Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Το 797, το νέο επίτευγμα της Boeing λανσάρεται στο Les Bourget Air Show

Μανώλης Α. Γκύζης - 27 Ιούνιος 2017, 10:44

Το στοίχημα για το 797 και τη διαχρονική μονομαχία των 2 mega κατασκευαστών θα έχει σίγουρα μέγιστη αγωνία και πολλές επιχειρηματικές φάσεις.

Στη μεγάλη της ανταγωνιστική κόντρα η Αμερικανική κατασκευαστική, με την Airbus, απεφάσισε να παρουσιάσει στο Bourget 19-25/06/2017 το νέο της αυτό δημιούργημα.

Θα’ ναι δικινητήριο μεσαίας ατράκτου και θα μπει στη μάχη όπως π.χ. για πτήσεις από Ν. Υόρκη προς Λος Άντζελες.

Ακόμη η πτητική του ικανότητα θα’ ναι αρκετή για δρομολόγια μεσαίων αποστάσεων από Ηνωμένες Πολιτείες σε μικρότερες ευρωπαϊκές πόλεις και αεροδρόμια.

Η χωρητικότητά του θα κυμαίνεται από 220 έως 270 θέσεις, για πτήσεις μέχρι 10 ώρες χωρίς στάση, και απόσταση μέχρι 5.200 ναυτικά μίλια.

Έχει μελετήσει η Boeing αυτό τον τύπο;

Φαίνεται πως ναι, γιατί υπολογίζει πως θα έχει παραγγελίες για περισσότερα από 4.000 όμοια αεροσκάφη όταν το 2025 τούτο θα αρχίσει να παραδίδεται σε αεροπορικές εταιρίες/πελάτες.

Το κενό που θα καλύψει μεταξύ του Boe-737 και του BOE-787 έχει εκτιμηθεί δεόντως.

Με το νέο αεροσκάφος η εταιρία θα προσφέρει στη συνολική οικονομία των ΗΠΑ χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και συνεργασία με υποκατασκευαστές (suppliers) διεθνώς.

Οι πρώτοι πελάτες είναι περίπου 60.

Ανάμεσά τους η LCC Ινδική Spice-Jet.

Τα φτερά και η άτρακτος θα κατασκευασθούν από πολυκαρμπονικό υλικό, όπως του 787.

Ο Mike Delaney αντιπρόεδρος του τομέα κατασκευών της Boeing ισχυρίζεται ότι το 797 θα παρουσιάζει οικονομία κόστους πτήσεως περί το 45% συγκρινόμενη με το κόστος πτήσεως του Α330neo της Airbus.

Εδώ γεννάται ένα πελώριο δίλημμα για τον αποχωρούντα γενικό διευθυντή πωλήσεων της Airbus, John Leahy, που μολονότι έχει με τρομερή οξυδέρκεια ανεβάσει στο ένα τρις USD το τζίρο των ευρωπαίων κατασκευαστών καλείται τώρα να υπερασπιστεί τον τίτλο του, ως super πωλητού, κόντρα στους Αμερικανούς αλλά και στην διαρκώς αυξανόμενη επιβράδυνση του ρυθμού πωλήσεων αεροσκαφών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το στοίχημα για το 797 και τη διαχρονική μονομαχία των 2 mega κατασκευαστών θα έχει σίγουρα μέγιστη αγωνία και πολλές επιχειρηματικές φάσεις.

Η προσωπική μου εμπειρία από το διήμερο που έζησα και στο εφετινό Le Bourget, με γεμίζει ελπίδα σύμμετρη για το μέλλον των αερομεταφορών.



O Μανώλης Α. Γκύζης ασκεί δικηγορία με τους συνεργάτες του, με ειδίκευση στο Δίκαιο των Αερομεταφορών στην Ελλάδα και διεθνώς, από το 1974.




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top