Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Greek Tourism Workshop in Lebanon (Beirut) 2017

Βίκυ Καραντζαβέλου - 26 Σεπτέμβριος 2017, 10:31

Η Λιβανέζικη αγορά αποτελεί για την Ελλάδα μια ευκαιρία. Οι Λιβανέζοι αγαπούν τη χώρα μας, και την επισκέπτονται για διακοπές αλλά και για ψώνια. Το καλοκαίρι του 2018 θα πετούν από το Λίβανο αρκετές ναυλωμένες πτήσεις την εβδομάδα προς Ρόδο, Μύκονο, Σαντορίνη και Κρήτη, δίνοντας την ευκαιρία στους Λιβανέζους να νέες περιοχές της Ελλάδας. Υπογραμμίζεται ότι οι επισκέπτες από το Λίβανο προς την Ελλάδα το 2014 ανέρχονταν σε περίπου 4.500 άτομα, ενώ υπήρξε οριακή άνοδος το 2015 και το 2016Κάθε χρόνο διοργανώνεται το Greek Tourism Workshop που αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον Ελληνικό Τουρισμό στο Λίβανο. Στο Workshop λαμβάνουν μέρος ξενοδοχεία και ελληνικοί προορισμοί ενώ από την πλευρά του Λιβάνου είναι καλεσμένα τα σπουδαιότερα τουριστικά γραφεία της χώρας.


“Η Μέση Ανατολή είναι μια από τις αγορές-στόχος για τον όμιλο Grecotel, που είναι και η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στην Ελλάδα, διαθέτοντας 30 πολυτελή ξενοδοχεία στους πιο περιζήτητους προορισμούς της Ελλάδας.

Στοχεύουμε στους ταξιδιώτες της Μέσης Ανατολής, γνωρίζοντας πως είμαστε από τους λίγους που μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε απαιτητικό διεθνή ταξιδιώτη, καθώς η ποιότητα της Grecotel Hotels & Resorts διασφαλίζει πλήρη ανταπόκριση στις προσδοκίες τους. Όντας η κορυφαία ξενοδοχειακή αλυσίδα πολυτελείας στην Ελλάδα και ο φορέας που μπορεί να παρέχει τις πιο εκλεπτυσμένες εμπειρίες για τους ταξιδιώτες, στους ομορφότερους προορισμούς της χώρας, το προϊόν μας προωθείται καλύτερα μέσω στοχοθετημένων συναντήσεων. Έτσι, το Greek Tourism workshop στο Λίβανο με τα προγραμματισμένα ραντεβού ήταν αρκετά επωφελές σε σχέση με μια ανοιχτή ημέρα συνάντησης.” Δηλώνει η κ. Αλεξάνδρα Μαλλώση, Regional Sales Director της Grecotel.


“Υπάρχουν πολλά workshops στο εξωτερικό μέσω διαφόρων Συνεργατών αλλά το Greek Tourism Workshop που διεξήχθη τον περασμένο Μάιο στον Λίβανο, έκανε την διαφορά σε σχέση με την παρουσία μας στην συγκεκριμένη σημαντική για την Ελλάδα αγορά. Πολύ καλά οργανωμένο από την αρχή και καθ’ όλη την διάρκεια και το σημαντικότερο ότι είδαμε την διαφορά στην αύξηση της κίνησης από τον Λίβανο, από την πρώτη στιγμή. Συνίσταται ανεπιφύλακτα!” σημείωσε ο κ. Βαγγέλης Πριτσιόλας, Sales Manager στο Santorini Secret.


Στη φωτογραφία διακρίνονται η κ. Κατερίνα Μουσμπέ, Mideast Travel, ο κ. Sheety Ghassan, Middle Εast Airlines, ο κ. Θόδωρος Πασσάς, πρέσβης της Ελλάδας στη Βηρυτό, και ο κ. Avedis Guidanian, υπουργός Τουρισμού του Λιβάνου. O κλάδος του τουρισμού στο Λίβανο γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη και όπως έχει ήδη ειπωθεί το 2015 υπήρξε ρεκόρ αύξηση κατά 80% σε σχέση με το 2014.


“Οι διοργανωτές έκαναν μια λαμπρή δουλειά που διοργάνωσαν αυτό το workshop σε μία από τις πολλά υποσχόμενες και ζωντανές αγορές της Μέσης Ανατολής, τον Λίβανο!

Η εκπληκτική παραθαλάσσια τοποθεσία του Moevenpick Beirut με το ευρύχωρο και άνετο συνεδριακό κέντρο που έγινε το workshop ήταν μια θαυμάσια επιλογή. Δεν τελειώνει όμως εκεί, οι τουριστικοί πράκτορες και τα γραφεία ταξιδίων που έλαβαν μέρος από την πλευρά του Λιβάνου είχαν πολύ σωστά επιλεγεί και προσφέρουν μεγάλες επιχειρηματικές δυνατότητες στο χώρο του εισερχόμενου τουρισμού από το Λίβανο. Τέλος, η ψυχαγωγία με ελληνικούς χορούς και εδέσματα ικανοποιούσε ακόμα και τα υψηλότερα πρότυπα. Ευχαρίστως προτείνω σε κάθε τουριστική επιχείρηση στην Ελλάδα που ενδιαφέρεται να συνεργαστεί με το Λίβανο να λάβει μέρος στο επερχόμενο Workshop. Είναι καλά επενδυμένα χρήματα ...” δήλωσε ο κ. Andreas Birner, Managing Director, Inova Hospitality Management.


“To Greek Tourism Workshop ήταν άψογα οργανωμένο δίνοντας την καλύτερη εικόνα για την Ελλάδα. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές. Είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε τους σπουδαιότερους τουριστικούς πράκτορες της χώρας με την μεγαλύτερη επιρροή στον εξερχόμενο τουρισμό και χαιρόμαστε πολύ που όλοι έδειξαν ενδιαφέρον να συνεργασθούν με διάφορους προορισμούς της Ελλάδας”, ανέφερε η κ. Kati Paasi, διευθύντρια του KENSHO Boutique Hotel & Suites.


H τουριστική αγορά του Λιβάνου είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες ειδικά τα τελευταία χρόνια καθώς υπάρχει μεγάλη αύξηση των  κρατήσεων στα ξενοδοχεία μας. Μέσω της παρουσίας μας στο Greek Tourism Workshop μας δόθηκε η ευκαιρία  να παρουσιάσουμε τα ξενοδοχεία μας σε ένα μεγάλο αριθμό τουριστικών πρακτόρων”, όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καζαντζής Χρήστος, Sales Executive, Divanis Hotels


“Το workshop στη Βηρυτό ήταν εξαιρετικά σχεδιασμένο και οργανωμένο από την Mid-East. Εμείς σαν Variety Cruises συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο Λίβανο είδαμε μία απίστευτη δίψα από τους τοπικούς πράκτορες για να γνωρίσουν τα προϊόντα μας. Σαφώς η τοπική αγορά και οι άνθρωποι που την εκπροσωπούν δεν γνωρίζουν σχεδόν καθόλου τι σημαίνει Yacht Cruising, συγχέουν την κρουαζιέρα με πλοία των 2.000 και 3.000 ατόμων με τη δική μας, η οποία είναι exclusive. Θεωρώ ότι υπάρχει μεγάλη δυναμική στην αγορά, αλλά πιστεύω ότι θα πάρει λίγο χρόνο ωσότου καταλάβουν πραγματικά αυτό το υπέροχο προϊόν, το οποίο πουλάμε,” ήταν τα λόγια του κ. Γιάννη Τερδήμου, Sales Director, Variety Cruises.


Η Λιβανέζικη αγορά είναι πολύ ενδιαφέρουσα για εμάς καθώς οι Λιβανέζοι είναι καλοί πελάτες για το ξενοδοχείο μας και αγαπούν την Αθήνα/ Ελλάδα. Το Greek Tourism Workshop ήταν πολύ καλά οργανωμένο και μας δόθηκε η ευκαιρία να συναντήσουμε ορισμένα γραφεία με τα οποία ήδη συνεργαζόμαστε αλλά και να συναντήσουμε καινούργια. Θα συνιστούσα το Greek Tourism Workshop και θα θέλαμε να λάβουμε μέρος και στα επόμενα. 
 
Δήλωνει η κ Σοφία Φιλιππάκη Sales Manager MICE & Leisure, Athenaeum InterContinental Hotel.
 

Με ολιγόωρη πτήση, εφάμιλλη κουζίνα και απαράμιλλη διασκέδαση η χώρα μας και ειδικά τα νησιά μας ήταν μια αγορά που ανέκαθεν προσείλκυε Λιβανέζους τουρίστες. H επαναπροώθηση της Ελλάδος από επιλεγμένα τουριστικά γραφεία με μεγάλη εμπειρία στην αγορά της Μέσης Ανατολής έχει επανεκκινήσει το ενδιαφέρον των Λιβανέζων να επισκέπτονται την Ελλάδα σαν ένα κοντινό, πολυτελή αλλά και φθηνό προορισμό για τις διακοπές τους. Για δεύτερη συνεχή χρονιά συμμετείχαμε στο επιτυχημένοworkshop που οργάνωσε το Mid East Travel σε συνεργασία με τη Travel Media και είμαστε σίγουροι ότι η κοινή αυτή προσπάθεια θα αποδώσει τα μέγιστα σε όλους μας.”, δήλωσε ο κ Άρης Λέφας, Director of Sales and Conference Services, Hotel Grande Bretagne.


“Η Λιβανέζικη αγορά είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ιδίως για τους γάμους που πραγματοποιούν οι Λιβανέζοι στη χώρα μας. Ο Λίβανος έχει περίπου 2 εκατ Χριστιανούς και η Ελλάδα αποτελεί αγαπημένο προορισμό για το γάμο τους ή για το γαμήλιο τους ταξίδι. Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ξοδεύουν αρκετά χρήματα σε ψώνια και διασκέδαση ενώ μένουν σε πολυτελή ξενοδοχεία. Το Greek Tourism Workshop μας έδωσε την ευκαιρία να προβάλουμε τα μέλη του δικτύου σε πολλά τουριστικά γραφεία που διακινούν Λιβανέζους στην Ελλάδα, και ήταν μια άψογα διοργανωμένη εκδήλωση με έμφαση στο Ελληνικό χρώμα.” σημείωσε η κ. Βίκυ Καραντζαβέλου, από το δίκτυο YourWeddingInGreece.


“Σε μια από τις πιο αξιόλογες πρωτοβουλίες προώθησης του Ελληνικού προορισμού στις Αραβικές αγορές, η θερμή ανταπόκριση και η μαζική συμμετοχή από τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Βηρυτό επηρέασε θετικά την αναγνωσιμότητά της The Booking Expert και του thebookingexpert.com και μας έδωσε την ευκαιρία να διευρύνουμε το δίκτυο μας με νέες και αποδοτικές συνεργασίες. Ευελπιστούμε αυτή η διοργάνωση να καθιερωθεί σε ετήσια βάση και να βέβαια να βρεθούν μιμητές”, σύμφωνα με τον κ. Στρώτο Δημήτρη, sales and contract manager, The Booking Expert.



Ήταν η πρώτη φορά που προσεγγίσαμε τη Λιβανέζικη αγορά και είμαστε πολύ χαρούμενοι που έγινε μέσω του συγκεκριμένου Workshop! Η διοργάνωση ήταν άρτια και αξιοπρεπής και είμαστε σίγουροι πως θα δούμε σύντομα τα οφέλη!”, δήλωσε η κα Κωνσταντίνα Τσώνου, Corporate & MICE Director του Crowne Plaza Athens City Centre, Holiday Inn Athens και Holiday Suites Athens.


“Το Sani Resort είχε τη χαρά να συμμετάσχει στο Ελληνικό Τουριστικό Εργαστήρι στον Λίβανο που διοργάνωσε το MidEast Travel. Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχαμε και είχαμε μια μοναδική ευκαιρία να εισαγάγουμε με επιτυχία το Sani Resort και τη Βόρεια Ελλάδα ως προορισμό διακοπών στον τουρισμό του Λιβάνου. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων ήταν υψηλής ποιότητας, εκφράζοντας μεγάλο ενδιαφέρον για το θέρετρο και τον νέο προορισμό. Για το 2018, σκοπεύουμε να συνεργαστούμε στενά με τους στρατηγικούς μας εταίρους για την περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς του Λιβάνου στην περιοχή μας”, δήλωσε ο κ. Περικλής Γομπάκης, Senior Markets Development Manager του SANΙ Resort.


Στιγμιότυπο από την ελληνική διασκέδαση που ακολούθησε το Workshop και έδωσε έναν έντονο ελληνικό τόνο στη διοργάνωση. 






Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top