Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

C919 - Όταν η κινεζική αεροναυπηγική 'βρυχάται'

Μανώλης Γκύζης - 23 Μάιος 2017, 13:25

Το αεροσκάφος που καθιστά την Κίνα τον τέταρτο κατασκευαστή στενής ατράκτου αεροσκαφών στις 150 θέσεις, μαζί με την Boeing, την Airbus και την Embraer, είναι μια νέα επανάσταση.


Μια ημέρα ιδιαίτερης σημασίας ήταν η 5η Μαΐου 2017 για την Κίνα και τα όνειρα της αεροπορικής της βιομηχανίας. 
 
Το δημιούργημά της, το C919 πέταξε στον ουρανό της Σαγκάης σε τελική δοκιμή μόνο με το πλήρωμά του για λιγότερο από μιάμιση (1,5) ώρα.
 
Η προσγείωσή του έγινε παρουσία αρκετών εκατοντάδων ενθουσιασμένων θεατών που την παρακολούθησαν.
 
Το αεροσκάφος που καθιστά την Κίνα τον τέταρτο κατασκευαστή στενής ατράκτου αεροσκαφών στις 150 θέσεις, μαζί με την Boeing, την Airbus και την Embraer, είναι μια νέα επανάσταση.
 
Φυσικά η θριαμβολογία του προέδρου της COMAC, He-Dongfang, ότι “αυτή είναι μια μεγάλη μέρα για όλους εμάς” απηχεί τα αισθήματα και της εταιρίας και των ανθρώπων της Κίνας.
 
Ο κινητήρας που διάλεξε η εταιρεία ο LEAP-1C είναι μια στροβιλομηχανή σπουδαίας τεχνολογίας επιλεγμένη από το 2009.
 
Το κύριο σώμα του δικινητήριου αεροσκάφους είναι εγχώριας κατασκευής, ενώ γερμανικό είναι το σύστημα προσγείωσης, οι κινητήρες αμερικανογαλλικής τεχνολογίας και η καμπίνα επιβατών έχει αυστριακή προέλευση. 
 
Το σύστημα IPS μοναδικό πλήρως ενσωματωμένο σύστημα πρόωσης (Fully integrated propulsion system), έχει υποστεί τεχνολογικά πρωτοποριακές βελτιώσεις με αποτέλεσμα να δίνει υπέροχη αεροδυναμική στο σκάφος, μικρότερο βάρος και οικονομικότερους όρους τεχνικής συντήρησης.
 
Όλα αυτά συντελούν ώστε το C919 να έχει λάβει κυρίως από Κινεζικές αεροπορικές, αλλά και σιγά–σιγά από άλλα κράτη παραγγελίες που υπερβαίνουν σήμερα τις 600.
 
Γιατί βέβαια στο μεγάλο αριθμό παραγγελιών συμβάλλει καταλυτικά η τιμή του, που κυμαίνεται από 49,0-51,0 εκ. δολάρια.
 
Δηλαδή είναι η μισή και ίσως λιγότερο από την τιμή των κύριων ανταγωνιστών του.
 
Πολλά πάντως συντελούν και γι’αυτήμ τη χαμηλή τιμή.Κυριότερα όμως το κόστος του εργατικού δυναμικού.
 
Ξαναγράφουμε όπως έχουμε επισημάνει και παλιότερα.Η Bombardier συναρμολογεί με εξόχως συμφέροντα κόστη/τιμές εδώ και αρκετά χρόνια πολλούς τύπους σκαφών της στην Κίνα.
 
Ποιότητα σταθερή, δύναμη εμπορική. Μεγάλος λέοντας που βρυχάται και απειλεί εμπορικά η Κίνα.
 
Προχωρεί, οργανώνεται, κερδίζει βήμα-βήμα την αναμενόμενη πρωτιά της σαν παγκόσμια οικονομική δύναμη στις δύο προσεχείς δεκαετίες. 




Ο Μανώλης Α. Γκύζης ασκεί δικηγορία με τους συνεργάτες του, με ειδίκευση στο Δίκαιο των Αερομεταφορών στην Ελλάδα και διεθνώς, από το 1974.




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top