα μάθουν να προβλέπουν και να αντλούν δεδομένα ώστε να προετοιμάζονται για κάθε μορφής διαπραγμάτευση.
  • Θα μπορέσουν να συνειδητοποιήσουν τη μεταξύ τους σχέση αλληλεξάρτησης και θα μάθουν να δρουν συλλογικά ως συμπληρωματικοί κρίκοι της ίδιας αλυσίδας εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες που τους παρέχουν τα κοινωνικά δίκτυα.
  • Θα μάθουν να αποφεύγουν λανθασμένες πρακτικές χρήσης των κοινωνικών δικτύων.
  • Θα μπορέσουν να συζητήσουν και να εκφράσουν απορίες και παραδείγματα.
Επιπλέον οι απασχολούμενοι σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς που ασχολούνται με τη προβολή και προώθηση του προορισμού:
  • Θα μάθουν πως να αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσο εμπλοκής του επισκέπτη σε μία διαδικασία συν-δημιουργίας εμπειριών.
  • Θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πως να διευκολύνουν και να ενισχύουν τον διάλογο που αναπτύσσεται μεταξύ των επισκεπτών προς όφελος της εικόνας του προορισμού.
  • Θα μπορέσουν να εντοπίσουν τις ευκαιρίες που δημιουργούν τα κοινωνικά δίκτυα για συσπείρωσητων επιμέρους προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιούνται από τους εκάστοτε εμπλεκόμενους φορείς στον τομέα του τουρισμού.
Εισηγητής
 
Η Ειρήνη Βλάσση είναι υποψήφια διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων από το Πανεπιστημίου Πειραιά. Η διδακτορική της διατριβή εστιάζει στη τριμερή σχέση Αεροδρομίων-Αεροπορικών Εταιρειών-Προορισμού δίνοντας έμφαση στο ρόλο των κοινωνικών δικτύων. Σήμερα είναι συνεργάτης του Εργαστηρίου Τουριστικών Ερευνών και Μελετών (ΕΤΕΜ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου ενώ παράλληλα υπηρετεί τον τομέα του Τουρισμού και της Φιλοξενίας από πολλαπλές θέσεις που σχετίζονται με τη σύναψη συμβάσεων και το marketing. 
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία” 
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος 
 
Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.” 
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες” 
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο” 
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο” 
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
Ενα εξαιρετικό σεμινάριο, με καλές πρακτικές, συμπυκνωμένη γνώση με καλό αποτέλεσμα” 
Αναστάσιος Ασκήτογλου, Sales Director, Iberostar Astir Odusseus
 
Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου” 
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.  
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
 







 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top