Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Benoît Samson (Swiss Education Group): Η εμπιστοσύνη στο hospitality θα διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο από ποτέ

21 Ιούνιος 2017, 14:23

Ο Benoît Samson, Chief Brand & Marketing Officer του Swiss Education Group, αναφέρει στο TravelDailyNews τη συμβουλή που δίνεται στους φοιτητές του Swiss Education Group την ημέρα της αποφοίτησης τους: 'Παραμείνετε σεμνοί, εργαστείτε σκληρά και να έχετε πάντα σωστή συμπεριφορά – εάν καταφέρετε να διατηρήσετε αυτή τη νοοτροπία θα είστε πάντα επιτυχημένοι στη ζωή σας'.


TravelDailynews: Κε Samson, πείτε μας λίγα λόγια για τα πανεπιστήμια του SEG. Σε ποιους τομείς δραστηριοποιούνται και ποιες ειδικότητες προσφέρουν;

Benoît Samson: Ο Swiss Education Group διαθέτει 5 πανεπιστήμια, τα οποία βρίσκονται σε 7 campus στην γαλλόφωνη και στη γερμανόφωνη περιοχή της Ελβετίας. Με βασικό τομέα εξειδίκευσης το hospitality management, ο όμιλος προσφέρει επίσης ένας μεγάλο εύρος ειδικοτήτων που αφορούν σπουδές με αντικείμενο το Event Planning, τις Διεθνείς Επιχειρήσεις και την Επιχειρηματικότητα ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται μαθήματα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Οικονομικών, Μάρκετινγκ και άλλα.


TDN: Ποιες προοπτικές σταδιοδρομίας προσφέρονται στους αποφοίτους κατά και μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους στο SEG;

B.S.: Όλοι οι φοιτητές του Swiss Education Group συμμετέχουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους σε δυο προγράμματα πρακτικής άσκησης, ενώ από την πρώτη κιόλας ημέρα έχουν πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο αποφοίτων και στο τμήμα καριέρας. Με τη συμμετοχή τους στο βασικό πρόγραμμα σπουδών, ο όμιλος εξασφαλίζει στους φοιτητές την πλήρη προετοιμασία τους, από το στάδιο δημιουργίας του βιογραφικού τους μέχρι και την προετοιμασία της συνέντευξης τους. Κάθε φοιτητής έχει επίσης πρόσβαση στο International Recruitment Forum, εκδήλωση που πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο. Στην εκδήλωση συμμετέχουν πάνω από 100 εταιρείες της βιομηχανίας του τουρισμού, γεγονός το οποίο επιτρέπει στους σπουδαστές να δικτυωθούν και να συνεργαστούν με κορυφαίους ηγέτες του κλάδου κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.

TDN: Η απόφασή σας να επενδύσετε στην εκπαίδευση τουριστικών επαγγελμάτων σε μία εποχή κατά την οποία ο τουριστικός κλάδος δεν έχει αναπτυχθεί όσο σήμερα, σας έχει δικαιώσει; Και ποια τα μελλοντικά σας σχέδια;

B.S.: Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που είμαστε σε θέση να  αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της βιομηχανίας και να ανταποκρινόμαστε επιτυχώς σε αυτές. Για να επιτευχθεί αυτό παρέχουμε στους φοιτητές μας μεγάλο εύρος ειδικοτήτων, έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν άμεσα στις απαιτήσεις της αγοράς.

Επιπλέον, η εκπαίδευση στον τομέα του hospitality με την αντίστοιχη εξειδίκευση παρέχει σφαιρική εμπειρία εκμάθησης σε φοιτητές που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν τόσο εντός όσο και εκτός της βιομηχανίας της φιλοξενίας. Οι βασικές αξίες σε συνδυασμό με τις απαραίτητες δεξιότητες δίνουν στους απόφοιτούς  ποικίλες δυνατότητες σταδιοδρομίας, από την ενασχόληση με το banking management έως και το luxury brand management.

TDN: Ποιες μεθόδους εκπαίδευσης χρησιμοποιείται και ποιες θεωρείτε περισσότερο αποτελεσματικές;

B.S.: Η εκπαίδευση που παρέχει το Swiss Education Group συνδυάζει τις τελευταίες μεθόδους διδασκαλίας με την πρακτική επαγγελματική κατάρτιση. Προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό θεωρητικής και πρακτικής εμπειρίας, καθώς επίσης και πολλαπλές ευκαιρίες για πρακτική άσκηση οι απόφοιτοι μας είναι αποτελεσματικοί και διαθέτουν επαγγελματική εμπειρία πριν εισέλθουν πλήρως στην αγοράς εργασίας.

TDN: Με βάση τη διεθνή σας εμπειρία ποια χώρα/κράτος έχετε το καλύτερο case study τουριστικών υπηρεσιών;

B.S.: Προσωπικά, πιστεύω ότι δυο περιοχές ξεχωρίζουν πραγματικά. Αρχικά το Ντουμπάι, το οποίο κατάφερε να μετατραπεί σε έναν επιτυχημένο τουριστικό προορισμό, προσθέτοντας πολλαπλά αξιοθέατα, προσαρμοζόμενο στο κλίμα, αφού προσφέρει δραστηριότητες τόσο σε εσωτερικούς, όσο και σε εξωτερικούς χώρους και παράλληλα εστιάζει στο αεροδρόμιο ως βασικό οικονομικό κόμβο. Η Ασία, επίσης, διαθέτει ακμάζουσα βιομηχανία, άριστη ποιότητα εξυπηρέτησης και φυσικά πλούσια πολιτιστική κληρονομιά.

TDN: Με βάση το εκπαιδευτικό σας σύστημα ποια είναι η πρώτη αξία για την τουριστική υπηρεσία που μαθαίνετε στους φοιτητές σας; Και βέβαια, όταν αποφοιτούν, ποια είναι η συμβουλή που τους δίνετε;

B.S.: Η μεταβίβαση των βασικών μας αξιών στους φοιτητές είναι ύψιστης σημασίας για μας και η συμβουλή μας παραμένει η ίδια με αυτή που τους δίνουμε την ημέρα της αποφοίτησης τους, όταν πλέον έχει έρθει η ώρα να ενταχθούν στην αγορά εργασίας: Παραμείνετε σεμνοί, εργαστείτε σκληρά και να έχετε πάντα σωστή συμπεριφορά – εάν καταφέρετε να διατηρήσετε αυτή τη νοοτροπία θα είστε πάντα επιτυχημένοι στη ζωή σας.

TDN: Ποιες είναι οι νέες τάσεις στον τουρισμό παγκοσμίως; Διαβλέπετε ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού;

B.S.: Κατά τη γνώμη μου, η τεχνολογία διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στις νέες τάσεις στον κλάδο του hospitality, από το design του ξενοδοχείου μέχρι την εξυπηρέτηση των πελατών. Μελέτη έδειξε ότι ένας δυνητικός πελάτης διαβάζει 12 κριτικές για ένα ξενοδοχείο πριν επιβεβαιώσει την κράτησή του. Η εμπιστοσύνη λοιπόν, θα διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο από ποτέ και μπορεί να αποκτηθεί προσαρμόζοντας και καλλιεργώντας τη σχέση με τον πελάτη, τόσο σε online όσο και σε offline επίπεδο.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top